Je kunt ook m'n avatar refreshenquote:Op woensdag 31 december 2008 23:13 schreef gerbenp het volgende:
Ik ben benieuwd op welke zender klok hier aan gaat.
Hier in Amsterdam gelukkig nog maar eentje zo te zien.quote:Op woensdag 31 december 2008 23:10 schreef Steephsel het volgende:
De autobranden gaan weer lekker hier in Den Haag
Utrecht en Den Haag zijn het ergst las ik op Nu.nlquote:Op woensdag 31 december 2008 23:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hier in Amsterdam gelukkig nog maar eentje zo te zien.
kijk bij de P2000 meldingen, krijg je een aardig beeldquote:Op woensdag 31 december 2008 23:20 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Utrecht en Den Haag zijn het ergst las ik op Nu.nl
wat een raar ideequote:
Ik doe niks andersquote:Op woensdag 31 december 2008 23:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
kijk bij de P2000 meldingen, krijg je een aardig beeld
Ik moest toch een tvp plaatsen, al is bier ook niet origineel meerquote:
Misschien is CHAMPAGNE een aanrader voor volgende keerquote:Op woensdag 31 december 2008 23:26 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik moest toch een tvp plaatsen, al is bier ook niet origineel meer
Andere mensen zijn minder enthausiastquote:Op woensdag 31 december 2008 23:44 schreef -Hans- het volgende:
Net Youp (opgenomen in Grunn) gezien. Toch weer bijzonder geslaagd![]()
heb hem halverwege uitgezet, je moest te goed opletten als je dan half kijkt mis je de grapquote:Op woensdag 31 december 2008 23:44 schreef -Hans- het volgende:
Net Youp (opgenomen in Grunn) gezien. Toch weer bijzonder geslaagd![]()
Zal eerlijk zeggen dat er ook echt zwakke punten waren, maar over het algemeen vond ik het wel geslaagd. Lees straks wel de reacties in het Youp 2008 draadjequote:Op woensdag 31 december 2008 23:45 schreef Steephsel het volgende:
Andere mensen zijn minder enthausiast
Ik ga ff een glas pakkenquote:
Klopt, maar dat kon je ook wel aan het publiek merkenquote:Op woensdag 31 december 2008 23:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heb hem halverwege uitgezet, je moest te goed opletten als je dan half kijkt mis je de grap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |