Kleinzusje is bi, dus je vrouw kan meegenieten.quote:Op woensdag 31 december 2008 14:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Oh jee, laat mijn vrouw het niet horen.![]()
²
Wil je ook een koekje ?quote:Op woensdag 31 december 2008 15:01 schreef Blight het volgende:
Ik dacht dat dit topic over speculaas ging.
Volgeerne, frele deerne.quote:Op woensdag 31 december 2008 15:06 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wil je ook een koekje ?![]()
Katje voor MOD
Je hoort toch weinig met zo'n boerkini aan?quote:Op woensdag 31 december 2008 14:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Oh jee, laat mijn vrouw het niet horen.![]()
²
Gaat om het gevoelquote:Op woensdag 31 december 2008 15:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Je hoort toch weinig met zo'n boerkini aan?
ho hoquote:Op woensdag 31 december 2008 15:57 schreef kleinzusje het volgende:
Maar ff ontopic !
Ik vind ruudje echt een hele goeie !
Tis wel een 010 fan ( minpunt).
Maar zoals ik hem "ken" istie altijd cool, objectief, rustig, met humor,
kan tegen alle trollers op en geliefd bij ho, he en bi
Ik heb al vanaf drie verschillende computers op Evander Sno gestemd.quote:
Neequote:Op woensdag 31 december 2008 15:21 schreef Happel het volgende:
Sollicitatie nou al ontvangen Ray?
Hup, naar PC nummer 4quote:Op woensdag 31 december 2008 16:02 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik heb al vanaf drie verschillende computers op Evander Sno gestemd.
Heb je de sluier al gekocht?quote:Op woensdag 31 december 2008 14:42 schreef kleinzusje het volgende:
Als je het wordt, ben ik wel net zo lief voor je als je vrouw trouwens
quote:
Leuk probeersel, maar er mag nog gesolliciteerd worden, dus wordt er echt nog niks bekend gemaakt.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:49 schreef SCH het volgende:
Feliciteer hier Bansheeboy - de nieuwe VBL-mod
t' issum gelukt
Ja hallo, dat topic is er toch naiefje.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Leuk probeersel, maar er mag nog gesolliciteerd worden, dus wordt er echt nog niks bekend gemaakt.
quote:Op woensdag 31 december 2008 16:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja hallo, dat topic is er toch naiefje.
Er is toch een felicitatietopic, dat is er toch niet zomaar. Feliciteer jij mensen dan zomaar voor niks ofzo.quote:
quote:Op woensdag 31 december 2008 16:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Er is toch een felicitatietopic, dat is er toch niet zomaar. Feliciteer jij mensen dan zomaar voor niks ofzo.
FGa jij nou zitten beweren dat ik voor de kat zijn kut een felicitatietopic heb geopend, want dan ben je nog niet jarig Bossie, zo in de laatste uurtjes van het jaar
Ik sta ook best hoog voor een eigen feli topicquote:Op woensdag 31 december 2008 16:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Er is toch een felicitatietopic, dat is er toch niet zomaar. Feliciteer jij mensen dan zomaar voor niks ofzo.
FGa jij nou zitten beweren dat ik voor de kat zijn kut een felicitatietopic heb geopend, want dan ben je nog niet jarig Bossie, zo in de laatste uurtjes van het jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |