quote:Op woensdag 31 december 2008 03:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat zeggen een heule boel mensen die afgekeurd waren met S5
heeft je kat geen sleutel dan?quote:Op woensdag 31 december 2008 03:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik schenk nog een wijntje in en als die op is en de kat nog niet thuis, dan hoop ik maar dat die er is als ik wakker ben, zodat ik de kattenluik op slot kan doen.
Die discussie ga ik alleen maar aan met mensen die kwaliteitspost kunnen plaatsen over dat onderwerp, welke helaas niet meer bestaan, ook al had FANN ze weer in het leven geroepen.quote:Op woensdag 31 december 2008 03:27 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
![]()
ik had je post over je diensttijd nog niet gelezen dat ik die 'stoute' post plaatste![]()
respect
, you saved my ass in da cold war, soldier
leter peter
vroegahquote:Op woensdag 31 december 2008 03:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb ooit de 75Km van Giethoorn gedaan en één of andere tocht in de provincie Groningen.
Dat is ook op één of andere manier, waarom ik jou een minder prettige user vind.quote:Op woensdag 31 december 2008 03:50 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
vroegah
[ afbeelding ]
hoop dat je sproeikater zich meldt.
fijne jaarwisseling en trusten
LS, je bent een beetje zwartgallig de laatste dagen wassup?quote:Op woensdag 31 december 2008 04:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat is ook op één of andere manier, waarom ik jou een minder prettige user vind.
Die foto met die nazi's.
Ik haat nogal mensen die iets met nazi's hebben.
En daarom sta jij mij enorm tegen.
Jij hebt niet dat gevoel erbij die Gert er wel bij heeft om er wél zwarte humor van te kunnen maken.
Je probeert je te weerspiegelen aan anderen die wél weten hoe ze iets kunnen nuanceren.
Maar later als je groot bent, zie je dat misschien wel in.
En nu ben ik echt pitten. Moet morgen (straks) op tijd in de super zijn.![]()
![]()
Ik ookquote:Op woensdag 31 december 2008 03:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb ooit de 75Km van Giethoorn gedaan en één of andere tocht in de provincie Groningen.
ben ook niet zo gediend van die nazi opmerkingen.quote:Op woensdag 31 december 2008 04:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat is ook op één of andere manier, waarom ik jou een minder prettige user vind.
Die foto met die nazi's.
Ik haat nogal mensen die iets met nazi's hebben.
En daarom sta jij mij enorm tegen.
Jij hebt niet dat gevoel erbij die Gert er wel bij heeft om er wél zwarte humor van te kunnen maken.
Je probeert je te weerspiegelen aan anderen die wél weten hoe ze iets kunnen nuanceren.
Maar later als je groot bent, zie je dat misschien wel in.
En nu ben ik echt pitten. Moet morgen (straks) op tijd in de super zijn.![]()
![]()
Er zit daar een "vage kennis" waarmee ik jaren geleden de Oostzee onveilig heb gemaakt, we gaan even een nachtje bijpratenquote:Op woensdag 31 december 2008 08:36 schreef hondjes het volgende:
waarom daar heen...
gaaf, veel plezierquote:Op woensdag 31 december 2008 08:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er zit daar een "vage kennis" waarmee ik jaren geleden de Oostzee onveilig heb gemaakt, we gaan even een nachtje bijpraten
Weet ik niet. Ik wilde er eerst nog van wakker gaan liggen maar ik was toch te moe.quote:Op woensdag 31 december 2008 10:52 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hoi noekje. Is dit de laatste dag dat je zo heet?![]()
pietjepuk
Ik heb er wel van wakker gelegen.quote:Op woensdag 31 december 2008 10:55 schreef noekje het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik wilde er eerst nog van wakker gaan liggen maar ik was toch te moe.
Ikke snappen niet.quote:Cojones is a vulgar Spanish word for testicles, corresponding to "balls" or "bollocks".
Ik zou het wel willen,quote:
maar ik durf het niet,quote:Op woensdag 31 december 2008 10:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ga noekje altijd als noekje aanspreken, gewoon omdat 't kan.
Daar wordt mijn hartje toch wel blij van.quote:Op woensdag 31 december 2008 10:57 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik heb er wel van wakker gelegen.
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 31 december 2008 11:02 schreef noekje het volgende:
Nou eigenlijk was ik The Green Mile aan het kijken Na Bambi is dat toch de meest zielige film ever.
Aw, wat lief.quote:Op woensdag 31 december 2008 11:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
noekje is lief. En CarO
. En Buuf
.
Zomaar NZ vergeten, de god der goden, ze vergeeft 't me nooit![]()
.
waaatquote:Op woensdag 31 december 2008 11:05 schreef noekje het volgende:
Aw, wat lief.Geheel wederzijds natuurlijk en nu wil ik dat slikken wat jij ook net hebt gehad.
Die love drug en dan gaan we wonen in the love shack.quote:Op woensdag 31 december 2008 11:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
waaat, ik snap 't alweer niet
. I'm doomed, m'n hoofd is al in 2009 denk ik.
Dat geheugen van vrouwen, daar wen ik nooit aan vrees ik.quote:Op woensdag 31 december 2008 11:09 schreef noekje het volgende:
Je was te slim in 2008, Pietje. Je hebt je IQ punten al allemaal verspeeld. Komt door die hoerige kredietcrisis en dat ene boekje.
quote:Op woensdag 31 december 2008 11:05 schreef noekje het volgende:
[..]
Aw, wat lief.Geheel wederzijds natuurlijk en nu wil ik dat slikken wat jij ook net hebt gehad.
Mag jij eigenlijk al de grote stad in, Pietje?quote:Op woensdag 31 december 2008 11:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat geheugen van vrouwen, daar wen ik nooit aan vrees ik.
*beste noekje, ik hier een eenmalig fantastische actie voor u, als u nu een abo aanschaft krijgt u dit jaar nog een fanastische knuffel cadeau, ik zou 't echt doen!quote:Op woensdag 31 december 2008 11:13 schreef noekje het volgende:
Mag jij eigenlijk al de grote stad in, Pietje?
*pimpt geheugen
dank jequote:Op woensdag 31 december 2008 11:13 schreef blomst het volgende:
[..]
hier voor jou om te gebruiken
[ afbeelding ]
Maar Pietje, ik wilde het je gisteren nog vertellen. Ik heb gisteren het Rode Kruis afgeketst omdat ze heel hard ging schreeuwen, in gebrekkig Nederlands in mijn oor. Ik voelde me aangerand dus ik heb zo de verbinding verbroken. En en en, ik voelde me niet schuldig!quote:Op woensdag 31 december 2008 11:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
*beste noekje, ik hier een eenmalig fantastische actie voor u, als u nu een abo aanschaft krijgt u dit jaar nog een fanastische knuffel cadeau, ik zou 't echt doen!!
Je had je budget voor deze maand al overschredenquote:Op woensdag 31 december 2008 11:16 schreef noekje het volgende:
Maar Pietje, ik wilde het je gisteren nog vertellen. Ik heb gisteren het Rode Kruis afgeketst omdat ze heel hard ging schreeuwen, in gebrekking Nederlands in mijn oor. Ik voelde me aangerand dus ik heb zo de verbinding verbroken. En en en, ik voelde me niet schuldig!
Ja, het is de naam hè? Al mijn goede doelengeld op.quote:Op woensdag 31 december 2008 11:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je had je budget voor deze maand al overschreden?
Ja, totdat zij jou boos gaan ophangen. Dan kun je dus niks behalve hopen dat ze zoals gewoonlijk een week later weer terugbellen. Energie Direct bijvoorbeeld. Ga ik dus nooit mee in zee omdat zo'n kut mij ging ophangen. Alleen omdat ik zei dat ik voor elke keer dat zij mij zouden bellen, ik een jaar langer bij de Rendo zou blijven. Kun je toch wel doei zeggen??quote:Op woensdag 31 december 2008 11:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Met die mensen in discussie gaan is ook heerlijk, iedere minuut meer is een minuut minder om de targets te halen.
Of Mickey Mouse oren. Neehee, ik wil geen DVD, ik wil oren. Die van Mickey! Dan maar door blijven zeiken.quote:Op woensdag 31 december 2008 11:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
, prachtig verhaal. Waarom word ik nooit door Disney gebeld, ga ik ze vragen of ze ook echte lion kings verkopen
.
Net doen alsof je een callgirl aan de lijn hebtquote:
"Wat heb je aan?"quote:Op woensdag 31 december 2008 11:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Net doen alsof je een callgirl aan de lijn hebt.
"wat, verkopen jullie een mickey mouse?"
"trilt ie?, hoeveel standen?"
"niet geschikt voor kinderen? nee dat snap ik!"
Geen idee, ben vanochtend om half tien al geweest.quote:Op woensdag 31 december 2008 13:06 schreef liesje1979 het volgende:
Zou het vandaag weer zo smerig druk ijn in de supermarkt?
Hoi, ik ben vergeten te kijkenquote:Op woensdag 31 december 2008 13:10 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hoi. Tegen sluitingstijd sowieso wel denk ik.
En was het druk?quote:Op woensdag 31 december 2008 13:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Geen idee, ben vanochtend om half tien al geweest.
Hier is alles om 17:00 uur al gesloten. Misschien ff kijken op de website van de supermarkt waar je heen wilt gaan.quote:Op woensdag 31 december 2008 13:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoi, ik ben vergeten te kijkenDe winkels gaan om 18:00 dicht zeker?
Ah ok, ik vertrouw je wel op je woord, 17:00 dus, Ze zullen vast niet nog eerder sluiten, en daardoor omzet mislopen.quote:Op woensdag 31 december 2008 13:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hier is alles om 17:00 uur al gesloten. Misschien ff kijken op de website van de supermarkt waar je heen wilt gaan.
Hier nog gewoon lekker zonnetje, mag van mij wel zo blijven en een heldere nacht.quote:Op woensdag 31 december 2008 13:43 schreef Dementor het volgende:
Men gaat straks weer over op het welbekende oud Hollandsch gebruik wel kijken maar niet kopen om vervolgens te klagen over de mist.
Even kijken hoor.quote:Op woensdag 31 december 2008 13:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hier nog gewoon lekker zonnetje, mag van mij wel zo blijven en een heldere nacht.
Raar he?quote:Op woensdag 31 december 2008 13:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Even kijken hoor.
Hier is het ook nog helder.
jij ook, en veel plezierquote:Op woensdag 31 december 2008 16:21 schreef Smash-it het volgende:
Ik ga richting Amsterdam. Allemaal heel veel plezier vanavond, gedraag je!
Tot 2009!!!!
Ik had ze gekocht bij Appie en meegenomen naar me werk .. Tering lekker bij de koffie. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 31 december 2008 17:05 schreef Sporti het volgende:
Hi Fok, tijd voor vette happen en koffiein mijn geval een appelbeignets of zoiets
Zo eerst een paar uur slapen!quote:Op woensdag 31 december 2008 17:58 schreef FANN het volgende:
en de zielepieten die vanavond wel hier zitten........ tot later
quote:
Het is hier wel bewolkt (zelfs motsneeuw, kende het woord niet maar bestaat dus wel). Mist nog niet in 030.quote:Op woensdag 31 december 2008 18:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
Het is hier nog steeds onbewolkt
Niks mis met mee ik hou er domweg niet van. Nare herinneringen aan.. Dus vind het wel bestquote:Op woensdag 31 december 2008 18:32 schreef beequeen het volgende:
Ik vraag me af wat er mis is met users die wel aanwezig zijn vanavond maar dat kan aan mij liggen natuurlijk.
Dus dat muis.
Hoi buuv, blijf je ook thuis vanavond?![]()
Weet je wat maf was.. Ik was vandaag op me werk sneeuwen als een gek. Best leuk gasten die sneeuwballen aan het gooien waren ...tijdens de rooksessie Rij ik naar huis NIKS ... 2/3 km verderop. Amsterdam sneeuwloos er lag echt een cm. of 3 op mijn auto toen ik weg gingquote:Op woensdag 31 december 2008 18:32 schreef beequeen het volgende:
Ik vraag me af wat er mis is met users die wel aanwezig zijn vanavond maar dat kan aan mij liggen natuurlijk.
Dus dat muis.
Hier net zo. Ik alleen wel lekker om op een doordeweekse dag lekker aan de zuip te kunnen gaan.quote:Op woensdag 31 december 2008 18:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Niks mis met me ik hou er domweg niet van. Nare herinneringen aan.. Dus vind het wel best
Ja, er is iets ernstig mis met mequote:Op woensdag 31 december 2008 18:32 schreef beequeen het volgende:
Dus dat muis.
quote:Op woensdag 31 december 2008 18:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hier net zo. Ik alleen wel lekker om op een doordeweekse dag lekker aan de zuip te kunnen gaan.
Vanavond gewoon beetje TV kijken en na twaalf uur ff de straat op en bij de buuf langs.
Vind ik al meer dan genoeg.
Ben ook wel benieuwd wat de buren van plan zijn. Hebben de hele parkeerplaats hier naast mijn deur leeg laten halen en hebben ze met een lint afgezet.
quote:Op woensdag 31 december 2008 18:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, er is iets ernstig mis met me![]()
quote:
.quote:
Ja ik wilde naar van de Valk maar ja.. Op de schaats kom ik er nietquote:Op woensdag 31 december 2008 18:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
.
Wij hebben natuurlijk ook een reisverbod, met die dichte mist en ijzelwaarschuwingen enzo
ja en dat heeft als gevolg dat het hier na twaalf uur ook rustig blijftquote:Op woensdag 31 december 2008 18:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
.
Wij hebben natuurlijk ook een reisverbod, met die dichte mist en ijzelwaarschuwingen enzo
Zo te horen knalt er niks meer op 12 uur.. Jemigquote:Op woensdag 31 december 2008 18:57 schreef blomst het volgende:
[..]
ja en dat heeft als gevolg dat het hier na twaalf uur ook rustig blijft
Dat ziet er goed uit, hier zitten we aan de patat e.d.quote:
Das cool lekker om de hoek.. Veel plezier...quote:Op woensdag 31 december 2008 18:59 schreef beequeen het volgende:
Zie je wel, gaat hier gezellig worden vanavond.![]()
Ik ga tussendoor wel even naar mijn pa (woont om de hoek), beetje tv kijken, wijntje en lekkere hapjes. Niks mee mis toch?
Jaja, any excuse will do.quote:Op woensdag 31 december 2008 18:53 schreef debuurvrouw het volgende:
quote:
Jij checkt PI's niet hè?quote:
Was dat danquote:
Weer tokkie burenquote:Op woensdag 31 december 2008 19:11 schreef CarOnline het volgende:
Navond!
Hier staat een grote tent op t pleintje voor, groot vuur erbij, een BBQ en een beamer voor het aftellen![]()
Wel leuk, alleen stond vanmiddag de polizei voor de deur. Mijn buuv, bij wie ik de leenauto heb aangereden, vind echt alles wat de buurt doet 'niet leuk' en heeft gewoon de politie gebeld![]()
Echt, de hele straat en van 2 straten verder staat hier, maar zij moest 2x steken met de auto, dus dat was lastig.
De kids stonden gewoon vuurwerk naast de politieauto af te steken![]()
Echt, dat je het zó voor jezelf kan verprutsen![]()
Oh de politie vond het prima en gezellig en zag geen enkel probleem.
Oh en ze zijn uit de vorige buurt verhuisd wegens ruzie met de buurt. Heeft ze echt van geleerd dus.
Insgelijksquote:Op woensdag 31 december 2008 19:14 schreef CarOnline het volgende:
Ja buuv, een schande!
Kom hier maar wonen.
Oh mijn visiters zijn er.
Tot later en een fijne jaarwisseling!!!
quote:Op woensdag 31 december 2008 19:14 schreef CarOnline het volgende:
Ja buuv, een schande!
Kom hier maar wonen.
Oh mijn visiters zijn er.
Tot later en een fijne jaarwisseling!!!
Kom je van je grof vuil af.. En hebben andere er lol vanquote:Op woensdag 31 december 2008 19:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik had het wel eens op TV gezien.
Maar ze zijn hier voor de deur met carbit aan het schieten, goffer de goffer wat een donderslagen zijn dat.
En van die vlinders, die ook ongeloveloos knallen.
Sta ik dan met mijn trektouwtjes.
Maar ze zijn fikkie aan het stoken, en nu loopt de ton al over, dus wordt nog wel een groter brandje. Dus ik weet wel waar m'n oude bankstel vannacht heen gaat, die mijn tuin ontsiert.
Fantastisch wat heb ik toch een mazzel, ben lekker thuis en niet eens zieligquote:Op woensdag 31 december 2008 19:18 schreef Soury het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)len_mee__.html?p=2,1
Vorig jaar was het ook al zo dichte mist, zag je mensen voor een auto uitlopen omdat ze anders de weg niet konden vinden.quote:Op woensdag 31 december 2008 19:18 schreef Soury het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)len_mee__.html?p=2,1
je bent wel zielig, je post hierquote:Op woensdag 31 december 2008 19:20 schreef Sporti het volgende:
[..]
Fantastisch wat heb ik toch een mazzel, ben lekker thuis en niet eens zielighi allemaal
Zou Mathijs thuis ook zo hyper zijn?quote:Op woensdag 31 december 2008 19:21 schreef debuurvrouw het volgende:
En de top 2000 is ook wel leuk zo op de achtergrond....
We don't need no education...
Al zou je boven aan staan, dat maakt niets, maar posten op een feestdagquote:Op woensdag 31 december 2008 19:22 schreef Sporti het volgende:
[..]
ojee, en ik kom niet eens voor in de top 500 van fok
Heb je een link?quote:Op woensdag 31 december 2008 19:21 schreef debuurvrouw het volgende:
En de top 2000 is ook wel leuk zo op de achtergrond....
We don't need no education...
ik post juist op een feestdag want dan heb ik meer tijdquote:Op woensdag 31 december 2008 19:23 schreef blomst het volgende:
[..]
Al zou je boven aan staan, dat maakt niets, maar posten op een feestdag
Vette bull shit je bent gewoon zieligquote:Op woensdag 31 december 2008 19:26 schreef Sporti het volgende:
[..]
ik post juist op een feestdag want dan heb ik meer tijd
Tuurlijk ik doe gezellig mee hoorquote:Op woensdag 31 december 2008 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Vette bull shit je bent gewoon zielig
quote:Op woensdag 31 december 2008 19:34 schreef Sporti het volgende:
[..]
Tuurlijk ik doe gezellig mee hoor
Wie de fuck ???quote:Op woensdag 31 december 2008 19:37 schreef Sporti het volgende:
Pierre Wind bij de top 2000, die kruipt altijd in mensen terwijl hij met ze praat en hij is ADHD maal 2, kortom goed koken is ook niet alles
http://www.nederland.fm/ en dan radio 2quote:
Neuhhhhhhhquote:Op woensdag 31 december 2008 19:49 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ken je die echt niet? Hij is kok en komt al heel lang in programma's opdraven.
Dankje.quote:Op woensdag 31 december 2008 19:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
http://www.nederland.fm/ en dan radio 2
Ik word al nerveus als ze hem aankondigen.. Dropsoep om maar wat te noemen.quote:Op woensdag 31 december 2008 19:52 schreef Sporti het volgende:
ik ken alle VARA coryfeen, van toen en nu
Ja preciesquote:Op woensdag 31 december 2008 19:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik word al nerveus als ze hem aankondigen.. Dropsoep om maar wat te noemen.
Hee handig dankquote:Op woensdag 31 december 2008 19:57 schreef beequeen het volgende:
Oh muis, dit is een PI.
PI afkorting van posticon, de toevoeging van een icon bovenaan een post, geeft vaak de toonzetting van betreffende post weer.
Het Officiële FOK!woordenboek
Ja dat had ik ook al gezien..quote:
Na kort recherche onderzoek blijkt dat Ziggo weer eens de boosdoener is!!quote:
NZ zit te stoeien met haar serverquote:
quote:Op woensdag 31 december 2008 20:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Na kort recherche onderzoek blijkt dat Ziggo weer eens de boosdoener is!!![]()
Dan moet jij het zijn!quote:
En voor nog 4.000.000 andere Nederlanders.quote:Op woensdag 31 december 2008 20:15 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ziggo is echt pispaaltje voor jou he
Ja kweet het, ik ben de enige tevreden klant geloof ikquote:Op woensdag 31 december 2008 20:16 schreef Coos het volgende:
[..]
En voor nog 4.000.000 andere Nederlanders.
Ik vind die schele brabander leukquote:Op woensdag 31 december 2008 20:11 schreef Soury het volgende:
Ik ga zo die guido weiers ofzo kijken... Is het wat
hij is zo........drukquote:Op woensdag 31 december 2008 20:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind die schele brabander leuk![]()
Maar ik ben geloof ik de enige hier
Zoek me ruk suf welk netquote:Op woensdag 31 december 2008 20:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind die schele brabander leuk![]()
Maar ik ben geloof ik de enige hier
Ohhh !!! Dacht half Thanksquote:
Soury ff Ned. 1 nuquote:Op woensdag 31 december 2008 20:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohhh !!! Dacht half Thanks
Vind um ook wel leuk
Wees welkomquote:Op woensdag 31 december 2008 20:55 schreef liesje1979 het volgende:
Goedenavond, sneue mensen!![]()
Mag ik meedoen?
Liesie !!!quote:Op woensdag 31 december 2008 21:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tof! Even wat te eten maken en zulks!
MEEDOEN?????????????quote:Op woensdag 31 december 2008 20:55 schreef liesje1979 het volgende:
Goedenavond, sneue mensen!![]()
Mag ik meedoen?
quote:Op woensdag 31 december 2008 21:36 schreef FANN het volgende:
[..]
MEEDOEN?????????????
Jij ben de voorzitter vanavond![]()
![]()
![]()
![]()
ik weet echt niet meer wat ik eergister droomde hoor, maar vertel!quote:Op woensdag 31 december 2008 21:40 schreef FANN het volgende:
zal ik beginnen?mijn laatste droom......eergisteren........
ik ga hem in delen vertellen......... leuk voor de nalezers
Mijn laatste droom over fok wil ik uit mijn gedachten bannen.quote:Op woensdag 31 december 2008 21:38 schreef FANN het volgende:
Oké ik ben op dit moment dus de enige zielepiet hier......... dus ik moet een onderwerp kiezen?
oké dromen over Fok........ wie droomt er wel eens over Fok en wat was je laatste of leukste
droom
de hardcore dromen mag je voor jezelf houden![]()
Ohwja, ik droom ook wel eens over fok, maar ik onthoud ze niet.quote:Op woensdag 31 december 2008 21:38 schreef FANN het volgende:
Oké ik ben op dit moment dus de enige zielepiet hier......... dus ik moet een onderwerp kiezen?
oké dromen over Fok........ wie droomt er wel eens over Fok en wat was je laatste of leukste
droom
de hardcore dromen mag je voor jezelf houden![]()
Serieus? Was het zo erg?quote:Op woensdag 31 december 2008 21:45 schreef blomst het volgende:
[..]
Mijn laatste droom over fok wil ik uit mijn gedachten bannen.
Kan ik dan de penningmeester zijn?quote:Op woensdag 31 december 2008 21:36 schreef FANN het volgende:
[..]
MEEDOEN?????????????
Jij ben de voorzitter vanavond![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 december 2008 21:47 schreef FANN het volgende:
Oké toen was ik dus écht in mijn droom in de slaapkamer van DGK met al die bedden in één ruimte
er was nog niemand en ik lag met LIESJE in één bed......... ja, ja, verrassing![]()
en Liesje lag mij onder de dekens allemaal geheimen toe te fluisteren over''wiens naam niet genoemd mag worden'' zeg maar..... en ik steeds .....écht waar??? écht waar?????? ik ik viel van de ene verbazing in de
andere......
en ineens kwam Noekje binnenstormen als een soort Natasia![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 december 2008 21:53 schreef FANN het volgende:
Noek was dus pissig omdat ze ''bij de Febo'' hadden gezegd, dat die week dat je ''dienst'' had
ook dar moest eten.........
en toen werd ik wakker
meestal wel delen........ dan heeft het verhaal geen kop en geen staart zeg maar,........quote:Op woensdag 31 december 2008 21:55 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik kan me al sinds een jaar of 5 geen droom meer herinneren.
géén flauw idee......... die hele droom is toch raar???????quote:Op woensdag 31 december 2008 21:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Leuke droom!
Die Noekje, een pofbroek, hoe kom je erop Fan?
Vast 1 van Dolce Gabbanaquote:Op woensdag 31 december 2008 21:56 schreef liesje1979 het volgende:
Die Noekje, een pofbroek, hoe kom je erop Fan?
Klopt, maar bij die pofbroek moest ik gewoon heel hard lachen!quote:Op woensdag 31 december 2008 21:57 schreef FANN het volgende:
[..]
géén flauw idee......... die hele droom is toch raar???????
nee.......doe 's ........quote:Op woensdag 31 december 2008 22:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Deden jullie ook kijken of je zoveel geluidjes met je tong kon maken, enzo?![]()
vooral leuk als je klein bentquote:Op woensdag 31 december 2008 22:04 schreef FANN het volgende:
[..]
ja ik zei toch..... zo'n russische pofbroek
ja .... staat in mijn verhaal......vet stoere laarzenquote:Op woensdag 31 december 2008 22:08 schreef blomst het volgende:
Noekje in pofbroek, had ze wel leuke laarsen aan???
ikke ook want niemand durft zijn droom te vertellen.........quote:Op woensdag 31 december 2008 22:18 schreef Sporti het volgende:
Ik ga Youp kijken .......... laterssss
Jullie zijn grappiger dan die sukkel die ik net heb gekeken !!!quote:
ja dat is helaas dit laatstse uurtje van het jaar je lot.quote:Op woensdag 31 december 2008 23:06 schreef Soury het volgende:
Moet ik deze nu voor straf vol baggeren
quote:
quote:Op woensdag 31 december 2008 23:15 schreef Soury het volgende:Ik zat al te peilen om 20:00 met de op (erg he?)
Nee met de nieuwe SC .. incl. opquote:Op woensdag 31 december 2008 23:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Afgelopen 20:00?
Omdat er zoveel gepost werd bedoel je?
Denk dat ie wel af isquote:Op woensdag 31 december 2008 23:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohw, nu snap ik hem!
Ik heb nog niet gekeken, want eerst moet deze vol!
Staat er al had per ongeluk op invoeren gedrukt i.p.v. previewquote:Op woensdag 31 december 2008 23:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah toe, je maakt me nu nieuwsgierig!
Jahaa, maar als ik dan ga kijken, dan wil ik daar posten, eerst moet deze vol!quote:Op woensdag 31 december 2008 23:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Staat er al had per ongeluk op invoeren gedrukt i.p.v. preview
Das waar ..quote:Op woensdag 31 december 2008 23:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jahaa, maar als ik dan ga kijken, dan wil ik daar posten, eerst moet deze vol!
Zijn wij eindelijk hier klaar, is de volgende al stiekem volgebaggerd!quote:Op woensdag 31 december 2008 23:22 schreef Soury het volgende:
[RLS SC #061 ] Een super 2009 allemaal !!!!
Reclame dan maar
quote:Op woensdag 31 december 2008 23:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zijn wij eindelijk hier klaar, is de volgende al stiekem volgebaggerd!
Geneenquote:
* smijt sneeuwbal naar Liesquote:
Snap dat ook dus niet eigenlijkquote:Op woensdag 31 december 2008 23:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik zie het nut er niet zo van in!
Ja tof, ik las het, jij had sneeuw he?quote:Op woensdag 31 december 2008 23:28 schreef Soury het volgende:
[..]
* smijt sneeuwbal naar Lies
Zwieepp
quote:Op woensdag 31 december 2008 23:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja tof, ik las het, jij had sneeuw he?
* liesje1979 *bukt!
*sneeuwbal langsvliegt en een lurker raakt!
Ja wij hadden geen sneeuwquote:Op woensdag 31 december 2008 23:31 schreef Soury het volgende:Maf hoor dat weer. Pak sneeuw en 2 km verder ligt niks
quote:Op woensdag 31 december 2008 23:33 schreef Soury het volgende:Ik heb Youp opstaan maar hij werkt op me zenuwen
Gloednieuwe schaatsen in de doos .. never gebruikt. Volgend jaar durf ik welquote:Op woensdag 31 december 2008 23:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja wij hadden geen sneeuw
Maar er waren wel mensen aan het schaatsen hiervoor! Als ik schaatsen had, had ik het ook wel even gedaan, zag er tof uit. Kindjes die vielen enzo!![]()
Ik had vroeger "houtjes"
Morgen?quote:Op woensdag 31 december 2008 23:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Gloednieuwe schaatsen in de doos .. never gebruikt. Volgend jaar durf ik wel
Ik ben nog een beetje wankel en bang om te vallenquote:
Was een grapje.quote:Op woensdag 31 december 2008 23:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben nog een beetje wankel en bang om te vallen
Moet je zeggen dat ik dat niet meer zo voel hoor. Tis dat ik het weet. Ik zou zo een sprintje trekkenquote:Op woensdag 31 december 2008 23:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Was een grapje.![]()
Dat begrijp ik wel ja!![]()
Serieus? Dat is wel fijn!quote:Op woensdag 31 december 2008 23:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet je zeggen dat ik dat niet meer zo voel hoor. Tis dat ik het weet. Ik zou zo een sprintje trekken
quote:Op woensdag 31 december 2008 23:40 schreef Soury het volgende:
Spam
[RLS SC #061 ] Een super 2009 allemaal !!!!![]()
![]()
![]()
Knallen hier .. Gelukkig zijn die poezenbeesten relaxed.. Die liggen op de verwarming te verwarmenquote:Op woensdag 31 december 2008 23:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Serieus? Dat is wel fijn!![]()
Wow, ze steken hier echt onwijs mooi vuurwerk af!
Ja die van mij eigenlijk ook wel, ik was vergeten pilletjes te kopen, en die van vorig jaar zijn over datum!quote:Op woensdag 31 december 2008 23:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Knallen hier .. Gelukkig zijn die poezenbeesten relaxed.. Die liggen op de verwarming te verwarmen
Die mod's zitten te zuipen.. Ik kan wel ff smerige plaatjes posten btwquote:Op woensdag 31 december 2008 23:41 schreef liesje1979 het volgende:
Zit er nog geen slotje op trouwens?
Geen dood paard ofzo he?quote:Op woensdag 31 december 2008 23:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Die mod's zitten te zuipen.. Ik kan wel ff smerige plaatjes posten btw
tuurlijk, bijna heel nederland is vrij morgen, en die moeten werken hebben geen baan waar ze geen tijd voor fok hebben.quote:Op woensdag 31 december 2008 23:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Die mod's zitten te zuipen.. Ik kan wel ff smerige plaatjes posten btw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |