Ik vind het ook een leuk interview. Wat ik wil zeggen is dat Co in de discussie over het huidige niveau van Barney verder geen rol speelt, maar hij wel gekwalificeerd is om iets over Van Barneveld zijn persoon te zeggen (aangezien hij Barney van zeer nabij meemaakt)quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind dat een geweldig interview, met veel respect voor Van Barneveld en in mijn ogen zegt hij wijze dingen.
Niet automatisch nee.quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Iemand van nabij meemaken wil nog niet zeggen dat je weet wat er leeft in die persoon.
Nee, als je het interview niet leest. Hij zegt gewoon zinnige dingen over Van Barneveld die veel hout snijden. Ze kennen elkaar goed en Stompe lijkt sociaal gewoon net wat slimmer en intelligenter.quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Iemand van nabij meemaken wil nog niet zeggen dat je weet wat er leeft in die persoon.
Ik denk dat hij er eigenlijk keihard met 5-0 afgaat, maar hopen doen we het natuurlijk wel.quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Laten we hopen dat Stompé vanavond tot een stunt in staat is
Dat vrees ik ook.quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:27 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er eigenlijk keihard met 5-0 afgaat, maar hopen doen we het natuurlijk wel.
Heb er zin in.
Ik ben bang dat het hem niet gaat lukken, maar het zou wel een fantastische prestatie zijn.quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Laten we hopen dat Stompé vanavond tot een stunt in staat is
Taylor verliest toch ook wel vaak een setje. Stompe zal wel weer met 1-0 voorkomen en dan is het afgelopen.quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:27 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er eigenlijk keihard met 5-0 afgaat, maar hopen doen we het natuurlijk wel.
Heb er zin in.
Klaasen mag van mij ook Ladbrokes winnen hoorquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:49 schreef nightfall het volgende:
ik ben ook absoluut niet zeker van barney morgen, klaasen is een echte angstgegner voor hem, hij boekt altijd slechte resultaten hem, ik vrees zomaar dat klaasen gaat winnen morgen,. mooi voor brabant, maar ik zie liever barney door,. heb ook mijn voorkeuren.
als ie morgen van barney wint gun ik het em van hartequote:Op donderdag 1 januari 2009 18:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Klaasen mag van mij ook Ladbrokes winnen hoor
Maar het allerleukst is toch als Stompe wint.quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:49 schreef nightfall het volgende:
ik ben ook absoluut niet zeker van barney morgen, klaasen is een echte angstgegner voor hem, hij boekt altijd slechte resultaten hem, ik vrees zomaar dat klaasen gaat winnen morgen,. mooi voor brabant, maar ik zie liever barney door,. heb ook mijn voorkeuren.
Je praat alsof hij rijp is voor 1 of andere kliniek.quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:59 schreef SCH het volgende:
Barney gun ik het wel maar die heeft er zo overduidelijk helemaal geen plezier in dat ik het hem altijd gun dat hij er zo snel mogelijk uitligt. Dat hele darten lijkt een grote lijdensweg voor hem. Die jongen is alleen maar bang om te verliezen. En blijkbaar bang om hulp te zoeken, zoals Stompe zegt.
Zulke grote problemen schets ik toch niet. Volgens mij zijn dit gewoon bekende dingen die hij zelf ook wel toegeeft en aansluiten bij de dingen die Stompe in het interview zegt en die al jaren spelen. Ik denk dat hij er veel meer plezier aan zou kunnen beleven, veel meer vrijuit zou kunnen spelen en een nog veel leukere sportman zou kunnen zijn als hij met wat mentale problemen wat beter om zou leren gaan. Dat is toch ook helemaal geen schande?quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:22 schreef Blawh het volgende:
[..]
Je praat alsof hij rijp is voor 1 of andere kliniek.
Ik denk dat het onmogelijk is om zo goed te gooien als van Barneveld wanneer je er geen lol aan beleeft en zo bang bent om te verliezen. Het is gewoon een compleet ander karakter dan Stompe en vele andere darters, waarbij ik best geloof dat hij bepaalde zaken kan verbeteren, maar niet dat hij zulke grote problemen heeft als jij schetst.
Barney is een winnaar, die absoluut niet tegen zijn verlies kan. Als hij a la Stompé lachend voor de camera staat na een verloren wedstrijd dán weet ik dat hij het hem niks meer kan schelen. Tot die tijd knalt ie gewoon lekker door en mag hij zichzelf na een nederlaag een ontzettende loser noemenquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Barney gun ik het wel maar die heeft er zo overduidelijk helemaal geen plezier in dat ik het hem altijd gun dat hij er zo snel mogelijk uitligt. Dat hele darten lijkt een grote lijdensweg voor hem. Die jongen is alleen maar bang om te verliezen. En blijkbaar bang om hulp te zoeken, zoals Stompe zegt.
Een echte winnaar kan ook met verlies omgaan.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Barney is een winnaar, die absoluut niet tegen zijn verlies kan. Als hij a la Stompé lachend voor de camera staat na een verloren wedstrijd dán weet ik dat hij het hem niks meer kan schelen. Tot die tijd knalt ie gewoon lekker door en mag hij zichzelf na een nederlaag een ontzettende loser noemen![]()
Als er één iemand professioneel met darten bezig is, is het Van Barneveld trouwens wel. Wat hij allemaal al niet heeft gedaan en geprobeerd om beter te worden.
Ik denk dat veel mensen ook nog steeds de v Barneveld van voor de overstap voor zich hebben. Sinds 2006 is hij veel weerbaarder.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Barney is een winnaar, die absoluut niet tegen zijn verlies kan. Als hij a la Stompé lachend voor de camera staat na een verloren wedstrijd dán weet ik dat hij het hem niks meer kan schelen. Tot die tijd knalt ie gewoon lekker door en mag hij zichzelf na een nederlaag een ontzettende loser noemen![]()
Als er één iemand professioneel met darten bezig is, is het Van Barneveld trouwens wel. Wat hij allemaal al niet heeft gedaan en geprobeerd om beter te worden.
Op het maniakale af.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |