Uhhhquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
borisz of denthemen, de rest is al afgevallen in deze slopende 8delige reeks.
Waarom ben ik een bossche bol?quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:15 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Dndiek waarom word jij het niet?
Jij ben een echte bossche bol met goede eigenschappen.
Hij zal d'r vast tussen zitten, maar of het diegene met de meeste stemmen wordt...quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:19 schreef Kopbal het volgende:
Wat wordt er met die poll gedaan? Komt daaruit de toekomstige moderator?
Jij bent ook in de race?quote:
Je hebt 5 topics gemist knul!quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
Sjimz, ik had de lapo en jouw topic was gewoon veels te vroeg.
Stop nou eens met al die grappen. Straks ziet hij het echt niet meer zitten om mod te worden.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:20 schreef sjimz het volgende:
denthemen zal wel eens de langstzittende mod kunnen worden.
Pak van m'n hart.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:20 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Hij zal d'r vast tussen zitten, maar of het diegene met de meeste stemmen wordt...
Ik vermoed dat de blauwe dat onderling uit gaan vechten...quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:19 schreef Kopbal het volgende:
Wat wordt er met die poll gedaan? Komt daaruit de toekomstige moderator?
En het wordt tijd dat jij boven jezelf uit gaat stijgen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:20 schreef sjimz het volgende:
denthemen zal wel eens de langstzittende mod kunnen worden.
Alsof je zo'n poll serieus kunt nemenquote:
De lat voor Sjimz ligt sowieso al een stuk hoger hoorquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En het wordt tijd dat jij boven jezelf uit gaat stijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |