Tot morgenquote:
Vandaag dus de laatste keer van dit jaar dat we 'tot morgen' kunnen zeggen... want morgen blijft iedereen op tot na middernacht.quote:
quote:
Maar grotendeels zonder fok en met irl vriendenquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vandaag dus de laatste keer van dit jaar dat we 'tot morgen' kunnen zeggen... want morgen blijft iedereen op tot na middernacht.
Nou je weet het niet.. misschien zijn er wel mensen die vroeg gaan slapenquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vandaag dus de laatste keer van dit jaar dat we 'tot morgen' kunnen zeggen... want morgen blijft iedereen op tot na middernacht.
Hmja, weer wennen... communicatie zonder toetsenbord *ril*quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maar grotendeels zonder fok en met irl vrienden. Spannend
.
Denk je dat je dat aankunt?quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maar grotendeels zonder fok en met irl vrienden. Spannend
.
hahaquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmja, weer wennen... communicatie zonder toetsenbord *ril*
Zonder ? Ik dacht dat ik die gewoon op schoot moest nemenquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmja, weer wennen... communicatie zonder toetsenbord *ril*
Moet lukkenquote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zonder ? Ik dacht dat ik die gewoon op schoot moest nemen.
Owja dat ook nog, mischien kan ik tussendoor dan stiekem hier nog postenquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
. Nouja, we hebben nog een iPhone in de buurt natuurlijk
.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Owja dat ook nog, mischien kan ik tussendoor dan stiekem hier nog posten.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |