Het eerste decennium dat ik bewust heb meegemaakt, dus ik had geen vergelijkingsmateriaal.quote:Op donderdag 1 januari 2009 05:57 schreef tong80 het volgende:
Wat een vreselijke muziek maakten ze eigenlijk in de jaren 80.
Het is voor het decenium dat ik adolescent was. Ik ben van de underground muziek. En die was destijds geweldig.quote:Op donderdag 1 januari 2009 06:00 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Het eerste decennium dat ik bewust heb meegemaakt, dus ik had geen vergelijkingsmateriaal.
Rocco Granata heeft dit jaar zijn 50 jarig jubileum gevierd. Die is van alle tijdenquote:Op donderdag 1 januari 2009 06:04 schreef Droopie het volgende:
Ik ben van 1980 en verrot opgevoed met Gerard Joling (no more boleros), Roberto Jacketti en die ene Rocco nogwat...Mamamamama Marina..
Roxette was dan wel weer goed...
David Bowie enzo is mij toen helemaal ontgaan
Net als deze fantastisch beatboyband![]()
Ja dat is het leuke.quote:Op donderdag 1 januari 2009 06:06 schreef FritsVanEgters het volgende:
Het antwoord staat al in je post.![]()
Bordewijk heb ik niet veel van gelezen.
Ik vind de muziek trouwens best alternatief die ze draaien.
Als je die leuk vindt moet je eens op zoek naar Dead Moon.quote:
Okquote:Op donderdag 1 januari 2009 06:09 schreef Droopie het volgende:
Ok zal morgen eens kijken...
Kom net van Awakenings en ben blij dat Kraftwerk er niet meer was
Ok coolquote:
Trusten.quote:Op donderdag 1 januari 2009 06:14 schreef Droopie het volgende:
Nou ga ik douchen en slapen
Succes met je oplepel topics
Dit is toch een minder nummer.quote:Op donderdag 1 januari 2009 06:16 schreef FritsVanEgters het volgende:
Spiderman is having you for dinner tonight
Nee.quote:Op donderdag 1 januari 2009 06:17 schreef tong80 het volgende:
Heb je nog hetzelfde gedronken als de echte Frits ?
Ja lijkt er op en is leuker.quote:Op donderdag 1 januari 2009 06:19 schreef FritsVanEgters het volgende:
De instrumentale stukjes vind ik wel leuk
Maar ik heb liever Close to you, met de clip in de kast die van een berg afvalt ofzoiets
Jij ook de beste wensenquote:Op donderdag 1 januari 2009 06:20 schreef George_Klooney het volgende:
Beste wenesen voor 2009 allemaal! Ik kom net thuis en en bedankt voor de tvtip, tong! Lullaby kis mijn favo nummer van The cure
Ik heb Doornroosje nagespeeldquote:Op donderdag 1 januari 2009 06:21 schreef George_Klooney het volgende:
Ik ben naar Doornroosje gewest, was erg leuk
Huh waar?quote:Op donderdag 1 januari 2009 06:22 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik heb Doornroosje nagespeeld
Ben lekker thuis gebleven naar de top2000 gekeken. Ben mijn wilde haren een beetje kwijtquote:Op donderdag 1 januari 2009 06:21 schreef George_Klooney het volgende:
Wat hebben jullie gedaan deze avond? Fijn gehad? Ik ben naar Doornroosje gewest, was erg leuk
Niet gevierd? Geen behoefte aan?quote:
Exact.quote:Op donderdag 1 januari 2009 06:24 schreef George_Klooney het volgende:
[..]
Niet gevierd? Geen behoefte aan?
Naam ken ik wel ja.quote:Op donderdag 1 januari 2009 06:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben lekker thuis gebleven naar de top2000 gekeken. Ben mijn wilde haren een beetje kwijt
Laatste keer dat ik in Doornroosje was was met vrienden die speelden in The Nozems. Misschien ken je ze wel ?
Kan ik wel begrijpen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |