Ja, want als het vriest doe je dat niet natuurlijk.quote:Op woensdag 31 december 2008 18:26 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Als het nou niet zo hard zo vriezen reden er misschien nog wat het kanaal in...
Ik heb hier vanochtend al unox vrachtwagens op het kanaal zien staan.quote:Op woensdag 31 december 2008 18:27 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja, want als het vriest doe je dat niet natuurlijk.
Tijgerhouding?quote:Op woensdag 31 december 2008 18:28 schreef neilyoung het volgende:
Dan schiet ik me vuurpijlen gewoon lichtend af.
quote:Op woensdag 31 december 2008 17:30 schreef Metalfrost het volgende:
Klacht: Mistig met oud en nieuw zodat je je eigen het mooie siervuurwerk wat anderen in de vrieskou staan af te steken niet uit mekaar ziet knallen.
Waar de hel heb jij het over?quote:Op woensdag 31 december 2008 18:33 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Moraal Ridder. Oh zo machtige burger van dit land.
Nee wacht, die vorige post mag weg.quote:
Helemaal niet. Ik ben een koukleum en sta liever vanuit binnen te kijken.quote:Op woensdag 31 december 2008 18:42 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Nee wacht, die vorige post mag weg.
Wat ik bedoelde is eigenlijk dat je net doet alsof je te "hoog" bent om vuurwerk te kopen.
Olievaten met een steekvlam !quote:Op woensdag 31 december 2008 18:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Helemaal niet. Ik ben een koukleum en sta liever vanuit binnen te kijken.
Het was zostraks best mistig maar nu valt 't inderdaad reuze mee.quote:Op woensdag 31 december 2008 19:08 schreef RickoKun het volgende:
Volges mij is het hier in het noorden voor de verandering eens niet mistig?
Hier in Fryslân wel, jeweetz.quote:Op woensdag 31 december 2008 19:08 schreef RickoKun het volgende:
Volges mij is het hier in het noorden voor de verandering eens niet mistig?
PWNT, NIGGAH!~!!!!!!!1~~~~~~~~kringeltjequote:Op woensdag 31 december 2008 19:14 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Hier in Fryslân wel, jeweetz.
In het verre Oosten heb je ook het steppeklimaat.quote:Op woensdag 31 december 2008 18:25 schreef Teteteterek het volgende:
ik zit nu bij familie in het oosten en er is geen mist hiero
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |