Same here, de ergste koorts was gisteravond al wel verdwenen, maar met een kop vol met snot en een zere strot is het toch moeilijk om ongestoord te feesten...quote:
Idem... vorig jaar al net zo gaarquote:Op donderdag 1 januari 2009 10:39 schreef Hideandseek het volgende:
Troost je, je bent niet de enige...![]()
Dit is al de tweede jaarwisseling voor mij, vorig jaar was het ook zo :/ Volgens mij doet mijn lichaam het gewoon expres of zo
Beterschap iig!
quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:26 schreef BigKahuna het volgende:
Dat is de straf van God omdat je nog steeds zo godvergeten achterlijk bent om het onderscheid tussen een apostrof en een komma te maken.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 10:39 schreef Hideandseek het volgende:
Troost je, je bent niet de enige...![]()
Dit is al de tweede jaarwisseling voor mij, vorig jaar was het ook zo :/ Volgens mij doet mijn lichaam het gewoon expres of zo
Beterschap iig!
Bedankt, hoop dat dat wel gaat lukken dit jaar.quote:Op donderdag 1 januari 2009 11:16 schreef eNaSnI het volgende:
Happy new year met heel veel gezondheid en voorspoed!!
Dat is de straf van God omdat je nog steeds zo godvergeten achterlijk bent om het onderscheid tussen een apostrof en een komma te maken.
Inderdaad zegquote:Op donderdag 1 januari 2009 13:26 schreef BigKahuna het volgende:
Niks aan toe te voegen.quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:26 schreef BigKahuna het volgende:
Waarom doe je het eigenlijk? Het leest heel irritant, het staat debiel, en je komt over als een mongool. Daarnaast heeft onderhand heel Fok al duidelijk gemaakt dat het irritant is, en tóch blijf je stug doorgaan. Is daar een speciale reden voor?quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:35 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Die was te verwachten.![]()
En god mag z,n comma lekker in z,n kont steken, desnoods rochel ik er nog ff lekker overheen ook.
HAIL APESTROF!!!!
Automatisme, tis er sinds de informatica klas ingeslopen, tis een tik denk ik.quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:37 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom doe je het eigenlijk? Het leest heel irritant, het staat debiel, en je komt over als een mongool. Daarnaast heeft onderhand heel Fok al duidelijk gemaakt dat het irritant is, en tóch blijf je stug doorgaan. Is daar een speciale reden voor?
Ik vind het meer een afwijking dan een automatisme, aangezien niemand anders het doetquote:Op donderdag 1 januari 2009 15:39 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Automatisme, tis er sinds de informatica klas ingeslopen, tis een tik denk ik.
Tja sorry.
Hail apostrof? Je bent je ervan bewust dat dat juist degene is die je niet gebruikt?quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:35 schreef Mr-Coffee het volgende:
En god mag z,n comma lekker in z,n kont steken, desnoods rochel ik er nog ff lekker overheen ook.
HAIL APESTROF!!!!
Heeft niks met grammar te maken, debiel.quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:38 schreef Mr-Coffee het volgende:
grammar nazi,s.
En dan nog een zieke aanvallen ook.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:56 schreef Merkie het volgende:
Komma = ,
Apostrof = '
Voor de duidelijkheid.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:54 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Hail apostrof? Je bent je ervan bewust dat dat juist degene is die je niet gebruikt?
Verder ben je wel stoer en rebels hoor, met je 28 jaar. Kneus.
Jij bent echt zo irritant met je ,quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:35 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Die was te verwachten.![]()
HAIL APESTROF!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |