naam komt me bekent voor... maar weet niet meer waarvanquote:Op woensdag 31 december 2008 12:33 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Daar woont mijn zusKen je Paul Bruinekreeft?
Waar ligt Tynselop?quote:Op woensdag 31 december 2008 12:33 schreef Gellarboy het volgende:
In het land van Tynselop leefde een mannetjeselfje met roze vleugeltjes. Hij bond de strijd aan met de boze trollen en tovenaars. Vaak gooide hij al zijn mana in de strijd om te overleven, het was dan ook een heel dapper elfje.
Maar toen kwam Harry Potter en vanaf dat moment was het niet meer realistisch. Dus toen sloot het elfje zich af van de buitenwereld en keek alleen nog maar sci-fi televisie. Maar toen kwam het tweede seizoen van Twin Peaks en toen gooide het elfje zijn televisie door het raam.
Met niets meer te doen ging het mannetjeselfje maar op internet zitten zuigen. Werd er ergens in zijn leven tenminste toch nog gezogen. Eind goed, al goed in het land van Tynselop.
dat gaat in elk geval sneller en gemakkelijker dan witte veterschoenen te laten tattooërenquote:Op woensdag 31 december 2008 12:33 schreef linebear het volgende:
maar gaat GB de sterretjes laten tattooeren vandaag ?
Is mijn zwager, is volgens mij wel redelijk bekendquote:Op woensdag 31 december 2008 12:34 schreef linebear het volgende:
[..]
naam komt me bekent voor... maar weet niet meer waarvan
Neeeeeeej!quote:Op woensdag 31 december 2008 12:33 schreef linebear het volgende:
maar gaat GB de sterretjes laten tattooeren vandaag ?
quote:
ieks ja, dat is pijnlijk... Volgens mij was ik ook op dat feest... is juli geweest of zo toch ?quote:Op woensdag 31 december 2008 12:36 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Neeeeeeej!.
Alsjeblieft zeg. Ik heb me een keer eerder laten tattooeren op de dag van een feest ('s avonds was er Bear Necessity in de More) en dat was geen succes. Die avond zag ik namelijk onwijs veel bekenden en die riepen allemaal "Heeeeeeeeeeee Dirk" terwijl ze me vrolijk bij de schouder pakten. Au..
Bij elke tattoo-beurt zit bij Mr. B zit een bijwerksessie inbegrepen. Ik ga zo even langs om te kijken wat er precies gebeuren moet daarvoor..
Er zijn iets van drie of vier BN's in de More geweest. Er was er ook vast een in juni, maar ik laat nooit iets zetten in de zomer, dus voor mij het was niet die.quote:Op woensdag 31 december 2008 12:38 schreef linebear het volgende:
ieks ja, dat is pijnlijk... Volgens mij was ik ook op dat feest... is juli geweest of zo toch ?
Ok, heb mijn eerste tattoo daar ook laten zetten
tot zo in de tram danquote:Op woensdag 31 december 2008 12:40 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Er zijn iets van drie of vier BN's in de More geweest. Er was er ook vast een in juni, maar ik laat nooit iets zetten in de zomer, dus voor mij het was niet die..
Ik ben er vandoor, maar ben waarschijnlijk onderweg nog wel online..
Nee joh, Mr. B is 10 minuten lopen van mijn huis.quote:
hahahahaha ik ben zeker geen boer hoorquote:Op woensdag 31 december 2008 12:47 schreef hierissieweer het volgende:
maar linebear, is het als boer niet vreemd om in amsterdam te wonen?
Ik heb geen dresscode sleazy of glamourquote:Op woensdag 31 december 2008 12:04 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Naast de cruise is er dit:
[..]
[..]
Valkenburgerstraat, bij het Waterlooplein.quote:Op woensdag 31 december 2008 12:44 schreef linebear het volgende:
altijd handiguhm... waar woon je tegenwoordig dan ?
Gleazy of slamour dan?quote:Op woensdag 31 december 2008 12:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb geen dresscode sleazy of glamour
Grappig.quote:Op woensdag 31 december 2008 12:50 schreef linebear het volgende:
ken ik wel ja... mijn vriend woont er vlakbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |