baxter laat ook zien dat hij het niet is,. hij had de kansen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:20 schreef Guard het volgende:
Barney laat zien dat ie een grote kampioen is!!!!
vamavond maar even de rerun kijken... kan ik even genieten van deze pot zonder de zenuwen
Hier ook nog steeds maxquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:20 schreef nightfall het volgende:
tering,. mijn hartslag
Barney - Taylor, 2007. Mijn hart toenquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:20 schreef Swetsenegger het volgende:
Spannendste potje darts in jaren dat ik gezien heb.
Ikke jaaaaaaa'de alleenquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:20 schreef koemleit het volgende:
lees pagina 5 van dit topic nu.
haha iedereen van ja dit is over jammer en zulks en dan JAAAAAAAAAAAA
Ik weet het niet meer zo precies, maar had Taylor ook 3 matchdarts?quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:21 schreef RayMania het volgende:
[..]
Barney - Taylor, 2007. Mijn hart toen.
idd dan kan je zoveel dubbels met deerste pijl gooien als hij deed, het gaat om de laatstequote:Op dinsdag 30 december 2008 23:20 schreef nightfall het volgende:
[..]
baxter laat ook zien dat hij het niet is,. hij had de kansen.
Dat was idd de laatste wedstrijd die net zo spannend wasquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:21 schreef RayMania het volgende:
[..]
Barney - Taylor, 2007. Mijn hart toen.
Nee, toen miste Barney matchdart na matchdart. Taylor heeft er misschien 1 of 2 gehad.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer zo precies, maar had Taylor ook 3 matchdarts?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |