En ik aan de theequote:Op woensdag 31 december 2008 00:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
?Waarom niet? Ik zit aan de Amaretto nu.
En dat dusquote:Op woensdag 31 december 2008 00:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vergeet de volmeergranen koekjes niet.
Als die met feestdagen erin staan.. dan mag die voortbestaanquote:Op woensdag 31 december 2008 00:52 schreef Adolecens het volgende:
Ik had ook al een nieuwe klaar staan...
Woon in Enschede.. en daar nemen ze min 2x per week de stad overquote:
Ja, zoietsquote:Op woensdag 31 december 2008 00:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als die met feestdagen erin staan.. dan mag die voortbestaan
Schonerquote:
Ik geef je even evenwichtquote:
Dat maakt de Duitste worst niet aantrekkelijker natuurlijk.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:52 schreef Adolecens het volgende:
En wat ik al zei. onze oosterburen scheren zich niet, dus Duimelot loopt straks te lurken aan het Zwarte Woud...
Ben je met Duitse feestdagen wel eens in Groningen geweest?quote:Op woensdag 31 december 2008 00:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Woon in Enschede.. en daar nemen ze min 2x per week de stad over
Nee, want dat doen duitsers nietquote:Op woensdag 31 december 2008 00:54 schreef RealZeus het volgende:
Gaan we nu over op de schaamhaarscheerdiscussie?
En dat concludeer je nu omdat je geen voeten meer over hebt?quote:Op woensdag 31 december 2008 00:54 schreef Adolecens het volgende:
Ik betrap mij erop dat ik de hele avond al met mijn blote voetjes over de vloer loopt te wrijven hier...
quote:Op woensdag 31 december 2008 00:52 schreef Adolecens het volgende:
En wat ik al zei. onze oosterburen scheren zich niet, dus Duimelot loopt straks te lurken aan het Zwarte Woud...
Het lijkt wel een wereld oorlog.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Woon in Enschede.. en daar nemen ze min 2x per week de stad over
Nee, maar ik heb wel eens 2 uur in Oldenzaal op een bus staan wachten omdat de duitsers vrij warenquote:Op woensdag 31 december 2008 00:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ben je met Duitse feestdagen wel eens in Groningen geweest?
waarom denk je dat iedereen er zoveel bier bij drinkt?quote:Op woensdag 31 december 2008 00:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat maakt de Duitste worst niet aantrekkelijker natuurlijk.
Lieve Mona,quote:Op woensdag 31 december 2008 00:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, want dat doen duitsers niet
quote:Op woensdag 31 december 2008 00:53 schreef MLI het volgende:
Hoi.
Ja maar MLI is pas morgen weer in evenwichtquote:
Trimmenquote:Op woensdag 31 december 2008 00:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Lieve Mona,
Ik scheer mijn schaamhaar ook niet.
Ben ik nu Duits?
Forum Opties | |
---|---|