quote:
Ik heb gemaild. :s
* trots is(en het nog steeds eng vind)
Wij zijn ook trots op jequote:Op dinsdag 30 december 2008 16:32 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb gemaild![]()
Een kort mailtje maar dat is volgens mij eerst wel goed.
* trots is (maar het nog steeds eng vind)
Idd. hoop wel dat we iets van het vervolg meekrijgen. Details niet echt nodig.quote:
Zoals ik al zei, je moet jezelf wijs gaan maken dat jij de hoofdprijs bent, hoe belachelijk het misschien ook klinkt.quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:32 schreef rival het volgende:
[..]
ach dat ken ik man.. en dat soort gevoelens ben je echt niet zomaar kwijt...
ik kan wel zeggen je moet het juist andersom zien, jij bent de prijs.... maar dat werkt niet. dat heeft gewoon tijd nodig.....
wat je wel kan doen is zorgen dat die gedachtes je niet negatief beinvloeden.... wat ik deed.. als je dus in een bepaalde situatie komt dat je iets wel of niet wilt doen (wel mailen, niet mailen, wel afstandelijk, niet afstandelijk, wel toegeven, niet toegeven.. whatever) dan moet je jezelf voorstellen dat je met een "minder" iemand omgaat... hoe zou je dan reageren? of acteren? en zo moet je je nu ook proberen te gedragen....
Oppervlakkige details mogen inderdaad welquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Idd. hoop wel dat we iets van het vervolg meekrijgen. Details niet echt nodig.
Maar of het goed voelt enz natuurlijk wel.
Ik ben een open boek dus ik ben bang van welquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Idd. hoop wel dat we iets van het vervolg meekrijgen. Details niet echt nodig.
Maar of het goed voelt enz natuurlijk wel.
Klein stukkie maar inderdaad,quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:45 schreef Bengeltje het volgende:
Anderhalf uur, dat is toch makkelijk te doen.
Nee, auto. En als ik mijn nieuwe baan krijg heb ik ook meer vrije tijd dus wat dat betreftquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:40 schreef vencodark het volgende:
Ach joh, das geen afstand. En is het anderhalf uur lopen, fietsen, auto, ov, vliegtuig of wat?
Zij heeft een foto van de zijkant genomen en dat kan ik niet dik noemen.quote:Trouwens, je zei dat je in het echt wat dikker bent, dat maakt toch niet uit? Zij misschien ook wel en als je elkaar, op welke manier dan ook, aantrekkelijk vindt, maken die paar kilo's niet uit. Meer om vast te houden.
Dat is wel een ding idd, want ik ben normaal heel open.quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:43 schreef Q. het volgende:
RZ, wees niet meteen te open, probeer er wat geheimzinnigheid in te bouwen. Succes!
anderhalf das niks! try 22 uurquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:45 schreef Bengeltje het volgende:
Anderhalf uur, dat is toch makkelijk te doen.
Ik houd wel van ondeugende meisjes.quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:43 schreef S95Sedan het volgende:
Wel een boefje trouwens, je mag helemaal niet je mail meesturen in een berichr op RP
We kunnen moeilijk vragen of we eerst je mails moeten gaan controleren op openheid he.quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is wel een ding idd, want ik ben normaal heel open.
Misschien houdt ze haar buik in.quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:47 schreef RealZeus het volgende:
Zij heeft een foto van de zijkant genomen en dat kan ik niet dik noemen.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik houd wel van ondeugende meisjes.
nope dat werkt niet echtquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is geen pretje meer als je dat elke weekend zou moeten doen.
Ene weekend heen andere weekend terugquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is geen pretje meer als je dat elke weekend zou moeten doen.
Ik heb ooit een meisje op ruim 60 uur afstand gehadquote:
Jeetje, hoe ben je daar in hemelsnaam doorheen gekomen?quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb ooit een meisje op ruim 60 uur afstand gehad
quote:Op dinsdag 30 december 2008 17:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jeetje, hoe ben je daar in hemelsnaam doorheen gekomen?
Wat een reis elke keer. Om over de kosten nog maar te zwijgen!
Ik las 60 meter.Daarom reageerde ik beetje overdreven... maar bij nader inzien:
Jeetje, hoe ben je daar doorheen gekomen?
Wat een reis elke keer, om over de kosten nog maar te zwijgen.( en dit keer meen ik het)
Hehequote:Op dinsdag 30 december 2008 17:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jeetje, hoe ben je daar in hemelsnaam doorheen gekomen?
Wat een reis elke keer. Om over de kosten nog maar te zwijgen!
Ik las 60 meter.Daarom reageerde ik beetje overdreven... maar bij nader inzien:
Jeetje, hoe ben je daar doorheen gekomen?
Wat een reis elke keer, om over de kosten nog maar te zwijgen.( en dit keer meen ik het)
Amerika is toch maar 6.5uur hoe kan het naar brazilie dan 60uur zijn?quote:Op dinsdag 30 december 2008 17:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hehe![]()
Ik heb het wel een beetje verdraait neergezet maar ze woonde in Brazilie. Van deur tot deur 60 uur onderweg.
Ja CG, die dingen die in de bijbel staan enzo.quote:
wat een gedoe allemaal. Wel nog lang volgehouden?quote:Op dinsdag 30 december 2008 17:26 schreef Belsezar het volgende:
Meestal eerst een vlucht binnen europa. Uurtje of 3 wachten. Dan 12 uur naar sao paulo meestal 5 uur wachten. Dan 2 uur naar porto alegre dan gaan we eerst altijd naar een hotel dan nog 7 uur met de auto en ik ben bij oma. Dan moest ik nog een pleurisstuk van een paar uur rijden naar haar.
Dus ok 60 was overdreven maar tussen de 40 en 50 zit het zeker.
Hmm misschien moet ik de bijbel toch eens gaan lezenquote:Op dinsdag 30 december 2008 17:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja CG, die dingen die in de bijbel staan enzo.
Nou.. heb ze nog nooit gezienquote:
3 jaar, maar ze belazerde me.quote:Op dinsdag 30 december 2008 17:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
wat een gedoe allemaal. Wel nog lang volgehouden?
We zijn hopelijk vast niet de enigenquote:Op dinsdag 30 december 2008 17:47 schreef vencodark het volgende:
Nee, ik zit net te denken dat ik nog geen wonder kan bedenken in mijn omgeving.
Dat is nog best lang ookquote:
Goede Kerst gehad met mijn familie, cadeau'tjes en gourmet.quote:Op dinsdag 30 december 2008 17:51 schreef Miss_S het volgende:
Het wonder is 1 berichtje op een datingsite?
Hoe is iedereen de kerst doorgekomen hier?
Ik zat in Londen met mijn kerstvrouwpakjeen mijn vriendje natuurlijk
Ja, das wel beetje laag zeg maar. Je zou haast schadevergoeding vragen vanwege alle kosten.quote:Op dinsdag 30 december 2008 17:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maar pff, dat het dan op zo'n manier over moet gaan en helemaal omdat je dan ook zo ver weg zit.
Oude gewoontequote:Op dinsdag 30 december 2008 17:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Goede Kerst gehad met mijn familie, cadeau'tjes en gourmet.![]()
Enne, Londen.maare... vriendje hebben, wat doe je in het singlestopic?
Betekend dat ook dat je al 1,5 jaar single-af bent?quote:Op dinsdag 30 december 2008 17:56 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Oude gewoontezat hier 1,5 jaar geleden toen ik wel echt single was
Nog niet, met kerst hebben we ons 1 jaar samenzijn gevierdquote:Op dinsdag 30 december 2008 17:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Betekend dat ook dat je al 1,5 jaar single-af bent?
A stranger? Of ken je hem ook echt?quote:Op dinsdag 30 december 2008 17:59 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik heb wss in het nieuwe jaar een date
Die jongen die mij had toegevoegd op hyves heeft me mee uit gevraagd..
A stranger .. hij scheen mij gezien te hebben tijdens heb uitgaanquote:Op dinsdag 30 december 2008 18:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
A stranger? Of ken je hem ook echt?
Ben eens benieuwd
Haha, dan is hij wel gelijk onder de indruk van je geweest.quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
A stranger .. hij scheen mij gezien te hebben tijdens heb uitgaan
of hij lult gewoon uit z'n nekquote:Op dinsdag 30 december 2008 18:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, dan is hij wel gelijk onder de indruk van je geweest.
Ik was alleen maar even aan het gluren maar nu kan ik het toch echt niet laten te postenquote:Op dinsdag 30 december 2008 17:59 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik heb wss in het nieuwe jaar een date
Die jongen die mij had toegevoegd op hyves heeft me mee uit gevraagd..
Denk nou ff positief.quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
of hij lult gewoon uit z'n nek
gelukkig niet toen ze net met een gozer stond te zoenenquote:Op dinsdag 30 december 2008 18:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
A stranger .. hij scheen mij gezien te hebben tijdens heb uitgaan
We zullen het zienquote:Op dinsdag 30 december 2008 18:07 schreef rhubarbje het volgende:
Ik was alleen maar even aan het gluren maar nu kan ik het toch echt niet laten te posten
Briljant!
Ik hoop dat het heel heel leuk is
En wat een toffe actie van die kerel
Positief ben ik hoogstens pas achterafquote:Op dinsdag 30 december 2008 18:07 schreef vencodark het volgende:
Denk nou ff positief.Als je zo je date al in moet.
Haha nee iddquote:Op dinsdag 30 december 2008 18:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
gelukkig niet toen ze net met een gozer stond te zoenen![]()
Suc6 we krijgen uitgebreid verslag van de date!?!?
oh HALLO allemaal trouwens, ik ben trug van een dagje springen en rennen maar ook mijn boek is weer een heel stuk opgeschoten![]()
Kids liggen uitgeteld een filmpje te kijken, kan mama weer fok!en
Btw...hij heeft jouw gezien tijdens het uitgaan?quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hij stond in de hyves lijst van m'n vriendin (die hij niet kent).. dus ik snap er ook de ballen vanquote:Op dinsdag 30 december 2008 18:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Btw...hij heeft jouw gezien tijdens het uitgaan?
En toen? Hoe weet hij je nou te vinden? Zou zeggen dat ie dan toch via via je naam weet?
Oh, die had hij ook gezien tijdens het uitgaan?quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hij stond in de hyves lijst van m'n vriendin (die hij niet kent).. dus ik snap er ook de ballen van
Nou, dat zou wel heel snel zijn.quote:Op dinsdag 30 december 2008 17:47 schreef moemoe het volgende:
Wat spannend Jos!
Misschien een goed begin van 2009.
Nee, het wonder is dat ik haar gemaild hebquote:Op dinsdag 30 december 2008 17:51 schreef Miss_S het volgende:
Het wonder is 1 berichtje op een datingsite?
nee, want die was er toen niet.quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:13 schreef vencodark het volgende:
Oh, die had hij ook gezien tijdens het uitgaan?
ik heb wat gemist niet alles teruggelezenquote:Op dinsdag 30 december 2008 18:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, het wonder is dat ik haar gemaild heb
quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wie weetquote:Op dinsdag 30 december 2008 18:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, dat zou wel heel snel zijn.
Hoi moemoe.
Maareh, wat doe je hier? In het singletopic?
boeit t hij zag je foto op hyves en zocht een opening om in je lijstje te komen en je mee uit te vragenquote:Op dinsdag 30 december 2008 18:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
nee, want die was er toen niet.
Dusja het is 1 groot raadsel en de vraag is in hoeverre het allemaal geloofwaardig blijft als je erover na denkt.
Dat mag ie wel eerder vermelden dan na twee jaar , maar verderquote:Op dinsdag 30 december 2008 18:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
boeit t hij zag je foto op hyves en zocht een opening om in je lijstje te komen en je mee uit te vragen
over 2 jaar liggen jullie samen in bed en zegt ie: schat weet je nog hoe we elkaar hebben leren kennen....
dat was niet helemaal waar maar je had zo'n leuk koppie op die hyves foto
Berichtje op RP gehad en het was voor de verandering geen Oostbloks I-love-you-longtime type, maar een Nederlands meisje die mij ook echt aan sprak en ze vond dat ik leuke foto's had.quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb wat gemist niet alles teruggelezen
korte samenvatting?
Maakt mij verder ook niet uit. Maar het was wel grappig om er even over nat te denken.quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:19 schreef S95Sedan het volgende:
Misschien kent hij je wel gewoon via via Cue, heb ik ook eens gevraagd aan vriend van me wie een leuke jongedame was
Dan is het goed.quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:15 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wie weet.
Ik kwam jou even opzoeken, verder hoor ik hier nog steeds niet thuis.
Ik denk niet dat ze op een kilootje meer of minder let, het gaat erom dat het totaalplaatje, je uitstraling enzo haar aanspreekt. En daarbij, niet geschoten is altijd mis he!quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Berichtje op RP gehad en het was voor de verandering geen Oostbloks I-love-you-longtime type, maar een Nederlands meisje die mij ook echt aan sprak en ze vond dat ik leuke foto's had.
En ze wilde me beter leren kennen en zulks en ze had heel sneaky haar mailadres er in gezet.
En ik kreeg dat dichtklap gevoel (waarom zou ze mij nou leuk vinden en wat moet ik nou zeggen) maar ik heb haar toch gemaild. En op de foto is het best een mooi meisje
Maar goed, het is een leuke opsteker maar ik verwacht er niks van. Ik heb mijn betere foto's gebruikt en ik ben in het echt dikker en zo
Waarschijnlijk heeft die jongen stad en land af gezocht dus dat heb je al in je voordeelquote:Op dinsdag 30 december 2008 18:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maakt mij verder ook niet uit. Maar het was wel grappig om er even over nat te denken.
Je vrienden hebben toch een andere smaak dan jij?quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:19 schreef S95Sedan het volgende:
Misschien kent hij je wel gewoon via via Cue, heb ik ook eens gevraagd aan vriend van me wie een leuke jongedame was
Moeten we de kranten al bellen?quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, het was iemand die ook mee uit was omdat ze met vrienden van me praatte, maar had geen tijd meer haar aan te spreken omdat we weg gingen daarom vroeg ik van wie was dat nou. Dus op die manier.quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:22 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Je vrienden hebben toch een andere smaak dan jij?
nou 1 stap is al gezet ...quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Berichtje op RP gehad en het was voor de verandering geen Oostbloks I-love-you-longtime type, maar een Nederlands meisje die mij ook echt aan sprak en ze vond dat ik leuke foto's had.
En ze wilde me beter leren kennen en zulks en ze had heel sneaky haar mailadres er in gezet.
En ik kreeg dat dichtklap gevoel (waarom zou ze mij nou leuk vinden en wat moet ik nou zeggen) maar ik heb haar toch gemaild. En op de foto is het best een mooi meisje
Maar goed, het is een leuke opsteker maar ik verwacht er niks van. Ik heb mijn betere foto's gebruikt en ik ben in het echt dikker en zo
Sorryquote:Op dinsdag 30 december 2008 18:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, maar wat doet Het Journaal nu voor mijn deur?![]()
Dat soort dingen komen ook wel vanzelf. Zou ik me niet zo druk om gaan maken.quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nou 1 stap is al gezet je bent dikker
wat ik dan weer jammer vindt is dat jij schrijft op de foto is het best een mooi meisje
misschien zijn het ook haar betere fotos en is ze in het echt iets dikker, wat dan? laat je dan afweten?
als jejezelf alles behalve goddelijk vind zou je je eisen wat betreft het uiterlijk van een date zelf ook iets kunnen aanpassen?
Hoe dan ook mail haar nu niet meteen dat je er eigenlijk veel slechter uitziet enzo NIET doen
Laat haar zelf oordelen wat ze irl van je vind zonder dat je haar 'voorbereid'
Hoe dan ook, hij vraagt je wel uitquote:Op dinsdag 30 december 2008 18:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Er mag best wat aanzitten. Ander had ik het wel met de tuinhark gedaan. Je moet kunnen zien dat het een vrouw is.quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nou 1 stap is al gezet je bent dikker
wat ik dan weer jammer vindt is dat jij schrijft op de foto is het best een mooi meisje
misschien zijn het ook haar betere fotos en is ze in het echt iets dikker, wat dan? laat je dan afweten?
Mwoah, ik wel zien dat het een vrouw is.quote:als jejezelf alles behalve goddelijk vind zou je je eisen wat betreft het uiterlijk van een date zelf ook iets kunnen aanpassen?
Dat deed ik vroeger altijdquote:Hoe dan ook mail haar nu niet meteen dat je er eigenlijk veel slechter uitziet enzo NIET doen
Laat haar zelf oordelen wat ze irl van je vind zonder dat je haar 'voorbereid'
Nee, maar ze schreef al dat ze aan het verhuizen was en het dus druk hadquote:Op dinsdag 30 december 2008 18:28 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Sorry![]()
Maar nog geen antwoord gekregen?
waar denk jij nu over na, die jongen doet moeite om je te vinden en an te spreken, dat is super positiefquote:Op dinsdag 30 december 2008 18:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
en waarom denk je dat ik zo nadenk over hoe die jonge mij heeft gevonden, als hij alleen afgaat op wat hij op m'n hyves foto gezien heeft, zal hij miss wel teleurgesteld worden, net als wanneer hij me zag wanneer hij net een glaasje tevele op had en daardoor z'n beoordelingsvermogen naar beneden ging. Tja, dat zijn dingen waar je eigenlijk niet over moet nadenken![]()
En anders gewoon op de tastquote:Op dinsdag 30 december 2008 18:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Er mag best wat aanzitten. Ander had ik het wel met de tuinhark gedaan. Je moet kunnen zien dat het een vrouw is.
Dat is het verledenquote:Dat deed ik vroeger altijd
Apart iets om meteen in een eerste berichtje te zetten of ligt dat aan mij?quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:30 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, maar ze schreef al dat ze aan het verhuizen was en het dus druk had
ik kan je zeggen dat is een behoorlijke afknapper!quote:
Mwah, ik vind van niet eigenlijk. Dan weet hij meteen dat het misschien iets langer duurt voor hij weer antwoord krijgt (zonder dat hij het idee krijgt "ojee, ze "dumpt" mij meteen"quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:32 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Apart iets om meteen in een eerste berichtje te zetten of ligt dat aan mij?
Waarom?quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:32 schreef Miss_S het volgende:
[..]
I know.. tenminste denk ik. Achja dat is wat onzekerheid met je doet. Ben gelukkig goed in het verbergen ervan, zowel voor een ander als voor mezelf.quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:30 schreef Duimelot het volgende:
waar denk jij nu over na, die jongen doet moeite om je te vinden en an te spreken, dat is super positief
je hebt staan zoenen ergens, dussuh je bent vast niet zo onaantrekkelijk anders was dat ook niet gebeurd
ik denk dat dit een heel onrealistische angst is, begrijp m wel, maar echt niet nodig
Ja of dat zij juist een smoesje achter de hand heeft om niet meer te reageren...quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mwah, ik vind van niet eigenlijk. Dan weet hij meteen dat het misschien iets langer duurt voor hij weer antwoord krijgt (zonder dat hij het idee krijgt "ojee, ze "dumpt" mij meteen"
als ze het meteen zegt is het wel geloofwaardig en waarschijnlijk de waarheidquote:Op dinsdag 30 december 2008 18:32 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Spelen, hupquote:Op dinsdag 30 december 2008 18:34 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ben veel te impulsief, net een gitaar met versterker gekocht voor 525.
Nu zit ik hier, en weet niet what the fuck ik er mee moet
Je weet niet wat je mistquote:Op dinsdag 30 december 2008 18:37 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Geen tijd. Echt helemaal geen tijd voor die shit.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als ze het meteen zegt is het wel geloofwaardig en waarschijnlijk de waarheid
juist fijn dat ze dat meld, waarschijnlijk is ze zelf iemand die normaal best uitkijkt naar mailtjes terug en dus weet hoe vervelend het kan zijn te zitten wachten
en daarom vermeld ze het zodat de ander niet meteen het ergste denkt als er niet direct mail terug komt
Dat kan ook, maar dat lijkt mij heel apart als je zelf al een reactie stuurtquote:Op dinsdag 30 december 2008 18:36 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja of dat zij juist een smoesje achter de hand heeft om niet meer te reageren...
Het is dan voor je gevoel beide. Door je gebrek aan zelfvertrouwen denk je dat je de waarheid spreekt.quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik kan je zeggen dat is een behoorlijke afknapper!
als iemand mij mailt of op msn alvast gaat vertellen dat hij niet je van het is
dan neem ik aan dat hij of de waarheid spreekt of heel weinig zelfvertrouwen heeft (en dat vind ik ook niet aantrekkelijk ik houd wel van een beetje zekere man)
nee dat is pas als je eerst heen en weer mailt als een gek en opeens mailt ze amper en heeft ze het opeens heel drukquote:Op dinsdag 30 december 2008 18:36 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja of dat zij juist een smoesje achter de hand heeft om niet meer te reageren...
quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:34 schreef Edwinuss het volgende:
Waarom zou ze dan als eerste reageren?quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:36 schreef Miss_S het volgende:
[..]
je had inderdaad beter een bass gitaar kunnen kopen, da's toffer.quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:34 schreef Edwinuss het volgende:
Het kan twee kanten op werkenquote:Op dinsdag 30 december 2008 18:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee dat is pas als je eerst heen en weer mailt als een gek en opeens mailt ze amper en heeft ze het opeens heel druk
dan is t een smoejse(zelf te vaak gebruikt denk ik)
Bassgitaar is voor neppertsquote:Op dinsdag 30 december 2008 18:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
je had inderdaad beter een bass gitaar kunnen kopen, da's toffer.
Nu ga je met dit proggie aan de slag en binnenkort kan je de dames hier een serenade brengenquote:Op dinsdag 30 december 2008 18:34 schreef Edwinuss het volgende:
omdat ze enthousiast begint en dan na een paar leuke mailtjes begint iemand opeens te vertellen dat hij eigenlijk wel niet op zn foto lijkt en nog maagd is enzoquote:Op dinsdag 30 december 2008 18:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Waarom zou ze dan als eerste reageren?![]()
Dan ahd ze met toch gewoon helemaal geen berichtje hoeven sturen?
Precies! Lijkt mij ook logischquote:Op dinsdag 30 december 2008 18:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
omdat ze enthousiast begint en dan na een paar leuke mailtjes begint iemand opeens te vertellen dat hij eigenlijk wel niet op zn foto lijkt en nog maagd is enzo
Bedoel dus dat ze er al mailend achter komt dat het toch minder wordt met haar enthousiasme
dan zou ze het dan 'opeens' druk kunnen krijgen
dat is dus bij jou niet het geval, ze geeft METEEN aan dat ze het druk heeft, dat niet direct mail terug dus niet aan jou ligt!
ultimate-guitar.comquote:Op dinsdag 30 december 2008 18:41 schreef Elegy het volgende:
[..]
Nu ga je met dit proggie aan de slag en binnenkort kan je de dames hier een serenade brengen
Is erg handig, ik gebruik het ook wel eens
hier heb je anders nog geen serenade gebrachtquote:Op dinsdag 30 december 2008 18:41 schreef Elegy het volgende:
[..]
Nu ga je met dit proggie aan de slag en binnenkort kan je de dames hier een serenade brengen
Of je download even een berg aan bladmuziek. Dan kun je jaren vooruit.quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:41 schreef Elegy het volgende:
[..]
zou ie toch eerst moeten weten hoe hij dat ding moet vasthouden en wat accoorden (of hoe heet t) kennen enzo anders is bladmuziek ook alleen maar chinees voor mquote:Op dinsdag 30 december 2008 18:43 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Of je download even een berg aan bladmuziek. Dan kun je jaren vooruit.
Ibanez ofzoquote:Op dinsdag 30 december 2008 18:44 schreef S95Sedan het volgende:
Watvoor gitaar heb je gehaald trouwens? Gewoon fender model?
tip voor de volgende keerquote:Op dinsdag 30 december 2008 18:45 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb er geen tijd voor. Ik ga gitaar terug brengen morgen.
Kan ik niet, ik moest een verloop hebben voor mijn stereo. En ik kom daar weg met een gitaar.quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:46 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tip voor de volgende keer
als je iets wilt kopen ga eerst zonder geld en pinpas kijken (bedoel duurdere aankopen dus)
dan ben je verplicht er eerst nog even over na te denken
Ah, zijn wel leuker gitaren.quote:
ik zoek eerst een erg leuke leraar en dan zou ik t best willen lerenquote:Op dinsdag 30 december 2008 18:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah, zijn wel leuker gitaren.Wil zelf (ooit) een SG halen of een Washburn maar komt er maar niet van
Ik ben benieuwd wie zich het eerste aanbiedt hierquote:Op dinsdag 30 december 2008 18:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik zoek eerst een erg leuke leraar en dan zou ik t best willen leren
staat al heel lang op mn verlanglijstje om dat te leren spelen
Ik wil je wel leren.quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Zelf aanleren? Of was dat een hint?quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
De basis heb je zo door en ik ga er voor het gemak altijd vanuit dat de meeste mensen die met muziek bezig zijn wel noten kunnen lezen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zou ie toch eerst moeten weten hoe hij dat ding moet vasthouden en wat accoorden (of hoe heet t) kennen enzo anders is bladmuziek ook alleen maar chinees voor m
quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:49 schreef John.Milton het volgende:
[..]
De basis heb je zo door en ik ga er voor het gemak altijd vanuit dat de meeste mensen die met muziek bezig zijn wel noten kunnen lezen.
Niet elke muzikant kan noten lezen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:49 schreef John.Milton het volgende:
[..]
De basis heb je zo door en ik ga er voor het gemak altijd vanuit dat de meeste mensen die met muziek bezig zijn wel noten kunnen lezen.
euh..quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:49 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Dan kun je iig al ritmes lezenquote:
voor gitaar hoeft dat toch niet of ook>?quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:49 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Dan zou je dat toch moeten weten dat volgens mij elk instrument noten gebruikt dit om geen verschil in toonhoogten te krijgen als je speelt.quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
voor gitaar hoeft dat toch niet of ook>?
drum iig niet
wel natuurlijk de waardes enzo en een beetje kennis van wat er zoal op een blaadje muziek staat is wel handig
ikke kan trouwens wel noten lezen (jaren alt sax gespeeld) en vind ook eigenlijk dat muziekles bij de opvoeding hoort net als zwemles.
Het is geen noodzaak maar toch...
Bij mij was het kiezen tussen muziekles en balletles...blijf je er dan bij dat muziekles bij de opvoeding hoort?quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
voor gitaar hoeft dat toch niet of ook>?
drum iig niet
wel natuurlijk de waardes enzo en een beetje kennis van wat er zoal op een blaadje muziek staat is wel handig
ikke kan trouwens wel noten lezen (jaren alt sax gespeeld) en vind ook eigenlijk dat muziekles bij de opvoeding hoort net als zwemles.
Het is geen noodzaak maar toch...
Ik heb beiden gehad, en vond de muziekles leukerquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:08 schreef Lixi het volgende:
[..]
Bij mij was het kiezen tussen muziekles en balletles...blijf je er dan bij dat muziekles bij de opvoeding hoort?
Ik kon vroeger Tears in heaven. Kón hè, ik heb al tijden niet meer een beetje fatsoenlijk gespeeld. Glycerine van Bush, Good riddance van Green Day en Hey Joe van Hendrix (minus de solo) die gaan nog wel. Denk ikquote:Op dinsdag 30 december 2008 18:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hier heb je anders nog geen serenade gebracht
Haha, ik vond het ook een lastige keus toen ik 6 wasquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb beiden gehad, en vond de muziekles leuker
Ik weet ook niet meer of ik het tegelijkertijd heb gedaan. Maar ballet was wel leuk, maar m'n muziek duurde langerquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:10 schreef Lixi het volgende:
Haha, ik vond het ook een lastige keus toen ik 6 was
Ik zou wel graag piano willen leren spelen, alleen heb ik er helemaal geen tijd voorquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:11 schreef John.Milton het volgende:
Ik heb ook verschillende instrumenten bespeeld, nu heb ik er geen tijd meer voor en ik vond het beter om actiever te sporten.
ik d8 bij giitaar gebruik je accoorden en geen noten maar ik moet toegeven dat ik nooit echt gitaar gespeeld heb en dus geen idee heb hoe het eruitziet daarom wil ik t lerenquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan zou je dat toch moeten weten dat volgens mij elk instrument noten gebruikt dit om geen verschil in toonhoogten te krijgen als je speelt.
Heet die serie van marshall ook gewoon valvestate of is dat nog een bepaald typenummer?quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:10 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik kon vroeger Tears in heaven. Kón hè, ik heb al tijden niet meer een beetje fatsoenlijk gespeeld. Glycerine van Bush, Good riddance van Green Day en Hey Joe van Hendrix (minus de solo) die gaan nog wel. Denk ik
En als je tablatuur hebt hoef je geen noten te kunnen lezen
Ik heb een Ibanez akoestische die ik ook kan versterken, en een BC Rich Mockingbird. Als versterker een bescheiden Marshall Valvestate 30 watt.
/edit:! Ik heb ook een tijd altsax gespeeld. En daar weer voor klarinet en blokfluit
euh ja toch wel, hoeft geen jaren lang maar op zn minst wat ritme en noten lezen (blokfluiten dus gheghe)quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:08 schreef Lixi het volgende:
[..]
Bij mij was het kiezen tussen muziekles en balletles...blijf je er dan bij dat muziekles bij de opvoeding hoort?
Financieel gezien meost er ook gewoon gekozen wordenquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
euh ja toch wel, hoeft geen jaren lang maar op zn minst wat ritme en noten lezen (blokfluiten dus gheghe)
maar sport vind ik er dan ook bijhoren (na de zwemles)
maar een kind hoeft ook geen overvol rooster dus als ballet dan de voorkeur heeft voor een kind zal ik dat niet tegenhouden
meestgevolgde weg naar de saxofoon jaquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:10 schreef Elegy het volgende:
[..]
/edit:! Ik heb ook een tijd altsax gespeeld. En daar weer voor klarinet en blokfluit
Ik heb niet zo heel lang sax gespeeld, jaar of twee. Toen matchte dat niet meer zo met mijn muzieksmaakquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
meestgevolgde weg naar de saxofoon ja
ik begon ook met blokfluit toen de klarinet en daarna de sax
ik wel, de blokfluitles was op school in de 5e en 6e klas (groep 7 en 8 dus gheghe) maar alleen voor de leerlingen die tijd overhadden en dus ver voor waren in hun lesstof.quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:16 schreef Lixi het volgende:
[..]
Financieel gezien meost er ook gewoon gekozen wordenen 'noten lezen' ehb ik op school geleerd...Jij niet?
hahaha ik vind het nog altijd een prachtig instrumentquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:19 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik heb niet zo heel lang sax gespeeld, jaar of twee. Toen matchte dat niet meer zo met mijn muzieksmaaken ging toen dus over op gitaar. Want dat was stoer ende true metal!
viool zou ik gewoon wel eens willen proberen al kan ik niet zeggen dat ik warm loop voor de muziek, maar het lijkt me dan weer gaaf als je het kan!quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:17 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik heb accordeon, viool, beetje piano, klein beetje gitaar.. Achja qua bladmuziek verschilt het niet heel veel.
dat dusquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
viool zou ik gewoon wel eens willen proberen al kan ik niet zeggen dat ik warm loop voor de muziek, maar het lijkt me dan weer gaaf als je het kan!
Nee ok, drum is ook maar een hoogte per deel daarvan dan dus dan is het niet echt nodig.quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik d8 bij giitaar gebruik je accoorden en geen noten maar ik moet toegeven dat ik nooit echt gitaar gespeeld heb en dus geen idee heb hoe het eruitziet daarom wil ik t leren
niet elk instrument...
bij drummen gebruik je de noten alleen om hoe zeg je dat de tijdsduur aan te geven en de plek op de toonladder geeft aan of het dan voor de snare, hihat of de bass ofzo bedoeld is.
Maar niet voor de toonhoogte.
Ja, ik deed dat ook via de plaatselijke harmoniequote:Op dinsdag 30 december 2008 19:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hahaha ik vind het nog altijd een prachtig instrument
ik heb les gehad op de muziekschool, langleve de harmonie die dat betaalde!
echt niet mijn muziekstijl maar zoals voor velen is een muziekschool particulier bijna onbetaalbaar! Dus dat had ik er dan maar voor over.
en daarom wil ik dus gitaar leren spelen voor dat true metal he gheghe
ik hoor het graag lijkt me super het zelf te kunnen produceren
Haha ja idd.. dat had ik dus ook altijd.quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
viool zou ik gewoon wel eens willen proberen al kan ik niet zeggen dat ik warm loop voor de muziek, maar het lijkt me dan weer gaaf als je het kan!
ik heb wel es in zo'n appe pakkie rondgelopenquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:27 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ja, ik deed dat ook via de plaatselijke harmoniewist altijd wel onder het "lopen" uit te komen, dat vond ik maar niks
Had wel een toffe gitaarleraar trouwens. Die kon echt alles na twee keer luisteren naspelen. Kwam ik weer aanzetten met een cd vol takkeherrie, vond ie ook wel lachenEen solofiguur was ik niet, deed meer slaggitaar. Dat vond ik ook wel leuk om te doen.
Jij en true metal? Dat vind ik echt niet bij je passen!
ik wilde in eerste instantie dwarsfluit (omdat een vriendinnetje dat speelde) maar ik had te korte vingertjes toen hahaha (ben er nu blij om)quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Haha ja idd.. dat had ik dus ook altijd.
Vooral met de sax nog steeds.. Heb ooit wel eens een tweedehands dwarsfluit gekocht (wantja kiken of dat geblaas werkt bij mij), maar dat werkte dus niet echtDus eig ook nooit voor de sax gekozen..
Cello wordt mijn volgende instrument
Of pianoles danof toch viool
Ow dat is wel een eikel dan zeg, maar speelt ie zelf dan ook. Wat dan nog, hij is toch ban jou?quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik wilde in eerste instantie dwarsfluit (omdat een vriendinnetje dat speelde) maar ik had te korte vingertjes toen hahaha (ben er nu blij om)
bij een saxofoon moet je eerst even door hebben hoe je er geluid uit krijgt, de grepen zouden nog uit een boek geleerd kunnen worden.
Maar daarom is vaak dat je begint met klarinet is net even wat makkelijker blazen en iets hanteerbaarder.
Ik had pas een nieuwe sax en moest er toch echt weer even inkomen, helaas wil mn ex die nu niet teruggeven (de eikel)
nee hij kan niet spelen maar gewoon om mij te jennenquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow dat is wel een eikel dan zeg, maar speelt ie zelf dan ook. Wat dan nog, hij is toch ban jou?
quote:
Wat werkt er niet dan?quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:37 schreef Adolecens het volgende:
Ik krijg TomTom niet werkend op m'n nieuwe pda...
Doe dan iets van bullet for my valentinequote:
Hehehe, zo leer je het nooit natuurlijkquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb wel es in zo'n appe pakkie rondgelopen
en regelmatig in de schouwburg enzo opgetreden
maar toen ik echt begon te puberen was dat afgelopen dan zei ik dat ik naar de oefenavonden ging, pleurde mn sax stiekem in de berging en ging rondhangen
past dat niet bij mij?
je kent mij toch helemaal niet!?!?
Een beetje jammer? gewoon een klotestreekquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee hij kan niet spelen maar gewoon om mij te jennen
vind t stiekem heel jammer maar ik laat me niet kennen
koop wel weer es een nieuwe!
het is ook niet mn grootste passie maar kan het wel goed hebben somsquote:
quote:
quote:Hallo,
Gisteren heb ik mijn nieuwe Glofiish DX900 NL in gebruik genomen en vandaag bezig geweest om TT7 erop te zetten.
TT7 versie 7.910 icm kaarten 8.15.2024. OS van de Glofiish is Windows Mobile 6.1 NL. Kaarten staan op een MircoSDHC kaartje van 4GB.
Installeren ging na wat gepuzzel goed, ook de kaarten geactiveerd etc. Echter vind TT7 de GPS niet.
Als ik via een standaard meegeleverd programmaatje "GPS Viewer" kijk, heb ik binnen luttele seconden een fix en tal van satellieten, maar zodra ik TT opstart, vind hij de GPS niet.
Ik heb geprobeerd om in TT de "Interne GPS ontvanger" te gebruiken, alsmede de "Andere bekabelde NEMEA GPS ontvanger" en dan de daarbij behorende instellingen, COM2, baudrate 57600.
Anyone een oplossing??!
en bedankt he hahahaquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:39 schreef Elegy het volgende:
[..]
Hehehe, zo leer je het nooit natuurlijk
Ja geen idee, ik heb bij jou zo'n beeld van brave huismoeder in een Peugeot 206. Sorry
Nog een paar weken en dan ben ik 32quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:41 schreef Edwinuss het volgende:
Hoe oud is iedereen hier eigenlijk ?
....20....quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:41 schreef Edwinuss het volgende:
ikke 31quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:41 schreef Edwinuss het volgende:
wat een geweldig heerlijke leeftijdquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nog een paar weken en dan ben ik 32
quote:
Als jij je omhoog wil werken moet je dat niet zo doenquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wat een geweldig heerlijke leeftijd
neuken?
Headquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
![]()
Deze is ook erg lekker gitaar alleen los.
Overloper!quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
neuken?
you're place or mine?quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
neuken?
Ik ga altijd uit van het braafste in den menschquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en bedankt he hahaha
maar ik ben ook een brave huismoeder rijd alleen in een toyota starlet gheghe
maar daarnaast ben ik nog veel meer
quote:
Laten we het voorlopig maar op 16 houdenquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:41 schreef Edwinuss het volgende:
ook niet verkeerd trouwensquote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
sorryyyyyy
ik kon me even niet bedwingen heb je wel es in zn fobo gekeken..... liet me even gaan
ik denk dat het het meest verstandige is als ik dat hier niet allemaal in eens opschrijfquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:47 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik ga altijd uit van het braafste in den mensch
Wat ben je nog meer dan?
Ja hallo, daar heb ik toch niks mee.quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
sorryyyyyy
ik kon me even niet bedwingen heb je wel es in zn fobo gekeken..... liet me even gaan
22 bijna 23quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:41 schreef Edwinuss het volgende:
Je mag me pm'en hoorquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik denk dat het het meest verstandige is als ik dat hier niet allemaal in eens opschrijf
zo in kleine beedjes her en der een opmerking dat kan
maar als ik dat allemaal in eens hier neer pleur dan vrees ik het ergste hahaha
nee zie me maar gewoon als lieve brave huismoeder dan kan ik mensen afentoe nog verbazen
ik zei toch sorryquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja hallo, daar heb ik toch niks mee.
Omdat je hierin gepost hebt missquote:
Ja, kwam er al achter door tegelijkerteid te zoekenquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Omdat je hierin gepost hebt miss
Pff die zitten al bijna in hun midlifecrisisquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik zei toch sorry
trouwens ik ben met mn 31 al te oud voor hem
volgens mn moeder zou ik het meer in de leeftijd van 40+ moeten zoeken, die zoeken vrouwen van rond de 30![]()
maar jij bent 25 ofzo toch???? die willen nog wel es proberen met een oudere vrouw he gheghe
volgens mij op 8 januari in 013 is voor mij dichterbijquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:50 schreef Elegy het volgende:
[..]
Je mag me pm'en hoor
Ga je mee naar Deicide, Vader en Samael 9 januari in het Patronaat in Haarlem?
leuk, als er over je gepraat wordt, alsof je er niet bij bentquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik zei toch sorry
trouwens ik ben met mn 31 al te oud voor hem
volgens mn moeder zou ik het meer in de leeftijd van 40+ moeten zoeken, die zoeken vrouwen van rond de 30![]()
maar jij bent 25 ofzo toch???? die willen nog wel es proberen met een oudere vrouw he gheghe
9 januari is een vrijdagquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
volgens mij op 8 januari in 013 is voor mij dichterbij
maar is een donderdag zie ik net dat is kut.
Ik ben het met Duimelot eensquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
leuk, als er over je gepraat wordt, alsof je er niet bij bent![]()
waarom zou je te oud zijn? misschien ben je wel jeugdig van geest, lijf en leven![]()
Had begin van het jaar een vriendin die 21 was en als ik haar voorstelde aan mensen schatte ze haar veel ouder... Leeftijd zegt me niet zoveel dus
jij loopt je lul achternaquote:
Aren't we allquote:
was niet speciaal over jouquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
leuk, als er over je gepraat wordt, alsof je er niet bij bent![]()
waarom zou je te oud zijn? misschien ben je wel jeugdig van geest, lijf en leven![]()
Had begin van het jaar een vriendin die 21 was en als ik haar voorstelde aan mensen schatte ze haar veel ouder... Leeftijd zegt me niet zoveel dus
Je bent een milf dusquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]
was niet speciaal over jou
nou een beetje wel want je vond 20 wel een mooie leeftijd gheghe (dus voelde me direct geheel afgeschreven)
ik zie er jonger uit voor mijn leeftijd geloof ik, krijg met stappen altijd van die knullen van rond de 25 die om me heen draaien als ze dan vragen hoe oud ik ben zeg ik al standaard: te oud![]()
![]()
ik ben nog zeer jeugdig maar dankzij een stel geweldige kinderen toch verplicht me regelmatig op te stellen als lief net huismoedertjemaar ja je hebt knullen van 25 die dat wel accepteren en ook 30+ (of 40+) die dat niet zouden kunnen handlen dus leeftijd zegt vrij weinig.
Ik nietquote:
De GPS doet het nu helemaal niet meer. Ook niet de eigen GPS viewer...quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:02 schreef S95Sedan het volgende:
Maar nog even over die tom tom Ado. Heb je QuickGPS erop staan? Vriend van me had ook problemen met de ingebouwde gps ontvanger en heeft het als het goed is verholpen daarmee. Daarna werkte die wel.
Nog een MILFquote:
Zorgt dat je ontvanger up-to-date blijft en dus makkelijker/sneller de satalieten kan vinden.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:04 schreef Adolecens het volgende:
[..]
De GPS doet het nu helemaal niet meer. Ook niet de eigen GPS viewer...![]()
Alle instellingen nu geprobeerd... Zal zo mijn bleutooth GPS unit in de auto eens proberen.
Dat proggie van jou ken ik niet btw.
Maar dan wordt het hier helemaal rustigquote:
Toch zo film toch?quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar dan wordt het hier helemaal rustig
Al iets te vaak gezienquote:
quote:
ja waar blijf je ik lig hier een beetje kou te lijden in mn sexy setje in onmogelijke maar verleidelijke houdingquote:
Volgens mij verwacht hij dat naar hem toe gaat..quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja waar blijf je ik lig hier een beetje kou te lijden in mn sexy setje in onmogelijke maar verleidelijke houding
quote:
oh hij ligt in zn sexy setje op mij te w88?quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Volgens mij verwacht hij dat naar hem toe gaat..
Dat bedoelde ik nietquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik nog steeds voor mijn theorie B leren.![]()
Te lang in bad gezeten.
Dan hoop ik dat ie gewoon in spijkbroek en ontbloot bovenlichaam op je zit te wachtenquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh hij ligt in zn sexy setje op mij te w88?
ik had het kunnen weten hierquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:22 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je onwetendheid siert je
![]()
Mom I'd Like to Fuck
hm hm hmmmmmquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ie gewoon in spijkbroek en ontbloot bovenlichaam op je zit te wachten
Pics or it didn't happend!quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja waar blijf je ik lig hier een beetje kou te lijden in mn sexy setje in onmogelijke maar verleidelijke houding
ieuw!quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh hij ligt in zn sexy setje op mij te w88?
quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ie gewoon in spijkbroek en ontbloot bovenlichaam op je zit te wachten
"Jij" had ook voldaan Adoquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:22 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je onwetendheid siert je
![]()
Mom I'd Like to Fuck
Pics or it didn't happen hequote:
check fobo maar, volgens mij is het plaatje je wel bekendquote:
Ik hou van duidelijkheidquote:
Ik wil natuurlijk wel een totaalplaatje hequote:Op dinsdag 30 december 2008 20:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
check fobo maar, volgens mij is het plaatje je wel bekend
quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik wil natuurlijk wel een totaalplaatje he
quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee hoorquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Volgens mij van alle mannen hier op fok
En inmiddels is wel bekend dat ik dat niet openbaar maak zo...quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik wil natuurlijk wel een totaalplaatje he
Gewoon vergelijken met kerels die naar vrouwen kijkenquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maar even voor de onzekerdere mannen hier die meteen denken zie je wel die vrouwen zien wat leuke foto's en het is meteenen willen neuken....
eigenlijk zijn die foto's veel te hoog drempelig en heb ik als vrouw (kan niet voor alle vrouwen spreken) meteen het gevoel van way out of my league.... en dat is vast een heel foute man die er alleen maar op los neukt. Leuk om even bij te kwijlen maar ik zou er nooit op af (durven) stappen via welke manier dan ook.
Pmén mag ook hoorquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En inmiddels is wel bekend dat ik dat niet openbaar maak zo...Een stukje anonimiteit blijft gewaarborgd zo!
dat soort foto's moet echt niet van alle mannenquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Volgens mij van alle mannen hier op fok
Mwa, dat lijkt er wel op ja.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maar even voor de onzekerdere mannen hier die meteen denken zie je wel die vrouwen zien wat leuke foto's en het is meteenen willen neuken....
eigenlijk zijn die foto's veel te hoog drempelig en heb ik als vrouw (kan niet voor alle vrouwen spreken) meteen het gevoel van way out of my league.... en dat is vast een heel foute man die er alleen maar op los neukt. Leuk om even bij te kwijlen maar ik zou er nooit op af (durven) stappen via welke manier dan ook.
kijken kwijlen en fantaseren mag welquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gewoon vergelijken met kerels die naar vrouwen kijkenBen je sneller klaar
Ik kwijl altijd maar heel kort, bij mij is het meestal gewoon nieuwsgierigheidquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kijken kwijlen en fantaseren mag wel
ik weet al waar ik vanavond samen met mn bunny aan ga denken gheghe
Nou ja zeg, wat een gelul! Omdat je een buik, een arm en een deel van mijn borst ziet in creatief zwart/wit?!quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
HE BAH! Dat hoefde ik nou weer niet te wetenquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kijken kwijlen en fantaseren mag wel
ik weet al waar ik vanavond samen met mn bunny aan ga denken gheghe
Nee tuurlijk, je mag laten zien wat je hebt. Daar is helemaal niets mis mee.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:32 schreef Cuegirllie het volgende:
Ach als mensen een lichaam hebben wat er goed uit ziet of waar ze gewoon trots opzijn laten zien. Vind ik daar niks mis mee. Maar diegene moet het natuurlijk niet overdrijven
Dat fobo had ik destijds zo gemaakt, en dat weet jij waarschijnlijk nog wel, omdat de SC daar toen zo over ging, ontgroening e.d. En dat ik een foto van mijn billen moest plaatsen en dan pas echt mee mocht lullenquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:32 schreef Cuegirllie het volgende:
Ach als mensen een lichaam hebben wat er goed uit ziet of waar ze gewoon trots opzijn laten zien. Vind ik daar niks mis mee. Maar diegene moet het natuurlijk niet overdrijven
Iemand wordt er niet interessanter door ofzo nee. Zoals ze zeggen, wat er uit de mond (vingers) komt is veel belangrijkerquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:34 schreef vencodark het volgende:
Nee tuurlijk, je mag laten zien wat je hebt. Daar is helemaal niets mis mee.
Maar ik vind het niet interessant en ga iemand ook niet interessanter vinden door zulke foto's.
Ja ik heb het bewuste fotoboek ff bekeken en het maakt op mij eigenlijk geen indruk. Een goeie kop vind ik veel leuker.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:36 schreef Adolecens het volgende:
Dat fobo had ik destijds zo gemaakt, en dat weet jij waarschijnlijk nog wel, omdat de SC daar toen zo over ging, ontgroening e.d. En dat ik een foto van mijn billen moest plaatsen en dan pas echt mee mocht lullen
Integenstelling tot deze jongemanquote:
Dat zit ook wel goedquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Iemand wordt er niet interessanter door ofzo nee. Zoals ze zeggen, wat er uit de mond (vingers) komt is veel belangrijkerEn daarbij, wat moet ik ermee als er een lekkere kerel aan de andere kant van de pc zit
Kan er toch niks mee.. dus waarom bij liggen smachten.. Nee het is vaak nieuwsgierigheid bij mij
Maar ik ben sowieso al snel geintresseerd in welke mensen op fok zitten, hoe ze eruit zien,hoe ze zijn enzo
* Cuegirllie betrapt Venco op gluren!!quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:34 schreef vencodark het volgende:
ik 'val' er niet op maar kijk er graag naarquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mwa, dat lijkt er wel op ja.
Trouwens, ik val niet op types die het nodig vinden met ontbloot bovenlijf op de foto te gaan en deze openlijk te plaatsen op het fok fotoboek.
Owja.. jij was de ideale manquote:
Daar heb je ook gelijk in. Daarom moet iedereen ook zelf weten wat ie in de fobo plaatst. Maar misschien staat dit heel simpel zo, maar mensen met zulke foto's vind ik juist gelijk niet meer boeiend. Ik knap daar gelijk op af. Doe maar gewoon.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Iemand wordt er niet interessanter door ofzo nee. Zoals ze zeggen, wat er uit de mond (vingers) komt is veel belangrijkerEn daarbij, wat moet ik ermee als er een lekkere kerel aan de andere kant van de pc zit
Kan er toch niks mee.. dus waarom bij liggen smachten.. Nee het is vaak nieuwsgierigheid bij mij
Maar ik ben sowieso al snel geintresseerd in welke mensen op fok zitten, hoe ze eruit zien,hoe ze zijn enzo
quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]klopt jah.. Mooie tijd... toen luisterden ze nog..
[..]
Integenstelling tot deze jongeman
Dus als je alleen maar wist hoe oud ik was en niet in mijn fobo had gekeken, wilde je wel neuken?quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik 'val' er niet op maar kijk er graag naar
ik zeg niet dat dat dan ook zo isquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nou ja zeg, wat een gelul! Omdat je een buik, een arm en een deel van mijn borst ziet in creatief zwart/wit?!
En zo heel erg fout ben ik nou ook weer niet... En ik neuk er ook niet zo heul erg op los!
quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daar heb je ook gelijk in. Daarom moet iedereen ook zelf weten wat ie in de fobo plaatst. Maar misschien staat dit heel simpel zo, maar mensen met zulke foto's vind ik juist gelijk niet meer boeiend. Ik knap daar gelijk op af. Doe maar gewoon.Krijg altijd beetje patsergevoel bij zulke foto's. Net als vrouwtjes die het nodig vind veel bloot te laten zien enzo. Heb ik ook niets mee.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:36 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat fobo had ik destijds zo gemaakt, en dat weet jij waarschijnlijk nog wel, omdat de SC daar toen zo over ging, ontgroening e.d. En dat ik een foto van mijn billen moest plaatsen en dan pas echt mee mocht lullen
Geef me maar eens ongelijkquote:
Gluren doen we allemaal.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
* Cuegirllie betrapt Venco op gluren!!
Maar de mogelijkheid van teruggluren is er nietquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gluren doen we allemaal.
Althans, dat denk ik.
volgens mij heb ik zowat elk mannelijk persoon hier al gevraagdquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dus als je alleen maar wist hoe oud ik was en niet in mijn fobo had gekeken, wilde je wel neuken?
ik kan wel naar venco gluren!?!?quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar de mogelijkheid van teruggluren is er niet
Aha, en dat was n.a.v. die foto's?quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik zeg niet dat dat dan ook zo is
ik zeg alleen dat dat dan mijn gevoel er bij is
Oei... heb je het zó erg nodig??quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
volgens mij heb ik zowat elk mannelijk persoon hier al gevraagd
ik ben daar niet zo serieus in geloof ik
maar t feit blijft de foto's zijn okee olee olee
quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik kan wel naar venco gluren!?!?
Maar ik niet naar jou.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik kan wel naar venco gluren!?!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |