Wat is de staat van deze game?quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:17 schreef RedemptioN het volgende:
ik heb nog steeds:
F1: CE
Te ruil tegen meerdere wat nieuwere titels, noem maar op ik reageer wel ^^
ik stuur je een pm.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:09 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Jup. Zat bij mijn PS3, gewoon gesealed in de doos
Ah, en hoeveel voor motorstorm: pacific rift?quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:05 schreef impact010 het volgende:
15 incl voor Folkore
# Time Shift
# Army Of Two
# Motor Storm 2: Pacific Rift
# DB: Burst Limit
# Warhawk
# Folkore
Ik heb M:PR te koop, maar liever te ruil. Heb je iets beschikbaar?quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:31 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ah, en hoeveel voor motorstorm: pacific rift?
35 inclquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:31 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ah, en hoeveel voor motorstorm: pacific rift?
Hoeveel wil je hebben voor die 2?quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:17 schreef RedemptioN het volgende:
ik heb nog steeds:
Ratchet & Clank: Quest for Booty
GT5: prologue
Te ruil tegen meerdere wat nieuwere titels, noem maar op ik reageer wel ^^
15 euro incl.quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:25 schreef RedemptioN het volgende:
biedt maar iets, zijn beide uiteraard ook weer in zeer goede staat!
@Madhouse, biedt ook maar voor F1
Dan wacht ik nog even af want ik kan er waarschijnlijk zaterdag 1 voor 15 euro incl. krijgen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:56 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
17,50 incl en we hebben een deal
Heb het drumstel van Rock Band te koop, kan je ook mee spelen in Guitar Hero.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:41 schreef bigbass het volgende:
heeft iemand toevallig GH: World Tour full band in de aanbieding voor een mooi prijsje? Of eventueel alleen het drumstel?
Ik ga toch liever voor die van GH, aangezien die een pad extra heeft.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:51 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Heb het drumstel van Rock Band te koop, kan je ook mee spelen in Guitar Hero.
25 euro incl voor quest for booty en gt5quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:25 schreef RedemptioN het volgende:
biedt maar iets, zijn beide uiteraard ook weer in zeer goede staat!
heb ook wel intressequote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Iemand die Burnout Paradise heeft en wil ruilen voor Resistance 2?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |