Jaquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:43 schreef Lief-visje het volgende:
Hebben jullie nu ook weer een terugval door het weer ?
Vervelend dat het zo lang duurt inderdaad. Gelukkig kun je uitkijken naar een warme vakantiequote:Op woensdag 6 mei 2009 21:43 schreef Lief-visje het volgende:
Het is niet anders, ik werk nu 5 uur maar ondertussen ben ik wel dood op. Ik hoorde van de reumatoloog in het UMC dat het soms wel 3 maanden kan duren voordat er een brief op de deurmat kan vallen. Hopelijk komt de brief gewoon op tijd en valt de afspraak niet midden in mijn vakantie (25/05/09 vertrek ik voor 2 weken naar de zon)
Hebben jullie nu ook weer een terugval door het weer ?
Wel fijn dat je er wat aan gehad hebt.quote:
Jah ben moequote:Op woensdag 6 mei 2009 22:22 schreef Pyjama het volgende:
[..]
Wel fijn dat je er wat aan gehad hebt.Het was wel zwaar zeker?
En die pijn, ja die blijft vervelend. Slik je al pijnmedicatie?
Het zou natuurlijk kunnen dat je HMS hebt. Naar mijn ervaring echter, is het lastig echt door te dringen tot een huisarts. Ze krijgen natuurlijk iedere dag wel mensen met vermoeidheidsklachten te zien, en meestal worden deze klachten inderdaad veroorzaakt door dingen zoals stress, een onregelmatig ritme of gewoon door te veel te doen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:28 schreef Inu het volgende:
Ik ben vorige week naar de huisarts geweest, omdat ik altijd erg moe ben. Na bloedtesten vond hij het mn eigen schuld, omdat ik naast mn werk (4 dagen) mn scriptie aan het schrijven ben. Nu is dat misschien wel erg druk, maar het is in principe wel gewoon te doen in het weekend, maar de dokter vond dus dat daar mn vermoeidheid vandaan kwam
Mn moeder zei dat ze dacht dat het misschien wel erfelijk was, omdat zij ook altijd moe ben. Nu zijn zij en ik ook allebei hypermobiel dus bracht ze me op een idee daar eens op de Googlen. Bij de Beighton-methode van www.hypermobiliteitssyndroom.nl heb ik 8 punten (ik kan alleen mn handen niet plat op de grond zetten).
Zou het kunnen zijn dat ik ook een vorm van HMS heb en daardoor altijd zo moe ben? Ik heb al ooit bij de fysio gelopen omdat mijn polsen zo ontzettend zwak zijn dat ik er bijna niks mee kan en altijd uit moet kijken dat ik ze niet te erg belast. Ik heb een tijd geleden ook rondgelopen met hele erg rugpijn in mn onderrug en volgens de huisarts was dat gewoon spierpijn en ging het vanzelf wel weer over (wat ook is gebeurd). Mijn moeder is ook getest op Marfan, maar dat was gelukkig negatief. Ik heb ook echt al blauwe plekken als je naar me blaast, dat hoort er ook bij toch?
Zal ik teruggaan naar de huisarts of zou hij me dan echt een zeur vinden? Ik vond het al zo raar dat hij begon te lachen toen ik vertelde wat ik dagelijks doe en dat hij toen zei dat hij het niet zo raar vond dat ik altijd moe was
Die van mij zit snel vast net onder mn rechterschouderblad, maar nog 1 dagje werken en dan eerst een tweetal weken vakantie om alles te laten herstellen etc.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:01 schreef lynda het volgende:
Rug op een of andere manier verdraait met zwemmen.. auw
Wat heerlijk voor je meis! Dat het lekker was dan he, niet dat je gelijk weer spierpijn hadquote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:22 schreef Lief-visje het volgende:
Zo, net terug van 2 weken vakantie. Heerlijk 32 graden en hoger op Bonaire en Curacao. Toen ik vanmorgen om half 5 uit het vliegtuig stapte kreeg ik meteen weer spierpijn.Ik wil terug !! Want ik heb 2 weken nergens last van gehad
Jeetje!! Wens haar maar beterschap! Had haar graag even wat uitgebreider willen spreken op de verjaardag van Re, maar het is er niet van gekomen. Ik ben zelf nog nooit onder narcose geweest gelukkig, dus heb geen idee of het normaal is...quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:39 schreef freud het volgende:
Aloha! An24 is gisteren aan een blindedarmontsteking geholpen. Ze was enorm nerveus, maar het is goed gegaan. Ze hebben het met endoscopie gedaan, dus drie gaatjes in haar buik. Ze blazen je buik een beetje op, zodat ze alles kunnen zien. Ze heeft alleen nu enorm veel 'spierpijn' in haar hele lichaam. Herkennen mensen dit, en is het iets wat erger is als je HMS hebt?
Thanx!
Ben de vriend van An trouwens...
Wens haar beterschap van mequote:Op donderdag 11 juni 2009 19:39 schreef freud het volgende:
Aloha! An24 is gisteren aan een blindedarmontsteking geholpen. Ze was enorm nerveus, maar het is goed gegaan. Ze hebben het met endoscopie gedaan, dus drie gaatjes in haar buik. Ze blazen je buik een beetje op, zodat ze alles kunnen zien. Ze heeft alleen nu enorm veel 'spierpijn' in haar hele lichaam. Herkennen mensen dit, en is het iets wat erger is als je HMS hebt?
Thanx!
Ben de vriend van An trouwens...
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:14 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Wens haar beterschap van me
Even een update van mij.
Voordat ik op vakantie ben gegaan heb ik een paar keer op de 1e hulp gelegen ivm darmklachten rechts onder in mijn buik. Ze hebben helaas niet kunnen vinden en ben dus gewoon op vakantie gegaan. Helaas is het niet overgegaan met de medicatie die ik heb gekregen en moet vandaag naar de maag darm lever arts. Ik ben benieuwd wat daar uit komt !
Ze hebben met de echo gekeken maar niets gevonden, dus afwachten maar.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:11 schreef freud het volgende:
Bij An was ook niet te zien aan koorts, bloed of urine. Een echo bood wel uitkomst. Sterkte!!!
Heel veel beterschap gewenstquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:12 schreef An24 het volgende:
Hier ben ik weer.
Heb het ff zwaar gehad. De blinde darm is eruit, maar enorm veel operatiepijn. Mijn buik is nog steeds een beetje opgeblazen, maar de pijn in mijn middenrif zakt nu weg. Die spierpijn was verschrikkelijk, kon niet lopen of staan.
Op de uitslaapkamer bleek ik erg lang out te zijn geweest, ik hoorde de mensen om me heen nog zeggen dat dit mogelijk door de hms komt, maar dat ondertussen de pijnstillers zouden uitwerken vergaten ze denk ik een beetjeIk werd dus wakker met het gevoel dat ze me nog aan het helpen waren, dus hebben ze me compleet plat moeten spuiten met van alles.
Goed nog in ieder geval een dikke week thuis blijven en daarna met werk maar eens babbelen over langzaam weer terug komen, in plaats van direct fulltime. Moet namelijk ook nog een andere horde beklimmen: mogelijk is er iets met mijn meniscus. MRI is volgende week. Wat een pech allemaal![]()
Wel ff zeggen dat Freudvriendje zich enorm bewezen heeft deze week. Ben zo flieft
Hele fijne vakantie Sabine !quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:06 schreef -sabine- het volgende:
Wel die vele ontlasting....daar kun je knap veel last van hebben, Lief-Visje.
Sterkte en vooral sukses weer verder.
Sterkte ook na je blindedarmgedoe An24.
Een buikoperatie is erg zwaar, goed de tijd nemen dus.
Kga zelf een weekje naar Kreta, ff opwarmen en zo.
Tot eind juni
Nu je het zegtquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zit ik nu RTL5 te kijken, zie ik toch wel een bekend gezicht voorbijkomen
het is al afgelopen en eenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:29 schreef miss-piggy het volgende:
is de kookchef weer op tv?![]()
mijn eerste pols subluxatie is een feit
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:29 schreef miss-piggy het volgende:
is de kookchef weer op tv?![]()
mijn eerste pols subluxatie is een feit
Auw!!quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:19 schreef miss-piggy het volgende:
Weet je ook hoe dat komt, dat je je arm maar zo weinig kon strekken?
@An:van die fles hahaha.
Vandaag in een kledingwinkel terwijl ik liep (met open schoentjes) luxeerde een teen. Bezorgde mensen die erbij kwamen. "Wil je zitten?" "Gaat het?". Witte koppies
Helaas luxeerde mijn teen gelijk bij het reponeren zodat ik even moest blijven zitten voordat ik weer kon gaan lopen. Nu issie blaaaaaauw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |