Ja, dus de heropbouw was niet te horen. Erg jammer, want dat hoort er zeker bij.quote:Op donderdag 1 januari 2009 01:50 schreef ThunderChild het volgende:
Goeiesmorgens en gelukkig nieuwjaar
[..]
Hebben ze Deep Purple afgekapt ??![]()
Na het instrumentale stuk zeker ??
quote:Op donderdag 1 januari 2009 02:07 schreef FritsFlits het volgende:
Ja, dus de heropbouw was niet te horen. Erg jammer, want dat hoort er zeker bij.
Dat wordt al jaren gedaan, niks nieuws. Het nieuwe van 'deze editie' is dat 'ie over twee dagen verspreid wordt . . .quote:Ik luister nu de Subtop2000, maar volgens mij prikken ze willekeurig liedjes en dat klopt
Edit: "Download de Subtop 2000 hier, de nummers uit deze lijst worden in willekeurige volgorde gedraaid."
De hele dag nog wel . . .quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:27 schreef Gitaarmat het volgende:
Halloiedereen een gelukkig nieuwjaar, gisteren bijna geen top 2000 geluisterd. Ik was de hele dag met vuurwerk bezig
.
eind van dit jaar doen we het zeker weten overquote:Op donderdag 1 januari 2009 14:47 schreef FritsFlits het volgende:
Altijd gezellig die 6 dagen (5 eigenlijk voor mij), maar daarna val je dan toch weer in een gat omdat het gezellig erg leuk was met z'n allen op het forum. De Subtop2000 haalt het totaal niet bij de sfeer van de Top2000 zelf, zeker niet zonder alle postende mensen. Zonder jullie was het lang niet zo gezellig geweest met de Top2000. Ik zal het wederom gaan missen
Bedankt allemaal!
Hopelijk allemaal tot 6 dagen voor het einde van dit jaar!
quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:16 schreef TheZapster het volgende:
Wat een lekkere muziek bij de subtop2000
Je werd gewat ??quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:32 schreef Ofyles2 het volgende:
Vannacht even voor 2:00 werd ik gerickrolled.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |