Ja, zo'n nietszeggend typje met een kort vlot kapselquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:31 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Bij King was het toch zn vrouw?
Weet je dat zeker? Dacht dat ik het toen live op tv zag, maar mss was dat al wel een herhaling..quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Weet het nog niet hoor, die finale tegen Taylor was ook niet live.
Ik bedoelde de QF trouwens.
Die finale tegen Taylor was live op sbs toenquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Dacht dat ik het toen live op tv zag, maar mss was dat al wel een herhaling..
Ja, De finale tussen Taylor en van Barneveld was 'Live' op Sport1 en met vertraging op SBSquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Dacht dat ik het toen live op tv zag, maar mss was dat al wel een herhaling..
Kan me herinneren dat er toen twee topics liepen (een live topic en een sbs-topic), al kan dat ook weer die van vorig jaar zijn geweest.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:34 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die finale tegen Taylor was live op sbs toen
... Anderssonquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Wie zitten er nu eigenlijk nog bij de BDO die de moeite waard zijn?
Hankey, Fitton, Adams, Tony Eccels, Tony O'Shea, Tony Davids, Catweazel (die PDC -> BDO switchende austratiler)... wie nog meer?
Webster en Andersonquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Hankey, Fitton, Adams, Tony Eccels, Tony O'Shea, Tony Davids, Catweazel (die PDC -> BDO switchende austratiler)... wie nog meer?
Eccels ook niet meer. Tony David is al jaren niets meer. En met Catweazel bedoel je Whitlock. Anderson mis je nog.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb Jaques een paar keer gehoord dat er een of andere Pool mee zou doen die wel eens voor wat verrassingen kan zorgenquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:35 schreef Swetsenegger het volgende:
2006 Embassy deed ie nog wel aardig mee toch. Withlock ja.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:36 schreef TheArt het volgende:
[..]
Eccels ook niet meer. Tony David is al jaren niets meer. En met Catweazel bedoel je Whitlock.
eccles is al over., over fitton en o'shea gaan sterke geruchten dat ze gaan overstappen..quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:35 schreef Swetsenegger het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |