Dat komt omdat je je er niet voor openstelt. Bekijk het beestje eens met een open geest en er gaat een complete wonderbaarlijke wereld voor je open!quote:
nee dit is pas een visquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:29 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat komt omdat je je er niet voor openstelt. Bekijk het beestje eens met een open geest en er gaat een complete wonderbaarlijke wereld voor je open!
aaaahhhh! mooier dan vuurwerk!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:31 schreef SuperwormJim het volgende:
Ter illustratie nog een mooie foto van dit beestje. Kijk en geniet:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee dit is pas een vis
[ afbeelding ]
![]()
hij pownt de fluitbek gelijk
Nee jij bent normaalquote:
like duh deze natuurlijkquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:31 schreef zoalshetis het volgende:
ik vraag me af welk deuntje hij kan spelen.
de haai is de meest perfecte vorm van evolutie en schoonheid ten topquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:32 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
![]()
Deze lompe bruut is geen partij voor de intelligentie van de fuitbekzeenaald
zie boven een haai pownt jequote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:32 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
Nee jij bent normaal![]()
Kijk nou eens door je eigen bekrompenheid heen en leer de door miljoenen jaren evolutie tot perfectie bijgeschaafde schoonheid van de fluitbekzeenaald kennen!
ik blijf het fascinerend vinden, zo'n guitig beestje met zo'n mooie deun.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
like duh deze natuurlijk
waar denk je anders dat het geluid vandaan kwam
dat is natuurlijk wel een groot plus punt vd fluitbekquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik blijf het fascinerend vinden, zo'n guitig beestje met zo'n mooie deun.
Dat is een arrogant stuk tuig dat de zelfreflectie mist om te beseffen dat hij veruit ondergeschikt is aan de fluitbekzeenaald. Jullie passen wel bij elkaar.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee dit is pas een vis
[ afbeelding ]
![]()
hij pownt de fluitbek gelijk
ik vind deze post arroganter dan mijn argumentenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:35 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
Dat is een arrogant stuk tuig dat de zelfreflectie mist om te beseffen dat hij veruit ondergeschikt is aan de fluitbekzeenaald. Jullie passen wel bij elkaar.
De arrogantie om zomaar een topickaap uit te voeren in mijn allereerste naamtopicquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind deze post arroganter dan mijn argumenten
ooh maar ik heb ook al gezegd dat fluitbekjes een groot plus punt hebben hoor, ze zorgen namelijk voor muziek onder water en muziek is onmisbaarquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:38 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
De arrogantie om zomaar een topickaap uit te voeren in mijn allereerste naamtopicDat doet pijn, PeZu, en mensen met pijn zijn vaak ongenuanceerd in hun uitlatingen. Vandaar.
Dat komt door hun creativiteit en gevoeligheidquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh maar ik heb ook al gezegd dat fluitbekjes een groot plus punt hebben hoor, ze zorgen namelijk voor muziek onder water en muziek is onmisbaar![]()
zo'n brute moord machine prijkt op mijn lichaamquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:42 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
Dat komt door hun creativiteit en gevoeligheidDe schatten
Dat maakt fluitbekzeenaalden toch veel leuker dan zo'n brute moordmachine?
Waar?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
zo'n brute moord machine prijkt op mijn lichaam
mijn bovenarmquote:
op ware grootte?quote:
jaquote:
fuck. die zeenaald pastte niet eens op mijn penis.quote:
Jij hebt geen penis van 1,5 meter?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
fuck. die zeenaald pastte niet eens op mijn penis.
nee ik had het over de dikte.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:57 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
Jij hebt geen penis van 1,5 meter?
Foto?quote:
Je penis is niet dik genoeg voor een fluitbekzeenaald? Probeer prikkeldraadstijl, zo eromheen gewikkeldquote:
het was even zoekenquote:
best fraai! al walg ik van tatoos.quote:
quote:
thanksquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:11 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
best fraai! al walg ik van tatoos.
uhuh zeker ik ben er ook al jaren zeer blij mee al doet de brakke webcam screenshot de tattoo niet veel goedsquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:13 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
Da's wel weer mooi toch.
Nou nog een fluitbekzeenaald om je andere arm gewikkeld en je bent af
volgens mij kijkt ie vooral hoe ie aan zijn volgende shot kan komen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:17 schreef Trashcanman het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vraag me vaak af wat voor wijsheden er achter die nieuwschierig starende ogen van een fluitbekzeenaald schuil gaan
Precies. Het mag er dan uitzien als een rare sn... ehhh, fluiter, maar toch.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh maar ik heb ook al gezegd dat fluitbekjes een groot plus punt hebben hoor, ze zorgen namelijk voor muziek onder water en muziek is onmisbaar![]()
Zo'n oneindige wijsheid en intelligentie, en toch zo'n zachtaardige natuurquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:17 schreef Trashcanman het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vraag me vaak af wat voor wijsheden er achter die nieuwschierig starende ogen van een fluitbekzeenaald schuil gaan
the good, the bad and the ugly. ennio morricone was er niks bij.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:25 schreef Scootmobiel het volgende:
[..]
Precies. Het mag er dan uitzien als een rare sn... ehhh, fluiter, maar toch.
Zo'n beest hoor je natuurlijk al vanaf grote afstand fluiten onder water, en daar zijn ze dan ook beroemd om.
Komt er een aantrekkelijk exemplaar van het andere geslacht langszwemmen, dan hoor je massaal: 'Fwiet - fwiiiieeeeeuuuuuwwwwwww....!!'
nou... het schijnt dat ennio tijdens het duiken dat deuntje heeft gepikt van een school fluitbekjesquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
the good, the bad and the ugly. ennio morricone was er niks bij.
Nee een zeenaaldenbeul!!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:51 schreef ganzenherder het volgende:
Ik heb toen ik als klein menneke van 12 jaar ooit eens met mijn schepnetje normale zeenaalden gevangen in de wadden/noordzee.Trots en blij dat ik was joh![]()
Ben ik nu ook een beetje stoer?
Jamaar ik deed ze altijd in een emmer om ze te aanbidden en gooide dan alles gewoon weer netjes terug in de zee hoorquote:
Dan mag het. Al had je het wel eerst even mogen vragen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:59 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Jamaar ik deed ze altijd in een emmer om ze te aanbidden en gooide dan alles gewoon weer netjes terug in de zee hoor
ja, vraag maar aan nathalie hollonaald.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:09 schreef Trashcanman het volgende:
Ach het maakt niet uit. Fluitbekzeenaalden vergeten niets. Het kan zijn dat ze het je vergeven hebben anders word je vanzelf wel een keer wakker op de bodem van de zee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |