quote:Op woensdag 31 december 2008 03:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat zeggen een heule boel mensen die afgekeurd waren met S5
heeft je kat geen sleutel dan?quote:Op woensdag 31 december 2008 03:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik schenk nog een wijntje in en als die op is en de kat nog niet thuis, dan hoop ik maar dat die er is als ik wakker ben, zodat ik de kattenluik op slot kan doen.
Die discussie ga ik alleen maar aan met mensen die kwaliteitspost kunnen plaatsen over dat onderwerp, welke helaas niet meer bestaan, ook al had FANN ze weer in het leven geroepen.quote:Op woensdag 31 december 2008 03:27 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
![]()
ik had je post over je diensttijd nog niet gelezen dat ik die 'stoute' post plaatste![]()
respect
, you saved my ass in da cold war, soldier
leter peter
vroegahquote:Op woensdag 31 december 2008 03:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb ooit de 75Km van Giethoorn gedaan en één of andere tocht in de provincie Groningen.
Dat is ook op één of andere manier, waarom ik jou een minder prettige user vind.quote:Op woensdag 31 december 2008 03:50 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
vroegah
[ afbeelding ]
hoop dat je sproeikater zich meldt.
fijne jaarwisseling en trusten
LS, je bent een beetje zwartgallig de laatste dagen wassup?quote:Op woensdag 31 december 2008 04:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat is ook op één of andere manier, waarom ik jou een minder prettige user vind.
Die foto met die nazi's.
Ik haat nogal mensen die iets met nazi's hebben.
En daarom sta jij mij enorm tegen.
Jij hebt niet dat gevoel erbij die Gert er wel bij heeft om er wél zwarte humor van te kunnen maken.
Je probeert je te weerspiegelen aan anderen die wél weten hoe ze iets kunnen nuanceren.
Maar later als je groot bent, zie je dat misschien wel in.
En nu ben ik echt pitten. Moet morgen (straks) op tijd in de super zijn.![]()
![]()
Ik ookquote:Op woensdag 31 december 2008 03:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb ooit de 75Km van Giethoorn gedaan en één of andere tocht in de provincie Groningen.
ben ook niet zo gediend van die nazi opmerkingen.quote:Op woensdag 31 december 2008 04:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat is ook op één of andere manier, waarom ik jou een minder prettige user vind.
Die foto met die nazi's.
Ik haat nogal mensen die iets met nazi's hebben.
En daarom sta jij mij enorm tegen.
Jij hebt niet dat gevoel erbij die Gert er wel bij heeft om er wél zwarte humor van te kunnen maken.
Je probeert je te weerspiegelen aan anderen die wél weten hoe ze iets kunnen nuanceren.
Maar later als je groot bent, zie je dat misschien wel in.
En nu ben ik echt pitten. Moet morgen (straks) op tijd in de super zijn.![]()
![]()
Er zit daar een "vage kennis" waarmee ik jaren geleden de Oostzee onveilig heb gemaakt, we gaan even een nachtje bijpratenquote:Op woensdag 31 december 2008 08:36 schreef hondjes het volgende:
waarom daar heen...
gaaf, veel plezierquote:Op woensdag 31 december 2008 08:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er zit daar een "vage kennis" waarmee ik jaren geleden de Oostzee onveilig heb gemaakt, we gaan even een nachtje bijpraten
Weet ik niet. Ik wilde er eerst nog van wakker gaan liggen maar ik was toch te moe.quote:Op woensdag 31 december 2008 10:52 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hoi noekje. Is dit de laatste dag dat je zo heet?![]()
pietjepuk
Ik heb er wel van wakker gelegen.quote:Op woensdag 31 december 2008 10:55 schreef noekje het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik wilde er eerst nog van wakker gaan liggen maar ik was toch te moe.
Ikke snappen niet.quote:Cojones is a vulgar Spanish word for testicles, corresponding to "balls" or "bollocks".
Ik zou het wel willen,quote:
maar ik durf het niet,quote:Op woensdag 31 december 2008 10:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ga noekje altijd als noekje aanspreken, gewoon omdat 't kan.
Daar wordt mijn hartje toch wel blij van.quote:Op woensdag 31 december 2008 10:57 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik heb er wel van wakker gelegen.
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 31 december 2008 11:02 schreef noekje het volgende:
Nou eigenlijk was ik The Green Mile aan het kijken Na Bambi is dat toch de meest zielige film ever.
Aw, wat lief.quote:Op woensdag 31 december 2008 11:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
noekje is lief. En CarO
. En Buuf
.
Zomaar NZ vergeten, de god der goden, ze vergeeft 't me nooit![]()
.
waaatquote:Op woensdag 31 december 2008 11:05 schreef noekje het volgende:
Aw, wat lief.Geheel wederzijds natuurlijk en nu wil ik dat slikken wat jij ook net hebt gehad.
Die love drug en dan gaan we wonen in the love shack.quote:Op woensdag 31 december 2008 11:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
waaat, ik snap 't alweer niet
. I'm doomed, m'n hoofd is al in 2009 denk ik.
Dat geheugen van vrouwen, daar wen ik nooit aan vrees ik.quote:Op woensdag 31 december 2008 11:09 schreef noekje het volgende:
Je was te slim in 2008, Pietje. Je hebt je IQ punten al allemaal verspeeld. Komt door die hoerige kredietcrisis en dat ene boekje.
quote:Op woensdag 31 december 2008 11:05 schreef noekje het volgende:
[..]
Aw, wat lief.Geheel wederzijds natuurlijk en nu wil ik dat slikken wat jij ook net hebt gehad.
Mag jij eigenlijk al de grote stad in, Pietje?quote:Op woensdag 31 december 2008 11:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat geheugen van vrouwen, daar wen ik nooit aan vrees ik.
*beste noekje, ik hier een eenmalig fantastische actie voor u, als u nu een abo aanschaft krijgt u dit jaar nog een fanastische knuffel cadeau, ik zou 't echt doen!quote:Op woensdag 31 december 2008 11:13 schreef noekje het volgende:
Mag jij eigenlijk al de grote stad in, Pietje?
*pimpt geheugen
dank jequote:Op woensdag 31 december 2008 11:13 schreef blomst het volgende:
[..]
hier voor jou om te gebruiken
[ afbeelding ]
Maar Pietje, ik wilde het je gisteren nog vertellen. Ik heb gisteren het Rode Kruis afgeketst omdat ze heel hard ging schreeuwen, in gebrekkig Nederlands in mijn oor. Ik voelde me aangerand dus ik heb zo de verbinding verbroken. En en en, ik voelde me niet schuldig!quote:Op woensdag 31 december 2008 11:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
*beste noekje, ik hier een eenmalig fantastische actie voor u, als u nu een abo aanschaft krijgt u dit jaar nog een fanastische knuffel cadeau, ik zou 't echt doen!!
Je had je budget voor deze maand al overschredenquote:Op woensdag 31 december 2008 11:16 schreef noekje het volgende:
Maar Pietje, ik wilde het je gisteren nog vertellen. Ik heb gisteren het Rode Kruis afgeketst omdat ze heel hard ging schreeuwen, in gebrekking Nederlands in mijn oor. Ik voelde me aangerand dus ik heb zo de verbinding verbroken. En en en, ik voelde me niet schuldig!
Ja, het is de naam hè? Al mijn goede doelengeld op.quote:Op woensdag 31 december 2008 11:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je had je budget voor deze maand al overschreden?
Ja, totdat zij jou boos gaan ophangen. Dan kun je dus niks behalve hopen dat ze zoals gewoonlijk een week later weer terugbellen. Energie Direct bijvoorbeeld. Ga ik dus nooit mee in zee omdat zo'n kut mij ging ophangen. Alleen omdat ik zei dat ik voor elke keer dat zij mij zouden bellen, ik een jaar langer bij de Rendo zou blijven. Kun je toch wel doei zeggen??quote:Op woensdag 31 december 2008 11:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Met die mensen in discussie gaan is ook heerlijk, iedere minuut meer is een minuut minder om de targets te halen.
Of Mickey Mouse oren. Neehee, ik wil geen DVD, ik wil oren. Die van Mickey! Dan maar door blijven zeiken.quote:Op woensdag 31 december 2008 11:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
, prachtig verhaal. Waarom word ik nooit door Disney gebeld, ga ik ze vragen of ze ook echte lion kings verkopen
.
Net doen alsof je een callgirl aan de lijn hebtquote:
"Wat heb je aan?"quote:Op woensdag 31 december 2008 11:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Net doen alsof je een callgirl aan de lijn hebt.
"wat, verkopen jullie een mickey mouse?"
"trilt ie?, hoeveel standen?"
"niet geschikt voor kinderen? nee dat snap ik!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |