Nou op die leeftijd mag een beetje bijsturen nog wel hoor. Zoals hierboven al wordt gezegd er gaat ook geen initiatief uit van die ouders. Dat gezin heeft nog wat extra aandacht nodig vrees ik voor ze door hebben dat ze het zelf moeten doen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:23 schreef Breekfast het volgende:
Nja beetje makkelijk om zijn ouders de schuld te geven.
Mijn lerenjack abel wat doe jequote:Op woensdag 28 januari 2009 11:53 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan.
[ afbeelding ]
nou ik zou het wel weten hoor..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:31 schreef rtlnieuwsrulez het volgende:
[..]
een kiki niet allang alle hoeken van de kamer hebben laten zien?
Heb je haar zo-goed-als-naakt-foto al gevonden op inet ?quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:07 schreef inZanity het volgende:
nou ik zou het wel weten hoor..
botergeil wijf die Kiki..
Ik vind die militair ook verschrikkelijk. Voor sommige jongeren werkt zo'n houding misschien wel, maar ik denk dat het bij jongeren zoals Abel echt niet werkt om zo met een jongere te werk te gaan. Je wekt op die manier alleen maar tegenreacties op. Wel jammer dat ze niet beter op Abel in hebben kunnen spelen, want volgens mij wil hij op zich wel veranderen. Ik zou zo'n persoon als die militair ook echt niet trekken...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:03 schreef Euridice het volgende:
Ik denk dat de hulpverlening wel eens in deze een soort mindtraining mag doormaken, dat ene hulpje van Keith ook, die militair. Nou ja, ik houd het er maar op, dat de opzet goed bedoeld is, alleen verdienen aan de ellende van anderen...brrr
nou ja, dat zag abel ook..haha
super ook met die slaapzak van mikequote:Op woensdag 28 januari 2009 18:51 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Ik vind die militair ook verschrikkelijk. Voor sommige jongeren werkt zo'n houding misschien wel, maar ik denk dat het bij jongeren zoals Abel echt niet werkt om zo met een jongere te werk te gaan. Je wekt op die manier alleen maar tegenreacties op. Wel jammer dat ze niet beter op Abel in hebben kunnen spelen, want volgens mij wil hij op zich wel veranderen. Ik zou zo'n persoon als die militair ook echt niet trekken...
quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:00 schreef ASroma het volgende:
[..]
super ook met die slaapzak van mike
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bring it on!quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:09 schreef elcastel het volgende:
[..]
Heb je haar zo-goed-als-naakt-foto al gevonden op inet ?
quote:Op donderdag 29 januari 2009 08:02 schreef Specularium het volgende:
Abel.![]()
Beter trappen ze ouders hem echt het huis uit.
Keith had gelijk:
Hij moet op zijn bek, keihard.klopt, zn ouders en Keith zijn al op hun bek gegaan, nu hij nog..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die jongeren hebben gezag nodig, want veel van die ouders hebben het laten afweten. Ik vind het juist wel goed. Je hebt gewoon standvastige lui nodig die het zooitje ongeregeld juist regelen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:51 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Ik vind die militair ook verschrikkelijk. Voor sommige jongeren werkt zo'n houding misschien wel, maar ik denk dat het bij jongeren zoals Abel echt niet werkt om zo met een jongere te werk te gaan. Je wekt op die manier alleen maar tegenreacties op. Wel jammer dat ze niet beter op Abel in hebben kunnen spelen, want volgens mij wil hij op zich wel veranderen. Ik zou zo'n persoon als die militair ook echt niet trekken...
Ja, Abel werd veel te hard aangepakt! Ze zien toch wel dat die jongen hebt moeilijk heeft?quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:51 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Aan de ene kant kan ik het hem ook niet kwalijk nemen hoor. Wat kun je bij zo'n jongen, die het spoor helemaal bijster is, nou aan veranderen in een paar weken?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:20 schreef Elfletterig het volgende:
Ik las op het forum van de NCRV trouwens nogal wat kritiek op het wegsturen van die Abel. Er zijn wat mensen die mensen dat die jongen bijna 'gebroken' was, maar door Keith dusdanig in een hoek werd gedreven dat hij geen keuze meer had.
Dat betwijfel ik, wat je in de beelden zag was dat hij continu tegen de stroom in aan het gaan was. Nu weet ik niet of dat zo gemonteerd is, maar feit is wel dat hij tegen de regels ingaat...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:20 schreef Elfletterig het volgende:
Ik las op het forum van de NCRV trouwens nogal wat kritiek op het wegsturen van die Abel. Er zijn wat mensen die mensen dat die jongen bijna 'gebroken' was, maar door Keith dusdanig in een hoek werd gedreven dat hij geen keuze meer had.
Ach ja.. Die Abel heeft nog nooit in zijn leven aan regels gehouden, dus lijkt me niet dat hij zich nu wel aan de regels houdt.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:50 schreef bravo het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, wat je in de beelden zag was dat hij continu tegen de stroom in aan het gaan was. Nu weet ik niet of dat zo gemonteerd is, maar feit is wel dat hij tegen de regels ingaat...
Dat kan, maar het kan ook komen door opgekropte woede. Thuis kan hij die woede kwijt door eventueel drugs of drank te gebruiken, maar hier zit hij vast min of meer. Hij kan geen kant op, dus dan wordt die woede ook versterkt.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:48 schreef Elfletterig het volgende:
Volgens mij is/was z'n recalcitrante gedrag vooral een manier om aandacht te krijgen of om zichzelf groot te houden.
Ze gaan zijn computerspelletje deleten.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:01 schreef Anne het volgende:
Volgens mij gaat Mike het ook niet redden hoor. Hij is nog hetzelfde als in het begin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |