Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 31 december 2008 11:02 schreef noekje het volgende:
Nou eigenlijk was ik The Green Mile aan het kijken Na Bambi is dat toch de meest zielige film ever.
Aw, wat lief.quote:Op woensdag 31 december 2008 11:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
noekje is lief. En CarO
. En Buuf
.
Zomaar NZ vergeten, de god der goden, ze vergeeft 't me nooit![]()
.
waaatquote:Op woensdag 31 december 2008 11:05 schreef noekje het volgende:
Aw, wat lief.Geheel wederzijds natuurlijk en nu wil ik dat slikken wat jij ook net hebt gehad.
Die love drug en dan gaan we wonen in the love shack.quote:Op woensdag 31 december 2008 11:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
waaat, ik snap 't alweer niet
. I'm doomed, m'n hoofd is al in 2009 denk ik.
Dat geheugen van vrouwen, daar wen ik nooit aan vrees ik.quote:Op woensdag 31 december 2008 11:09 schreef noekje het volgende:
Je was te slim in 2008, Pietje. Je hebt je IQ punten al allemaal verspeeld. Komt door die hoerige kredietcrisis en dat ene boekje.
quote:Op woensdag 31 december 2008 11:05 schreef noekje het volgende:
[..]
Aw, wat lief.Geheel wederzijds natuurlijk en nu wil ik dat slikken wat jij ook net hebt gehad.
Mag jij eigenlijk al de grote stad in, Pietje?quote:Op woensdag 31 december 2008 11:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat geheugen van vrouwen, daar wen ik nooit aan vrees ik.
*beste noekje, ik hier een eenmalig fantastische actie voor u, als u nu een abo aanschaft krijgt u dit jaar nog een fanastische knuffel cadeau, ik zou 't echt doen!quote:Op woensdag 31 december 2008 11:13 schreef noekje het volgende:
Mag jij eigenlijk al de grote stad in, Pietje?
*pimpt geheugen
dank jequote:Op woensdag 31 december 2008 11:13 schreef blomst het volgende:
[..]
hier voor jou om te gebruiken
[ afbeelding ]
Maar Pietje, ik wilde het je gisteren nog vertellen. Ik heb gisteren het Rode Kruis afgeketst omdat ze heel hard ging schreeuwen, in gebrekkig Nederlands in mijn oor. Ik voelde me aangerand dus ik heb zo de verbinding verbroken. En en en, ik voelde me niet schuldig!quote:Op woensdag 31 december 2008 11:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
*beste noekje, ik hier een eenmalig fantastische actie voor u, als u nu een abo aanschaft krijgt u dit jaar nog een fanastische knuffel cadeau, ik zou 't echt doen!!
Je had je budget voor deze maand al overschredenquote:Op woensdag 31 december 2008 11:16 schreef noekje het volgende:
Maar Pietje, ik wilde het je gisteren nog vertellen. Ik heb gisteren het Rode Kruis afgeketst omdat ze heel hard ging schreeuwen, in gebrekking Nederlands in mijn oor. Ik voelde me aangerand dus ik heb zo de verbinding verbroken. En en en, ik voelde me niet schuldig!
Ja, het is de naam hè? Al mijn goede doelengeld op.quote:Op woensdag 31 december 2008 11:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je had je budget voor deze maand al overschreden?
Ja, totdat zij jou boos gaan ophangen. Dan kun je dus niks behalve hopen dat ze zoals gewoonlijk een week later weer terugbellen. Energie Direct bijvoorbeeld. Ga ik dus nooit mee in zee omdat zo'n kut mij ging ophangen. Alleen omdat ik zei dat ik voor elke keer dat zij mij zouden bellen, ik een jaar langer bij de Rendo zou blijven. Kun je toch wel doei zeggen??quote:Op woensdag 31 december 2008 11:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Met die mensen in discussie gaan is ook heerlijk, iedere minuut meer is een minuut minder om de targets te halen.
Of Mickey Mouse oren. Neehee, ik wil geen DVD, ik wil oren. Die van Mickey! Dan maar door blijven zeiken.quote:Op woensdag 31 december 2008 11:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
, prachtig verhaal. Waarom word ik nooit door Disney gebeld, ga ik ze vragen of ze ook echte lion kings verkopen
.
Net doen alsof je een callgirl aan de lijn hebtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |