Dat laatste weet ik natuurlijk niet maar het gaat hier nu echt onwijs snelquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Snel is discutabel of halve bedrijf loopt via internet de top2000 te luisteren
Het gaat zo snel ik zie wat je straks gaat tikken, "Bier" zie ik staan.quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat laatste weet ik natuurlijk niet maar het gaat hier nu echt onwijs snel.
quote:Fetishmodel Ancilla Tilia is uitgeroepen tot de meest sexy vegetariėr van 2008. Ancilla, die vorig jaar ook al in de Playboy was te bewonderen, kreeg de titel van Wakker Dier, die de verkiezing organiseerde.
Noah Valentijn, bekend van het Schnitzelparadijs, werd de meest sexy mannelijke vegetariėr. Vorig jaar wonnen Monique van der Werf (Zoop) en Guido Weijers (SBS6). Ancilla is overigens regelmatig sidekick van Giel Beelen op vrijdagnacht. Wie nog nooit van Ancilla gehoord heeft moet hier even kijken.
Nou dat dusquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Deze![]()
kutcover
![]()
gewoon tig plaatsen hoger dan het origineel.
Was wel een beetje te verwachtenquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:25 schreef borisz het volgende:
Ancilla Tilia meest sexy vegetariėr
[..]
Vind 'em wel mooiquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Deze![]()
kutcover
![]()
gewoon tig plaatsen hoger dan het origineel.
Eigenlijk best wel geinigquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:34 schreef Sirolf het volgende:
Goed... en wat vind je van de muziek die ze maakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |