Doet mij denken aan vrijdagavonddiscussie die ik met een aantal mensen kreeg in de shoarmazaak (of all places) De stelling was:"Moeten is een keus die jezelf maakt."quote:Op woensdag 31 december 2008 20:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Juist over de meest onzinnige onderwerpen. Zinnige onderwerpen kan ik met iedereen die een beetje intelligent is, onzinnige onderwerpen alleen met mensen die op een soortgelijke manier in het leven staan.
Ja hij valt over het algemeen niet tegeb. Wel redelijk oppervlakkig. Al vraag ik me af of dat stemmetje zo was bedoeld of niet.quote:Op woensdag 31 december 2008 21:42 schreef Duimelot het volgende:
wij zitten de oudejaars conference te kijken van guido weijers
de kinderen vinden het geweldig wahahaha (of ze er echt wat van snappen vast niet) de jongste zit m na te doen met heen en weer rennen en gekke bewegingen en mn dochtertje van 7 is echt mega geboeid aan het kijken. Ik vroeg haar of ik wat anders op moest zetten zegt ze neeeeeeee dit is leuk!?!?
Sretna nova godina i tebiquote:Op woensdag 31 december 2008 21:03 schreef kwaakvaak het volgende:
mensen ik ben er ook weg van... tot morgen!
Srećna Nova Godina![]()
Ach, volwassenen kunnen toch ook nog steeds lachen om films als Finding Nemo.quote:Op woensdag 31 december 2008 21:42 schreef Duimelot het volgende:
wij zitten de oudejaars conference te kijken van guido weijers
de kinderen vinden het geweldig wahahaha (of ze er echt wat van snappen vast niet) de jongste zit m na te doen met heen en weer rennen en gekke bewegingen en mn dochtertje van 7 is echt mega geboeid aan het kijken. Ik vroeg haar of ik wat anders op moest zetten zegt ze neeeeeeee dit is leuk!?!?
ja tuurlijk hoort er allemaal bijquote:Op woensdag 31 december 2008 21:44 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Ja hij valt over het algemeen niet tegeb. Wel redelijk oppervlakkig. Al vraag ik me af of dat stemmetje zo was bedoeld of niet.
Jij ook en iedereen op Fok! ook trouwens.quote:Op woensdag 31 december 2008 21:57 schreef RealZeus het volgende:
Allemaal een goede jaarwisseling en zulks.
Ik ookquote:Op woensdag 31 december 2008 22:33 schreef Duimelot het volgende:
so hey en ik krijg een inzinking nu
wat zou ik graag mn bedje in duiken nu hahaha
Feliquote:Op woensdag 31 december 2008 22:55 schreef Duimelot het volgende:
jeej ik heb al prijs op mn oudejaarsloten![]()
nog een prijsje en ik heb voor niks kunnen dromen
ik gooi dan ook de kids erin na t vuurwerk kijken en ga dan ookquote:Op woensdag 31 december 2008 23:32 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga straks meteen naar bed denk ik
Je hoeft toch niet op te blijven?quote:Op woensdag 31 december 2008 23:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik gooi dan ook de kids erin na t vuurwerk kijken en ga dan ook
boh ben echt gaar wahahaha
heppie nuuw jier
Dat dus.quote:Op donderdag 1 januari 2009 01:00 schreef automatic_ het volgende:
Gelukkig Nieuwjaar allemaal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |