Dat denk ik wel ja want het blijft voorlopig nog hartstikke koud. Dan toch weer een elfstedentocht? Dat zou mooi zijnquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:21 schreef Krambo het volgende:
Kunnen de Rayonhoofden weer lekker nerveus worden
Ik zou er geen geld op durven zettenquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat denk ik wel ja want het blijft voorlopig nog hartstikke koud. Dan toch weer een elfstedentocht? Dat zou mooi zijn.
Ben benieuwd of het nog kouder gaat worden vanavond.. - 15 zou wel een uitdaging zijnquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:22 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik zie staan Leeuwarden -10.1
en bij mij is t -5,5
Je hebt het meest recente weerbericht al gehoord?quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zou er geen geld op durven zetten.
t koudste is t altijd tussen 3 en 4 volgens mijquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben benieuwd of het nog kouder gaat worden vanavond.. - 15 zou wel een uitdaging zijnIlse de Lange
Dan zet ik dan even mijn wekker om er een screenshot van te maken. Leuk voor laterquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:25 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
t koudste is t altijd tussen 3 en 4 volgens mij
't zal vast wel weer gaan dooien NET voordat ze groen licht gevenquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Je hebt het meest recente weerbericht al gehoord?
Tot morgenquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:28 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ja, die lach doet het 'm he![]()
Ik ben weg, tot morgen
Volgens mij rond vijven/zessen. Rond zonsopkomstquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:25 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
t koudste is t altijd tussen 3 en 4 volgens mij
Dat zou wel zuur zijnquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:28 schreef DaMook het volgende:
[..]
't zal vast wel weer gaan dooien NET voordat ze groen licht geven.
En haar accentquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:28 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ja, die lach doet het 'm he![]()
Ik ben weg, tot morgen
Ik heb er iig niets op tegen. Ik schaats ook graag, maar dan meer richting het ijshockeyenquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat zou wel zuur zijn. Elfstedentocht lijkt mij wel leuk, maar we zien het allemaal wel
.
Als ik nachtdienst heb vind ik het rond deze tijd idd altijd kouder dan rond 3 of 4 uurquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Volgens mij rond vijven/zessen. Rond zonsopkomst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |