Ik heb ook last met mijn vingers, ook sinds afgelopen winter toevallig. Ik heb me inmiddels door de huisarts door laten verwijzen naar een revalidatie arts. Dit omdat mijn moeder heel zwaar EDS patiente is.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:57 schreef Pannenkoeken het volgende:
Hallo, ik kom me hier ook maar eens melden. Met ook EDS. Ik heb nog niet alles hier bijgelezen maar ga dit zeker nog doen en wil dan dan ook rustig de tijd nemen om te kunnen reageren op jullie posts.
Ik kom hier nu eigenlijk vooral omdat ik me afvraag of jullie je hierin herkennen: ik heb de laatste weken/ maanden steeds vaker last van pijnlijke en stijve vingers en moeite met het strekken en buigen van mijn vingers.
Ik kreeg hier afgelopen winter voor het eerst last van, maar toen dacht ik dat het aan het koude weer zou liggen, aangezien in in die tijd van het jaar vaker en meer last heb van EDS. Maar nu het buiten mooier weer is (gelukkig!) heb ik er helaas veel meer last van afgelopen winter...
quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:05 schreef Lips het volgende:
[..]
Ik heb ook last met mijn vingers, ook sinds afgelopen winter toevallig. Ik heb me inmiddels door de huisarts door laten verwijzen naar een revalidatie arts. Dit omdat mijn moeder heel zwaar EDS patiente is.
Voor mijn heup, die zit laatste tijd vaak niet goed in de kom. En nou was de vraag of het bot en kraakbeen nog wel heel was. Aangezien hij dus steeds makkelijker "los" gaat. En als dat niet het geval zou zijn zou wrs een kunstheup volgen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:07 schreef miss-piggy het volgende:
waarvoor heb je de MRI, Pannenkoeken? ()
Ow, dan is het inderdaad niet fijn als je ze niet om zou kunnen doen.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:11 schreef miss-piggy het volgende:
ik kan vrijwel niks met die vingers zonder de splints, vooral mijn duimsplints.
vanmorgen heb ik een polssplint gepast, hij houd precies tegen wat hij tegen moet houden, als was deze mij wel te groot. een polssplint moet er zeker komen!
In ieder geval deze maand.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:38 schreef lynda het volgende:
Het is toch wel verschrikkelijk dat je een bepaalde broek niet kan kopen omdat een knie er niet in past![]()
Enig idee wanneer je telefoontje kan verwachten vis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |