Ik zei toch geen idioot..quote:
Ik vind hem juist ontzettend goed lijken op die idiootquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:57 schreef RayMania het volgende:
Pizzakoppo, van jou vind ik het echt verschrikkelijk irritant.
Debiel danquote:
JA!! HIER ZEG JE HET DUS WEL, GOTCHA!!quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:58 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik vind hem juist ontzettend goed lijken op die idioot
Shit, YOU GOT ME !!quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:59 schreef denthemen het volgende:
[..]
JA!! HIER ZEG JE HET DUS WEL, GOTCHA!!
Waar?quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:58 schreef denthemen het volgende:
Ray, jouW grappen zijn laag bij de grond
Zit je nou weer te klagen?quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:58 schreef denthemen het volgende:
[..]
Debiel dan
Ray, jou grappen zijn laag bij de grond, die zou ik eerder van Sjimz verwachten
Nu welquote:
Maar je bent geen Adothehaguequote:Op dinsdag 30 december 2008 23:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Ok, even serieus. Alle factoren die als een pré kunnen worden gezien:
- ik kom al heel lang op Fok!, pak 'm beet een jaar of 7
- In de poll sta ik bovenaan
- Ik heb verstand van voetbal, ik ben voornl. een voetballiefhebber die objectief naar het spelletje kijkt, ik heb wel een lichte voorkeur voor AZ vanwege de voetbalfilosofie.
- Etc.
- Ik heb een nette sollicitatiebrief opgesteld
- Ik
- Ik ben al eens Fok!ker van de week geweest
- Ik kijk zo wel²
Net ook? Je doet ook alles om mij zwart te makenquote:
Ik ben oprecht blij met je weergave. Ik moet je echter het volgende toestoppen. Ik ben professioneel genoeg om SCH "teder" te blijven behandelen, sterker nog: we gaan al jaren goed met elkaar om. Liegen was het niet, het was een fout zoals reeds eerder aangegeven. En wat smiley's betreft: ik respecteer je mening.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:09 schreef Breach het volgende:
Ok, even serieus. Alle factoren die als een nee kunnen worden gezien:
- Je liegt in je sollicitatie
- Etc.
- Je gebruikt die kut-smileys waar iedereen zich aan ergert (ook de users waar jij juist het forum aantrekkelijker voor moet maken)
- Je hebt het niet op homo's en SCH is nou eenmaal onderdeel van VBL
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:41 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat een heb ik toch schat van een vrouw, ze komt net pindarotsjes brengen, daar ben ik gek op zoals menigeen zal weten. Ja, opvulzin.²
Ja, ik heb het getroffen. Ik ben Allah dankbaar. Maar hé, ik ben ook best tof.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:55 schreef Suijk het volgende:
Dus eerst krijg je saté, sla en warme Marokkaanse thee en dan ook nog pindarotsjes? Waar vind je zo'n vrouw nog tegenwoordig.
Dan heeft jouw vrouw het ook maar getroffen. Ik hoop niet dat als je moderator wordt, je dan teveel tijd aan VBL gaat besteden en dan je vrouw verwaarloosd wordt. Het kost toch een uurtje of 70 á 80 per week, zo'n forum moderator spelen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik heb het getroffen. Ik ben Allah dankbaar. Maar hé, ik ben ook best tof.²
Oh ja joh? Dat wordt dan wel een probleem, daar ik overdag toch een fulltime baan heb. Kan ik geen "wanneer het me uitkomt"-mod worden? Anders komt mijn privéleven in het geding.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:01 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dan heeft jouw vrouw het ook maar getroffen. Ik hoop niet dat als je moderator wordt, je dan teveel tijd aan VBL gaat besteden en dan je vrouw verwaarloosd wordt. Het kost toch een uurtje of 70 á 80 per week, zo'n forum moderator spelen.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:41 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat een heb ik toch schat van een vrouw, ze komt net pindarotsjes brengen, daar ben ik gek op zoals menigeen zal weten. Ja, opvulzin.²
Schandalig! De poll is namelijk bindend!quote:Op woensdag 31 december 2008 14:20 schreef petre86 het volgende:
Vandaag heeft een user op de FOK!frontpage vele linkjes gepost naar nieuwsberichten, maar met een link naar de stemoptie voor bsb. Simpelweg de poll verstieren dus. Ter info.
quote:Op woensdag 31 december 2008 14:20 schreef petre86 het volgende:
Vandaag heeft een user op de FOK!frontpage vele linkjes gepost naar nieuwsberichten, maar met een link naar de stemoptie voor bsb. Simpelweg de poll verstieren dus. Ter info.
Ja pizzakoppo weet gewoon niet beter.quote:Op woensdag 31 december 2008 14:20 schreef petre86 het volgende:
Als kloon van BsB wil je natuurlijk dat je 'vader' de baas wordt. Kan je ongeremd stoute dingen doen.quote:Op woensdag 31 december 2008 14:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja pizzakoppo weet gewoon niet beter.
Je meot het hem dus niet kwalijk nemen.
Geen opvulzin deze keer?quote:Op woensdag 31 december 2008 14:32 schreef BansheeBoy het volgende:
Oh jee, dat is minder, iemand wil mij als fraudeur afschilderen.²
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:12 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben professioneel genoeg om SCH "teder" te blijven behandelen
quote:Op woensdag 31 december 2008 14:20 schreef petre86 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door kleinzusje op 31-12-2008 14:44:52 ]All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Wie was het wel eigenlijk? Ik ben best wel nieuwsgierig. Het is zonde, want ik hechtte wel degelijk wat waarde aan die poll. En dat ik nu wat extra's erbij type is irrelevant: puur voor de lay-out van mijn post.quote:Op woensdag 31 december 2008 14:33 schreef sjimz het volgende:
ow het was pizzakoppo niet eens zie ik nu.
Althans niet onder die naam![]()
Idd. Ik bezit het geestelijk vermogen van een dobbelsteen. Beide kanten zijn opgeteld altijd zéven.quote:Op woensdag 31 december 2008 14:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja pizzakoppo weet gewoon niet beter.
Je meot het hem dus niet kwalijk nemen.
Tis als toekomstig mod wel belangrijk dat je VBL nOObs zo als me heel lief te woord staat !quote:Op woensdag 31 december 2008 14:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wie was het wel eigenlijk? Ik ben best wel nieuwsgierig. Het is zonde, want ik hechtte wel degelijk wat waarde aan die poll. En dat ik nu wat extra's erbij type is irrelevant: puur voor de lay-out van mijn post.²
Wie dan?quote:Op woensdag 31 december 2008 14:33 schreef sjimz het volgende:
ow het was pizzakoppo niet eens zie ik nu.
Althans niet onder die naam![]()
Oh jee, laat mijn vrouw het niet horen.quote:Op woensdag 31 december 2008 14:42 schreef kleinzusje het volgende:
Als je het wordt, ben ik wel net zo lief voor je als je vrouw trouwens
Wrom niet ?quote:Op woensdag 31 december 2008 14:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Oh jee, laat mijn vrouw het niet horen.![]()
²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |