quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar ik niet naar jou.En dat bedoelde CG misschien?
Oud & Nieuw komt nogquote:
eigenlijk welquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Oei... heb je het zó erg nodig??
Ik vermoed dat jij wat anders gezien hebtquote:
Wijntje?quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
eigenlijk wel
maar die klote principes van me
Haha, volgens mij kunnen wij wel met elkaar pratenquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
eigenlijk wel
maar die klote principes van me
Dat sowieso.. maar het is en blijft een feestdag voor velenquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:49 schreef S95Sedan het volgende:
Helemaal niet, stom vuurwerk. Eerder een verlossing als het geweest is
uhhuh.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik vermoed dat jij wat anders gezien hebt![]()
ja ik had m door opeensquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:47 schreef vencodark het volgende:
Maar ik niet naar jou. En dat bedoelde CG misschien?
De hik heeft jou dus.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:50 schreef Cuegirllie het volgende:
Grr heb nu al voor de 4e x vandaag de hik
ze zeggen als je de hik hebt wordt er over je geroddeldquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:50 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat kan ik me goed voorstellen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja ik had m door opeens![]()
ik heb daar heel bewust voor gekozen toen ik me aanmelde op fok! om zo min mogelijk van mezelf bloot te geven in de zin van foto's en wie ik ben enzo
gewoon om eens anoniem zonder meteen in een hokje gestopt te worden mee te lullen
maar sja ik wordt toch al in het brave huismoedertjes hokje gestopt en een enkeling is gaan speuren en hebben toch al foto's van me gevonden
dus misschien is het eerllijker dat ik eens kijk hoe je een fobo maakt....
ik zie jou nog niet als het brave huismoedertje hoorquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja ik had m door opeens![]()
ik heb daar heel bewust voor gekozen toen ik me aanmelde op fok! om zo min mogelijk van mezelf bloot te geven in de zin van foto's en wie ik ben enzo
gewoon om eens anoniem zonder meteen in een hokje gestopt te worden mee te lullen
maar sja ik wordt toch al in het brave huismoedertjes hokje gestopt en een enkeling is gaan speuren en hebben toch al foto's van me gevonden
dus misschien is het eerllijker dat ik eens kijk hoe je een fobo maakt....
Arme bekende Nederlanders en celebrity's.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ze zeggen als je de hik hebt wordt er over je geroddeld
Zo interessant ben ik niet hoorquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Grr stom!!quote:
Nou dan moet degene die het vorige topic heeft gemaakt een schop krijgenquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat sowieso.. maar het is en blijft een feestdag voor velen
Moet je je handen uitstrekken naast je en dan water drinken, een glasquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:50 schreef Cuegirllie het volgende:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:54 schreef Cuegirllie het volgende:
Grr stom!!
en ik heb nu ook nog een trillend ooglid
Dat is toch als je een suis hebt in je rechter oor?quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Wat ben je aan het doen? Hik en trillend ooglid.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zo interessant ben ik niet hoor
[..]
Grr stom!!
en ik heb nu ook nog een trillend ooglid
Nee joh! ... toch?quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Straks valt je been er nog af!
Dan ben je niet goed uitgerust.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat ben je aan het doen? Hik en trillend ooglid.
Geen ideequote:Op dinsdag 30 december 2008 20:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat ben je aan het doen? Hik en trillend ooglid.
ik ben dan wel nieuwsgierig wat men dan wel 'ziet' bij mij nu (voor degene die geen speurwerk verricht hebben)quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik zie jou nog niet als het brave huismoedertje hoorSowieso 'zie' ik geen kinderen als ik fokkers bekijk haha.. ofzoiets
Ach als je geen fobo wilt, moet je het ook zeker niet doen, heel simpel
Hoe oud zijn ze eigenlijk?quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben dan wel nieuwsgierig wat men dan wel 'ziet' bij mij nu (voor degene die geen speurwerk verricht hebben)
ach als ik ga stappen en met iemand klets zien ze ook geen kinderen bij me, als dan uitkomt dat ik er 3!!! heb gheghe dan is het al om verbazing en soms teleurstelling gheghe
het is trouwens geen kwestie van niet willen
Als jij 3 kinders heb, hoe oud ben je dan eigenlijk? Nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben dan wel nieuwsgierig wat men dan wel 'ziet' bij mij nu (voor degene die geen speurwerk verricht hebben)
ach als ik ga stappen en met iemand klets zien ze ook geen kinderen bij me, als dan uitkomt dat ik er 3!!! heb gheghe dan is het al om verbazing en soms teleurstelling gheghe
tja dat is altijd de vraag.. ik heb ook geen idee wat men van me zou vinden als ik geen fobo had aangemaakt. Vast beterquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:58 schreef Duimelot het volgende:
ok, als ik de tijdslijn zo zie en de tijd die er tussen ligt, dan ben je er inderdaad weer aan toe jaquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb een dochter van 11, een dochter van net 7 en een zoontje van 3 (en een half)
En zit inderdaad een stijgende lijn inquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ok, als ik de tijdslijn zo zie en de tijd die er tussen ligt, dan ben je er inderdaad weer aan toe ja
gheghequote:Op dinsdag 30 december 2008 21:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ok, als ik de tijdslijn zo zie en de tijd die er tussen ligt, dan ben je er inderdaad weer aan toe ja
Een dikke twee maanden.. das nog niksquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
gheghe
mijn oudste dochter heeft een andere papa dan de jongste twee dat verklaart al iets
en ik ben nu een halfjaar single waarna ik 2 maanden de beest heb uitgehangen en toen zoiets had van als ik op deze manier door ga kan ik mezelf niet meer in de ogen kijkenen toen kwamen die principes
toen nog wel even een heftige verliefdheid meegemaakt waar de principes natuurlijk overboord gingenen nu zo'n dikke 2 maanden niks meer en dat is veel veeeel veeeeel te lang voor mijn doen!
(mn vorige relatie was bar slecht op t sex gedeelte na)
Mag ik je nogmaals netjes vragen, hoe oud je bent?quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
gheghe
mijn oudste dochter heeft een andere papa dan de jongste twee dat verklaart al iets
en ik ben nu een halfjaar single waarna ik 2 maanden de beest heb uitgehangen en toen zoiets had van als ik op deze manier door ga kan ik mezelf niet meer in de ogen kijkenen toen kwamen die principes
toen nog wel even een heftige verliefdheid meegemaakt waar de principes natuurlijk overboord gingenen nu zo'n dikke 2 maanden niks meer en dat is veel veeeel veeeeel te lang voor mijn doen!
Ik vind 2 maanden nog wel meevallen dan, qua de beest uithangen. Vaak duurt dat wel iets langer, dus dat hebbie erg netjes gedaanquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
gheghe
Ze is 31quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mag ik je nogmaals netjes vragen, hoe oud je bent?
wel als je gewend bent het bijna elke dag te doenquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Een dikke twee maanden.. das nog niks
Jonge moeder.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb een dochter van 11, een dochter van net 7 en een zoontje van 3 (en een half)
Dat is denk ik ook wel weer zo.. Dat heb ik nog nooit gehad.. dusja wat je niet hebt, kan je ook niet missen hequote:Op dinsdag 30 december 2008 21:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wel als je gewend bent het bijna elke dag te doen
ja op mijn 17e gaan samenwonen en met 20 mama geworden.quote:
Daar moet je dan idd "blij" om zijn. Van zoiets afkicken is niet fijn,quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is denk ik ook wel weer zo.. Dat heb ik nog nooit gehad.. dusja wat je niet hebt, kan je ook niet missen he
Stel je voor dat je je twee maanden niet meer mocht masturberenquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is denk ik ook wel weer zo.. Dat heb ik nog nooit gehad.. dusja wat je niet hebt, kan je ook niet missen he
ja 2 mnd maar de beest uithangen is netjes, maar als vrouw zijnde moet je toch aan je naam denken hequote:Op dinsdag 30 december 2008 21:06 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik vind 2 maanden nog wel meevallen dan, qua de beest uithangen. Vaak duurt dat wel iets langer, dus dat hebbie erg netjes gedaan![]()
En 2 maanden helemaal geen sex meer... ja, da's best afzien..
Dat heb ik volgens mij vrijwillig wel eens meegemaaktquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:09 schreef Adolecens het volgende:
Stel je voor dat je je twee maanden niet meer mocht masturberen
Dat geloof ik wel. Achja seks is ook niet alles.. (kan ik tot nu toe nog zeggenquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:08 schreef automatic_ het volgende:
Daar moet je dan idd "blij" om zijn. Van zoiets afkicken is niet fijn,![]()
Is je dochter toch bijna een vriendin.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja op mijn 17e gaan samenwonen en met 20 mama geworden.
ben dolblij met dr maar zou zo nu terugkijkend toch beter even hebben moeten wachten
maar dat is achteraf gepraat he haha
oh opeens voel ik me weer wat beter wahahahaquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:09 schreef vencodark het volgende:
Ik heb eens een vrouw gekend van 32 en die had 7 kinderen.
Defineer singlequote:Op dinsdag 30 december 2008 21:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja 2 mnd maar de beest uithangen is netjes, maar als vrouw zijnde moet je toch aan je naam denken he
ben jij allang single?
hmmm dan komt even mijn brave huismoedergevoel omhoogquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is je dochter toch bijna een vriendin.
nou omdat je 2mnd geen sex ook afzien vind, dat sterkt weer dat gevoel dat ik krijg bij jou foto's van hij neukt er op los hahahaquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Defineer single![]()
Mijn laatste vaste serieuze relatie is alweer een tijdje terug ja, ergens begin van de zomer
Ik klaag ook niet, heb het prima naar mijn zinquote:
Haha, ik wilde er niets mee zeggen hoor.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh opeens voel ik me weer wat beter wahahaha
(moet er niet aan denken)
en ouderquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hmmm dan komt even mijn brave huismoedergevoel omhoog
ik heb een goeie band met dr en ik ben dolblij dat ze zich niet voor me schaamt (deed ik wel voor mn moeder op die leeftijd) maar ik blijf haar moeder en het is toch de bedoeling dat ik haar opvoed
zo en nu genoeg over mij we zitten niet in het ouders topic ofzo
we zijn singles
Met die 7 kinderen ben je ook bijna 9 jaar bezig, dus begin maar snelquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, ik wilde er niets mee zeggen hoor.![]()
Alleen dat ik er indd. niet aan moet denken en dat ik het best maf vond, dat iemand die zo jong is (ik ben zelf 23, dus 32 is maar 9 jaar verschil, niet gek veel dus) en gewoon al een groot gezin heeft.
nee maar erover praten kan dus op andere plekkenquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en ouder
Je bent niet ineens ouder af als je single bent
gewoon een paar meerlinger eruit persen ben je er zoquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Met die 7 kinderen ben je ook bijna 9 jaar bezig, dus begin maar snel
Ach zolang het niet over de kinderen gaat vind ik het nog neit zo ergquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee maar erover praten kan dus op andere plekken
Zoals je het nu noemt, leg ik het uit, als "elke week een ander" En dat doe ik dus niet. Heb wel meegemaakt dat ik gewoon een goeie vriendin heb, waar het gezellig mee is en ook wel meer mee gebeurt.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nou omdat je 2mnd geen sex ook afzien vind, dat sterkt weer dat gevoel dat ik krijg bij jou foto's van hij neukt er op los hahaha
Ja, ik heb af en toe ineens de neiging om iets te zeggen over ze, maar meestal valt het wel meequote:Op dinsdag 30 december 2008 21:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee maar erover praten kan dus op andere plekken
Dat moet maar net in je genen zittenquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
gewoon een paar meerlinger eruit persen ben je er zo
"Even" IVF laten doenquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat moet maar net in je genen zittentoch?
Mijn hemel, ik ga nog liever de rest van mijn leven met Gerard Joling in een tent op de Noordpool zitten met als enige afleiding een dvd van de best of Patty Brard.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Met die 7 kinderen ben je ook bijna 9 jaar bezig, dus begin maar snel
elke week zou me nu niet eens lukken ivm de kids zou dan om de week worden....quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zoals je het nu noemt, leg ik het uit, als "elke week een ander" En dat doe ik dus niet. Heb wel meegemaakt dat ik gewoon een goeie vriendin heb, waar het gezellig mee is en ook wel meer mee gebeurt.
Of soms ander soort relaties, maar niet elke week een ander, of "als het maar een kut heeft, glij ik erin" Ook al wek ik die illusie soms misschien wel eens hier...
Oke genoeg gelul eroverquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:18 schreef automatic_ het volgende:
"Even" IVF laten doen
Dan is de kans ook al groter.
Je wordt er niet snel op afgerekend hier hoor.. genoeg gekken hierquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
elke week zou me nu niet eens lukken ivm de kids zou dan om de week worden....
ach ik geloof dat ik hier ook niet bepaald de beste indruk van mezelf achterlaat![]()
boeie
quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mijn hemel, ik ga nog liever de rest van mijn leven met Gerard Joling in een tent op de Noordpool zitten met als enige afleiding een dvd van de best of Patty Brard.
ah dus dat beeld heb je van mij 'een gek'quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je wordt er niet snel op afgerekend hier hoor.. genoeg gekken hier
daar had ik bij moeten zijnquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:19 schreef Adolecens het volgende:
"[OUD SC] Waar de single ouders domineren!"
Het is wel Cue hequote:Op dinsdag 30 december 2008 21:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ah dus dat beeld heb je van mij 'een gek'
Dat eerste is lekker herkenbaarquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ach ik geloof dat ik hier ook niet bepaald de beste indruk van mezelf achterlaat![]()
boeie
quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ah dus dat beeld heb je van mij 'een gek'
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik vind dr wel een schatje
cue... neuken?
quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:21 schreef Adolecens het volgende:
Mooie helm!
NSFW:Wat een lelijke tieten zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooie helm!
NSFW:Beetje jammer van die tattooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Mooie helm!
NSFW:Jij komt altijd met plaatjes aan Ado... Ik vraag me dan stiekem af hoe je daarbij uitkomtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
compact en kleverig.
maar begrijp dus dat jij ook mama bent?quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat eerste is lekker herkenbaar
Na, liever 1 iemand en dan voor een tijdje (of wat langer)
Maar volgens mij vind jij tieten al snel lelijk...quote:
Ik had ook om de week niet een anderquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
boeie
Je kan het op meerdere manieren opvattenquote:
Neptietenquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar volgens mij vind jij tieten al snel lelijk...
Beetje rare opmerking, hoe kom je daarbij ?quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
misschien is hij meer een billen man....quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik jou wel vaker tieten zien afkraken.. en dus zelden iets 'goedkeuren'quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:25 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Beetje rare opmerking, hoe kom je daarbij ?
Ja, twee dochters, was ook 20 bij de eerste...quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maar begrijp dus dat jij ook mama bent?
sja dat voor een tijdje werkt ook niet zo dan willen ze meteen het hele plaatje
en dat langer dan alleen als dat gevoel helemaal goed zit is mijn instelling op dit moment
Butman! Dat klinkt als een superheld.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
misschien is hij meer een billen man....
[ afbeelding ]
ik ga me hier niet uitlaten over hoe erg het wasquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik had ook om de week niet een anderJij wel dus?
Dan lijkt het me toch, dat je bepaald géén deuk in je zelfvertrouwen moet hebben!
haha.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik jou wel vaker tieten zien afkraken.. en dus zelden iets 'goedkeuren'
Want kinderen zitten hier nooit, wanneer ben je kind af?quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ach zolang het niet over de kinderen gaat vind ik het nog neit zo erg
Over je smaak valt vooralsnog niet te twistenquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik vind dr wel een schatje
cue... neuken?
Nu heb je me wel nieuwsgierig gemaaktquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ga me hier niet uitlaten over hoe erg het was![]()
ik heb geen deuk in mijn zelfvertrouwen al ben en blijf ik vrouw dus een stukje onzekerheid is er altijd
maar dat komt alleen de kop opsteken als er bij mij gevoelens bij komen kijken bij de lusten heb ik er niet zo;n last van
quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
![]()
Over je smaak valt vooralsnog niet te twisten.
Huh?quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Want kinderen zitten hier nooit, wanneer ben je kind af?
Lit.. dank jequote:Op dinsdag 30 december 2008 21:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Over je smaak valt vooralsnog niet te twisten.
Dat je ze moet gaan uitleggen dat er ook nog andere onderwerpen zijn?quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Huh?
Het ging mij meer om het feit van ouders die over hun kinderen praten.. ze nog wel eens doorslaan enzo
En dat het dan echt meestal gaat over "daar had je bij moeten zijn"- onderwerpenquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:31 schreef Litpho het volgende:
Dat je ze moet gaan uitleggen dat er ook nog andere onderwerpen zijn?
ja weet je wat die jongste van mij afgelopen week deed.... was zo liehief he....quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En dat het dan echt meestal gaat over "daar had je bij moeten zijn"- onderwerpen
Die ouders zitten hier gelukkig niet.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Huh?
Het ging mij meer om het feit van ouders die over hun kinderen praten.. ze nog wel eens doorslaan enzo
quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja weet je wat die jongste van mij afgelopen week deed.... was zo liehief he....
Nee daar heb ik andere plekken voor om mn kids te adoreren
Ik zou bijna zeggen dat dat is omdat ze misschien wel smaak heeft, maar die tattoeage zal volgens velen toch echt in een andere richting wijzen. Eerder "Hoeveel tieten kan ik krijgen voor $100?"quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Voor nepperts had ze ze net zo goed wat groter kunnen doen
Wat snappen zequote:Op dinsdag 30 december 2008 21:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]![]()
de singles hier snappen het meestal wel
Dan moet je maar teruglezenquote:
Als dat al een B is.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:36 schreef Adolecens het volgende:
Hebben we het nu nog steeds over die helm foto?
Die tieten zijn echt, ze heeft het wat koud, vandaar dat de huid en de tepels wat strakker gespannen staan, daarnaast heeft ze niet een flinke cup, een kleine B cup schat ik zo.
Ik vind het wel mooie tieten, maar ze is volgens mij ook nog vrij jong, dus nog even 5 jaar wachten, voordat ze goed te beoordelen zijn. Op jonge leeftijd ziet het er altijd beter uit, maar tegen de tijd dat je ermee gaat trouwen is er niet zoveel meer van over...
*gooit de knuppel in het hoenderhok nu volgens mij...
Bv een 70B is niet zo groot hequote:
Inderdaad, een A cup zou ook nog goed kunnen. Ze heeft niet voor niks geen BH aan...quote:
Liever een Cquote:
Ik dacht eerder aan een 70A. idd.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Bv een 70B is niet zo groot he
Maar verder idd.. lijkt mij meer een A
true, dan is de "houdbaarheid" ook wat langerquote:
Als je me net zo behandelt als Sedan ga ik wel weer hoorquote:
Hahaa ja.. dan gaat het meer om de kleur van het setje ofzo.. Dan echt het sexy maken van het totaal.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:42 schreef Adolecens het volgende:
Nou had ik laatst een "vriendinnetje" die wel een A cup had, maar dat vind ik echt niks hoor...
Trok ze een leuk setje aan, stond je echt te kijken van "Ja en waar zijn je borsten nu?!"
quote:
Ik zwijg ook maar danquote:
Je moet er inderdaad lekker aan kunnen zitten, het moet wat mee kunnen bewegen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:42 schreef Adolecens het volgende:
Nou had ik laatst een "vriendinnetje" die wel een A cup had, maar dat vind ik echt niks hoor...
Trok ze een leuk setje aan, stond je echt te kijken van "Ja en waar zijn je borsten nu?!"
Deze mevrouw...quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:42 schreef vencodark het volgende:
Jullie zijn serieus aan het raden wat de cupmaat van deze mevrouw is?
Lijk je dan op de kleine man?quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als je me net zo behandelt als Sedan ga ik wel weer hoor.
Die weet ik al niet eens meer, zag alleen dat de bh teveel ruimte hadquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hahaa ja.. dan gaat het meer om de kleur van het setje ofzo.. Dan echt het sexy maken van het totaal.
Maar dat wist je toch ook wel zonder dat setje? Of kwam je er toen pas achter?quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:42 schreef Adolecens het volgende:
Wel zielig voor zo'n meisje.. Acha zo hebben we allemaal onze gebrekenquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Die weet ik al niet eens meer, zag alleen dat de bh teveel ruimte had
ze had haar kipfiletjes uitgelaten omdat dat natuurlijk een beetje lullig is als die eruitvallen zodra hij t setje ging uitdoen....quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar dat wist je toch ook wel zonder dat setje? Of kwam je er toen pas achter?
Tietjes zeg je dan. Maar tietjes kunnen ook best oke zijn, ieder heeft zijn eigen smaak.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:42 schreef Adolecens het volgende:
Jawel, maar trek dan niet iets aan, wat benadrukt dat je geen tieten hebt...quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar dat wist je toch ook wel zonder dat setje? Of kwam je er toen pas achter?
gaan we t nu weer over de juiste pasvorm van een bh hebben en hoe belangrijk dit is?quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jawel, maar trek dan niet iets aan, wat benadrukt dat je geen tieten hebt...
Een bh heeft ze volgens mij standaard aan toch?quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jawel, maar trek dan niet iets aan, wat benadrukt dat je geen tieten hebt...
Ik heb niks tegen kleine "tietjes" liever kleiner, dan van die grote...!quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tietjes zeg je dan. Maar tietjes kunnen ook best oke zijn, ieder heeft zijn eigen smaak.
Sedan ken ik niet.. Lit wel eens ontmoet jaquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Aan Cue? Kent ze jou en Sedan?Die meid heeft geluk zeg.
Cue?
Juist, niet snel iets uit de uitverkoopbak bij de wibra of zeeman nemen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:46 schreef Duimelot het volgende:
[..]
gaan we t nu weer over de juiste pasvorm van een bh hebben en hoe belangrijk dit is?
En hier showen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Juist, niet snel iets uit de uitverkoopbak bij de wibra of zeeman nemen.![]()
Passen.
Dan weet ik nog niets...quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Sedan ken ik niet.. Lit wel eens ontmoet ja
Vorige week hadden jullie toch een date ofzo?quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Sedan ken ik niet.. Lit wel eens ontmoet ja
En te groot ..quote:
jij was 19 toch?quote:
Sedan en ik?quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Vorige week hadden jullie toch een date ofzo?
Als Sedan die jongen is in z'n fobo, dan lijkt lit daar niet opquote:
Nee, Litquote:
Daar is 1 foto per topic normaal.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daar is ook niets mis mee, maar is al een topic over. Dacht ik.
wat ga je passen?quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja maar daar ging het niet om
Kan hem wel aanpassen als je je aangesproken voelt
Huh? waar heb je dat dan gelezen?quote:
Dat dacht ik al jaquote:
Hoi!quote:
Zoiets, ja. En dat was geen datequote:Op dinsdag 30 december 2008 21:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Huh? waar heb je dat dan gelezen?
Volgens mij is het al een half jaar geleden dat ik lit voor het laatst gezien heb
Zie je hoeveel ik er kijk, sorry.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:50 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Daar is 1 foto per topic normaal.
een half jaar terug nog?!quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Huh? waar heb je dat dan gelezen?
Volgens mij is het al een half jaar geleden dat ik lit voor het laatst gezien heb
Nopquote:
Toen had je een date met een anderquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zoiets, ja. En dat was geen date.
Zoals?quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:51 schreef Bengeltje het volgende:
Je komt hier wel altijd wel iets nieuws te weten.
ik pasquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Weet ik niet, enig idee? Moet jij nog gepast worden?
Het was in april/mei haha..quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
een half jaar terug nog?!![]()
spannend
ligt er aan wat hequote:Op dinsdag 30 december 2008 21:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat valt nog te bezien of het past.
Jouw date met Lit, die toch geen date was, en hij ook toen al een andere date had?quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nop
[..]
Toen had je een date met een ander
[..]
Zoals?
Mwah, date, date... gebruikelijkerwijs heb ik bij een date toch nog ergens in mijn hoofd dat het iets kan worden. In ieder geval aan het begin van de datequote:Op dinsdag 30 december 2008 21:53 schreef Cuegirllie het volgende:
Toen had je een date met een ander
my place dan?quote:
Er waren nog wel meer rare dingen in die tijdquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jouw date met Lit, die toch geen date was, en hij ook toen al een andere date had?
Druk gedoe.
Mooi was die tijdquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Er waren nog wel meer rare dingen in die tijd
da's niet aardig gezegd lit!quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mwah, date, date... gebruikelijkerwijs heb ik bij een date toch nog ergens in mijn hoofd dat het iets kan worden. In ieder geval aan het begin van de date.
Je snapt wat ik bedoel in iedergevalquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mwah, date, date... gebruikelijkerwijs heb ik bij een date toch nog ergens in mijn hoofd dat het iets kan worden. In ieder geval aan het begin van de date.
dat stadium hadden we al gehad...quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jij bent way out of my league dan ga ik me onzeker voelen
Adol is echt tof, zeker geen persoon waar je je onzeker bij hoeft te voelen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jij bent way out of my league dan ga ik me onzeker voelen
Ik vroeg mij al af wanneer je hem gemeet hebtquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Adol is echt tof, zeker geen persoon waar je je onzeker bij hoeft te voelen.
Denk ik.
Wat niet? Ik mis hier iets.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:56 schreef Adolecens het volgende:
da's niet aardig gezegd lit!
Dat doe ik dan ook nooit.quote:en al helemaal als je gelijktijdig andere vrouwen date...![]()
Dat is geheel en al wederzijdsquote:pfff... jouw toekomstige vriendin moet met je uitkijken
"denk ik" ??quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Adol is echt tof, zeker geen persoon waar je je onzeker bij hoeft te voelen.
Denk ik.
ja ben helemaal verliefd geworden sorryquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
dat stadium hadden we al gehad...![]()
of heb je er ook gelijk al gevoelens bij?
Join the club.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik snap er niks meer van
je lijkt wel een vrouw die kunnen ook zo onduidelijk doen
Al wordt dat wel snel gedacht.. door anderen en door beiden.. Heb het er wel eens over gehad met een collega..quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:57 schreef vencodark het volgende:
Als een man en vrouw, beide single, afspreken, is dat inderdaad niet automatisch een date.
Af en toe, jaquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je snapt wat ik bedoel in iedergeval
trouwens nog contact met haar dan?
Niet dus, maar je hoort hier en daar wat. Enz....quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik vroeg mij al af wanneer je hem gemeet hebt
Je bent niet de enigequote:
Wat was de conclusie?quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Al wordt dat wel snel gedacht.. door anderen en door beiden.. Heb het er wel eens over gehad met een collega..
damn... dan zet ik de wijn weer terug...quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja ben helemaal verliefd geworden sorry
ze is al een vrouwquote:
quote:
Nee dan is het goed!quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet dus, maar je hoort hier en daar wat. Enz....
Je houdt er dus een voorproefster op na?quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet dus, maar je hoort hier en daar wat. Enz....
Geef het nou maar gewoon toe, he, dat eromheen gedraai!quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Al wordt dat wel snel gedacht.. door anderen en door beiden.. Heb het er wel eens over gehad met een collega..
Dat je als vrouw niet zomaar een man mee de stad/bios/wat dan ook kan meevragen.. Puur om hem beter te leren kennen. Omdat de man er gelijk wat achter zoekt. En als ie niet verder in je geintresseerd is (voor seks of relatie) dat ie dan nooit mee zal gaan.quote:
ow wacht... heb je het over mijn toekomstige vriendin, of dat jouw toekomstige vriendin voor jou uit moet kijken? Ik dacht dat je dat laatste bedoelde...quote:
Zo kan je het noemen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je houdt er dus een voorproefster op na?.
Vrienden, vriendinnen van vrienden, vriendinnen van vriendinnen van vrienden, drank, drugs, vuurwerk.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:01 schreef Tegan het volgende:
Jongens, wat gaan jullie doen met Oud en Nieuw?
Thuis blijven of even naar kennissenquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:01 schreef Tegan het volgende:
Thuis blijven, de woorden 'met kinderen" inslikt .quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:01 schreef Tegan het volgende:
De jongens gaan naar vrienden en de kroegquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:01 schreef Tegan het volgende:
Dat hangt geheel en al van de man af. Zeker als de dame in kwestie zo vriendelijk is om erbij te vermelden dat het "puur om hem beter te leren kennen" is. Als ze dat in het midden laat, tja...quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat je als vrouw niet zomaar een man mee de stad/bios/wat dan ook kan meevragen.. Puur om hem beter te leren kennen. Omdat de man er gelijk wat achter zoekt. En als ie niet verder in je geintresseerd is (voor seks of relatie) dat ie dan nooit mee zal gaan.
Juist en andersom dan?quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat je als vrouw niet zomaar een man mee de stad/bios/wat dan ook kan meevragen.. Puur om hem beter te leren kennen. Omdat de man er gelijk wat achter zoekt. En als ie niet verder in je geintresseerd is (voor seks of relatie) dat ie dan nooit mee zal gaan.
niksquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:01 schreef Tegan het volgende:
Erg duidelijk Adol.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ow wacht... heb je het over mijn toekomstige vriendin, of dat jouw toekomstige vriendin voor jou uit moet kijken? Ik dacht dat je dat laatste bedoelde...![]()
En anders is het geenmaar een
of zoiets
Heeft ze jou ook voorgeproefd dan?quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zo kan je het noemen.![]()
Ze is wel goed.
dat dusquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Thuis blijven, de woorden 'met kinderen" inslikt .
Tja ik weet niet hoe andere vrouwen daarin zijnquote:
Ik vroeg me al af wanneer dat kwartje ging vallenquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ow wacht... heb je het over mijn toekomstige vriendin, of dat jouw toekomstige vriendin voor jou uit moet kijken? Ik dacht dat je dat laatste bedoelde...![]()
of zoiets
Voor mij wel. En het was aan mij gericht.quote:
raad es....quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:04 schreef PrincePolly het volgende:
Was dit nou die gezellige reeks van gisteren of was deze degene die hun allemaal haatten?
Ik heb dat op msn weleens. Bijv. 3 geheel andere gesprekken, die op één of andere manier toch op hetzelfde onderwerp terecht komen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:02 schreef Cuegirllie het volgende:
Lol tijdens het smsen met iemand. Tussendoor van iemand anders een sms krijgen met ong dezelfde vraag
Ik dacht dat hij moest uitkijken voor zijn toekomstige vriendinquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
of zoiets
ik wilde het nog meer uitleggen, maar heb op de backspace gedrukt...quote:
En maak je dan ook vantevoren duidelijk dat je het niet als een date ziet ?quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Tja ik weet niet hoe andere vrouwen daarin zijn![]()
Als ik voor mezelf spreek is het niet automatisch een date, juist niet.
Nope, er mag niet zomaar iemand even een hapje van mij nemen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Heeft ze jou ook voorgeproefd dan?
Al sla je me dood, ik weet het niet. Een van de twee.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:04 schreef PrincePolly het volgende:
Was dit nou die gezellige reeks van gisteren of was deze degene die hun allemaal haatten?
He?quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
niks
en.. lees jij m'n smsjes ofzo
Jij snapt dat. Blijkbaarquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij moest uitkijken voor zijn toekomstige vriendin
sex?quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb dat op msn weleens. Bijv. 3 geheel andere gesprekken, die op één of andere manier toch op hetzelfde onderwerp terecht komen.Of zou dat aan mij liggen? n
en dat onderwerp is dan seks?quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb dat op msn weleens. Bijv. 3 geheel andere gesprekken, die op één of andere manier toch op hetzelfde onderwerp terecht komen.Of zou dat aan mij liggen? n
ah bekende(n)quote:
Mag ik daar dan niet op reageren?quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Voor mij wel. En het was aan mij gericht.
wij snappen elkaarquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Voor mij wel. En het was aan mij gericht.
dat is alweer 10 topics geleden... En deze zit ook alweer bijna volquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:04 schreef PrincePolly het volgende:
ow was in sms met iemand, die vroeg wat ik ging doen met o&n .. en toen nog een sms van iemand (direct daarna) met precies dezelfde vraag.. en nu jij nogquote:
Leuk.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
O en ik ben bij mn moeder en daarna geen idee, kindjes slapen daar, dus ik mag de stad in als ik wil...
alvast oefenen voor morgennacht zodat ik niet om 23:00 lig te slapenquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:06 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
ah bekende(n)![]()
T wordt toch niet weer 02:00 uur hè?
Geen mannenquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Leuk.Lekker laat maken. drank en mannen.
Ik had het tegen Lit, als jij je aangesproken voelt, be my guest!quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mag ik daar dan niet op reageren?
kruip op een motorkapquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Geen mannen
niet eens eentje...
Tuurlijk wel. Maar niet raar opkijken als het niet helemaal duidelijk isquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mag ik daar dan niet op reageren?
quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
alvast oefenen voor morgennacht zodat ik niet om 23:00 lig te slapen
Cuequote:Op dinsdag 30 december 2008 22:09 schreef Cuegirllie het volgende:collega vraagt wat ik doe met o&n .. ik zeg niks en jij? Hij zegt ook van niks.. ik smsen van.. samen dan maar de stad in gaan?
![]()
![]()
Ga je in een vrouwendorp opstap?quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Geen mannen
niet eens eentje...
Mooi moment 1-1-2009.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:09 schreef Cuegirllie het volgende:collega vraagt wat ik doe met o&n .. ik zeg niks en jij? Hij zegt ook van niks.. ik smsen van.. samen dan maar de stad in gaan?
![]()
![]()
Dan wordt je vanzelf wel weer wakkerquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
alvast oefenen voor morgennacht zodat ik niet om 23:00 lig te slapen
kijk, zo doe je dat! Goed werk CG! Neuken!!!quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:09 schreef Cuegirllie het volgende:
collega vraagt wat ik doe met o&n .. ik zeg niks en jij? Hij zegt ook van niks.. ik smsen van.. samen dan maar de stad in gaan?
![]()
![]()
Het onderwerp waar je heel eenvoudig op kan vallen he.. tevaak zelf meegemaaktquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee en CG ook nee.![]()
Waarom denken jullie dat?Toevallig
Als O&N een beetje gezellig is, is het toch niet meer dan hem er een beetje lafjes tegenaan hangen. Dat moet hij donderdagmiddag maar inhalenquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:10 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Mooi moment 1-1-2009.
Hij zal nooit vergeten wanneer jullie voor het eerst neuqten verkering kregen
quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:10 schreef Adolecens het volgende:
[..]
kijk, zo doe je dat! Goed werk CG! Neuken!!!![]()
* moet denken aan "And from now one, that's how you suppose to drive!!!"
quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:09 schreef Cuegirllie het volgende:collega vraagt wat ik doe met o&n .. ik zeg niks en jij? Hij zegt ook van niks.. ik smsen van.. samen dan maar de stad in gaan?
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ga je in een vrouwendorp opstap?
ik zwijg verder maar weer.
Ik begreep het wel. Vond alleen dat hij het erg onduidelijk verwoorde.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Maar niet raar opkijken als het niet helemaal duidelijk is.
In de film kwamen ze ook door het nauwe gaatjequote:Op dinsdag 30 december 2008 22:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]eerst maar wachten op antwoord he
Die kans is dan groot ja ...quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als O&N een beetje gezellig is, is het toch niet meer dan hem er een beetje lafjes tegenaan hangen. Dat moet hij donderdagmiddag maar inhalen.
misschien was het wel geheimtaalquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik begreep het wel. Vond alleen dat hij het erg onduidelijk verwoorde.
Mee posten is nog leuker.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
Leuk topics voortaan maar eens gaan volgen.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:10 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Mooi moment 1-1-2009.
Hij zal nooit vergeten wanneer jullie voor het eerst neuqten verkering kregen
Dat kan jij dan net zo slecht als Lit, die is ook redelijk makkelijk te volgen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:12 schreef Adolecens het volgende:
[..]
misschien was het wel geheimtaal
nee, het is een man, hij mag meelurkenquote:
Al déja-vu van vorige keer?quote:
Cuequote:Op dinsdag 30 december 2008 22:13 schreef Cuegirllie het volgende:
Hij smst: Dat is wel een goed idee![]()
![]()
volg jij hem zo goed dan?quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat kan jij dan net zo slecht als Lit, die is ook redelijk makkelijk te volgen.
Ik heb over seks niet zoveel te zeggen dat scheelt wel weer.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het onderwerp waar je heel eenvoudig op kan vallen he.. tevaak zelf meegemaakt
Ja dat was ik ook van plan.quote:
Nou, geniet ervanquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:13 schreef Cuegirllie het volgende:
![]()
nou ja 'man' !?quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:13 schreef Adolecens het volgende:
[..]
nee, het is een man, hij mag meelurken
Als ik onnavolgbaar wil zijn lukt me dat ook wel hoor. Zelfs zonder Adolecens kwijt te rakenquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat kan jij dan net zo slecht als Lit, die is ook redelijk makkelijk te volgen.
Is het die Hyves gast?quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:13 schreef Cuegirllie het volgende:
![]()
Veel plezier alvast!quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:13 schreef Cuegirllie het volgende:
![]()
CG gaat neukend het nieuwe jaar in!quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:13 schreef Cuegirllie het volgende:
![]()
Wat?quote:
niet gekeken, is ie er jong dan?? dan is dat jouw doelgroep toch weer?quote:
tegen wie heb je t?quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:16 schreef PrincePolly het volgende:
Hoezo doe je eigenlijk niks met O&N
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |