Is ook zo, daarom gebruik ik meestal ook cdwow en bookdepository. Het valt mij ook op dat die veel sneller leveren dan Play.com.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:28 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Maar 'vroeger' toen de wisselkoers daadwerkelijk rond de 1,40 lag hadden ze ook al die 1,40 als wisselkoers. En andere zaken zoals cdwow en bookdepository rekenen ook geen internationale verzendkosten en die hebben geen wisselkoers.
Tegenwoordig zijn dat de betere leedvermaak programma'squote:Op zondag 18 januari 2009 17:52 schreef capricia het volgende:
Zit nu net op de tv het programma "een huis onder de zon" (of zo) te kijken. Oude wisselkoersen hoor!
Een woning van 119.000 Pond wordt ondertiteld als 179.000 euro.
Sbs6 is niet helemaal bij de tijd...
Ja, achteraf ....quote:Op zondag 18 januari 2009 18:09 schreef SeLang het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn dat de betere leedvermaak programma's
Wat denk je zelf?quote:Op zondag 18 januari 2009 19:16 schreef capricia het volgende:
Ik zie die Britten allemaal bieden op een huis in Spanje...geen idee of dat voor of na de huizencrisis in Spanje is.
Tja, das geen moeilijke gok...er voor?quote:
De beurzen storten altijd eerst in, daarna gaat de valuta eraanquote:Op maandag 19 januari 2009 16:36 schreef SeLang het volgende:
De £ blijft nog verrassend goed liggen gezien de enorme verliezen die de Britse regering belastingbetaler weer gaat absorberen
Komend weekend zekerquote:Op maandag 19 januari 2009 16:36 schreef MacorgaZ het volgende:
Wat?![]()
Betekent dit dus dat ik dit weekend weer veel ponden voor mijn euro's krijg?
Nou ja, het nieuws vanaf het continent wordt er ook niet bepaald beter op.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:36 schreef SeLang het volgende:
De £ blijft nog verrassend goed liggen gezien de enorme verliezen die de Britse regering belastingbetaler weer gaat absorberen
Creditcard in de aanslag..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gaat hard nu.
Dit gaat inderdaad nergens meer over.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |