Luister mee via Radio 2 of via de stream op het internet.quote:De Top 2000 is een radioprogramma van het Nederlandse station Radio 2 en wordt sinds 1999 uitgezonden aan het eind van elk jaar. De uitzending begint om 0:00 uur op tweede Kerstdag en gaat non-stop door tot 0:00 uur op Oudjaarsnacht. Bovendien worden alle nummers het hele volgende jaar in wisselende volgorde via het DAB- en Internetkanaal Top 2000 uitgezonden.
Tussen kerst en oud en nieuw worden de 2000 populairste platen aller tijden gedraaid. Wat de populairste platen zijn wordt door de luisteraars bepaald, door middel van een stemming op internet. De nummer 1 was tussen 1999 en 2004 het nummer Bohemian Rhapsody van Queen. In 2005 stond het nummer 'Avond' van Boudewijn de Groot op nummer 1, maar in 2006 heeft Queen de nummer 1 positie herwonnen.
Ik hou wel van een beetje provocerenquote:
quote:
Ow, nou, dan is het een goeiequote:Op woensdag 31 december 2008 12:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik hou wel van een beetje provoceren
Het regent harder dan ik hebben kan vind ik echt prachtigquote:
Hoe ver ben je eigenlijk? Zal niet lang meer duren of wel? Spannend hoorquote:Op woensdag 31 december 2008 12:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]vanmorgen weer goedgekeurd door de verloskundige
Twan gaat vanmiddag om 15:00 uur naar zn vader en blijft daar ook, dus we doen het vuurwerk nu alvast met Twan.
Ik ben nu 38 weken en 3 dagen... het schiet dus behoorlijk op. Ik heb hem wel toegesproken dat hij nog tot minimaal a.s. woensdag moet blijven zitten...quote:Op woensdag 31 december 2008 12:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoe ver ben je eigenlijk? Zal niet lang meer duren of wel? Spannend hoor
Dat is fijn te horen dat het goed met je zwangerschap gaat..Dat is toch leuk voor Twan vuurwerk en ik denk dat Peace ook wel van vuurwerk houdt.quote:Op woensdag 31 december 2008 12:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]vanmorgen weer goedgekeurd door de verloskundige
Twan gaat vanmiddag om 15:00 uur naar zn vader en blijft daar ook, dus we doen het vuurwerk nu alvast met Twan. Best vreemd vuurwerk afsteken als de zon schijnt en Peace met een zonnebril op buiten staat
Hij wil het niet echt toegeven, maar hij vindt het volgens mij ook wel leuk.quote:Op woensdag 31 december 2008 12:15 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat is fijn te horen dat het goed met je zwangerschap gaat..Dat is toch leuk voor Twan vuurwerk en ik denk dat Peace ook wel van vuurwerk houdt.
* TM springt door de kamerquote:
Oh wow, dat schiet zeker op! Wat vind Twan er eigenlijk van dat hij een broertje of zusje krijgt?quote:Op woensdag 31 december 2008 12:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben nu 38 weken en 3 dagen... het schiet dus behoorlijk op. Ik heb hem wel toegesproken dat hij nog tot minimaal a.s. woensdag moet blijven zitten...
Mooi nummer van Bob trouwens. Alleen onherkenbaar op het concert een paar jaar geleden in Ahoy.
Samequote:
Ik versta altijd 'with the light out'quote:Op woensdag 31 december 2008 12:20 schreef TradeMarkie het volgende:
Als hij aan het eind 'My denial' zingt, klinkt dat als 'mag ik na jou'
Kan niet langer dan een half uur.quote:Op woensdag 31 december 2008 12:22 schreef Ofyles2 het volgende:
Gitaarmat neemt vanaf hier de songteksten over.
Ik heb ooit Leo Blokhuis horen zeggen dat het my denial is, maar dat zegt niet dat ik gelijk hebquote:Op woensdag 31 december 2008 12:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik versta altijd 'with the light out'![]()
Twan vindt het helemaal geweldig en kan het bijna niet afwachten. Vraagt ook elke week in welke we nu zitten.. hij houdt het een klein beetje bij op een kalender... helemaal nu hij vrij goed zelf kan lezen.quote:Op woensdag 31 december 2008 12:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh wow, dat schiet zeker op! Wat vind Twan er eigenlijk van dat hij een broertje of zusje krijgt?
Heb Dylan ook dit jaar gezien en herkende het nummer pas na een paar minuten![]()
Wat een heerlijk nummer is dit toch![]()
Ik heb ook niets met Hazes. Net op 't punt dat het een mooi nummer wordt, wordt de tekst slecht en de muziekquote:Op woensdag 31 december 2008 12:23 schreef Wexy het volgende:
en blijf toch zeggen... ik heb niets met die hazes
Goeiemiddag, en waarschijnlijk tot straks.. ga nog even werken tot half 7
Wil het daarna wel overnemenquote:Op woensdag 31 december 2008 12:23 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Kan niet langer dan een half uur.
Ah is logischer dan wat ik dachtquote:Op woensdag 31 december 2008 12:23 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb ooit Leo Blokhuis horen zeggen dat het my denial is, maar dat zegt niet dat ik gelijk heb
Aw wat liefquote:Op woensdag 31 december 2008 12:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Twan vindt het helemaal geweldig en kan het bijna niet afwachten. Vraagt ook elke week in welke we nu zitten.. hij houdt het een klein beetje bij op een kalender... helemaal nu hij vrij goed zelf kan lezen.
Jeugdsentiment dit....
Samequote:Op woensdag 31 december 2008 12:24 schreef Roi het volgende:
Godver ik ben gewoon ziek op oudejaarsdag...
Dan heb je heel wat gemist.quote:Op woensdag 31 december 2008 12:28 schreef Roi het volgende:
Lekker om nu de top 2000 te luisteren, alleen maar toppertjes!
quote:Op woensdag 31 december 2008 12:30 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Toch niet te ziek om vanavond gezellig te doen hoop ik, mensen..
Gelijk heb je.quote:Op woensdag 31 december 2008 12:31 schreef MaJo het volgende:
[..]Maar zit er niet mee, lekker de hele dag top2000 luisteren
Oud en nieuw is sowieso zwaar overschat...
helemaal mee eensquote:Op woensdag 31 december 2008 12:31 schreef MaJo het volgende:
[..]Maar zit er niet mee, lekker de hele dag top2000 luisteren
Oud en nieuw is sowieso zwaar overschat...
Het vroegere werk is wel goed toch?quote:
quote:Op woensdag 31 december 2008 12:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Het vroegere werk is wel goed toch?
Twan is inderdaad 6, hij wordt in maart alweer 7.quote:Op woensdag 31 december 2008 12:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Aw wat liefWel heel fijn dat hij er zo bij betrokken is
Hoe oud is Twan nu, jaar of 6 toch?
vanuit de mistquote:
Het enige wat me kan bekoren is With or Without you, omdat ik me zo in de tekst herken. Ik kan gewoon zijn stem niet handelenquote:Op woensdag 31 december 2008 12:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Het vroegere werk is wel goed toch?
Ja, toen liep ie niet z'n halve optreden te preken volgens mijquote:Op woensdag 31 december 2008 12:33 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]Als ik naar 1980-1985 optredens van ze kijk op YouTube zie ik nog steeds een band zolas een band hoort te zijn
Hier geen mist, prachtig weerquote:
Mijn wereldje wordt al kleinerquote:Op woensdag 31 december 2008 12:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hier geen mist, prachtig weer![]()
Ow Sebastianmooi nummer
Ouwe lulquote:Op woensdag 31 december 2008 12:34 schreef Gitaarmat het volgende:
Bijna alle bands voor 1980 zijn ' echte' bands, die digitale shizzle van tegenwoordig
Neequote:Op woensdag 31 december 2008 12:37 schreef MaJo het volgende:
Is het heel erg dat ik dit nummer niet ken?
Wie taped frits' waffel ff dicht?quote:Op woensdag 31 december 2008 12:39 schreef Diaan73 het volgende:
blablablablabla wat een gebabbel
Je maakt dit uur af?quote:Op woensdag 31 december 2008 12:40 schreef Gitaarmat het volgende:
Jewel. Nog 3 nummers.
Opzettelijke woordkeuze?quote:Op woensdag 31 december 2008 12:44 schreef Diaan73 het volgende:
Dit nummer kan ik nog wel hebben.
Het zijn vooral die pretentieuze quasi-poëtische teksten..quote:Op woensdag 31 december 2008 12:44 schreef MaJo het volgende:
Wat is er eigenlijk mis met blof? Ik sta open voor kritieken hoor, maar bij Blof snap ik het echt niet. Heerlijke stem, mooie teksten, lieve liedjes.
De teksten gaan helemaal nergens meer over tegenwoordig en het wauwelt maar wat heenquote:Op woensdag 31 december 2008 12:44 schreef MaJo het volgende:
Wat is er eigenlijk mis met blof? Ik sta open voor kritieken hoor, maar bij Blof snap ik het echt niet. Heerlijke stem, mooie teksten, lieve liedjes.
Maar goed, er zijn ook mensen die Boudewijn de Groot niets vindenOnbegrijpelijk
Muzikaal gaat het nog wel, maar hun teksten slaan gewoon vaak nergens op al lijken ze dat te suggereren. Holiday In Spain is helemaal een tekstuele mislukkeling.quote:Op woensdag 31 december 2008 12:44 schreef MaJo het volgende:
Eigenlijk niet, maar wel prachtig verwoord.quote:Op woensdag 31 december 2008 12:44 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Opzettelijke woordkeuze?
Dat vind ik bij veel bands wel ja, maar bij blof juist niet. Kijk nou eens naar de tekst van dit nummer, is toch niets mis mee? Echt ik zie het nietquote:Op woensdag 31 december 2008 12:45 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
De teksten gaan helemaal nergens meer over tegenwoordig en het wauwelt maar wat heen
Als ze Amerikaans waren geweest (en Engels hadden gezongenquote:Op woensdag 31 december 2008 12:44 schreef MaJo het volgende:
dat dus..quote:Op woensdag 31 december 2008 12:46 schreef Roi het volgende:
[..]
Als ze Amerikaans waren geweest (en Engels hadden gezongen) had iedereen het geweldig gevonden.
Boudewijn de Groot is toch wel goed ja...wij zijn paar keer naar zijn optredens geweest..quote:Maar goed, er zijn ook mensen die Boudewijn de Groot niets vindenOnbegrijpelijk
![]()
Dit gaat nog wel ergens over ja, maar blauwe ruis? alles is liefde? het kan mij niet bekorenquote:Op woensdag 31 december 2008 12:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat vind ik bij veel bands wel ja, maar bij blof juist niet. Kijk nou eens naar de tekst van dit nummer, is toch niets mis mee? Echt ik zie het niet
Nee die nummers vind ik ook niets, maar dingen als Omarm, Liefs uit Londen, hun eerdere werk dus vind ik prachtigquote:Op woensdag 31 december 2008 12:48 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dit gaat nog wel ergens over ja, maar blauwe ruis? alles is liefde? het kan mij niet bekoren
Mwa..quote:Op woensdag 31 december 2008 12:46 schreef Roi het volgende:
[..]
Als ze Amerikaans waren geweest (en Engels hadden gezongen) had iedereen het geweldig gevonden.
quote:Your buien make spot, on a hail blank mood I have m' n hands on your hips, but m' n head is at the door. They say that it gets used, I have tried it. But how I turn it also or turn, my house no longer protects. Regent mullet then I have am possible, then I can drink mullet. Regent mullet then manages the ground, mullet then I have am possible. Your buien are the clouds, To an azure mood. I have m' n hands on your hips, but m' n head is at the door. you look remain grey, To deny each colour. It is as if here nobody lives, As if there nothing happens. Regent mullet then I have am possible, then I can drink mullet. Regent mullet then manages the ground, mullet then I have am possible. Your buien are too dark, For an azure mood. Because my head is in the clouds, And my hand already at the door. Harder than I have am possible, Harder than I can drink. Regent mullet then manages the ground, mullet then I have am possible. Regent mullet then I have am possible, then I can drink mullet. Regent mullet then manages the ground, mullet then I have am possible.
Hazes' rijmwoordenboek voor gevorderdenquote:Je buien zijn te donker,
Voor een hemelsblauw humeur.
Want mijn hoofd is in de wolken,
En mijn hand al bij de deur.
Ga jij je maar even in de hoek staan schamen danquote:Op woensdag 31 december 2008 12:50 schreef MaJo het volgende:
Ik ken dit nummer trouwens nietDacht dat ik zijn hele repertoire wel kende
Ah, zie dat het uit 2004 komt. Ben alleen bekend met zijn oude werkquote:Op woensdag 31 december 2008 12:50 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ga jij je maar even in de hoek staan schamen dan
ik vind beatles ook mooier maar dit is gewoon een goed nummerquote:Op woensdag 31 december 2008 12:53 schreef MaJo het volgende:
Nee geef mij maar Beatles
even provoceren
Je bedoelt de gitaar?quote:Op woensdag 31 december 2008 12:53 schreef SperZii het volgende:
Dat blaasinstrument tijdens het refrein is zo meesterlijk!
Zal wel in mn 3e speaker zitten..quote:Op woensdag 31 december 2008 12:53 schreef SperZii het volgende:
Dat blaasinstrument tijdens het refrein is zo meesterlijk!
Mwah vind dat de Stones veel betere nummers hebbenquote:Op woensdag 31 december 2008 12:54 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik vind beatles ook mooier maar dit is gewoon een goed nummer
Ik vind 'm net zo goed als Blofquote:Op woensdag 31 december 2008 12:44 schreef MaJo het volgende:
Misschien breken ze nog wel eens doorquote:Op woensdag 31 december 2008 12:55 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik vind de Rolling Stones wel mooie muziek maakt..
Dat is ook wel weer waar, maar toch vind ik Can't Get no Satisfaction nog steeds een goed nummer.quote:Op woensdag 31 december 2008 12:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mwah vind dat de Stones veel betere nummers hebbenPaint it Black, Sympathy, She's a Rainbow enz
Hehe, lijkt er ook wel opquote:Op woensdag 31 december 2008 12:59 schreef SperZii het volgende:
[..]
Hahaha ja dat bedoel ik idd, dom
De afgelopen 40 jaar zaten er zeker wel wat goede nummers bij (Sympathy, Gimme Shelter...), maar nog veel meer derrie en drek. Geef mij maar de Beatles.quote:Op woensdag 31 december 2008 12:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mwah vind dat de Stones veel betere nummers hebbenPaint it Black, Sympathy, She's a Rainbow enz
Ja die zijn echt veel mooier..dan Satisfaction.quote:Op woensdag 31 december 2008 12:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hehe je leest mijn reactie verkeerdquote:Op woensdag 31 december 2008 13:03 schreef knars het volgende:
[..]
De afgelopen 40 jaar zaten er zeker wel wat goede nummers bij (Sympathy, Gimme Shelter...), maar nog veel meer derrie en drek. Geef mij maar de Beatles.
die is ook mooi, maar deze vind ik mooierquote:Op woensdag 31 december 2008 13:07 schreef Trannellius het volgende:
Ben ik de enige die het collectief van o.a. Bono en David Bowie van een paar jaar geleden beter vind dat het origineel?
Make me smile is zoooooooo dood gedraaid . . .quote:Op woensdag 31 december 2008 12:39 schreef ElizabethR het volgende:
Grote helden waren ze Cockney Rebel!!Briljante muziek gemaakt. En ik MOET gewoon even een foto van Steve Harley posten!!! Kan ook niet kiezen welke ik beter vind, deze of Make me smile
Door wie? Ik hoor 'm zeldenquote:Op woensdag 31 december 2008 13:12 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Make me smile is zoooooooo dood gedraaid . . .![]()
Arrow, CityFM ook deels + diverse internet streams . . .quote:
Sorry, my bad! Beatles, dat zijn helden. Echte hHeroes!quote:Op woensdag 31 december 2008 13:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hehe je leest mijn reactie verkeerdIk ben juist grote Beatles fan en vind de Stones matig. Maar ik zei dus dat ze betere nummers hebben dan Satisfaction, niet beter dan de Beatles
Beatles![]()
![]()
Wickedangel zei gister nog tegen me dat het vanavond om twaalf uur pas zou beginnenquote:Op woensdag 31 december 2008 13:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]en het is zelfs al bijna afgelopen...
Dan ben je voorgelogen hoor...quote:Op woensdag 31 december 2008 13:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wickedangel zei gister nog tegen me dat het vanavond om twaalf uur pas zou beginnen
Jaaaaaaa die is veel leukerquote:Op woensdag 31 december 2008 13:40 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
I just wanna
Rock Deeejaaayyy
Ik post weer als er kwaliteitsmuziek wordt gedraaidquote:Op woensdag 31 december 2008 13:48 schreef Diaan73 het volgende:
Ben ik de enige nog die hier aan het posten is??
Fok doet weer een beetje moeilijk hierquote:Op woensdag 31 december 2008 13:48 schreef Diaan73 het volgende:
Ben ik de enige nog die hier aan het posten is??
Ter illustratie: henk Westbroek in de top 120 kan ik absoluut niet serieus nemen. Wanneer ik dergelijke nummers luister begrijp ik de kritiek van veel mensen op deze "lijst der lijsten" wel.quote:Op woensdag 31 december 2008 13:52 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik post weer als er kwaliteitsmuziek wordt gedraaid
De lobby uit Limburg is altijd sterkquote:Op woensdag 31 december 2008 13:53 schreef SperZii het volgende:
Rowwen Heze zou ik nou niet meteen in de top 2000 verwachten..
Je weet zelf niet of 't druk is, terwijl je aan het werk bent? Harde werkerquote:Op woensdag 31 december 2008 13:53 schreef Wexy het volgende:
Fok deed hier bij opstarten ook moeilijk... en ben weer op het werk dus zal minder posten..... het is vrij druk wat ik van mijn collega's begrijp
quote:Op woensdag 31 december 2008 13:57 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Je weet zelf niet of 't druk is, terwijl je aan het werk bent? Harde werker
snap ook wel dat je er net pas bent
Nog maar 10 uur, mensen!
de nummers worden kleiner en de hits steeds groter...quote:Op woensdag 31 december 2008 14:02 schreef djenneke het volgende:
Wat een drukte opeens in deze topic
Ben ik het niet mee eens..quote:Op woensdag 31 december 2008 14:04 schreef TradeMarkie het volgende:
Matig uurtje in het vooruitzicht
wtfquote:Op woensdag 31 december 2008 14:15 schreef Adelante het volgende:
Ik verwar haar altijd met Lenny Kuhr
quote:Op woensdag 31 december 2008 14:15 schreef Adelante het volgende:
Ik verwar haar altijd met Lenny Kuhr
echtniet, rowen heze en acda en de munnik staan te hoog, dit staat precies goed.quote:Op woensdag 31 december 2008 14:19 schreef Roi het volgende:
Wel onterecht dat het zo hoog staat natuurlijk
is al een heel oud nummer vandaar wellichtquote:Op woensdag 31 december 2008 14:19 schreef Roi het volgende:
Wel onterecht dat het zo hoog staat natuurlijk
Ja, want dit nummer hoort echt bij de 101 beste nummers aller tijdenquote:Op woensdag 31 december 2008 14:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
echtniet, rowen heze en acda en de munnik staan te hoog, dit staat precies goed.
Je komt zeker uit het Oosten?quote:Op woensdag 31 december 2008 14:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
echtniet, rowen heze en acda en de munnik staan te hoog, dit staat precies goed.
iddquote:Op woensdag 31 december 2008 14:23 schreef Roi het volgende:
Niet weer die stomme discussie over Blof, moet dat echt bij elk liedje van ze?
Ik vind deze beter dan LuL eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 31 december 2008 14:23 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Er komt er nog 1:
65 Bløf Liefs uit Londen 1998 0:03:57 31-dec 17.00-18.00
er is helemaal niks mis met boudewijn de groot. alleen dat nummer wordt erg overgewaardeerd,quote:Op woensdag 31 december 2008 14:25 schreef whosvegas het volgende:
Waarom staat Boudewijn de groot elk jaar in de top 10, daarom alleen al is het een pruts lijst.
Street Spirit en Creep staan rond de 1100.quote:Op woensdag 31 december 2008 14:25 schreef whosvegas het volgende:
Waarom staat Boudewijn de groot elk jaar in de top 10, daarom alleen al is het een pruts lijst.
En waar is Radiohead in de lijst? Een nummer als Paranoid Android hoort minimaal in de Top 10.
Maar ja, smaken verschillen, zullen we maar zeggen
Daarom is mijn wil wet en bepaal ik dat Blof niet in de Top 2000 hoort. Ik heb gesproken . . .quote:Op woensdag 31 december 2008 14:23 schreef Roi het volgende:
Niet weer die stomme discussie over Blof, moet dat echt bij elk liedje van ze?
Wat wou je dan ?? Eén of ander christelijk bandje die vorig jaar uit de lijst geweerd werd ??quote:Op woensdag 31 december 2008 14:27 schreef Adelante het volgende:
Alleen jammer dar Andre Rouwvoet dit ding moest pushen in a gogo![]()
Nou, dit gaat ook een grote discussie worden. Ga maar eerst je mond spoelen voor we daarmee verder gaanquote:
Paranoid Android staat niet eens in de lijstquote:Op woensdag 31 december 2008 14:25 schreef whosvegas het volgende:
En waar is Radiohead in de lijst? Een nummer als Paranoid Android hoort minimaal in de Top 10.
Eens.quote:Op woensdag 31 december 2008 14:31 schreef FritsFlits het volgende:
De laatste Sting. Erg mooi, maar Fiels Of Gold vind ik persoonlijk iets mooier en lekkerder
Die staat niet eens in mijn Radiohead top 10.quote:Op woensdag 31 december 2008 14:25 schreef whosvegas het volgende:
Neuh,ik weet ze toch allemaal welquote:Op woensdag 31 december 2008 14:33 schreef D.Rose het volgende:
Spelen jullie thuis ook altijd het intro-spel?
Sowieso moeilijk om een top 5 te maken. Van Bert Kaempfert, lang de Beatles, Sting, Fleetwood Mac, Van Morrison, Sting naar Boudewijn de Groot. Er zijn zoveel goede nummers. O ja, U2 ook! Misschien een lijst van alle favoriete nummers zonder rangschikking is mogelijkquote:Op woensdag 31 december 2008 14:32 schreef D.Rose het volgende:
Bij nader inzien, niet in mijn top 5 iig
Waarom durf je dan niet te spelenquote:Op woensdag 31 december 2008 14:35 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Neuh,ik weet ze toch allemaal wel
Durven? Er is gewoon geen lol aanquote:Op woensdag 31 december 2008 14:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Waarom durf je dan niet te spelen
Wel als je bent opgegroeid met de Eftelingquote:Op woensdag 31 december 2008 14:36 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Bert Kaempfert hoort natuurlijk ook in niemand's top 10 thuis, net zoals Last Christmas en Flappie
Ik had het over de Radiohead top 5 hequote:Op woensdag 31 december 2008 14:35 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Sowieso moeilijk om een top 5 te maken. Van Bert Kaempfert, lang de Beatles, Sting, Fleetwood Mac, Van Morrison, Sting naar Boudewijn de Groot. Er zijn zoveel goede nummers. O ja, U2 ook! Misschien een lijst van alle favoriete nummers zonder rangschikking is mogelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |