Wellicht via de meer illegale wegen, want volgens mij draait ie nog niet in de bios.quote:Op woensdag 31 december 2008 18:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vraag me af of er vaste tournament-stemmers zijn die Waltz with Bashir al hebben gezien.
Die is een paar weken geleden al uitgekomen, maar volgens mij slechts in een beperkt aantal filmhuizen. Ik zag toevallig dat ie in Rotterdam in elk geval alweer z'n laatste week ingaat.quote:Op woensdag 31 december 2008 19:07 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Wellicht via de meer illegale wegen, want volgens mij draait ie nog niet in de bios.
Erg jammer trouwens, want ik wil `m graag zien
Dat is 't probleem, daar "draait" hij ook nietquote:Op woensdag 31 december 2008 19:07 schreef Timo20 het volgende:
Wellicht via de meer illegale wegen, ....
Eind januari ga ik hem kijken in de bioscoop.quote:Op woensdag 31 december 2008 18:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vraag me af of er vaste tournament-stemmers zijn die Waltz with Bashir al hebben gezien.
Toch een tegenvallerquote:Op donderdag 1 januari 2009 12:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat is 't probleem, daar "draait" hij ook niet.
Precies, al is het alleen maar om makkelijk iets weg te kunnen stemmen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:00 schreef Mike het volgende:
Jumper, Baby Mama en Sex and the City horen natuurlijk gewoon mee te doen.
Iemand moet ook wel een erg brede smaak hebben om van allebei die films te kunnen genieten, denk ik.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
22 is ook nog 0-0.
(misschien zijn er nog, maar die viel me op)
quote:Op zondag 4 januari 2009 14:00 schreef Hulkio het volgende:
Hmz heel vaak een van de twee titels niet gezien, zodat ik nu nog niet op enkele toppers kon stemmen.....
Hmm, dan moet ik misschien Hallam Foe gaan bekijken om te zorgen dat Lust, Caution toch zeker door gaat (of een film te zien die nóg beter is dan Lust, Caution natuurlijk...)quote:Op zondag 11 januari 2009 13:07 schreef cwk het volgende:
Hm nou moet ik Lust, Caution nog kijken, anders laat SoK die zomaar doorgaan.
Echt niet! Hartstikke leuk zo'n film die doet denken aan Lock, Stock...quote:Op zondag 11 januari 2009 19:56 schreef Keffo het volgende:
onbegrijpelijk dat mensen rocknrolla kunnen waarderen. Serieus de slechtse film sinds tijden.....
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:38 schreef Luutgaert het volgende:
Moet hier ook niet op gestemd worden nu: 23. [3-3] We Own the Night - Funny Games U.S?
Helemaal prima wat mij betreft. Precies wat Lonewolf zegt; met name bij grote tournaments en vroegere rondes.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:05 schreef Gorro het volgende:
En is het wat om op deze manier gelijke spelen te beslissen?
Denk het ookquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:35 schreef Timm-E het volgende:
Volgens mij gaat het heeeel close worden tussen sweeney todd en lars.
Ik moet zeggen dat dit ook bijzonder veel pijn deed. Alsof je tussen je kinderen moet kiezenquote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:21 schreef RuneRose het volgende:
Tsjah, I'm Not There. Ik snap het eigenlijk niet zo. Echt een ongelofelijk overgewaardeerde film. Ik zag hem een aantal dagen geleden voor een 2e keer en behalve Heath Ledger zijn rol (die op zich ook nog niet zo ongelofelijk briljant is), vond ik het eigenlijk een ongelofelijk saaie film.
Jawel, maar in cijfers uitgedrukt zijn het twee acht en een halven die tegen een negen stonden (eerste keer dat ik een Eastwood en een Pixar echt sterk vond).quote:Op maandag 26 januari 2009 20:35 schreef Gillingham het volgende:
SoK; geen fan van zowel No Country als There Will Be Blood?
geen voorbarige conclusie, maar ben simpelweg benieuwd
quote:Op maandag 26 januari 2009 20:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
Vierde Ronde
6. No Country for Old Men - Changeling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |