Neuken!quote:Op woensdag 31 december 2008 00:03 schreef MLI het volgende:
Oeh, het is al 12 uur geweest! Mag ik dan ook het thema bepalen?
Mits voorzien van de juiste argumenten kun je het gewoon vragen, hoor!quote:Op woensdag 31 december 2008 00:03 schreef Loveless85 het volgende:
MLI's MSN zou gewoon publiek moeten worden gemaakt
zo lang het maar over sex gaatquote:Op woensdag 31 december 2008 00:04 schreef MLI het volgende:
OK, niemand reageert op mijn vraag of ik het thema mag bepalen.
Bier en tieten is toch een prima argumentquote:Op woensdag 31 december 2008 00:04 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Mits voorzien van de juiste argumenten kun je het gewoon vragen, hoor!
Ik vind het een mooie naamquote:Op woensdag 31 december 2008 00:06 schreef Bob-B het volgende:
Emily, wat voordehand liggend en teleurstellend.
als jij mij verteld hoe ontopic te gaanquote:Op woensdag 31 december 2008 00:04 schreef MLI het volgende:
Murp, Ludo, ik beloof plechtig dat ik ontopic zal posten. Maar wel open houden dan.
hey trouwens, wat denk je dat phonétiquement betekent?quote:Op woensdag 31 december 2008 00:06 schreef Bob-B het volgende:
Emily, wat voordehand liggend en teleurstellend.
quote:Op woensdag 31 december 2008 00:08 schreef murp het volgende:
[..]
als jij mij verteld hoe ontopic te gaan
Telefoonmaatschappij.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:08 schreef MLI het volgende:
[..]
hey trouwens, wat denk je dat phonétiquement betekent?
Alleen als het onderwerp a4-tjes is gaat dat werken.quote:
Big asses misschien?quote:Op woensdag 31 december 2008 00:10 schreef XtremeNL het volgende:
[..]
Alleen als het onderwerp a4-tjes is gaat dat werken.
Geil.quote:
Ik wil t niet weten...quote:Op woensdag 31 december 2008 00:15 schreef XtremeNL het volgende:
(...) het geluid van flapperende snikkels.
quote:Op woensdag 31 december 2008 00:15 schreef XtremeNL het volgende:
MLI Zorgt wel voor actieve nachtbagger, jammer dat het dan meteen gereduceerd word tot het geluid van flapperende snikkels.
Ik zie heul geen Linuxquote:
Weet ik veel. Er komt geluid uit als ik op play druk, voor écht luisteren gebruik ik mijn Sennheiser.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:18 schreef XtremeNL het volgende:
Er zit een klok voor die billen.
Is dat trouwens een surround boxje naast je lamp, MLI?
Dat ligt eraan. Als jij ook een big ass hebt, post 'm dan maar.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:19 schreef Dagonet het volgende:
Als ik zorg dat het topic openblijft tot het volzit, komen er dan nog meer verrassingen?
quote:Op woensdag 31 december 2008 00:19 schreef Dagonet het volgende:
Als ik zorg dat het topic openblijft tot het volzit, komen er dan nog meer verrassingen?
Vandaag bepaal ik of het openblijft.quote:Wed 31 December 2008 00:14u door murp
doe der maar een slotje op als je gaat slapen, ik ga nu slapen, veel plezier![]()
Ik heb een gratis Sennheiser koptelefoonquote:Op woensdag 31 december 2008 00:19 schreef MLI het volgende:
[..]
Weet ik veel. Er komt geluid uit als ik op play druk, voor écht luisteren gebruik ik mijn Sennheiser.
Dat was te verwachten.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:20 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nooit van attention whores gehoord?
Oeh! Zo hoop ik een koffertje te vinden met een paar miljoen.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:21 schreef XtremeNL het volgende:
[..]
Ik heb een gratis Sennheiser koptelefoon
Ging mijn ongeloofelijke toffe pimpkleren passen in de v&d, had iemand hem daar laten hangen.
Heel braaf aangemeld bij gevonden voorwerpen, maar ligt nu mooi thuis
Ik zit op m'n werk.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:20 schreef MLI het volgende:
[..]
Dat ligt eraan. Als jij ook een big ass hebt, post 'm dan maar.
Wat moet dat nou weer bij de V&D?quote:Op woensdag 31 december 2008 00:23 schreef MLI het volgende:
[..]
Oeh! Zo hoop ik een koffertje te vinden met een paar miljoen.
Wanna bet?quote:Op woensdag 31 december 2008 00:21 schreef MASD het volgende:
[..]
[..]
Vandaag bepaal ik of het openblijft.
Hij kan hem niet eens dichtgooien. Al zou hij het willen.quote:
Special tricks?quote:Op woensdag 31 december 2008 00:27 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hij kan hem niet eens dichtgooien. Al zou hij het willen.
Ik ga het proberenquote:Op woensdag 31 december 2008 00:27 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hij kan hem niet eens dichtgooien. Al zou hij het willen.
Goed.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:29 schreef -SG- het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou?
Potentieel msn gesprek.
quote:Op woensdag 31 december 2008 00:32 schreef -SG- het volgende:
[..]
Met mij gaat het ook goed! Leuk dat je het vraagt!
Nadat je de foto 2 posts boven je zag, wist je het zeker.quote:
You're in the army now.quote:
Lang geleden.quote:
wat ik je brom, de eerste die ik zie geloof ik. of was kittengate ook een nomodclose?quote:
Ja, iedereen wil met je neuken in ruil voor notes in zien.quote:
111quote:
Ochossie.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:42 schreef MLI het volgende:
[..]
Nee, ik heb al teveel mods tegen mij in het harnas gejaagd.
Slaap lekker.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:49 schreef -SG- het volgende:
Maar jongens, en MLI. Ik ga slapen, moet morgen namelijk al een nacht overslaan..
Eéntje is niet genoeg?quote:Op woensdag 31 december 2008 00:19 schreef Dagonet het volgende:
Hey kijk. Een wannabe stoere post. How quaint.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:56 schreef MASD het volgende:
[..]
Blijkbaar doe je het niet meer voor hem. Beetje meer moeite doen in bed dus.
Blijkens.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:56 schreef MASD het volgende:
Blijkbaar doe je het niet meer voor hem. Beetje meer moeite doen in bed dus.
Niet zo tegen MASD.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:57 schreef Dagonet het volgende:
Hey kijk. Een wannabe stoere post. How quaint.
Wil je me dood hebben?quote:
Ik post nooit stoerquote:Op woensdag 31 december 2008 00:57 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hey kijk. Een wannabe stoere post. How quaint.
Dat is wel weer het andere uiterste.quote:
Hi Alexxxxx, come on in, the water is fine.quote:
Ik heb een hekel aan waterquote:Op woensdag 31 december 2008 01:02 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hi Alexxxxx, come on in, the water is fine.
Figure of speech męn!quote:
Gelukkig, ik werd even bang.quote:Op woensdag 31 december 2008 01:01 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat is wel weer het andere uiterste.
Die heeft Misstique opgegetenquote:Op woensdag 31 december 2008 01:07 schreef XtremeNL het volgende:
Wat een blauw topic.
En waar zijn de standaard nachtbaggeraars
Ik heb echt nachtmerries gehad over die engerd.quote:Op woensdag 31 december 2008 01:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je doet me aan pennywise denken
[ afbeelding ]
Vannacht krijg je weer een nachtmerrie over hem.quote:Op woensdag 31 december 2008 01:09 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik heb echt nachtmerries gehad over die engerd.
There's roon for more.quote:
Nee. Eerste druk nederlandstalige versie. Uit de jaren '50quote:Op woensdag 31 december 2008 01:13 schreef Dagonet het volgende:
Snuf!!.
Wel de engelstalige versie toch Alex?
Nee, mijn spacecake begint aan te slaan. Ik droom over niemand vannacht.quote:Op woensdag 31 december 2008 01:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vannacht krijg je weer een nachtmerrie over hem.
Ik wel, maar ik bedoelde It, nietquote:Op woensdag 31 december 2008 01:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Snuf was toen ik 7 of 8 was he? Toen las ik nog geen engelstalig.
It las ik toen ik 9 was, dus nee. Later wel overgestapt op oorspronkelijke versies van engelstalieg boeken uiteraardquote:Op woensdag 31 december 2008 01:19 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik wel, maar ik bedoelde It, nietSnuf
.
Kameleon was trouwens ook tof.
Hielke en Sietse.quote:
Ik sta bekend als een goede user.quote:Op woensdag 31 december 2008 01:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ach ja, we kunnen niet alles hebben.
Ja, dat zijn de schippers van de Kameleon.quote:Op woensdag 31 december 2008 01:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Hielke en Sietse.Ik had 48 van de 62 boeken, rest was niet meer verkrijgbaar. En nog een paar in het Frysk, maar ik kan en kon veel sneller NL lezen dan Frysk
Dat bepalen wij wel.quote:
staat me wel iets van bij ja. maar volgens mij heb ik die maar één keer gelezen en toen weer bij mijn vader in de kast terug gezet. Net als arendsoog, kon me ook niet bekoren.quote:Op woensdag 31 december 2008 01:25 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, dat zijn de schippers van de Kameleon.
Daan en Sietze was een korte serie boeken die zich in WO2 afspeelden.
Zelfde schrijver als Snuf.
Gewoon nog een keertje doen. Daan en Sietze helpen de verzetsgroep is legendarisch. Het stuk bij de geknotte wilg staat me nog heel goed bij.quote:Op woensdag 31 december 2008 01:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
staat me wel iets van bij ja. maar volgens mij heb ik die maar één keer gelezen en toen weer bij mijn vader in de kast terug gezet. Net als arendsoog, kon me ook niet bekoren.
Niks moetquote:Op woensdag 31 december 2008 01:31 schreef Red_Cat het volgende:
Mensen red mij, ik moet over een uur of twee de straat opHet is freaking -6 buiten
Die boekjes heb ik vroeger ook nog gelezen.quote:
tegenwoordig heb ik te weinig tijd voor leesboeken. als ik al fictie lees, zijn het volksverhalen en dergelijke. ik heb honderden vrachtwagenboeken, en moet daar nog meters van lezenquote:Op woensdag 31 december 2008 01:29 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Gewoon nog een keertje doen. Daan en Sietze helpen de verzetsgroep is legendarisch. Het stuk bij de geknotte wilg staat me nog heel goed bij.
vuurkorf in je fietstasquote:Op woensdag 31 december 2008 01:31 schreef Red_Cat het volgende:
Mensen red mij, ik moet over een uur of twee de straat opHet is freaking -6 buiten
Jawel ik moetquote:
Ik heb ze allemaal een keer of 5 gelezen geloof ikquote:Op woensdag 31 december 2008 01:32 schreef Misstique het volgende:
[..]
Die boekjes heb ik vroeger ook nog gelezen.
3 jassen.quote:Op woensdag 31 december 2008 01:33 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Jawel ik moetdas het hele kutte
Goed planquote:
Jezus ben je postbode ofzoquote:Op woensdag 31 december 2008 01:33 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Jawel ik moetdas het hele kutte
Beter te warm dan te koudquote:Op woensdag 31 december 2008 01:42 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Goed planDan sterf ik van verhitting buiten
Dat zal de mensen doen opkijken
Daar heb ik nooit van gehoord. Dit hadden we nog wel in huisquote:Op woensdag 31 december 2008 01:41 schreef Dagonet het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die waren ook tof. De laatste was een soort Friese Thunderbirds.
Nee ik moet naar mn moeder. Op dit tijdstip? Jaquote:Op woensdag 31 december 2008 01:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jezus ben je postbode ofzo![]()
Ik ga maffen, lekker warm enzulks
Ik zie geen verschilquote:Op woensdag 31 december 2008 01:46 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Nee ik moet naar mn moeder. Op dit tijdstip? Ja
Die had ik ookquote:Op woensdag 31 december 2008 01:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Daar heb ik nooit van gehoord. Dit hadden we nog wel in huis
[ afbeelding ]
En Snuf uiteraard
Ja man! Dat was tof!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |