En ik aan de theequote:Op woensdag 31 december 2008 00:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
?Waarom niet? Ik zit aan de Amaretto nu.
En dat dusquote:Op woensdag 31 december 2008 00:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vergeet de volmeergranen koekjes niet.
Als die met feestdagen erin staan.. dan mag die voortbestaanquote:Op woensdag 31 december 2008 00:52 schreef Adolecens het volgende:
Ik had ook al een nieuwe klaar staan...
Woon in Enschede.. en daar nemen ze min 2x per week de stad overquote:
Ja, zoietsquote:Op woensdag 31 december 2008 00:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als die met feestdagen erin staan.. dan mag die voortbestaan
Schonerquote:
Ik geef je even evenwichtquote:
Dat maakt de Duitste worst niet aantrekkelijker natuurlijk.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:52 schreef Adolecens het volgende:
En wat ik al zei. onze oosterburen scheren zich niet, dus Duimelot loopt straks te lurken aan het Zwarte Woud...
Ben je met Duitse feestdagen wel eens in Groningen geweest?quote:Op woensdag 31 december 2008 00:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Woon in Enschede.. en daar nemen ze min 2x per week de stad over
Nee, want dat doen duitsers nietquote:Op woensdag 31 december 2008 00:54 schreef RealZeus het volgende:
Gaan we nu over op de schaamhaarscheerdiscussie?
En dat concludeer je nu omdat je geen voeten meer over hebt?quote:Op woensdag 31 december 2008 00:54 schreef Adolecens het volgende:
Ik betrap mij erop dat ik de hele avond al met mijn blote voetjes over de vloer loopt te wrijven hier...
quote:Op woensdag 31 december 2008 00:52 schreef Adolecens het volgende:
En wat ik al zei. onze oosterburen scheren zich niet, dus Duimelot loopt straks te lurken aan het Zwarte Woud...
Het lijkt wel een wereld oorlog.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Woon in Enschede.. en daar nemen ze min 2x per week de stad over
Nee, maar ik heb wel eens 2 uur in Oldenzaal op een bus staan wachten omdat de duitsers vrij warenquote:Op woensdag 31 december 2008 00:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ben je met Duitse feestdagen wel eens in Groningen geweest?
waarom denk je dat iedereen er zoveel bier bij drinkt?quote:Op woensdag 31 december 2008 00:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat maakt de Duitste worst niet aantrekkelijker natuurlijk.
Lieve Mona,quote:Op woensdag 31 december 2008 00:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, want dat doen duitsers niet
quote:Op woensdag 31 december 2008 00:53 schreef MLI het volgende:
Hoi.
Ja maar MLI is pas morgen weer in evenwichtquote:
Trimmenquote:Op woensdag 31 december 2008 00:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Lieve Mona,
Ik scheer mijn schaamhaar ook niet.
Ben ik nu Duits?
straks je laatste drank en drugsloze dag en avond??quote:
Kan je mijn kamer ook niet doen?quote:Op woensdag 31 december 2008 00:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Schoner
Morgen nog de stofzuiger erdoorheen enzo.. en laatste beetjes opruimen..
Ah, daarom!quote:Op woensdag 31 december 2008 00:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
waarom denk je dat iedereen er zoveel bier bij drinkt?
En die duitse biervrouwen dan ? is het daar ook zo slecht mee gesteld ?quote:Op woensdag 31 december 2008 00:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
waarom denk je dat iedereen er zoveel bier bij drinkt?
quote:Op woensdag 31 december 2008 00:52 schreef Adolecens het volgende:
En hij zegt het nog wel zo netjes , make love == de liefde bedrijvenquote:Op woensdag 31 december 2008 00:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ah, daarom!
Btw, zit half TMF te kijken en Aekon 'zingt' het ook lekker: I wanna make love, na na na na.
Sodeju zeg.Dat moest Marco Borsato eens zingen: ik wil wippen, wippen wippen.
ieuw... dat soort informatie zou ik in je eigenbelang niet openbaar maken...quote:Op woensdag 31 december 2008 00:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Lieve Mona,
Ik scheer mijn schaamhaar ook niet.
Ben ik nu Duits?
Lekker van je laatste dagen zondigen aan het genieten ?quote:
Marco zingt tegenwoordig toch alleen maar over kleuren. Rood en wit.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ah, daarom!
Btw, zit half TMF te kijken en Aekon 'zingt' het ook lekker: I wanna make love, na na na na.
Sodeju zeg.Dat moest Marco Borsato eens zingen: ik wil wippen, wippen wippen.
ja hoiquote:
Want jij denkt dat ik straks met één van de hier aanwezige vrouwen in bed beland?quote:Op woensdag 31 december 2008 01:00 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ieuw... dat soort informatie zou ik in je eigenbelang niet openbaar maken...
Nu spacecake die niet echt werkt. En ik ben in ONZ nog even uit mijn plaat aan het gaan.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:57 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
straks je laatste drank en drugsloze dag en avond??
Weet ik, een zekere andere fokker wees me daar ook al op en trouwens, ik kan wel Engelsquote:Op woensdag 31 december 2008 00:59 schreef mrbox het volgende:
[..]
En hij zegt het nog wel zo netjes , make love == de liefde bedrijven![]()
![]()
tis sund... wat doet erop of hoe heet ze??quote:
jij bent bang dat je wat mist hier. je moet gewoon in bed kruipen, over je voorhoofd en slapen wrijven, niet nadenken, op je buik gaan liggen, handen onder je hoofd en diep wegkruipen en genieten van het bed waar je helemaal alleen in ligt, zonder enge mannen in het huisquote:
Goed idee. Ik neem mezelf voor ook 1.15 uur afscheid te gaan nemen.quote:Op woensdag 31 december 2008 01:02 schreef Cuegirllie het volgende:
Jongens en meisjes, ik vond het erg gezellig vandaag.. maar ik ga toch echt zo een keer proberen te slapen.. dus ik zeg iedereen weltrusten![]()
En we spreken elkaar vast morgen weer
slaap lekker CG, niet teveel gekke dingen dromen he!quote:Op woensdag 31 december 2008 01:02 schreef Cuegirllie het volgende:
Jongens en meisjes, ik vond het erg gezellig vandaag.. maar ik ga toch echt zo een keer proberen te slapen.. dus ik zeg iedereen weltrusten![]()
Ik heb geen idee waar je het over hebtquote:Op woensdag 31 december 2008 01:01 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
tis sund... wat doet erop of hoe heet ze??
Slaapse Cue, niet teveel dromen over je datesquote:Op woensdag 31 december 2008 01:02 schreef Cuegirllie het volgende:
quote:Op woensdag 31 december 2008 01:01 schreef MLI het volgende:
[..]
Nu spacecake die niet echt werkt. En ik ben in ONZ nog even uit mijn plaat aan het gaan.
ik heb ook geen idee waar ik het over heb, maar het klonk wel stoer toen ik het inschreef op mijn klavier.quote:Op woensdag 31 december 2008 01:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt
Maar wilde nog maar even wat muziek luisteren, hoop dat dat helpt
Nee hoor Ado, daar ben ik niet zo bang voor, ik lees ook zelden terug, zeker als het zo snel gaat.quote:Op woensdag 31 december 2008 01:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
jij bent bang dat je wat mist hier. je moet gewoon in bed kruipen, over je voorhoofd en slapen wrijven, niet nadenken, op je buik gaan liggen, handen onder je hoofd en diep wegkruipen en genieten van het bed waar je helemaal alleen in ligt, zonder enge mannen in het huis
Ja nicequote:Op woensdag 31 december 2008 01:01 schreef MLI het volgende:
[..]
Nu spacecake die niet echt werkt. En ik ben in ONZ nog even uit mijn plaat aan het gaan.
Ach kan me er niet echt druk overmakenquote:Op woensdag 31 december 2008 01:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Weet ik, een zekere andere fokker wees me daar ook al op en trouwens, ik kan wel Engels
Hoe dan ook, komt op hetzelfde neer.
Stel dat Marco ineens zingt: Ik wil nu de liefde bedrijven, nu nu nu.
Dan zou ik denken: Marco, neem ff een koude douch en kom dan ff opnieuw zingen.
Ik lig er ook niet wakker van hoor.quote:Op woensdag 31 december 2008 01:05 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja nice![]()
[..]
Ach kan me er niet echt druk overmaken
slaap lekkerquote:Op woensdag 31 december 2008 01:06 schreef vencodark het volgende:
Ik ga trouwens nu maar slapen, ben het ineens moe zeg maar
Fijne nacht, het was gezellig (heb iig hardop gelachen, das al heel wat)
En fijne nacht morgen. Sweet dreams.
tot in detail!quote:Op woensdag 31 december 2008 01:07 schreef Cuegirllie het volgende:
Jullie horen morgen /.. uh vandaag wel wat ik gedroomd heb
Gelukkig maarquote:Op woensdag 31 december 2008 01:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik lig er ook niet wakker van hoor.
*vraagt zich steeds af wie MLI is*quote:Op woensdag 31 december 2008 01:09 schreef mrbox het volgende:
Kijk als MLI stopt met roken stijgt ze enorm in de lijst van knappe foksters![]()
![]()
Rook jij eigenlijk Duimelot ?quote:Op woensdag 31 december 2008 01:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
*vraagt zich steeds af wie MLI is*
Heb net ook gekeken. MLI isquote:Op woensdag 31 december 2008 01:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
*vraagt zich steeds af wie MLI is*
quote:Op woensdag 31 december 2008 01:09 schreef mrbox het volgende:
Kijk als MLI stopt met roken stijgt ze enorm in de lijst van knappe foksters![]()
![]()
waar kan je dat opzoeken dan?quote:Op woensdag 31 december 2008 01:12 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Heb net ook gekeken. MLI isen
en
en
Jij bent nieuw hier?quote:Op woensdag 31 december 2008 01:12 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
en
en
O-ow jaquote:
niks, maar je zegt dat je MLI niet kent en iedereen die langer als een maand FOK!'t weet wel wie ze isquote:
Durf het niet te zeggen maar ze had eerst andere foto's erin. Vraag het d'r zelf zou ik zeggenquote:Op woensdag 31 december 2008 01:15 schreef PrincePolly het volgende:
ik heb een foto gezien in haar fobo (of zou het een fakert zijn?)
ik weet het niet en kom hier een paar jaar.quote:Op woensdag 31 december 2008 01:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
niks, maar je zegt dat je MLI niet kent en iedereen die langer als een maand FOK!'t weet wel wie ze is
Nah not in my bookquote:Op woensdag 31 december 2008 01:12 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
daar stond ze al... plus ze is ook nog gewoon een ontzettend stoer wijf!
quote:Op woensdag 31 december 2008 01:12 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
en
en
Misschien moet ik het terugtrekken. PP wacht op antwoord...quote:
My god.. Dankjewel kwaak. Echt superlief om te zeggen.quote:Op woensdag 31 december 2008 01:12 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
daar stond ze al... plus ze is ook nog gewoon een ontzettend stoer wijf!
ja, die heeft ze afgeschorenquote:Op woensdag 31 december 2008 01:23 schreef S95Sedan het volgende:
Je had toch altijd "krul(len)"? Of laat m'n geheugen me zo in de steek.
hehe ja zw was bang dat ze voor een duitse werdt aangezien daar in belgiquequote:
Weet jij dan wat ze nu wel heeftquote:
quote:Op woensdag 31 december 2008 01:22 schreef MLI het volgende:
[..]
My god.. Dankjewel kwaak. Echt superlief om te zeggen.
Ik weet veel van d'r jaquote:
Die foto in ONZ is wel fapwaardigquote:Op woensdag 31 december 2008 01:26 schreef PrincePolly het volgende:
Nou moet ik nog fappen op MLI vanavond of wa?
Dat staat er niet Sedanquote:
Heel begrijpelijk... Hehequote:Op woensdag 31 december 2008 01:33 schreef S95Sedan het volgende:
No offence zeker fapbar maar als half fok eroverheen is geweest haak ik toch af.
Ze bedoelen een naaktfoto die in ONZ stondquote:Op woensdag 31 december 2008 01:32 schreef Duimelot het volgende:
heb ff gekeken in fobo van MLI zie 1 duidelijke foto
en wil nu niet overkomen als een jaloerse vrouw ofzo
maar om nu te zeggen whow wat hot....!?!?
echt een mooi koppie heeft ze niet vind ik persoonlijk
(ze is niet de lelijkste maar verder!?!)
of moet je daar dus echt man of vol lesbisch voor zijn?
Ik vind haar ook niet "super mega daar zou ik een moord voor doen" knappe vrouwquote:Op woensdag 31 december 2008 01:32 schreef Duimelot het volgende:
heb ff gekeken in fobo van MLI zie 1 duidelijke foto
en wil nu niet overkomen als een jaloerse vrouw ofzo
maar om nu te zeggen whow wat hot....!?!?
echt een mooi koppie heeft ze niet vind ik persoonlijk
(ze is niet de lelijkste maar verder!?!)
of moet je daar dus echt man of vol lesbisch voor zijn?
ahzo ok die heb ik dan niet gezien maar dat veranderd niets aan dr gezicht verder tochquote:Op woensdag 31 december 2008 01:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ze bedoelen een naaktfoto die in ONZ stond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |