Naja zo bedoelde ik dat dan ook weer nietquote:Op woensdag 31 december 2008 00:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als het net zo erg is moet er ook maar een wet komen dat je alleen mag roken tijdens de jaarwisseling...
Dat heb ik vanmiddag al gedaan bij Oasis. De borst was nu nog niet helemaal bijgevuld.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar dan ook echt uit volle borst. Genieten!
tot zo roel heet je straks welkom die moet flink doorposten om zijn top positie vast te houden dit jaar in de jaarlijsten hoog te blijven staanquote:Op woensdag 31 december 2008 00:34 schreef DaMook het volgende:
Zo, ik ga ook slapen. Tot over een uurtje of 5 a 6
.
Truste![]()
![]()
.
quote:Op woensdag 31 december 2008 00:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
tot zo roel heet je straks welkom die mpet flink doorposten om zijn top positie vast te houden dit jaar in de jaarlijsten
niet meer dan normaalquote:Op woensdag 31 december 2008 00:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Nah, da's geen doel voor deze dag
.
Dat zullen we nog wel es zien!quote:Op woensdag 31 december 2008 00:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
Mocht ik zo per ongeluk sluiten kan niet openen
Hans is er nogquote:Op woensdag 31 december 2008 00:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
Mocht ik zo per ongeluk sluiten kan niet openen
de op is niet te doen op ipod touchquote:Op woensdag 31 december 2008 00:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat zullen we nog wel es zien!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |