23:59quote:Op woensdag 31 december 2008 19:44 schreef Cuegirllie het volgende:
En verder.
Maar mrCollega komt dus ergens na 18.00.. En hij mocht binnedroppen wanneer ie wou..
Verder is het hier redelijk mistig, al kun je nog wel wat zien.. ben benieuwd of het weer zo dicht wordt als vorig jaar
Zodat je een goede reden hebt om MrCollega dicht bij je in de buurt te houden zodat jullie elkaar niet kwijtraken in de mist?quote:Op woensdag 31 december 2008 19:44 schreef Cuegirllie het volgende:
Verder is het hier redelijk mistig, al kun je nog wel wat zien.. ben benieuwd of het weer zo dicht wordt als vorig jaar
Heb het zelf veroorzaakt, maar vermaak me wel met de tvquote:Op woensdag 31 december 2008 19:45 schreef Elegy het volgende:
Da's ruim. Na 18.00 en wanneer niet vastgesteld
*paniekzaait*
Het zou zo maar kunnen.. miss wel 0.01quote:
Gaan jullie daar maar over nadenken.. Dan zie ik nog wel hoe we gewoon de avond doorkomen.. Als in.. twee collega's die voor het eerst elkaar buiten werken alleen sprekenquote:Op woensdag 31 december 2008 19:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zodat je een goede reden hebt om MrCollega dicht bij je in de buurt te houden zodat jullie elkaar niet kwijtraken in de mist?.
quote:Op woensdag 31 december 2008 19:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heb het zelf veroorzaakt, maar vermaak me wel met de tv
boeit niet.. zolang ie maar uiteindelijk wel een keertje komtquote:Op woensdag 31 december 2008 19:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
alleen klote dat je dan opgedirkt zit te w88 ipv lekker relaxed onderuit gaat hangen
Je partner moet gewoon bij je passen denk ik. Als je zelf niet bijster intelligent bent hoeft je partner dat ook niet te zijn, je voert dan een gesprek op je eigen niveau en dan klikt het sneller. Als je intelligent bent kun je moeilijker een goed gesprek voeren met iemand die dat niet is.quote:Op woensdag 31 december 2008 19:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik vind ietwat aan inteligentie wel een vereiste
heb dus heel lang met een niet zo bijster slim persoon samen geleefd en uiteindelijk miste ik toch iets heel belangrijks. EEN GOED GESPREK!
het kon alleen over auto's vrouwen en tieten gaan, dat is best leuk op zn tijd maar eens een diepgaand gesprek kan ik zeker ook waarderen.
Dat scheelt wel ja..quote:Op woensdag 31 december 2008 19:47 schreef XtremeNL het volgende:
Hier was het vanmorgen mistig, nu niet.
Kan ik tenminste genieten van andermans vuurwerk!
Dan zie je een streep omhoog vliegen, hoor je geknetter en denk je "Oh ja, die zien er normaal wel leuk uit."quote:Op woensdag 31 december 2008 19:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat scheelt wel ja..
vorig jaar was het echt verschrikkelijk dat je je eigen vuurwerk niet eens kon zien![]()
Al was het wel een lol om naar/door de stad te lopen
Idd ja.. of dan is het idd die streep omhoog: He kijk, daar gaat 25 euro de lucht inquote:Op woensdag 31 december 2008 19:50 schreef XtremeNL het volgende:
[..]
Dan zie je een streep omhoog vliegen, hoor je geknetter en denk je "Oh ja, die zien er normaal wel leuk uit."
Dat heb ik normaal al een beetjequote:Op woensdag 31 december 2008 19:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Idd ja.. of dan is het idd die streep omhoog: He kijk, daar gaat 25 euro de lucht in
Je hebt gelijk. Als jezelf ook enige niveau hebt dan wil je liever een partner van minimaal jouw eigen niveau. Misschien kan je, je wel aangetrokken voelen tot iemand met een lager niveau maar op een gegeven moment gaan er toch irritaties ontstaan omdat je geen fatsoenlijk gesprek op niveau kan voeren. Maar dat hoeft niet. Je kan ook samen gelukkig worden ondanks het niveau verschil.quote:Op woensdag 31 december 2008 19:48 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Je partner moet gewoon bij je passen denk ik. Als je zelf niet bijster intelligent bent hoeft je partner dat ook niet te zijn, je voert dan een gesprek op je eigen niveau en dan klikt het sneller. Als je intelligent bent kun je moeilijker een goed gesprek voeren met iemand die dat niet is.
ik denk het wel.... Als je singles uit de TT wil hebben is dat meer een probleem denk ikquote:
Omdat Cue een date heeft met een collega.quote:
En daarom moet sc uit de TT??quote:Op woensdag 31 december 2008 20:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Omdat Cue een date heeft met een collega.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |