En hij zal zo'n opblaasband nodig hebben om te zitten, neem ik aanquote:Op donderdag 1 januari 2009 14:39 schreef Klonk het volgende:
van een strijker in je billen ga je niet dood, je krijgt waarschijnlijk een wat lastige stoelgang
Middagjes? Ze blijven tot zondag half zesquote:Op donderdag 1 januari 2009 14:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar dan heeft Dromer ook geen middagjes rust meer, want dan kan ze de kinderen niet meer bij haar ex kwijt.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:39 schreef Klonk het volgende:
van een strijker in je billen ga je niet dood, je krijgt waarschijnlijk een wat lastige stoelgang
Je bent bereid je kinderen te offeren?quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:46 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Middagjes? Ze blijven tot zondag half zes
Al moet ik zeggen.. de "vrije dagen" hebben hun voordelen, maar als het nodig is, offer ik ze zo op hoor
quote:Ich schau' in den Spiegel
Zieh' mir was besond'res an
Es ist kaum zu glauben
Daß man so gut ausseh'n kann
Ich tanz' auf der Straße
Lach' den Menschen ins Gesicht
Alles denkt, ich bin verrückt
Denn sie wißen nicht
Heut' ist mein Tag
Heut' ist mein Tag
Heut' ist mein Tag
Pien!quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:56 schreef Pien85 het volgende:
Zo, daar ben ik ook weer
Allemaal een gelukkig nieuwjaar!
is die Blümchen nou dezelfde als deze Blossom?quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:48 schreef DR34M3R het volgende:
Wat is het toch een heerlijk nummer!
* DR34M3R zet het voor de 6e keer achter elkaar aan
quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
is die Blümchen nou dezelfde als deze Blossom?
quote:
quote:
Ik zit er wel aan te denken, voor in de trein... maar klein toetsenbord en grote handen is niet heel gelukkige combinatie volgens mij... heb het van de week uitgeprobeerd bij computerwinkel op 10 inch (Asus EEE 1000H). Ik zit nu dus toch meer te denken richting een 15 inch laptop. Wel wat groter en zwaarder om mee te nemen, maar past best in rugzak, volgens mij. En als het beter werkt, dan is de keus snel gemaakt.quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:12 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Whehehe... volgens mij moest je daarvoor bij Mart zijn
LOL... zo zie je maar Mart.. er is altijd een overtreffende trapquote:Op donderdag 1 januari 2009 15:19 schreef DaMart het volgende:
Iemand voegt me toe aan MSN...
Ik:"Wie ben je?"
-:"Ik kreeg je MSN van X"
ik:"ik ken X niet..."
-:"Ja, maar hij had je adres uit een doorstuurmail."
WTF... willekeurig mensen toevoegen omdat het adres ongevraagd in een doorstuurmail stond.
Blijkbaar...quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
LOL... zo zie je maar Mart.. er is altijd een overtreffende trap
Ik begin ook wat duf te worden... maar mezelf kennende zit ik vanavond ineens weer vol energiequote:Op donderdag 1 januari 2009 15:36 schreef Pien85 het volgende:
Poeh he, denk dat ik maar vroeg naar bed ga vanavond... Van 3 tot 10 slapen is blijkbaar toch niet genoeg
Ja dat zie ik eigenlijk ook nog wel gebeuren...quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik begin ook wat duf te worden... maar mezelf kennende zit ik vanavond ineens weer vol energie.
Ja hoor. Ik heb het gewoon rustig bij mijn ouders gevierd. En jij?quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja dat zie ik eigenlijk ook nog wel gebeuren...
Voor nu ga ik even een bakkie koffie maken, misschien dat ik dan nog een beetje wakker word
Allemaal leuke avond gehad gisteren trouwens?
Daar gaat het toch om, dat je een leuke avond hebt!quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:56 schreef Pien85 het volgende:
Samen met mn moeder, en, op t allerlaatste moment, een goeie vriend van me.
Die vriend van me is nog een verhaal apart... Maandje geleden kwam zijn vrouw thuis, en vertelde dat ze al 3 maanden een ander heeft, en wil scheiden. Afgelopen zondag is ze, met hun 4 jarige dochtertje vertrokken, en bij dr vriendje gaan wonen... Dus die vriend van me zat alleen... en dat zat mij weer niet lekker... dus heb ik m uitgenodigd, om kwart voor elf kwam ie aan hier haha!
Wel leuke avond gehad though
Dat is wel mooi dan! Met een beetje mazzel kijk je dan ook precies over de ergste kruitdampen heen!quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:19 schreef Pien85 het volgende:
Ja, daaromHeb nu alweer zin in Oud en Nieuw van volgend jaar
Vriend van me verhuisd in januari naar een woning op de 7de etage... Volgend jaar dus oud en nieuw bij hem thuis, kunnen we mooi alles zien
Verder gaat het wel??quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:20 schreef marcb1974 het volgende:
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Hoiquote:
Haaiquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi![]()
Jij ook een heel mooi 2009
Ach ja, het schiet niet op vandaag
quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:31 schreef Ladylike het volgende:
mn kleine ziet deze:
en hij zegt: Die doet poepuh mamma
briljant manneke
Als je die zo achter elkaar zet, lijkt het alsof je het over constipatie hebtquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Haai![]()
Och, 2009 duurt nog ruim 360 dagen dus tijd genoeg om het wel goed te laten lopen
Klonkie!quote:
quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Als je die zo achter elkaar zet, lijkt het alsof je het over constipatie hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Kan ik het helpen dat ie bij zn frieten een bamiblok wiltquote:
Ja, dat kan jijquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Kan ik het helpen dat ie bij zn frieten een bamiblok wilt
Ik ga lekker aan de biefstuk
Hij eet ook gezond hoorquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, dat kan jij![]()
Biefstuk is wel lekker ja
Dan komt het vanavond helemaal goedquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij eet ook gezond hoor
Is het enige kind ter wereld denk ik dat graag alle groenten eet
Gelukkig
Tot nu toe lust ie alles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |