ah, mooi dat het weer werkt!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:32 schreef alledagenheeldruk het volgende:
[..]
Ai! Fijn..
Mijn toetsenbord doet het weerhet was inderdaad die shift-toets. Stom
yep. de standaarddrivers heb ik niet geprobeerd. Ik ga natuurlijk geen bleeding-edge software installerenom er op achteruit te gaanquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:47 schreef Visitor.Q het volgende:
Ik zou al blij zijn als ik een alpha versie draaiend kreeg met standaard (2D) drivers, maar ik begrijp dat jij inmiddels ook 3D effecten enzo kunt aanzetten, erikll?
Wie o Wiequote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:11 schreef Achmed666 het volgende:
Bij Ubuntu kon ik anders muziek afspelen maar met flink gestotter net alsof ie het zwaar hadik speelde het vanaf extern.En hoe zit dat nu met Wireless drivers herkenning?Heb Linksys Wifi kaartje.En met partities was het toch
/root >>komt Os bestanden
/swap was wisselgeheugen
/home was toch gewoon documenten?
klopt, maar de swap partitie heet gewoon swap en niet /swap (dat zou impliceren dat die partitie gemount wordt wat niet het geval is)quote:
Asus is geen B-merk.quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:46 schreef Achmed666 het volgende:
Nou Linksys herkent ie wel goed alleen die B-merken zoals Asus heeft nogal problemen in Linux.
Ook A-merk hardware gaat kapot..quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:51 schreef Achmed666 het volgende:
[..]
C-merk dan.Wifi card was ineens dood
1 |
less /etc/lsb_release == lsb_release -aquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:25 schreef Visitor.Q het volgende:
In de terminal:
[ code verwijderd ]
Of via menu System->Administration->system monitor(tabje system)
Daar zou je ubuntu moeten zien staan... Anders staat er (vermoed ik) iets met ubuntu-eee ofzo...
klikken op de balk onderin, en dan 'nieuw paneel'quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:14 schreef jakkop het volgende:
Oeps...ik heb in Ubuntu per ongeluk de balk bovenaan verwijderd, en krijg em niet meer terug.![]()
![]()
Kan iemand me de verlossende tip geven?
Ik heb er zelfs 4, op elk scherm 2quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:21 schreef erikkll het volgende:
[..]
klikken op de balk onderin, en dan 'nieuw paneel'
vervolgens nog de dingetjes toevoegen aan het nieuwe paneel die jij graag wil. (zoals de vensterlijst)
Dat doe je door er rechts op te klikken en te kiezen voor 'toevoegen aan paneel'
Overigens... Wie heeft allemaal dat paneel bovenin staan?ik kan er niet aan wennen.
Screenshots!quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:38 schreef Daeron het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs 4, op elk scherm 2
Slotjetser of usb?quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:42 schreef whoops het volgende:
Ik heb vorige week een Sweex WiFi adapter voor 15 euro gekocht en die doet het prima met Ubuntu Intrepid... Over b-merken gesproken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |