abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64558079
Wat een discussie. Van Barneveld heeft de eerste twee wedstrijden gewoon sterk gegooid, tegen Baxter gooide hij ook absoluut niet slecht. Hoe verder in het toernooi, hoe sterker de tegenstanders. Dan krijg je minder kansen op de legs van je tegenstanders en wordt het lastiger om de sets van de tegenstanders te pakken. Natuurlijk had Van Barneveld geluk dat Baxter pijlen voor de wedstrijd miste, maar op zich is dat ook wel een kwaliteit die je moet bezitten. Mentaal sterk zijn. Het lukte Baxter al niet in 1999 en ook nu niet. Mentaal was Van Barneveld beter, het spel ging gelijk op.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 1 januari 2009 @ 18:04:06 #202
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_64559230
Laten we hopen dat Stompé vanavond tot een stunt in staat is
pi_64559349
Dat zou mooi zijn
pi_64559503
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 17:13 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik vind dat een geweldig interview, met veel respect voor Van Barneveld en in mijn ogen zegt hij wijze dingen.
Ik vind het ook een leuk interview. Wat ik wil zeggen is dat Co in de discussie over het huidige niveau van Barney verder geen rol speelt, maar hij wel gekwalificeerd is om iets over Van Barneveld zijn persoon te zeggen (aangezien hij Barney van zeer nabij meemaakt)
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 1 januari 2009 @ 18:16:44 #205
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_64559559
Iemand van nabij meemaken wil nog niet zeggen dat je weet wat er leeft in die persoon.
pi_64559668
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 18:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Iemand van nabij meemaken wil nog niet zeggen dat je weet wat er leeft in die persoon.
Niet automatisch nee.

De vraag is in hoeverre Van Barneveld wel openstaat voor Stompe. Maar goed, beter kunnen we ons misschien beperken tot wat er achter de oche gebeurt.
pi_64559785
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 18:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Nee, als je het interview niet leest. Hij zegt gewoon zinnige dingen over Van Barneveld die veel hout snijden. Ze kennen elkaar goed en Stompe lijkt sociaal gewoon net wat slimmer en intelligenter.
pi_64559802
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 18:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik denk dat hij er eigenlijk keihard met 5-0 afgaat, maar hopen doen we het natuurlijk wel.

Heb er zin in.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 1 januari 2009 @ 18:28:09 #209
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_64559818
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 18:27 schreef RayMania het volgende:

[..]

Ik denk dat hij er eigenlijk keihard met 5-0 afgaat, maar hopen doen we het natuurlijk wel.

Heb er zin in.
Dat vrees ik ook.
pi_64559852
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 18:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ben bang dat het hem niet gaat lukken, maar het zou wel een fantastische prestatie zijn.
(misschien wel de beste uit zijn loopbaan)
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_64559916
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 18:27 schreef RayMania het volgende:

[..]

Heb er zin in.
Taylor verliest toch ook wel vaak een setje. Stompe zal wel weer met 1-0 voorkomen en dan is het afgelopen.

Wel jammer eigenlijk van deze lotingen, Stompe tegen de grote favoriet en twee Nederlanders tegen elkaar.
  donderdag 1 januari 2009 @ 18:39:11 #212
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_64560067
Komt goed met Co....
Sometimes it snows in april
Sometimes I feel so bad, so bad
Sometimes I wish life was never ending,
And all good things, they say, never last
pi_64560207
ik wil het nog wel eens zien vanavond,. taylor heeft deze maand echt een tik gekregen stompe,. als stompe goed kan starten en gelijk een set kan pakken heb je best nog wel eens kans dat taylor zenuwachtig wordt,. taylor is gewoon de beste, maar ik vind hem qua rekenen en mentaal niet zo sterk, hij krijgt zelden tikjes te verwerken, maar als ie er een paar krijgt gaat ie er toch niet zo goed mee om,. maar goed: als ie vannavond uit de startblokken vliegt issie meestal ook weg
pi_64560302
ik ben ook absoluut niet zeker van barney morgen, klaasen is een echte angstgegner voor hem, hij boekt altijd slechte resultaten hem, ik vrees zomaar dat klaasen gaat winnen morgen,. mooi voor brabant, maar ik zie liever barney door,. heb ook mijn voorkeuren.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 1 januari 2009 @ 18:50:18 #215
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_64560327
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 18:49 schreef nightfall het volgende:
ik ben ook absoluut niet zeker van barney morgen, klaasen is een echte angstgegner voor hem, hij boekt altijd slechte resultaten hem, ik vrees zomaar dat klaasen gaat winnen morgen,. mooi voor brabant, maar ik zie liever barney door,. heb ook mijn voorkeuren.
Klaasen mag van mij ook Ladbrokes winnen hoor
pi_64560394
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 18:50 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Klaasen mag van mij ook Ladbrokes winnen hoor
als ie morgen van barney wint gun ik het em van harte
pi_64560588
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 18:49 schreef nightfall het volgende:
Maar het allerleukst is toch als Stompe wint.

Maar daarna toch liever Klaassen. Barney gun ik het wel maar die heeft er zo overduidelijk helemaal geen plezier in dat ik het hem altijd gun dat hij er zo snel mogelijk uitligt. Dat hele darten lijkt een grote lijdensweg voor hem. Die jongen is alleen maar bang om te verliezen. En blijkbaar bang om hulp te zoeken, zoals Stompe zegt.
pi_64561123
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 18:59 schreef SCH het volgende:
Barney gun ik het wel maar die heeft er zo overduidelijk helemaal geen plezier in dat ik het hem altijd gun dat hij er zo snel mogelijk uitligt. Dat hele darten lijkt een grote lijdensweg voor hem. Die jongen is alleen maar bang om te verliezen. En blijkbaar bang om hulp te zoeken, zoals Stompe zegt.
Je praat alsof hij rijp is voor 1 of andere kliniek.

Ik denk dat het onmogelijk is om zo goed te gooien als van Barneveld wanneer je er geen lol aan beleeft en zo bang bent om te verliezen. Het is gewoon een compleet ander karakter dan Stompe en vele andere darters, waarbij ik best geloof dat hij bepaalde zaken kan verbeteren, maar niet dat hij zulke grote problemen heeft als jij schetst.
pi_64561296
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 19:22 schreef Blawh het volgende:

[..]

Je praat alsof hij rijp is voor 1 of andere kliniek.

Ik denk dat het onmogelijk is om zo goed te gooien als van Barneveld wanneer je er geen lol aan beleeft en zo bang bent om te verliezen. Het is gewoon een compleet ander karakter dan Stompe en vele andere darters, waarbij ik best geloof dat hij bepaalde zaken kan verbeteren, maar niet dat hij zulke grote problemen heeft als jij schetst.
Zulke grote problemen schets ik toch niet. Volgens mij zijn dit gewoon bekende dingen die hij zelf ook wel toegeeft en aansluiten bij de dingen die Stompe in het interview zegt en die al jaren spelen. Ik denk dat hij er veel meer plezier aan zou kunnen beleven, veel meer vrijuit zou kunnen spelen en een nog veel leukere sportman zou kunnen zijn als hij met wat mentale problemen wat beter om zou leren gaan. Dat is toch ook helemaal geen schande?

Ik vind het alleen wel irritant dat hij al jaren nalaat en heel vaak nogal verwijtend is richting anderen en eigenlijk de hele wereld en daarmee gewoon een veel minder leuk persoon is geworden. In plaats van een winnaar is hij een soort slachtoffer. Ik vind het daardoor wel moeilijker om hem echt te kunnen supporteren en te hopen dat hij doorgaat. Ik houd gewoon niet zo van die mensen met hangende schouders. Gewoon hup blijmoedig, met zelfvertrouwen, humor, respect voor jezelf en voor anderen. En dan Go Barney Go.
pi_64561401
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 18:59 schreef SCH het volgende:

[..]

Barney gun ik het wel maar die heeft er zo overduidelijk helemaal geen plezier in dat ik het hem altijd gun dat hij er zo snel mogelijk uitligt. Dat hele darten lijkt een grote lijdensweg voor hem. Die jongen is alleen maar bang om te verliezen. En blijkbaar bang om hulp te zoeken, zoals Stompe zegt.
Barney is een winnaar, die absoluut niet tegen zijn verlies kan. Als hij a la Stompé lachend voor de camera staat na een verloren wedstrijd dán weet ik dat hij het hem niks meer kan schelen. Tot die tijd knalt ie gewoon lekker door en mag hij zichzelf na een nederlaag een ontzettende loser noemen

Als er één iemand professioneel met darten bezig is, is het Van Barneveld trouwens wel. Wat hij allemaal al niet heeft gedaan en geprobeerd om beter te worden.
pi_64561528
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 19:32 schreef wimderon het volgende:

[..]

Barney is een winnaar, die absoluut niet tegen zijn verlies kan. Als hij a la Stompé lachend voor de camera staat na een verloren wedstrijd dán weet ik dat hij het hem niks meer kan schelen. Tot die tijd knalt ie gewoon lekker door en mag hij zichzelf na een nederlaag een ontzettende loser noemen

Als er één iemand professioneel met darten bezig is, is het Van Barneveld trouwens wel. Wat hij allemaal al niet heeft gedaan en geprobeerd om beter te worden.
Een echte winnaar kan ook met verlies omgaan.
pi_64561570
Taylor gooit stompe van het bord ben ik bang
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 1 januari 2009 @ 19:37:38 #223
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_64561583
quote:

[..]

Ik denk dat veel mensen ook nog steeds de v Barneveld van voor de overstap voor zich hebben. Sinds 2006 is hij veel weerbaarder.
pi_64561643
quote:

[..]

Op het maniakale af.

Dat hij een vechtersmentaliteit heeft staat voor mij als een paal boven water.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 1 januari 2009 @ 19:39:51 #225
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_64561656
Maar wat gaat King vs Bates ons brengen? Ik vind King altijd een tournooi speler die gewoon ver kan komen. Als we het trouwens over een slechte verliezer hebben...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')