quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:32 schreef FANN het volgende:
[..]
had je maar een vak moeten leren.......
Lijkt bijna een commerciële post. Bij mij in de buurt zit een firma die meststoffen verwerkt. Schijten (mest) en ferm : fermofeed. Werk jij daarvoorquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik weet niet waar het over gaat maar even ferm gaan zitten schijten helpt ook
maar wel naar Guido Weijers, die is keileukquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:31 schreef FANN het volgende:
[..]
da's een hele geruststelling....... hele avond tv kijken hou ik ook niet vol denk ik.....
Die steelt grappen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
maar wel naar Guido Weijers, die is keileuk
Ja, had ik maar een vak moeten leren.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Lijkt bijna een commerciële post. Bij mij in de buurt zit een firma die meststoffen verwerkt. Schijten (mest) en ferm : fermofeed. Werk jij daarvoor![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je het lang genoeg laat staan welquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja de melk schuimt niet van z'n eigen op he.
Grappenjatter en tamme hamster.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan mij het schelen, ik moet om hem lachenquote:
Bij het zien van Guido Weijers zapt mijn TV spontaan verder, soms heb ik best mazzelquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dementorquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan mij het schelen, ik moet om hem lachen![]()
Van wie steelt hij grappen dan?
http://www.zwartekat.nl/artikel/mirror/goedgejat/quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan mij het schelen, ik moet om hem lachen![]()
Van wie steelt hij grappen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |