bedoel je niet de rembrandttoren?quote:Op woensdag 31 december 2008 17:58 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik woon op 10 hoog en kijk ook uit over amsterdam. Ik zie de Arena en Amsteltoren.
Woon je ook toevallig in de studentenflats in Diemen?
Hou je bek, brillie.quote:Op woensdag 31 december 2008 18:23 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Waarom neem je geen lenzen, achterlijke lelijkerd?
Er zijn gelukkig maar 3634 mogelijkheden om iets in de fik te krijgen...quote:Op woensdag 31 december 2008 17:49 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Ja ik geloof in kwantiteit, ipv kwaliteit. Als die shitlont het niet doet van een 100.000 klapper ben je mooi de pinaaarie.
Ja, want als het vriest doe je dat niet natuurlijk.quote:Op woensdag 31 december 2008 18:26 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Als het nou niet zo hard zo vriezen reden er misschien nog wat het kanaal in...
Ik heb hier vanochtend al unox vrachtwagens op het kanaal zien staan.quote:Op woensdag 31 december 2008 18:27 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja, want als het vriest doe je dat niet natuurlijk.
Tijgerhouding?quote:Op woensdag 31 december 2008 18:28 schreef neilyoung het volgende:
Dan schiet ik me vuurpijlen gewoon lichtend af.
quote:Op woensdag 31 december 2008 17:30 schreef Metalfrost het volgende:
Klacht: Mistig met oud en nieuw zodat je je eigen het mooie siervuurwerk wat anderen in de vrieskou staan af te steken niet uit mekaar ziet knallen.
Waar de hel heb jij het over?quote:Op woensdag 31 december 2008 18:33 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Moraal Ridder. Oh zo machtige burger van dit land.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |