quote:
Ik heb gemaild. :s
* trots is(en het nog steeds eng vind)
Wij zijn ook trots op jequote:Op dinsdag 30 december 2008 16:32 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb gemaild![]()
Een kort mailtje maar dat is volgens mij eerst wel goed.
* trots is (maar het nog steeds eng vind)
Idd. hoop wel dat we iets van het vervolg meekrijgen. Details niet echt nodig.quote:
Zoals ik al zei, je moet jezelf wijs gaan maken dat jij de hoofdprijs bent, hoe belachelijk het misschien ook klinkt.quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:32 schreef rival het volgende:
[..]
ach dat ken ik man.. en dat soort gevoelens ben je echt niet zomaar kwijt...
ik kan wel zeggen je moet het juist andersom zien, jij bent de prijs.... maar dat werkt niet. dat heeft gewoon tijd nodig.....
wat je wel kan doen is zorgen dat die gedachtes je niet negatief beinvloeden.... wat ik deed.. als je dus in een bepaalde situatie komt dat je iets wel of niet wilt doen (wel mailen, niet mailen, wel afstandelijk, niet afstandelijk, wel toegeven, niet toegeven.. whatever) dan moet je jezelf voorstellen dat je met een "minder" iemand omgaat... hoe zou je dan reageren? of acteren? en zo moet je je nu ook proberen te gedragen....
Oppervlakkige details mogen inderdaad welquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Idd. hoop wel dat we iets van het vervolg meekrijgen. Details niet echt nodig.
Maar of het goed voelt enz natuurlijk wel.
Ik ben een open boek dus ik ben bang van welquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Idd. hoop wel dat we iets van het vervolg meekrijgen. Details niet echt nodig.
Maar of het goed voelt enz natuurlijk wel.
Klein stukkie maar inderdaad,quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:45 schreef Bengeltje het volgende:
Anderhalf uur, dat is toch makkelijk te doen.
Nee, auto. En als ik mijn nieuwe baan krijg heb ik ook meer vrije tijd dus wat dat betreftquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:40 schreef vencodark het volgende:
Ach joh, das geen afstand. En is het anderhalf uur lopen, fietsen, auto, ov, vliegtuig of wat?
Zij heeft een foto van de zijkant genomen en dat kan ik niet dik noemen.quote:Trouwens, je zei dat je in het echt wat dikker bent, dat maakt toch niet uit? Zij misschien ook wel en als je elkaar, op welke manier dan ook, aantrekkelijk vindt, maken die paar kilo's niet uit. Meer om vast te houden.
Dat is wel een ding idd, want ik ben normaal heel open.quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:43 schreef Q. het volgende:
RZ, wees niet meteen te open, probeer er wat geheimzinnigheid in te bouwen. Succes!
anderhalf das niks! try 22 uurquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:45 schreef Bengeltje het volgende:
Anderhalf uur, dat is toch makkelijk te doen.
Ik houd wel van ondeugende meisjes.quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:43 schreef S95Sedan het volgende:
Wel een boefje trouwens, je mag helemaal niet je mail meesturen in een berichr op RP
We kunnen moeilijk vragen of we eerst je mails moeten gaan controleren op openheid he.quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is wel een ding idd, want ik ben normaal heel open.
Misschien houdt ze haar buik in.quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:47 schreef RealZeus het volgende:
Zij heeft een foto van de zijkant genomen en dat kan ik niet dik noemen.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik houd wel van ondeugende meisjes.
nope dat werkt niet echtquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is geen pretje meer als je dat elke weekend zou moeten doen.
Ene weekend heen andere weekend terugquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is geen pretje meer als je dat elke weekend zou moeten doen.
Ik heb ooit een meisje op ruim 60 uur afstand gehadquote:
Jeetje, hoe ben je daar in hemelsnaam doorheen gekomen?quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb ooit een meisje op ruim 60 uur afstand gehad
quote:Op dinsdag 30 december 2008 17:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jeetje, hoe ben je daar in hemelsnaam doorheen gekomen?
Wat een reis elke keer. Om over de kosten nog maar te zwijgen!
Ik las 60 meter.Daarom reageerde ik beetje overdreven... maar bij nader inzien:
Jeetje, hoe ben je daar doorheen gekomen?
Wat een reis elke keer, om over de kosten nog maar te zwijgen.( en dit keer meen ik het)
Hehequote:Op dinsdag 30 december 2008 17:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jeetje, hoe ben je daar in hemelsnaam doorheen gekomen?
Wat een reis elke keer. Om over de kosten nog maar te zwijgen!
Ik las 60 meter.Daarom reageerde ik beetje overdreven... maar bij nader inzien:
Jeetje, hoe ben je daar doorheen gekomen?
Wat een reis elke keer, om over de kosten nog maar te zwijgen.( en dit keer meen ik het)
Amerika is toch maar 6.5uur hoe kan het naar brazilie dan 60uur zijn?quote:Op dinsdag 30 december 2008 17:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hehe![]()
Ik heb het wel een beetje verdraait neergezet maar ze woonde in Brazilie. Van deur tot deur 60 uur onderweg.
Ja CG, die dingen die in de bijbel staan enzo.quote:
wat een gedoe allemaal. Wel nog lang volgehouden?quote:Op dinsdag 30 december 2008 17:26 schreef Belsezar het volgende:
Meestal eerst een vlucht binnen europa. Uurtje of 3 wachten. Dan 12 uur naar sao paulo meestal 5 uur wachten. Dan 2 uur naar porto alegre dan gaan we eerst altijd naar een hotel dan nog 7 uur met de auto en ik ben bij oma. Dan moest ik nog een pleurisstuk van een paar uur rijden naar haar.
Dus ok 60 was overdreven maar tussen de 40 en 50 zit het zeker.
Hmm misschien moet ik de bijbel toch eens gaan lezenquote:Op dinsdag 30 december 2008 17:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja CG, die dingen die in de bijbel staan enzo.
Nou.. heb ze nog nooit gezienquote:
3 jaar, maar ze belazerde me.quote:Op dinsdag 30 december 2008 17:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
wat een gedoe allemaal. Wel nog lang volgehouden?
We zijn hopelijk vast niet de enigenquote:Op dinsdag 30 december 2008 17:47 schreef vencodark het volgende:
Nee, ik zit net te denken dat ik nog geen wonder kan bedenken in mijn omgeving.
Dat is nog best lang ookquote:
Goede Kerst gehad met mijn familie, cadeau'tjes en gourmet.quote:Op dinsdag 30 december 2008 17:51 schreef Miss_S het volgende:
Het wonder is 1 berichtje op een datingsite?
Hoe is iedereen de kerst doorgekomen hier?
Ik zat in Londen met mijn kerstvrouwpakjeen mijn vriendje natuurlijk
Ja, das wel beetje laag zeg maar. Je zou haast schadevergoeding vragen vanwege alle kosten.quote:Op dinsdag 30 december 2008 17:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maar pff, dat het dan op zo'n manier over moet gaan en helemaal omdat je dan ook zo ver weg zit.
Oude gewoontequote:Op dinsdag 30 december 2008 17:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Goede Kerst gehad met mijn familie, cadeau'tjes en gourmet.![]()
Enne, Londen.maare... vriendje hebben, wat doe je in het singlestopic?
Betekend dat ook dat je al 1,5 jaar single-af bent?quote:Op dinsdag 30 december 2008 17:56 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Oude gewoontezat hier 1,5 jaar geleden toen ik wel echt single was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |