quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:07 schreef muisje-eliza het volgende:
wat zal je nu een smak op het ijs maken als je naar t water rent nu
Ik heb geen cd's van Hazes...quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:08 schreef Briggy het volgende:
[..]
Je gaat de CD van Hazes in de brand steken![]()
quote:
ik heb net wel een kikker platgestampt die maar de hele tijd voor de drempel bleef zitten...alsof ie wat wou zeggenquote:
Nee kut!!, dan ben ik aan het werk!.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:24 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik hoor net: Ekdom morgen bij top 2000 op tv.
Strak van de cafeïnequote:Op dinsdag 30 december 2008 20:26 schreef Jannekje7 het volgende:
Mijn vriendje heeft een nieuw bekertje om melk op te schuimen voor de cappucino, en nu wil-ie zo graag koffie zetten dattie zelf liters koffie drinkt en elke 2 min aan mij vraagt: "Koffie?"
Al die top-dittes en top-dattes, ik word er een beetje kriegel van... Tis t eind van t jaar, niet t einde der tijden...quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:24 schreef Litton-Lane het volgende:
Helpt niet... Hij blijft t toch vragenquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Strak van de cafeïne
Gewoon zeggen dat je het zelf wel vraagt als je koffie wil
Dan mag ie een heleboel koffie tegelijk halen!!quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:29 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Helpt niet... Hij blijft t toch vragen
Er komen zo vrienden van ons, hopelijk komen die druk verlichten
Stoere Hansquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ze komen maar. Ik kan ze allemaal aan.
Weet je toevallig ook hoelaat hij op tv is?quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:24 schreef Litton-Lane het volgende:
Haha, dat is een goede vraag want dat vraag ik mij ook al heel lang af. Die smiley is gewoon zo fout/lelijk dat het wel weer geinig isquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:34 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Wat is dat nou eigenlijk voor vaag icoontje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |