Jij moet ze nu ook niet lezen.... je vrouw!!!quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Het zal vast Engels zijn ja
Ik heb een hekel aan ondertiteling, ik lees ze zelden.
Soms staat er ineens 'excuses voor het ontbreken van de ondertiteling', en dan was me dat niet eens opgevallen
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:09 schreef djenneke het volgende:
Ik hou alleen echt niet van Rod Steward
Ik ben blij dat ik dat nooit gehoord hebquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:08 schreef knars het volgende:
Ik kan dit nummer nooit meer horen zonder aan hen te denken:
[ afbeelding ]
Mochtie willen (of niet natuurlijkquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:09 schreef TradeMarkie het volgende:
Leuk nummer dit
Zingt katie over rod?
Toch wel prettig dat fokken zonder dat je het geluid van andere fokkers erbij krijgt.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:07 schreef ElizabethR het volgende:
Oh heeeeeeerlijk!!! Ik zit hier uitgebreid alles tweede stem mee te bléren!! Wat een zaligheid zeg!!
Hij zit te ver weg.. sorry!quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:09 schreef ThunderChild het volgende:
[..]![]()
![]()
Clocks minder irritant ?? Zeg je dat nou ??![]()
Diaan, geef 'm een mep. Hij is niet goed geworden . . .![]()
Ik vind E-mail to Berlin een beter nummer dan dit.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:10 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik dat nooit gehoord heb![]()
quote:
Die moet 'ie maar te goed houden, danquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:10 schreef Diaan73 het volgende:
Hij zit te ver weg.. sorry!
het scheelt maar 1/1000000000ste hoor...quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:09 schreef ThunderChild het volgende:
[..]![]()
![]()
Clocks minder irritant ?? Zeg je dat nou ??![]()
Diaan, geef 'm een mep. Hij is niet goed geworden . . .![]()
Ja, dat snap ik, maar ik wil haar niet opzadelen met iets waar ik zelf ook niet blij van zou wordenquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jij moet ze nu ook niet lezen.... je vrouw!!!
Mensen die weten welk nummer ze op hun begravenis gedraaid willen hebben vind ik altijd raar.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:09 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ken iemand die dit nummer op haar begrafenis gespeeld wil hebben.
Dat is lief van je!!quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik, maar ik wil haar niet opzadelen met iets waar ik zelf ook niet blij van zou worden
Toch wel, maar ver, ver wegquote:
Nogalquote:
Mijn moeder heeft een lijst waarmee ze ons naar eigen zeggen zeker 5 uur bezig kan houdenquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:12 schreef Neleos het volgende:
[..]
Mensen die weten welk nummer ze op hun begravenis gedraaid willen hebben vind ik altijd raar.
maar je wil haar ook niet opzadelen met iets waar jij heel blij van wordt? (de top 2000)quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik, maar ik wil haar niet opzadelen met iets waar ik zelf ook niet blij van zou worden
Een echte kerel stelt zich soms als een watje opquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:11 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ben jij nou een kerel of ben je een watje ??![]()
Ja, ik vind het ook altijd een beetje morbide. Maar ze vindt het mooi en het is natuurlijk ook wel stemmig bij zo'n gelegenheid.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:12 schreef Neleos het volgende:
Mensen die weten welk nummer ze op hun begravenis gedraaid willen hebben vind ik altijd raar.
Ik ben ook raar.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:12 schreef Neleos het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |