Proost pimp!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 31 december 2008 12:30 schreef Sgele het volgende:
[..]
Da's allemaal wel heel leuk... Maar Lyn krijgt nog steeds die foto niet
* Sgele heft het glas
Proost Droxz
Ben de woensdag voor kerstmis teruggekomenquote:Op woensdag 31 december 2008 12:35 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Proost pimp!!!!!!!!!!!!!!!!
Was je ondertussen trouwens nog naar verweggiestan geweest?
maar wel gezelligquote:
Dat scheelt een hoop idd!quote:Op woensdag 31 december 2008 12:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar wel gezellig
aantal collegas hier die eigenlijk vrij hebben, hebben hun vriendin mee genomen enzo :d
Ok dan! Waar is onze nieuwe lading import ho's?quote:Op woensdag 31 december 2008 12:35 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ben de woensdag voor kerstmis teruggekomen
Januari of februari weer
ben je ziek geweest?quote:Op woensdag 31 december 2008 12:37 schreef lynda het volgende:
[..]
Dat scheelt een hoop idd!
Ik mag vanaf volgende week weer wat uren proberen te werken![]()
quote:
WOW dat is echt goed nieuwssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 31 december 2008 12:37 schreef lynda het volgende:
[..]
dat doen we vandaag dus juist nietquote:Op woensdag 31 december 2008 12:37 schreef lynda het volgende:
[..]
Ouders hebben niets meer te zeggenquote:Op woensdag 31 december 2008 12:40 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
WOW dat is echt goed nieuwssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Ok dat klinkt wel gezelligquote:Op woensdag 31 december 2008 12:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar wel gezellig
aantal collegas hier die eigenlijk vrij hebben, hebben hun vriendin mee genomen enzo :d
Vuurwerkquote:Op woensdag 31 december 2008 12:40 schreef Runx het volgende:
he zijn jullie geen vuurwerk aan het afsteken
goedemiddag![]()
Serieus? Dat is echt geweldig nieuwssssssss!quote:Op woensdag 31 december 2008 12:41 schreef lynda het volgende:
[..]
Ouders hebben niets meer te zeggen![]()
Overleg met longarts word ook vervroegd
ondertussen de party 538 zender op de achtergrondquote:Op woensdag 31 december 2008 12:41 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ok dat klinkt wel gezellig
Hier hebben ze alleen een " vrouw" en "kinderen"
Dit jaar misschien voor langere tijd daar naartoe om de boel te runnenquote:Op woensdag 31 december 2008 12:38 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ok dan! Waar is onze nieuwe lading import ho's?
Zo, je maakt er een sport van he! hahaha
Doe dat thuis manquote:Op woensdag 31 december 2008 12:42 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Serieus? Dat is echt geweldig nieuwssssssss!
Ik had je graag helemaal willen bespringen, dit is goed!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |