nu nog beller en lyndaquote:Op woensdag 31 december 2008 10:34 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zie je, als ik en Sgele er zijn kan het nog wel gezellig zijn hier
Zijn dat de meest foute nummers?quote:Op woensdag 31 december 2008 10:35 schreef Crazy-M het volgende:
wij luisteren de foute 111![]()
Ook lachen man
jahquote:Op woensdag 31 december 2008 10:36 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zijn dat de meest foute nummers?
Ik zie hier alleen met mensen die ouder zijn, dus alleen maar van die gare sjit muziek hahaha
Inderdaad!quote:
jah en ik zat weer met inwerken in mn oude werkquote:Op woensdag 31 december 2008 10:37 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Inderdaad!
We gaan gewoon verder hoor volgens jaar! Of we kapen dit topic terug,
of we maken gewoon een nieuwe
Beetje druk geweest hier, dus nog geen nieuw topic gemaakt.
Dat klinkt ook niet zo gezellig voor de laatste dag van het jaarquote:Op woensdag 31 december 2008 10:36 schreef Koekz het volgende:
Hier een compleet gesloten pand aan het beveiligen... dr is helemaal maar dan ook helemaal niemand aanwezig behalve ik dan... Gelukkig word ik om 14.00 uur afgelost!
Zegt me even niets, maar volgens mij is dat goed?quote:
omg.... ergquote:Op woensdag 31 december 2008 10:39 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zegt me even niets, maar volgens mij is dat goed?
Hier nu Elvissssssss
" in the ghetttttoooooooooooooooo"
hahahaha, ik mag in het nieuwe jaar weer iemand inwerken.quote:Op woensdag 31 december 2008 10:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah en ik zat weer met inwerken in mn oude werk
Neuh nie helemaalquote:Op woensdag 31 december 2008 10:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
omg.... erg
nu hier:
Think we are alone now ...:P
Tjah,quote:Op woensdag 31 december 2008 10:43 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
hahahaha, ik mag in het nieuwe jaar weer iemand inwerken.
Inwerken vind ik altijd wel leuk om te doen, mits die gene wel wat kennis heeft
Ik zet hier zo mijn mp3 speler wel op, begin echt gek te worden van die oude kut meuk op de radioquote:Op woensdag 31 december 2008 10:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
omg.... erg
nu hier:
Think we are alone now ...:P
kloptquote:
hehequote:Op woensdag 31 december 2008 10:47 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik zet hier zo mijn mp3 speler wel op, begin echt gek te worden van die oude kut meuk op de radio
Kan ik me wel voorstellen, maar wel weer relaxt om daar te zijn dan?quote:Op woensdag 31 december 2008 10:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Tjah,
was weer ff wennen hier
totaal andere werksfeer dan bij de brandweer man
Hier nu ook guus meeuwis....quote:Op woensdag 31 december 2008 10:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
klopt
het was nu guus meeuwis met donder en bliksem en krijg nu:
Celebration time !!!!
Zeker weten, maar wat ze hier draaien nietquote:
jaaaah tuurlijkquote:Op woensdag 31 december 2008 10:49 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Kan ik me wel voorstellen, maar wel weer relaxt om daar te zijn dan?
Volgens mij wel jah :dquote:Op woensdag 31 december 2008 10:49 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Hier nu ook guus meeuwis....
Als ik hem hoor moet ik altijd aan de lama's denken... iemand die aflevering gezien?
hahaquote:Op woensdag 31 december 2008 10:50 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zeker weten, maar wat ze hier draaien niet
Nog even en ik sta op het punt hardcore op te zetten hahahaha
Toppie man!quote:Op woensdag 31 december 2008 10:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jaaaah tuurlijk
echt heerlijk rustig enzo, geen gestress,
mensen die hun vak verstaan !!!
Ik kan hier helaas niet op youtube.quote:
Mogguh logi!!!!quote:Op woensdag 31 december 2008 10:56 schreef Logician het volgende:
*gaaaaaaaaaap* (tevens een stiekeme hoooooooooooooi)
In je hol...zit een lege fles wijn!quote:Op woensdag 31 december 2008 10:56 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik kan hier helaas niet op youtube.
Maar dat stukje dat guus een nummer gaan zingen, en 1 van die dude's van de lama's dat nummer na moet doen... met bewegingen enzo... echt prachtig gewoon![]()
iddquote:Op woensdag 31 december 2008 10:55 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Toppie man!
Dan weet je weer waarvoor je IT'er bent, als je met mensen bent die hun vak verstaan
en weer je het naar je zin hebt
zal hem zo is zoeken op youtubequote:Op woensdag 31 december 2008 10:56 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik kan hier helaas niet op youtube.
Maar dat stukje dat guus een nummer gaan zingen, en 1 van die dude's van de lama's dat nummer na moet doen... met bewegingen enzo... echt prachtig gewoon![]()
@logi hoooooooooooooooooiquote:Op woensdag 31 december 2008 10:56 schreef Logician het volgende:
*gaaaaaaaaaap* (tevens een stiekeme hoooooooooooooi)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |