ik ben nog steeds nieuwsgierig wat je nu precies aan t doen bent en wat je nu wilquote:Op woensdag 31 december 2008 16:43 schreef Cuegirllie het volgende:
Lol.. ben zelfs aan het kijken of ik nu een beetje foto kan maken van wat mijn idee was
Ik heb liever dat je heelhuids overkomt, dus dan zaterdag maarquote:Op woensdag 31 december 2008 16:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik kon t toch proberen, misschien had je zoiets van ach tis oudejaarsdag laat ik duimelot eens een plezier doenal ga ik met de grootste snelheid die mijn autotje aankan (170 dus) de snelweg over
dit ga ik niet redden.
zaterdag dan maar?
en grote borsten
inderdaad relatief, als ik mooi recht sta en dan naar beneden kijk kan ik wel mijn tenen nog zien
Ze waren ooit gigantisch maar toen was alles gigantisch whehe
Met eten of masseren?quote:Op woensdag 31 december 2008 16:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wil je wel komen helpen
niet te romantisch doen hequote:Op woensdag 31 december 2008 16:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je heelhuids overkomt, dus dan zaterdag maarKoop ik er nog wat kaarsjes enzo bij
![]()
[..]
Met eten of masseren?
Je hebt wel vreemde ideeenquote:Op woensdag 31 december 2008 16:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben nog steeds nieuwsgierig wat je nu precies aan t doen bent en wat je nu wil
(in je broek een mooi gat gemaakt dat je nu afnaait zodat t niet gaat rafelen zodat je op elk moment kan n**ken ??? ohnee je bent ongi he)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
De sluiter moet starten toch?quote:Op woensdag 31 december 2008 16:48 schreef mrbox het volgende:
Ik doe het maar ff
Tijnbrein heeft al eerder verzuimdquote:Op woensdag 31 december 2008 16:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
De sluiter moet starten toch?
In dat geval moest Tijnbrein nieuwtje maken.
quote:Op woensdag 31 december 2008 16:51 schreef Cuegirllie het volgende:
Astu .. heel irritant .. zelf foto's maken.. Beter dan ditwerd het niet snel..Nu nog een beetje lachen en je ziet er prachtig uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
Ja, mooi plan indd. Heb ook een things to do boekje, waar het ook al op het programma staat. Heb zware moeite eraan te beginnen. Zeker nu ik hier toch weer post.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:51 schreef mrbox het volgende:
Vencodark, dat klinkt wel als een goed plan toch ? Daarna stop je er ook echt mee en laat je dat gewoon liggen tot morgen. (Zeg dat ook tegen jezelf, dat werkt vaak extra)
Ja, gister indd.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Tijnbrein heeft al eerder verzuimd
Die lach komt wel als ik niet op de foto moetquote:Op woensdag 31 december 2008 16:52 schreef mrbox het volgende:
Nu nog een beetje lachen en je ziet er prachtig uit![]()
quote:Op woensdag 31 december 2008 16:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
niet te romantisch doen he
het is maar om dat extra eten op te krijgen niks meer
quote:Op woensdag 31 december 2008 16:51 schreef Cuegirllie het volgende:
Astu .. heel irritant .. zelf foto's maken.. Beter dan ditwerd het niet snel..erg leuk!! leuk gecombineerd ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
go get him!
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
En dan idd nog iets van een ketting/oorbellen enzo om het af te werkenquote:Op woensdag 31 december 2008 16:53 schreef Adolecens het volgende:
erg leuk!! leuk gecombineerd ook![]()
go get him!
Eens. Mooie topje (vreselijk woord vind ik dat) heeft ze aan. Mooi dat kantquote:Op woensdag 31 december 2008 16:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ok
[..]
erg leuk!! leuk gecombineerd ook![]()
go get him!
Tis ook officieel geen topjequote:Op woensdag 31 december 2008 16:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Eens. Mooie topje (vreselijk woord vind ik dat) heeft ze aan. Mooi dat kant![]()
Als CG hm zo niet veroverd, dan gebeurt het nooit.
Hetzelfdequote:Op woensdag 31 december 2008 16:55 schreef MNR het volgende:
Mensen, allemaal een hele fijne avond!
Groetjes!
Dat snap ik jaquote:Op woensdag 31 december 2008 16:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Beestje moest ff een naam hebben he.
Ik wist niet dat je een nieuw moest aanmaken als je als laatst posten. Sorry Ich habe es nicht gewust.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
De sluiter moet starten toch?
In dat geval moest Tijnbrein nieuwtje maken.
Ja jij ook doegsquote:Op woensdag 31 december 2008 16:55 schreef MNR het volgende:
Mensen, allemaal een hele fijne avond!
Groetjes!
Allebeiquote:Op woensdag 31 december 2008 16:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je heelhuids overkomt, dus dan zaterdag maarKoop ik er nog wat kaarsjes enzo bij
![]()
[..]
Met eten of masseren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |