Bronquote:Platen poetsen of 180 euro boete betalen
Doordat er de laatste tijd veel gestrooid is en het te koud is om de auto te wassen, zijn veel kentekenplaten onleesbaar geworden en dat is strafbaar. Daarvoor waarschuwde het Korps landelijke politiediensten (KLPD) maandag.
'Je ziet het vooral veel bij stationwagens en andere auto's met een rechte achterkant', zegt Frans Zuiderhoek van het KLPD. Op onleesbare platen staat een boete van 90 euro. 'Per plaat.' Kentekenplaten moeten leesbaar zijn in het kader van de verkeershandhaving. 'Voor de herkenning van de voertuigen.'
Het KLPD raadt bestuurders dan ook aan bij het tanken ook even de lampen en de kentekenplaten te poetsen. 'Dat scheelt 180 euro.'
quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:01 schreef Slarioux het volgende:
Wat belachelijk dat je je aan de regels moet houden. Nederland
en met een doekje en wat water ook zo weer schoon, dus wat loop je te janken.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:02 schreef Martijn_77 het volgende:
Nee, belagelijk dat je je constant moet zorgen dat je platen schoon zijn. Rij eens door een modderplas of over een goed gestooide weg.
Je platen zijn echt zo te vuil
Dat feit bestaat al langer hoorquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:00 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Bron
O, jee Koos $p¤¤ en companen hebben weer een nieuwe melk koe gevonden. Zeker omdat ze hierdoor boetes mislopen
Ah, jij bent zo'n crimineel die met geblindeerde ruiten en onleesbare nummerplaten rondrijdt. Hopelijk leest de politie mee, pakken ze je op en nemen ze al je extremistische literatuur (lees: Elsevier) af.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:00 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Bron
O, jee Koos $p¤¤ en companen hebben weer een nieuwe melk koe gevonden. Zeker omdat ze hierdoor boetes mislopen
Bij elke tankbeurt je platen schoon schrobben is ook de moeite niet.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:02 schreef Martijn_77 het volgende:
Nee, belagelijk dat je je constant moet zorgen dat je platen schoon zijn. Rij eens door een modderplas of over een goed gestooide weg.
Met dit weer staan er nergen bij de pomp emmers met water hoor ik weet niet of je dat al is opgevallenquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:05 schreef maok het volgende:
Ik wil met een vuile voorruit kunnen rijden![]()
Als je je vooruit af en toe schoonmaakt bij de pomp kun je toch net zo snel je platen even schoonmaken?
Och och, je slaat de plank echt meters misquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:06 schreef Pool het volgende:
Ah, jij bent zo'n crimineel die met geblindeerde ruiten en onleesbare nummerplaten rondrijdt. Hopelijk leest de politie mee, pakken ze je op en nemen ze al je extremistische literatuur (lees: Elsevier) af.
Ik heb werkelijk nog nooit in mijn hele auto-bezit-tijd ook maar 1 keer de platen moeten schoonmaken omdat er modder op zat, terwijl ik toch echt niet bijzonder zuinig ben op mijn zuto en zelden de gehele zuto was dan wel door de wasstraat ga.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:02 schreef Martijn_77 het volgende:
In het geval dat.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:12 schreef Hyperdude het volgende:
Waarom strooien ze eigenlijk?
Wel koud, maar geen neerslag.
http://www.nu.nl/algemeen(...)t-na-ongevallen.htmlquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:12 schreef Hyperdude het volgende:
Waarom strooien ze eigenlijk?
Wel koud, maar geen neerslag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |