Lees even een paar posts boven jequote:Op woensdag 31 december 2008 00:45 schreef het_fokschaap het volgende:
nog maar 10 minuten ? nou ja, al met al alleen gisteravond gezien dus. ik dacht dat komt wel goed met uitzending gemist![]()
o ja, morgen nederland 2 !quote:Op woensdag 31 december 2008 00:46 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Lees even een paar posts boven je![]()
Haha da's wel het proberen waard.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:46 schreef FritsFlits het volgende:
Barry White met een Pitch van -10 is niet leukHow low can you go
Als ik het niet haal, dan moet ik de nacht maar doorhalen.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:48 schreef het_fokschaap het volgende:
even kijken of ik 11 uur ga halen morgen
En hoe is het met je vader afgelopen? Nog steeds die-hard addict?quote:Op woensdag 31 december 2008 00:48 schreef Robinhoo het volgende:
ik ben ook maar weer gaan luisteren nu ik net thuis ben
toch lekker..
Wetterustenquote:Op woensdag 31 december 2008 00:48 schreef Wickedangel het volgende:
Ik gaIedereen een fijne dag morgen.
Ook weer een mooie reportage van geweest in de Top 2000 a gogo . . .quote:Op woensdag 31 december 2008 00:48 schreef Ofyles2 het volgende:
Crosby, Stills, Nash & Young - Almost cut my hair
ja maar, ja maar, ja maar, een kind van 8 in de tegenwoordige tijd... kom op zeg....quote:Op woensdag 31 december 2008 00:45 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Je moet dit nummer wel in context zien hoor!! Het is een briljant nummer van Annie M.G. Schmidt en Harry Bannink uit de musical 'En nu naar bed'. Musical gaat over maatschappelijke problemen die zelfs vandaag de dag nog actueel zijn, en is toch echt uit 1971.
Slaap wel WAquote:Op woensdag 31 december 2008 00:48 schreef Wickedangel het volgende:
Ik gaIedereen een fijne dag morgen.
Hoest met pa?quote:Op woensdag 31 december 2008 00:48 schreef Robinhoo het volgende:
ik ben ook maar weer gaan luisteren nu ik net thuis ben
toch lekker..
hij zit nog in de woonkamer met een kameraad.. dat addict komt hij nooit vanaf dat is zekerquote:Op woensdag 31 december 2008 00:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En hoe is het met je vader afgelopen? Nog steeds die-hard addict?
haha, zeker goed hoor.. die ouwe luistert mooi de hele dag en morgen op 1 jan kickt hij af ..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |