abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 december 2008 @ 10:44:57 #1
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_64492147
omdat ik vermoed dat duimelotje al richting speeltuin is, open ik er wel eentje
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
pi_64492190
Singles zonder feestdagen zijn geen echte singles.
For great justice!
pi_64492250
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 10:46 schreef Q. het volgende:
Feestdagen zonder singles zouden dan weer een uitkomst zijn voor de singles onder ons
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  dinsdag 30 december 2008 @ 10:49:32 #4
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_64492289
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 10:46 schreef Q. het volgende:
Het leven is één groot feest
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_64492301
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 10:49 schreef Elegy het volgende:

[..]

Het leven is één groot feest
Helemaal als heersers
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
  dinsdag 30 december 2008 @ 10:52:31 #6
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_64492372
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 10:41 schreef Duimelot het volgende:

[..]

ik kan dat ook te makkelijk
maar dat WIL ik dus niet meer
ik zou graag mijn eigen ik willen behouden
mijn eigen ik zit tussen mijn oren, en die raak ik nooit kwijt. De rest eromheen is slechts verpakking en opvulling
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
pi_64492434
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 10:36 schreef Duimelot het volgende:

[..]

sja met 3 kinderen blijft er geen eigen kamer over gheghe
nee maar mijn huisje inrichten zoals IK het wil vond ik geweldig
niet dat ik niet tevreden was met mijn vorige samen ingerichte stekje maar ik hoef niet te overleggen over de kleur muren de vorm van het bankstel wat er aan de muren komt e.d.
Heerlijk is dat.

maar in mijn geval speelt ook de ervaringen uit mijn vorige relatie mee.
heb ik een dag geen zin om te poetsen dan niet
zijn we druk met iets bezig kunnen we ook best om 6 uur eten ipv stipt 5 uur
is alles netjes komt er niet iemand binnen met moddervoeten die zn jas ergens neer pleurt en dan zeurt dat het een rommeltje is
Dat soort dingen, heerlijk om zelf te bepalen en geen gezuer erover te horen.
Het is mijn hok en ik doe er mee wat ik wil
(het is hier overigens altijd wel schoon en netjes maar dat is omdat ik me daar zelf t beste bij voel)

geen rekening hoeven houden met de wensen van een ander als ik er even geen zin in heb.
dat kan als je lat een stuk beter dan als je ergens een hokje onder de trap hebt waar je je kan terugtrekken
Herkenning

Samen zijn is trouwens wel fijn, mits het klopt.

Ik pas me ook graag aan aan een ander, dat vind ik fijn, als er dingen van me verwacht/geëist worden, voel ik me daar goed bij. Ik heb de neiging een beetje als een kip zonder kop rond te rennen als ik geen regels heb en daar word ik ook niet blij van.

Ik ben in bepaalde dingen heel veeleisend naar een partner toe, in andere helemaal niet.

Voorlopig vind ik het wel goed zoals het is en hoop ik dat het nog een tijdje zo kan gaan.
Verliefdheid bevalt me niet zo, samenwonen zie ik mezelf de eerste jaren niet doen, nee, zoals het nu is, is het goed
compact en kleverig.
  dinsdag 30 december 2008 @ 10:55:06 #8
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_64492451
Je moet het natuurlijk zelf willen en er open voor staan anders gaat het niet werken schat ik zo.

Moguh trouwens
  dinsdag 30 december 2008 @ 10:57:29 #9
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_64492532
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 10:55 schreef S95Sedan het volgende:
Je moet het natuurlijk zelf willen en er open voor staan anders gaat het niet werken schat ik zo.

Moguh trouwens
Maar in dat geval is er dus ook niks aan de hand. Hooguit dat de mensen om je heen blijven zaniken "wanneer je nou eens aan de man/vrouw gaat"
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_64492565
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 10:57 schreef Elegy het volgende:

[..]

Maar in dat geval is er dus ook niks aan de hand. Hooguit dat de mensen om je heen blijven zaniken "wanneer je nou eens aan de man/vrouw gaat"
Dan vraag ik me sowieso af waar mensen zich mee bemoeien
compact en kleverig.
  dinsdag 30 december 2008 @ 11:00:44 #11
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_64492623
quote:

[..]

Dat ligt er ook maar net aan als je het er dan zelf steeds over hebt kan ik het me wel voorstellen.
  dinsdag 30 december 2008 @ 11:05:36 #12
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_64492775
quote:

[..]

ik moet zeggen, dat was het grote voordeel van mijn achtbaan ritje van afgelopen jaar, deze kerst is het voor het eerst een keer NIET ter sprake gekomen bij de ouderlijke instantie
  dinsdag 30 december 2008 @ 11:09:21 #13
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_64492897
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 11:00 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dat ligt er ook maar net aan als je het er dan zelf steeds over hebt kan ik het me wel voorstellen.
Ja, als je zelf continu loopt te zeuren is dat één ding. Het wordt vervelend als men niet schijnt te kunnen begrijpen dat er daadwerkelijk mensen bestaan die wél prima op zichzelf kunnen staan.

Ergens begin dit jaar waren er ook een aantal r&p'ers die meenden de wijsheid in pacht te hebben en beweerden dat de "happy single" niet bestond en een marketingtruc was. Daar zit wellicht een kern van waarheid in maar dat geldt dus niet voor iedereen. Dat wilde er echter maar niet in. Want "samen alles delen" was het grootste goed en als je daar niet van was, dan was je vast een lelijke dikke nerd zonder sociale contacten en mishandeld door je ouders.
pi_64493008
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 11:09 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ja, als je zelf continu loopt te zeuren is dat één ding. Het wordt vervelend als men niet schijnt te kunnen begrijpen dat er daadwerkelijk mensen bestaan die wél prima op zichzelf kunnen staan.

Ergens begin dit jaar waren er ook een aantal r&p'ers die meenden de wijsheid in pacht te hebben en beweerden dat de "happy single" niet bestond en een marketingtruc was. Daar zit wellicht een kern van waarheid in maar dat geldt dus niet voor iedereen. Dat wilde er echter maar niet in. Want "samen alles delen" was het grootste goed en als je daar niet van was, dan was je vast een lelijke dikke nerd zonder sociale contacten en mishandeld door je ouders.
Dat "wel op zichzelf kunnen staan" is ook weer wat kort door de bocht. Je kiest ervoor of niet.
Het heeft niet altijd iets met kunnen te maken.
  dinsdag 30 december 2008 @ 11:16:51 #15
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_64493070
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 11:14 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Dat "wel op zichzelf kunnen staan" is ook weer wat kort door de bocht. Je kiest ervoor of niet.
Het heeft niet altijd iets met kunnen te maken.
Ik doelde dus op de situatie dat als je er zelf doelbewust voor kiest hè Dat is voor veel relatie-mensen onbegrijpelijk.
  dinsdag 30 december 2008 @ 11:17:05 #16
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_64493077
Nou ja, al lees ik zo het vorige topic terug lijkt het me dat een aantal er niet open voor staan. Daarnaast wordt is er dan ook weer door diezelfden een aantal keer al gezegd dat ze het zo missen blabla. hypocriet?
  dinsdag 30 december 2008 @ 11:17:42 #17
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_64493094
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 11:17 schreef S95Sedan het volgende:
Nou ja, al lees ik zo het vorige topic terug lijkt het me dat een aantal er niet open voor staan. Daarnaast wordt is er dan ook weer door diezelfden een aantal keer al gezegd dat ze het zo missen blabla. hypocriet?
Wie en waar dan?
pi_64493119
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 11:09 schreef Elegy het volgende:
Want "samen alles delen" was het grootste goed en als je daar niet van was, dan was je vast een lelijke dikke nerd zonder sociale contacten en mishandeld door je ouders.
Jij was niet dik, toch?
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_64493120
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 11:16 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ik doelde dus op de situatie dat als je er zelf doelbewust voor kiest hè Dat is voor veel relatie-mensen onbegrijpelijk.
Toch denk ik dat niet zo, de meeste relatie mensen snappen dat ook wel, die wat verblind zijn die snappen dat niet. Ik zal wel zo naief zijn en denken dat de meeste toch niet zo'n roze bril ophebben.
pi_64493145
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 11:18 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Toch denk ik dat niet zo, de meeste relatie mensen snappen dat ook wel, die wat verblind zijn die snappen dat niet. Ik zal wel zo naief zijn en denken dat de meeste toch niet zo'n roze bril ophebben.
Ik vind inzien dat de meeste mensen geen roze bril ophebben juist getuigen van het tegendeel van naiviteit. Maar dat ben ik .
pi_64493214
Ach, cliché, een relatie moet een aanvulling zijn...
compact en kleverig.
pi_64493219
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 11:19 schreef Litpho het volgende:

[..]

Ik vind inzien dat de meeste mensen geen roze bril ophebben juist getuigen van het tegendeel van naiviteit. Maar dat ben ik .
Dus jij zegt dat het merendeel een roze bril op heeft? Dan heb ik een heel naar leven achter de rug dat mijn roze bril meer oranje/rood is geworden.

Hoi Lit.
  dinsdag 30 december 2008 @ 11:22:00 #23
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_64493231
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 11:18 schreef Litpho het volgende:

[..]

Jij was niet dik, toch?
Nee, dát niet nee
  dinsdag 30 december 2008 @ 11:22:28 #24
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_64493250
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 11:17 schreef Elegy het volgende:

[..]

Wie en waar dan?
Maakt dat uit dan?
pi_64493288
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 11:21 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Dus jij zegt dat het merendeel een roze bril op heeft?
Nee .
pi_64493293
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 11:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ach, cliché, een relatie moet een aanvulling zijn...
Ben ik met je eens, jezelf kunnen blijven *kuch* en de ander ook zichzelf laten.
Zeker pas je je bij sommige dingen aan, maar dat liefst zonder dat het een nadeel wordt voor een van de twee.
pi_64493325
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 11:23 schreef Litpho het volgende:

[..]

Nee .
Ik zag daarna pas dat ik het iets verkeerd had gelezen.
  dinsdag 30 december 2008 @ 11:25:24 #28
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_64493344
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 11:22 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Maakt dat uit dan?
Ja, want een bewering an sich is niet zo heel erg interessant zonder onderbouwing Je kan het ook niet willen zeggen om mensen niet voor het hoofd te willen stoten, maar breng het dan ook niet ter sprake om te beginnen. Want dan krijg je deze vraag gegarandeerd, in elk geval van mij dus
  dinsdag 30 december 2008 @ 11:28:05 #29
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_64493432
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 08:30 schreef Duimelot het volgende:

[..]

ik voel het precies als jij
ik heb nu alles op orde, het gaat netjes, moet ik me opeens weer aanpassen enzo
maarrrrrrr als je dan heftig verliefd wordt enzo dan ben je opeens best bereid die tijd daar aan op te maken (alleen dan niet je vrienden vergeten!)
en langzaamaan wen je dan weer aan een leven delen en van het een komt misschien het ander.
Wel moet er toch heel wat gebeuren voor ik de grote sprong van het samenwonen nogmaals waag.
Ik heb geen zin over een paar jaar weer overnieuw te moeten beginnen (huisje zoeken, alles regelen, inboedel aanschaffen etc.)

Het is dan ook heel dubbel
ik wil niet mijn hele leven alleen maar ik wil wel zelfstandig blijven
zijnvast mannen die dat ook willen en dan komt het helemaal goed
  dinsdag 30 december 2008 @ 11:31:25 #30
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_64493536
  dinsdag 30 december 2008 @ 11:32:04 #31
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_64493556
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 11:28 schreef S95Sedan het volgende:

[..]
Zegt ze niet wat verder ook dat ze er een dubbel gevoel over heeft:
quote:
Het is dan ook heel dubbel
ik wil niet mijn hele leven alleen maar ik wil wel zelfstandig blijven
Zo te lezen zit ze tussen twee kanten, namelijk een relatie en haar vrijheid maar is ze wél bereid om tussen die twee te schipperen

Correct me if I'm wrong.
  dinsdag 30 december 2008 @ 11:32:09 #32
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_64493560
Gaan we zwaaien
pi_64493580
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 11:28 schreef S95Sedan het volgende:

[..]
Dat is één persoon, nog eentje. Het waren meerderen zei je.
krijg de neiging om terug te lezen na dit stukje, maar ik doe het niet.
pi_64493592
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 11:23 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Ben ik met je eens, jezelf kunnen blijven *kuch* en de ander ook zichzelf laten.
Zeker pas je je bij sommige dingen aan, maar dat liefst zonder dat het een nadeel wordt voor een van de twee.
Niemand zei dat een relatie gemakkelijk is he...

Het is nou eenmaal geven en nemen.
Als je in een relatie zit met iemand die graag neemt en je bent erg verliefd, zijn sommige mensen gauw geneigd teveel te gaan geven.

En dat wordt een probleem als ze niet meer verliefd zijn en/of inzien dat ze teveel hebben gegeven, zie dan de boel nog maar eens recht te trekken.
compact en kleverig.
  dinsdag 30 december 2008 @ 11:34:31 #35
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_64493631
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 11:32 schreef Elegy het volgende:

[..]

Zegt ze niet wat verder ook dat ze er een dubbel gevoel over heeft:
[..]

Zo te lezen zit ze tussen twee kanten, namelijk een relatie en haar vrijheid maar is ze wél bereid om tussen die twee te schipperen

Correct me if I'm wrong.
Ja dat wel maar ik vind zoiets hypocriet om te zeggen omdat je niet weet hoe het loopt.
pi_64493785
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 11:33 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Niemand zei dat een relatie gemakkelijk is he...

Het is nou eenmaal geven en nemen.
Als je in een relatie zit met iemand die graag neemt en je bent erg verliefd, zijn sommige mensen gauw geneigd teveel te gaan geven.

En dat wordt een probleem als ze niet meer verliefd zijn en/of inzien dat ze teveel hebben gegeven, zie dan de boel nog maar eens recht te trekken.
Dat is wel een feit lijkt me, het zijn toch twee (meestal) zeer verschillende personen die zich tot elkaar
aangetrokken voelen. Dus makkelijk is het zeker niet.

Als je teveel hebt gegeven, kan je het niet meer rechttrekken. De ander is daar dan al aan gewend en wil dat waarschijnlijk niet meer opgeven. Maar één manier om daar vanaf te komen en je weet wel wat dat is.
pi_64493851
Ik persoonlijk vind het momenteel vooral eng. Alles dat dichtbij komt, saboteer ik. Ik kan ook niet zeggen dat ik toe ben aan een relatie, beter zorg ik eerst dat mijn leven écht op orde is (al gaat het beter en beter). Het single-leventje ben ik eigenlijk best tevreden mee. Ik kan me niet voorstellen dat ik nu iemand tegen zou komen die écht bij me past en waarvoor ik die tevredenheid op zou willen geven. Want je weet nooit zeker of een leven met iemand anders uiteindelijk geluk oplevert. Hoewel ik echt wel geloof dat er iemand voor me is. Ik zou hem alleen dus pas tegen willen komen als ik nóg tevredener ben met mijn single-leventje.

Ik denk dat ik 2010 gewoon weer met vrienden vier . En nu ga ik terugzoeken wat ik hier vorig jaar over schreef.
pi_64494002
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 11:41 schreef MLI het volgende:
Ik persoonlijk vind het momenteel vooral eng. Alles dat dichtbij komt, saboteer ik. Ik kan ook niet zeggen dat ik toe ben aan een relatie, beter zorg ik eerst dat mijn leven écht op orde is (al gaat het beter en beter). Het single-leventje ben ik eigenlijk best tevreden mee. Ik kan me niet voorstellen dat ik nu iemand tegen zou komen die écht bij me past en waarvoor ik die tevredenheid op zou willen geven. Want je weet nooit zeker of een leven met iemand anders uiteindelijk geluk oplevert. Hoewel ik echt wel geloof dat er iemand voor me is. Ik zou hem alleen dus pas tegen willen komen als ik nóg tevredener ben met mijn single-leventje.

Ik denk dat ik 2010 gewoon weer met vrienden vier . En nu ga ik terugzoeken wat ik hier vorig jaar over schreef.
Dat je het eng vindt, oke. Maar waarom zou je het "gelukkig gevoel" niet proberen als het voor je klaar staat.
Als het uiteindelijk niets meer is dan het gevoel van die paar dagen/maanden (whatever) dan heb je toch dat beetje gehad, zonde om dat te missen. Lijkt mij.
pi_64494046
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 11:41 schreef MLI het volgende:

Tevreden zijn met wat je hebt is een kunst opzich. En het gras is altijd groener aan de overkant he
Ik heb echt het idee dat jij straks mega burgerlijk gaat worden
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
  dinsdag 30 december 2008 @ 11:48:17 #40
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_64494067
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 11:46 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Dat je het eng vindt, oke. Maar waarom zou je het "gelukkig gevoel" niet proberen als het voor je klaar staat.
Als het uiteindelijk niets meer is dan het gevoel van die paar dagen/maanden (whatever) dan heb je toch dat beetje gehad, zonde om dat te missen. Lijkt mij.
Hard schreeuwen dat het niet gebeurd en dan uiteindelijk doen ze precies het tegenovergestelde.
pi_64494129
Het enige wat mij eng lijkt is weer intiem worden met iemand, dat is alweer zo lang geleden dat ik me een kleuter op dat gebied voel, en om mijn leeftijd zullen veel vrouwen toch echt verwachten dat ik wat dat betreft geen kleuter meer ben.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 30 december 2008 @ 11:52:02 #42
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_64494184
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 11:34 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ja dat wel maar ik vind zoiets hypocriet om te zeggen omdat je niet weet hoe het loopt.
Da's niet hypocriet, da's tevreden zijn met hoe het nu is maar open staan voor een eventuele verandering als dat de status quo verbeterd, of op zijn minst niet achteruit gaat.

Hypocriet zou zijn hier zeggen dat je tevreden bent met hoe het is maar ondertussen koortsachtig op zoek bent.
pi_64494414
Grmbl krijg echt weer de kriebels als ik zie dat mijn ex als laatste lurker in mijn fobo staat.
  dinsdag 30 december 2008 @ 12:00:27 #44
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_64494492
Jij hebt toch helemaal geen fobo
pi_64494522
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 12:00 schreef Elegy het volgende:
Als zelfs hij dat weet te vinden. Hij zal het wel bij zijn favo's hebben staan.

Hey ik vind jou zelfs bij hyves, alles is te vinden.
  dinsdag 30 december 2008 @ 12:01:13 #46
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_64494523
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 12:00 schreef Elegy het volgende:
Kloon misschien?
pi_64494537
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 11:58 schreef Bengeltje het volgende:
Grmbl krijg echt weer de kriebels als ik zie dat mijn ex als laatste lurker in mijn fobo staat.
kut is dat he...
compact en kleverig.
  dinsdag 30 december 2008 @ 12:03:23 #48
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_64494602
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 12:01 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Als zelfs hij dat weet te vinden. Hij zal het wel bij zijn favo's hebben staan.
Wat Sedan zegt idd. Ik heb geen idee of je een kloon bent van iemand en dat interesseert me ook niks maar ik heb nog nooit een foto(boek) van jou gezien, vandaar
pi_64494626
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 12:01 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

kut is dat he...
Och k*t. We gaan goed met elkaar om. Heel goed zelfs. maar het voelt wel vreemd ja.
Alsof ik in de gaten word gehouden.
  dinsdag 30 december 2008 @ 12:05:45 #50
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_64494701
Jezus laat hem waar maken jullie je druk om. Laat hem lekker kijken. Waarom moet overal een rede achter zitten waarom iemand iets doet.
pi_64494722
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 12:03 schreef Elegy het volgende:

[..]

Wat Sedan zegt idd. Ik heb geen idee of je een kloon bent van iemand en dat interesseert me ook niks maar ik heb nog nooit een foto(boek) van jou gezien, vandaar
Ik ben geen kloon en heb geen kloon. Ik sta gewoon bij de vrouwen fobo's, dat ik geen linkje hier naar toe heb aangevinkt moge nu wel duidelijk zijn.
  dinsdag 30 december 2008 @ 12:07:23 #52
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_64494768
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 12:06 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Ik ben geen kloon en heb geen kloon. Ik sta gewoon bij de vrouwen fobo's, dat ik geen linkje hier naar toe heb aangevinkt moge nu wel duidelijk zijn.
Ah okee. Ik heb gewoon de moeite nog niet genomen om te gaan zoeken, klik gewoon wel als ik het zie staan, anders niet

Nu ga ik wel even kijken, natuurlijk
pi_64494777
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 12:05 schreef S95Sedan het volgende:
Jezus laat hem waar maken jullie je druk om. Laat hem lekker kijken. Waarom moet overal een rede achter zitten waarom iemand iets doet.
Jij hebt er dus totaal geen begrip voor en geen verstand van hoe zoiets voelt. Aangezien
je ook geen jarenlange relatie hebt gehad, negeer ik dit antwoord van jou maar. Jij weet niet beter.
pi_64494821
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 12:07 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Jij hebt er dus totaal geen begrip voor en geen verstand van hoe zoiets voelt. Aangezien
je ook geen jarenlange relatie hebt gehad, negeer ik dit antwoord van jou maar. Jij weet niet beter.
Toffe hond
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
  dinsdag 30 december 2008 @ 12:09:31 #55
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_64494840
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 12:07 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Vast

En ja in ben direct.
pi_64494858
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 12:07 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ah okee. Ik heb gewoon de moeite nog niet genomen om te gaan zoeken, klik gewoon wel als ik het zie staan, anders niet

Nu ga ik wel even kijken, natuurlijk
Hoeft niet, staat niets bijzonders in en zeker geen foto van mezelf. Het is dan ook een fobo en geen smoelenboek.
  dinsdag 30 december 2008 @ 12:12:47 #57
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_64494954
Waarom wel van je poes dan?
pi_64494985
Bengeltje
  dinsdag 30 december 2008 @ 12:14:38 #59
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_64495029
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 12:10 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Hoeft niet, staat niets bijzonders in en zeker geen foto van mezelf. Het is dan ook een fobo en geen smoelenboek.
Jij bent ook steenbok

Net als ik, hoog en solitair bovenop de berg
pi_64495070
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 12:13 schreef Den_Haag het volgende:
Bengeltje
Hoi DH.
Krijg het gevoel van jaloezie maar niet kwijt hoor. Moet je toch iets aan doen.
  dinsdag 30 december 2008 @ 12:19:04 #61
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_64495195
Maargoed weg ervan, pas op dat jullie niet verdrinken.
pi_64495207
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 12:14 schreef Elegy het volgende:

[..]

Jij bent ook steenbok

Yep, mijn zoon ook. Lekker eigenwijs op de goede momenten. Mijn momenten natuurlijk.
pi_64495217
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 12:14 schreef Elegy het volgende:

[..]

Jij bent ook steenbok

en mn oma
compact en kleverig.
  dinsdag 30 december 2008 @ 12:20:03 #64
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_64495238
ik ben ook steenbok en TE eigenwijs soms
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  dinsdag 30 december 2008 @ 12:21:11 #65
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_64495271
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 12:19 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Yep, mijn zoon ook. Lekker eigenwijs op de goede momenten. Mijn momenten natuurlijk.
[Emiel Ratelbandmode]

Élk moment is jóuw moment! Tjakkaaaaa!!!!111einz!!1eleven!1

[/Emiel Ratelbandmode]

pi_64495282
Gaan we het over sterrenbeelden hebben ?

Ik ben een echte kreeft.
pi_64495308
Ik ben tweelingen

Zal maar niet vertellen hoe geweldig die zijn,wordt iedereen hier afgunstig
compact en kleverig.
pi_64495371
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 12:20 schreef Paxlie het volgende:
ik ben ook steenbok en TE eigenwijs soms
Dat is eruit te trappen.
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 12:21 schreef PBateman1978 het volgende:
Gaan we het over sterrenbeelden hebben ?

Ik ben een echte kreeft.
Kreeften zijn het beste in een pan met kokend water toch?
pi_64495376
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 12:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben tweelingen

De waarheid kan hard zijn .
pi_64495415
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 12:23 schreef Bengeltje het volgende:
Kreeften zijn het beste in een pan met kokend water toch?
  dinsdag 30 december 2008 @ 12:27:04 #71
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_64495430
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 12:24 schreef Litpho het volgende:

[..]

De realiteit de voorkant van een trein is harder.
  dinsdag 30 december 2008 @ 12:30:47 #72
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_64495520
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 12:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben tweelingen

Afhankelijk van welke telling er aan gehouden worden ben ik ofwel een leeuw of een kreeft, en gelukkig is astrology zo geschreven dat je in allebij wat kunt herkennen
pi_64495542
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 12:24 schreef Litpho het volgende:

[..]

Even opgezocht.

Tweelingen is een beweeglijk luchtteken en “beweeglijk” betekent hier nogal veranderlijk. Steeds willen ze meer weten, hun kennis kunnen ze vaak in hun voordeel aanwenden, door hun meer dan gemiddelde intelligentie.

Veranderlijk, idd.
pi_64495547
compact en kleverig.
pi_64495571
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 12:05 schreef S95Sedan het volgende:
Ben je van suffe eenzinsposts en smileyposts overgestapt naar suffe zeikposts? Zeikventje ben je, bah.
pi_64495585
Oh, bonjour.
pi_64495618
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 12:26 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik vond het wel passend bij je Dexter plaatje. sorry.
pi_64495657
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 12:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
klopt precies
Die van mij klopt ook heel goed.

http://newage.rubriek.nl/spiritueel/kreeft.asp
  dinsdag 30 december 2008 @ 12:39:36 #79
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_64495668
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 12:33 schreef dawg het volgende:

[..]

Ben je van suffe eenzinsposts en smileyposts overgestapt naar suffe zeikposts? Zeikventje ben je, bah.
Moet ook gebeuren. Zeikwijven hebben we hier inmiddels wel genoeg dus dan pas ik er ook nog wel bij vind je ook niet?

Ik ben trouwens Maagd voor degene die dat spirituele gelul serieus nemen.
pi_64495675
Ik ontmoette de moeder van een ex voor het eerst en zij vroeg na een uurtje: Ben jij toevallig een tweeling ?
compact en kleverig.
pi_64495698
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 12:19 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Oh maar dat kan een Vis ook zo vaak
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
pi_64495702
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 12:39 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Moet ook gebeuren. Zeikwijven hebben we hier inmiddels wel genoeg dus dan pas ik er ook nog wel bij vind je ook niet?

Ik ben trouwens Maagd voor degene die dat spirituele gelul serieus nemen.
Wat doe je hier dan? Als je dat vindt? Rot dan gewoon op naar een sc waar mensen je wel mogen, en zij jou ook.
  dinsdag 30 december 2008 @ 12:41:55 #83
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_64495708
pi_64495735
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 12:41 schreef dawg het volgende:
Rot dan gewoon op naar een sc waar mensen je wel mogen, en zij jou ook.
Is dat niet een klein beetje dubbel, dawg? .
  dinsdag 30 december 2008 @ 12:46:54 #85
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_64495761
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 12:44 schreef Litpho het volgende:

[..]

Dawg heeft nog nooit van het woord sarcasme gehoord schat ik zo.

U hebt gezocht op het woord: sarcasme).
RESULTAAT
 sar·cas·me het; o bittere, bijtende spot
pi_64495776
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 12:41 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Oh maar dat kan een Vis ook zo vaak
Elk sterrenbeeld. Ik ben nog geen persoon tegengekomen die nooit eens eigenwijs is.
pi_64495777
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 12:15 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Hoi DH.
Krijg het gevoel van jaloezie maar niet kwijt hoor. Moet je toch iets aan doen.
Wie jaloezie?
  dinsdag 30 december 2008 @ 12:48:33 #88
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_64495790
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 12:47 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Elk sterrenbeeld. Ik ben nog geen persoon tegengekomen die nooit eens eigenwijs is.
Jawel, mij
pi_64495791
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 12:44 schreef Litpho het volgende:

[..]

Ja, probeer maar eens iets op te vragen op Fok! nu, fucking traag.
Maar jeweets.
pi_64495797
quote:
Is het tegenovergestelde van mij zo ongeveer
compact en kleverig.
pi_64495805
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 12:46 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dawg heeft nog nooit van het woord sarcasme gehoord schat ik zo.

U hebt gezocht op het woord: sarcasme).
RESULTAAT
 sar·cas·me het; o bittere, bijtende spot
Ja ja , het is fok enz. Groot verschil voor Sedannetje.
Zo nu weer genoeg aandacht gegeven.
pi_64495835
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 12:47 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Das waar, maar volgens mijn ouders heb ik er een patent op
pi_64495852
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 12:47 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Wie jaloezie?
Ik, Venetié.
pi_64495859
pi_64495867
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 12:52 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Ik, Venetié.
Niet zo miepen, je ging toch mee naar Rio?
  dinsdag 30 december 2008 @ 12:54:09 #96
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_64495877
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 12:49 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Mevrouw nog meer te zeuren?
pi_64495918
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 12:49 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Zo'n fok-abo heeft grote voordelen hoor. Oa de ignore-functie.
For great justice!
pi_64495957
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 12:57 schreef Q. het volgende:

[..]

Maar dat kost geld.
  dinsdag 30 december 2008 @ 12:59:17 #99
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_64495971
Ben ik toch nog ergens goed voor.
pi_64495982
quote:

[..]

Als ik mijn ogen uitsteek hoef ik het ook niet te lezen, en volgens mij zou dat maar zo minder pijn kunnen doen dan de baggerlayout.
pi_64496033
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 12:53 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Niet zo miepen, je ging toch mee naar Rio?
Ik miep nooit.

En nee ik ga niet mee naar Rio terwijl jij elke schuddende bil nakijkt.
quote:

[..]

Blijkt, gelukkig heb ik ervaring in kinderen negeren. Werkt prima.
  dinsdag 30 december 2008 @ 13:06:14 #102
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_64496067
volgens : http://www.catharinaweb.nl/astrologie/ascendantberekening.htm
"Wanneer je geen uitlaatklep hebt voor je kracht en creativiteit kan dit omslaan in cynisme of bitterheid. "

En dat klopt stiekum toch wel, ik was/ben me daar een partij cynisch en bitter de afgelopen maanden
  dinsdag 30 december 2008 @ 13:07:18 #103
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_64496079
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 13:06 schreef kwaakvaak het volgende:
volgens : http://www.catharinaweb.nl/astrologie/ascendantberekening.htm
"Wanneer je geen uitlaatklep hebt voor je kracht en creativiteit kan dit omslaan in cynisme of bitterheid. "

En dat klopt stiekum toch wel, ik was/ben me daar een partij cynisch en bitter de afgelopen maanden
Ga op boksen
pi_64496119
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 12:52 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Ik, Venetié.
Als je nog snel een ticket koopt
Heb een 2 persoonskamer
  dinsdag 30 december 2008 @ 13:13:22 #105
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_64496224
Je lijkt JB wel "kop in het zand"

En ja ik ben irritant en vervelend kutjong af en toe, went er maar aan want dat gaat niet veranderen, en zoals ik al een keer tegen MLI heb gezegd al heeft een van jullie problemen ermee, jammer dan.
pi_64496258
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 13:09 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Als je nog snel een ticket koopt
Heb een 2 persoonskamer
Mag ik mijn lieve knuffel dan meenemen? Zonder wil ik eigenlijk niet.
pi_64496359
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 13:14 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Mag ik mijn lieve knuffel dan meenemen? Zonder wil ik eigenlijk niet.
Als hij in je koffer past
pi_64496414
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 13:03 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Ik miep nooit.

En nee ik ga niet mee naar Rio terwijl jij elke schuddende bil nakijkt.
Ik klaag toch ook niet als jij weer met de poolboys aan het sjanzen bent?
pi_64496449
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 13:18 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Als hij in je koffer past
Grote koffer aanschaft. Komt goed.
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 13:20 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Ik klaag toch ook niet als jij weer met de poolboys aan het sjanzen bent?
Ik sjans niet met poolboys, het zegt het al "boys". tsss.
pi_64496473
Ik ga gewoon nergens naartoe
compact en kleverig.
pi_64496486
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 13:22 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Grote koffer aanschaft. Komt goed.
Oke. zie je morgenochtend op Schiphol
pi_64496507
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 13:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]

Ik sjans niet met poolboys, het zegt het al "boys". tsss.
Das alleen een titel, dat weet je best. En doe maar niet zo onschuldig. Die ene keer met Carlos en toen daarna met Gianni en niet vergeten vorig jaar Markos natuurlijk.
  dinsdag 30 december 2008 @ 13:25:32 #113
141482 Q.
JurassiQ
pi_64496520
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 12:59 schreef Litpho het volgende:

[..]

Als ik mijn ogen uitsteek hoef ik het ook niet te lezen, en volgens mij zou dat maar zo minder pijn kunnen doen dan de baggerlayout.
Daar heb je me.
For great justice!
pi_64496547
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 13:25 schreef Q. het volgende:

[..]

Daar heb je me.
Daar heeft Danny mij (en mijn geld) niet.
pi_64496566
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 13:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga gewoon nergens naartoe
Wil je ook mee in de koffer?
Zal wel gezellig zijn. Misschien komen hier nog stelletjes van.
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 13:24 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Das alleen een titel, dat weet je best. En doe maar niet zo onschuldig. Die ene keer met Carlos en toen daarna met Gianni en niet vergeten vorig jaar Markos natuurlijk.
Volgens mij verwar je me met iemand anders.
pi_64496597
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 13:27 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Pas ik erin?
compact en kleverig.
pi_64496601
quote:

[..]

Zal wel gezellig zijn. Misschien komen hier nog stelletjes van.
pi_64496621
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 13:26 schreef Litpho het volgende:

[..]

Wat is er zo erg aan baggerlayout.
  dinsdag 30 december 2008 @ 13:30:08 #119
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_64496633
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 13:29 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Wat is er zo erg aan baggerlayout.
De naam zegt het al
pi_64496634
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 13:28 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Pas ik erin?
Samen met mijn knuffel?? uhm goede vraag. Zal flink proppen worden.
pi_64496653
Ligt eraan wie je knuffel is, Bengeltje.
  dinsdag 30 december 2008 @ 13:31:04 #122
141482 Q.
JurassiQ
pi_64496657
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 13:26 schreef Litpho het volgende:

[..]

Het is niet mijn geld, het is van de bank.
For great justice!
pi_64496687
quote:
[..]

Volgens mij verwar je me met iemand anders.
Je houdt de rest misschien voor de gek maar mij niet jongedame!
pi_64496710
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 13:30 schreef dawg het volgende:
Ligt eraan wie je knuffel is, Bengeltje.
Hey, dat is niet van belang, is mijn mijn mijn. Heb ik ook eens iets, moet ik gelijk weer delen.
pi_64496714
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 13:30 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Samen met mijn knuffel?? uhm goede vraag. Zal flink proppen worden.
voor een kamer met jou wil ik wel een tijdje opgevouwen zitten
compact en kleverig.
  dinsdag 30 december 2008 @ 13:33:10 #126
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_64496717
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 13:32 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Je houdt de rest misschien voor de gek maar mij niet jongedame!
Carlos dat was die lange toch, donker haar.
pi_64496743
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 13:33 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ik ben er ook nog
pi_64496756
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 13:33 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

ik ben er ook nog
o ja...

Hm, dat maakt het wat lastiger...
Slaap jij maar in de kast ofzo dan
compact en kleverig.
pi_64496799
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 13:34 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

o ja...

dinsdag 30 december 2008 @ 13:36:48 #130
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_64496809
quote:

[..]

o ja...

Mag ie elke ochtend uit de kast komen

Matige grap
pi_64496853
Dus D_H, nooit meer mensen meevragen op vakantie
  dinsdag 30 december 2008 @ 13:42:44 #132
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_64496975
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 13:33 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

mag ik ook mee? draag ik jullie in die koffer wel
pi_64496977
quote:

[..]

o ja...

jij slaapt maar buiten in de gondel
  dinsdag 30 december 2008 @ 13:45:42 #134
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_64497043
Ik-ga-op-vakantie-en-ik-neem-mee?
pi_64497063
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 13:42 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Met Kwaak?
compact en kleverig.
pi_64497093
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 13:36 schreef Elegy het volgende:

[..]

Mag ie elke ochtend uit de kast komen

Matige grap
Moest wel even lachen. Maar zie DH niet als iemand die uit de kast moet komen.
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 13:42 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Dat lijkt me anders helemaal niet erg. Onder de sterrenhemel.... romantiek ten top.
pi_64497110
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 13:46 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Met Kwaak?
als je dat wilt. slapen Bengeltje en ik wel in het bed
pi_64497160
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 13:48 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

als je dat wilt. slapen Bengeltje en ik wel in het bed
dus je wil me niet meer?
compact en kleverig.
  dinsdag 30 december 2008 @ 13:49:45 #139
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_64497163
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 13:46 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Met Kwaak?
nou niet net doen of dat een straf is he!... Mijn ego wat doe je met met
pi_64497213
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 13:49 schreef kwaakvaak het volgende:

[..]

nou niet net doen of dat een straf is he!... Mijn ego wat doe je met met
zo bedoelde ik het niet hoor

Je had de intonatie verkeerd gelezen
compact en kleverig.
  dinsdag 30 december 2008 @ 13:56:41 #141
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_64497342
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 13:49 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

dus je wil me niet meer?
You're the weakest link
  dinsdag 30 december 2008 @ 14:05:52 #142
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_64497465
Gaat hard opeens zeg hier, hevige discussies ook.
  dinsdag 30 december 2008 @ 14:14:59 #143
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_64497602
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 13:51 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

zo bedoelde ik het niet hoor

Je had de intonatie verkeerd gelezen
gelukkig

* kwaakvaak boekt wel een hotel voor ons tweeen hoor, dan komt bengeltje vanzelf wel..

Want getrouw aan mijn sterrenbeeld boek ik geen lullig hotel namelijk
pi_64497611
quote:

[..]

dus je wil me niet meer?
/dubbel
pi_64497616
quote:

[..]

dus je wil me niet meer?
jij wil niet
  dinsdag 30 december 2008 @ 14:19:52 #146
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_64497661
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 14:14 schreef kwaakvaak het volgende:

[..]

gelukkig

* kwaakvaak boekt wel een hotel voor ons tweeen hoor, dan komt bengeltje vanzelf wel..

Want getrouw aan mijn sterrenbeeld boek ik geen lullig hotel namelijk
Kleine, goedkopere hotelletjes hebben ook wel zo hun charme met uitzicht op glooiende heuvels, bossen en de sterren 's nachts
  dinsdag 30 december 2008 @ 14:22:59 #147
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_64497722
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 14:19 schreef Elegy het volgende:

[..]

Kleine, goedkopere hotelletjes hebben ook wel zo hun charme met uitzicht op glooiende heuvels, bossen en de sterren 's nachts
aha!... jij ascocieerd mijn geen lullig hotel met een duur hotel! En dat is niet de correcte ascociatie
  dinsdag 30 december 2008 @ 14:25:00 #148
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_64497770
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 14:19 schreef Elegy het volgende:

[..]

Totdat je 's morgens wakker wordt je koffers zijn gejat en je te voet terug naar nederland moet. Niet te vergeten die droge boterham die je 's ochtends op had.
pi_64497787
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 14:22 schreef kwaakvaak het volgende:

[..]

aha!... jij ascocieerd mijn geen lullig hotel met een duur hotel! En dat is niet de correcte ascociatie
Sterker nog, sommige dure hotels... .
  dinsdag 30 december 2008 @ 14:26:26 #150
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_64497797
tvp
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  dinsdag 30 december 2008 @ 14:28:12 #151
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_64497844
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 14:22 schreef kwaakvaak het volgende:

[..]

Oh, dus ipv een F1 hotel boek je een Etap hotel?
  dinsdag 30 december 2008 @ 14:32:22 #152
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_64497949
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 14:28 schreef Elegy het volgende:

[..]

Oh, dus ipv een F1 hotel boek je een Etap hotel?
of als ik een hele stoere bui heb misschien zelfs wel een holiday inn!
pi_64497976
het gaat over vakanties en hotels!!!

mag ik mee!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 30 december 2008 @ 14:34:03 #154
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_64498000
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 14:32 schreef kwaakvaak het volgende:

[..]

Doet me denken aan het hotel hier dichtbij op het strand, die heet zo geloof ik
  dinsdag 30 december 2008 @ 14:35:50 #155
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_64498054
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 14:32 schreef kwaakvaak het volgende:

[..]

Kinky!
pi_64498173
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 14:33 schreef rival het volgende:
het gaat over vakanties en hotels!!!

mag ik mee!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.
  dinsdag 30 december 2008 @ 14:42:34 #157
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_64498218
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 14:35 schreef Elegy het volgende:

[..]

Kinky!
ja he!

Maar nu ontopic he... Ik heb nog steeds de onweerstaanbare behoefte om weer een tijdje niet in Nederland te zijn, en als het enigszins kan gewoon wat freelance werk te doen vanuit het land waar ik dan ben, en dat kan.. Heb vorig jaar ook gedaan, gaat prima. Maar ik zou dat het liefst niet alleen doen, maar graag met toch een vrouw erbij. Nu heb ik twee opties, of wel ik zoek een vrouw in het buitenland waar ik naar toe wil en ga als het lijkt te klikken die kant op, of ik zoek een vrouw vanuit deze kant die wel in is voor een avontuur in het buiteland. Maar een man die eigenlijk liever weg wil uit nederland, is dat eigenlijk een afknapper?

(vaag verhaal ik weet het... ik krijg het niet helemaal goed mijn vingers uit.. Beetje raar gevoel in mijn hoofd vandaag )
pi_64498263
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 14:42 schreef kwaakvaak het volgende:
Maar een man die eigenlijk liever weg wil uit nederland, is dat eigenlijk een afknapper?
Als je naar een warm land toe gaat? Ik gok van niet .
pi_64498266
Wat is het hier ingekakt en saai

Hey B., jij ook weer vrijgezel ja?
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_64498275
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 14:44 schreef MNR het volgende:

. M! .
  dinsdag 30 december 2008 @ 14:45:23 #161
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_64498288
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 14:44 schreef Litpho het volgende:

[..]

Als je naar een warm land toe gaat? Ik gok van niet .
Dat ligt ok maar net aan wat voor vrouw je tegenkomt natuurlijk.
pi_64498318
Heuj L
(is het nog steeds zo dat je elkaar niet mag begroeten omdat het dan incrowd wordt? )

Is Joey nog langs geweest, lately? En MLI ook nog steeds in de jawel-niet dus kwestie

Iedereen nog leuke dingen doen voor oud en nieuw? Trouwens weer kennis genomen van een ander fenomeen. Naast bindingsangst hebben we nu ook bindingsdrang
pi_64498333
quote:

[..]

ja he!

Maar nu ontopic he... Ik heb nog steeds de onweerstaanbare behoefte om weer een tijdje niet in Nederland te zijn, en als het enigszins kan gewoon wat freelance werk te doen vanuit het land waar ik dan ben, en dat kan.. Heb vorig jaar ook gedaan, gaat prima. Maar ik zou dat het liefst niet alleen doen, maar graag met toch een vrouw erbij. Nu heb ik twee opties, of wel ik zoek een vrouw in het buitenland waar ik naar toe wil en ga als het lijkt te klikken die kant op, of ik zoek een vrouw vanuit deze kant die wel in is voor een avontuur in het buiteland. Maar een man die eigenlijk liever weg wil uit nederland, is dat eigenlijk een afknapper?

(vaag verhaal ik weet het... ik krijg het niet helemaal goed mijn vingers uit.. Beetje raar gevoel in mijn hoofd vandaag )
Ik snap je verhaal volledig! Ik kan ook niet rustig op een plek blijven voor lang. En ik heb beide gehad. Een vrouw van hier maar die wilde dus niet het avontuur in en omgekeerd eentje daar maar die belazerde mij.

Nu alleen, ook wel fijn maar een vrouw erbij zou fijner zijn. Maar moeilijk te vinden dus. En ik heb weleens een blauwtje gelopen toen duidelijk werd dat ik in mijn leven rond wil reizen enzo. Zij wilde niet uit de buurt van haar ouders
pi_64498336
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 14:40 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Nee.
nou dan toch niet.. pak ik zelf wel het vliegtuig naa.......
nee dit gaat em niet worden

ik wil gewoon mee!
pi_64498355
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 14:45 schreef S95Sedan het volgende:
Dat ligt ok maar net aan wat voor vrouw je tegenkomt natuurlijk.
Warme landen.. nee, helemaal te gek. Voor mij is het aantrekkelijk als een man erop uit wil, ik houd wel van cultuur en zo.
pi_64498362
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 14:46 schreef MNR het volgende:
Heuj L
(is het nog steeds zo dat je elkaar niet mag begroeten omdat het dan incrowd wordt? )
Ja. En nee. .
quote:
Is Joey nog langs geweest, lately?
Nee, niet na de laatste ronde FB over Singles en waarom het al dan niet gesloten zou moeten worden .
quote:
En MLI ook nog steeds in de jawel-niet dus kwestie
Je hebt nu eenmaal sommige constanten nodig in het leven .
quote:
Iedereen nog leuke dingen doen voor oud en nieuw? Trouwens weer kennis genomen van een ander fenomeen. Naast bindingsangst hebben we nu ook bindingsdrang
Ah, die kende je nog niet? Het is een fase .
  dinsdag 30 december 2008 @ 14:48:30 #167
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_64498368
Ik zie alweer hoelaat het is, paar mensen op hun pik getrapt en de hele kliek gaat me nu negeren
pi_64498370
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 14:44 schreef MNR het volgende:

M!

Al een tijdje inmiddels weer Hoe is het met jou?
pi_64498428
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 14:47 schreef rival het volgende:

[..]

nou dan toch niet.. pak ik zelf wel het vliegtuig naa.......
nee dit gaat em niet worden

ik wil gewoon mee!
Je wilde een nee. Is het weer niet goed genoeg?

En iedereen zoekt het maar uit. Nog een maandje en ik ben een maand weg naar de tropen
pi_64498432
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 14:48 schreef Litpho het volgende:
Nee, niet na de laatste ronde FB over Singles en waarom het al dan niet gesloten zou moeten worden .
[..]

Je hebt nu eenmaal sommige constanten nodig in het leven .
[..]

Ah, die kende je nog niet? Het is een fase .
Ah jammer. Joey is altijd gezellig

Mooi, mooi, hehe.

Nee, was me nog niet bekend. Nooit eerder van gehoord zelfs.
pi_64498445
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 14:48 schreef S95Sedan het volgende:
Ik zie alweer hoelaat het is, paar mensen op hun pik getrapt en de hele kliek gaat me nu negeren
Sedan, dan ben je ook nuchter genoeg om te weten dat dat gewoon groepsvorming is en dat vanzelf weer over gaat.

Wat heb je gezegd dan?
pi_64498486
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 14:48 schreef Belsezar het volgende:
M!

Al een tijdje inmiddels weer Hoe is het met jou?
Goed, goed, goed. Zit nu op mijn werk, maar niet meer op project en ben net terug van een heer-lijk-e vakantie. Maar verveel me te pleuris (en geen motivatie om iets nuttigs te doen) dus dacht: hey, ik ga Fok! ff bezoeken, even nietsen.
  dinsdag 30 december 2008 @ 14:54:09 #173
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_64498506
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 14:51 schreef MNR het volgende:

[..]

Sedan, dan ben je ook nuchter genoeg om te weten dat dat gewoon groepsvorming is en dat vanzelf weer over gaat.

Wat heb je gezegd dan?
Ja maar iedereen loopt altijd te janken hier dat ik normaal moet reageren. En al doe je dat lopen ze weer te zeuren.

Ik had gezegd dat Bengel niet zo moest zeuren dat d'r ex in d'r fobo keek. [singles] nu ook flexibel en zonder feestdagen leverbaar
  dinsdag 30 december 2008 @ 14:54:58 #174
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_64498534
quote:
  dinsdag 30 december 2008 @ 14:55:11 #175
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_64498539
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 14:47 schreef MNR het volgende:

[..]

Warme landen.. nee, helemaal te gek. Voor mij is het aantrekkelijk als een man erop uit wil, ik houd wel van cultuur en zo.

Ik vind het zelf een lastig onderwerp om aan te snijden, maar ik wil er ook geen geheim van maken dat ik niet wil en kan beloven dat ik de komende 20 jaar in Nederland ga blijven.

En cultuur ja dat was heerlijk, ik ben niet iemand die alle nederlandse expat feestjes afloopt, en ik heb het liefst veel lokale mensen erbij om zo heerlijk de gebruiken van een land op te kunnen snuiven. Vorig jaar dus orthodoxe kerst en oudjaarsavond gedaan. Dat was SUPER!... zo anders en zo veel meer echt gevoel erin dan het nederlandse commerciele gefeest.
  dinsdag 30 december 2008 @ 14:55:53 #176
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_64498552
quote:

[..]

ja he!

Het klinkt natuurlijk wel heel avontuurlijk, maar wat zou een vrouw daar moeten gaan doen? Zal ze ook werk moeten zoeken, zichzelf aanpassen aan de cultuur daar, de taal leren etc. En wat is voor jou een tijdje? Een paar maanden? Paar jaar? Decennia?

Werken in het buitenland op projectbasis is iets wat maar weinig mensen écht aankunnen. En als ze het zelf wel kunnen zit je al snel met een gezin wat er niet zo van is gecharmeerd om om de zoveel tijd weer te verhuizen. Kinderen kunnen nauwelijks vriendschappen opbouwen, en wat moet de partner doen? Als je geld genoeg hebt om haar te onderhouden en zij vindt dat verder prima is het eenvoudiger dan dat zij haar werk moet opgeven en zelf iets moet vinden, iedere keer weer opnieuw.
  dinsdag 30 december 2008 @ 14:56:05 #177
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_64498557
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 14:54 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Pas op he
  dinsdag 30 december 2008 @ 14:56:12 #178
141482 Q.
JurassiQ
pi_64498558
MNR leeft!
For great justice!
pi_64498571
quote:
ik zal toch eens een poging wagen

je plaatst bepaalde dingen die anderen liever niet geplaatst zien worden.
hierop komen reacties. of je het misschien zou willen laten
jouw reactie is dan, ik ben zo, leer ermee leven.

maar sommige mensen willen daar helemaal niet mee leven. ze kennen je niet. je bent niet iemand waar ze wat mee moeten, je bent niet verweven in hun bestaan.

in een vriendengroep zou je allang niet meer komen, want dan krijg je boze blikken naar je hoofd en ergens tussen staan en genegeerd worden is echt geen pretje.
hier kan niemand je weghouden, of nog duidelijker maken dat je gedrag onwenselijk is.

dus rest er 1 optie, je negeren.

je kan nu 2 dingen doen.
1: je gedrag aanpassen.
2: lekker jezelf blijven (en je gedragen op een manier die anderen niet leuk vinden waardoor ze je gaan negeren.

als je hier gezellig wilt blijven doen dan pas je je gedrag iets aan. als je blijft denken, ik ben wie ik ben, leef ermee, dan blijven ze je negeren......
pi_64498585
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 14:54 schreef S95Sedan het volgende:
Ja maar iedereen loopt altijd te janken hier dat ik normaal moet reageren. En al doe je dat lopen ze weer te zeuren.

Ik had gezegd dat Bengel niet zo moest zeuren dat d'r ex in d'r fobo keek. [singles] nu ook flexibel en zonder feestdagen leverbaar
Had je misschien iets tactischer kunnen verwoorden Of wil je zeggen dat jij wel iets aan zou nemen van iemand als hij/zij zo tegen je praat?

Met de strekking van de boodschap is overigens niets mis, imho.
pi_64498605
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 14:50 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Je wilde een nee. Is het weer niet goed genoeg?

En iedereen zoekt het maar uit. Nog een maandje en ik ben een maand weg naar de tropen
nog 3 maandjes!
pi_64498636
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 14:55 schreef kwaakvaak het volgende:

Ik vind het zelf een lastig onderwerp om aan te snijden, maar ik wil er ook geen geheim van maken dat ik niet wil en kan beloven dat ik de komende 20 jaar in Nederland ga blijven.

En cultuur ja dat was heerlijk, ik ben niet iemand die alle nederlandse expat feestjes afloopt, en ik heb het liefst veel lokale mensen erbij om zo heerlijk de gebruiken van een land op te kunnen snuiven. Vorig jaar dus orthodoxe kerst en oudjaarsavond gedaan. Dat was SUPER!... zo anders en zo veel meer echt gevoel erin dan het nederlandse commerciele gefeest.
Nou, dat is toch prima? Weet weet sta je er over 10 jaar wel heel anders in. Weet je niet. Waarom vind je het een lastig onderwerp om aan te snijden?

Kheb bijna kerst gevierd in Indonesie...
pi_64498663
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 14:56 schreef Q. het volgende:
MNR leeft!
Qtie
pi_64498687
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 14:53 schreef MNR het volgende:

[..]

Goed, goed, goed. Zit nu op mijn werk, maar niet meer op project en ben net terug van een heer-lijk-e vakantie. Maar verveel me te pleuris (en geen motivatie om iets nuttigs te doen) dus dacht: hey, ik ga Fok! ff bezoeken, even nietsen.
Moet kunnen, even fokken Vakantie! Lekker hoor, waar ging hij heen?
  dinsdag 30 december 2008 @ 15:00:39 #185
141482 Q.
JurassiQ
pi_64498693
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 14:59 schreef MNR het volgende:

[..]

Qtie
Hoe is het met jouw singleheid?
For great justice!
  dinsdag 30 december 2008 @ 15:01:19 #186
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_64498712
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 14:55 schreef Elegy het volgende:

[..]

Het klinkt natuurlijk wel heel avontuurlijk, maar wat zou een vrouw daar moeten gaan doen? Zal ze ook werk moeten zoeken, zichzelf aanpassen aan de cultuur daar, de taal leren etc. En wat is voor jou een tijdje? Een paar maanden? Paar jaar? Decennia?

Werken in het buitenland op projectbasis is iets wat maar weinig mensen écht aankunnen. En als ze het zelf wel kunnen zit je al snel met een gezin wat er niet zo van is gecharmeerd om om de zoveel tijd weer te verhuizen. Kinderen kunnen nauwelijks vriendschappen opbouwen, en wat moet de partner doen? Als je geld genoeg hebt om haar te onderhouden en zij vindt dat verder prima is het eenvoudiger dan dat zij haar werk moet opgeven en zelf iets moet vinden, iedere keer weer opnieuw.
avontuur is het wel, maar ook hard bikkelen

Werk is relatief, hangt er beetje vanaf wat je doet. Ik geef dat ik, wat ik doe eigenlijk overal kan doen waar ik internet en stroom heb. Zolang mijn laptop werkt kan ik mijn werk doen. Maar ik snap je bezwaren wel, en daarom zit ik daar soms best mee. Want aan de ene kant wil ik toch graag een keertje iemand die langer bij me blijft dan een paar maanden, aan de andere kant zit er geen rust in mijn kont en wil ik gewoon erg graag nieuwe dingen leren kennen. En dan niet voor een maandje in de vorm van een lange vakantie. Nee ik heb het over periode's van toch 6 tot 12 maanden, of als het echt bevalt misschien nog langer.
  dinsdag 30 december 2008 @ 15:01:45 #187
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_64498725
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 14:56 schreef rival het volgende:

[..]

ik zal toch eens een poging wagen

je plaatst bepaalde dingen die anderen liever niet geplaatst zien worden.
hierop komen reacties. of je het misschien zou willen laten
jouw reactie is dan, ik ben zo, leer ermee leven.

maar sommige mensen willen daar helemaal niet mee leven. ze kennen je niet. je bent niet iemand waar ze wat mee moeten, je bent niet verweven in hun bestaan.

in een vriendengroep zou je allang niet meer komen, want dan krijg je boze blikken naar je hoofd en ergens tussen staan en genegeerd worden is echt geen pretje.
hier kan niemand je weghouden, of nog duidelijker maken dat je gedrag onwenselijk is.

dus rest er 1 optie, je negeren.

je kan nu 2 dingen doen.
1: je gedrag aanpassen.
2: lekker jezelf blijven (en je gedragen op een manier die anderen niet leuk vinden waardoor ze je gaan negeren.

als je hier gezellig wilt blijven doen dan pas je je gedrag iets aan. als je blijft denken, ik ben wie ik ben, leef ermee, dan blijven ze je negeren......
Dat maakt echt geen bal uit. Degene die me hier negeren zien toch alleen wat ze willen zien en dat zit me dwars. Ik hoef maar een keer wat verkeerds te zeggen hier of ik heb het al gedaan.

Gister is er ook een hele discussie geweest maar dan hoor je ze niet, pas als er wat verkeerd wordt gezegd of gedaan door mij komen ze nog ff lekker natrappen en dan kunnen ze van mij een reactie terug krijgen.
pi_64498763
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 15:00 schreef Belsezar het volgende:
Moet kunnen, even fokken Vakantie! Lekker hoor, waar ging hij heen?
Indonesie, off course.

Waar ga jij naartoe, Tropen = ?
  dinsdag 30 december 2008 @ 15:04:47 #189
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_64498790
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 14:57 schreef MNR het volgende:

[..]

Had je misschien iets tactischer kunnen verwoorden Of wil je zeggen dat jij wel iets aan zou nemen van iemand als hij/zij zo tegen je praat?

Met de strekking van de boodschap is overigens niets mis, imho.
Nou ja ik ben niet altijd even tactvol qua opmerkingen maar het wordt ook meteen als het ergste opgevat. En ja ik doe het zelf ook tegen iemand als die zoiets zegt maar ik ben dan wel mans genoeg om na een aantal minuten weer gewoon te doen. Rhu gister bevoorbeeld, zal ook even te zeuren maar dat heeft iedereen toch wel?
  dinsdag 30 december 2008 @ 15:05:35 #190
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_64498811
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 14:58 schreef MNR het volgende:

[..]

Nou, dat is toch prima? Weet weet sta je er over 10 jaar wel heel anders in. Weet je niet. Waarom vind je het een lastig onderwerp om aan te snijden
Omdat de ervaring mij geleerd heeft dat veel mensen wel gehecht zijn aan nederland, en niet langere tijd zonder hun familie, vrienden en hagelslag kunnen. Kan me heel goed voorstellen dat een vrouw met een eventuele kinderwens wel heel goed na zou moeten denken of ze voor een avontuurlijke manl kiest en de wereld over trekt, of voor wat meer zekerheid kiest en een honkvaste nederlandse man kiest die 1 maand vakantie per jaar voldoende cultuur voor 1 jaar vind.
pi_64498818
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 14:55 schreef Elegy het volgende:

[..]

Dat hangt van de personen af. Ik ben als kind de hele wereld over geweest en zat soms in een jaar tijd in 3 landen op drie scholen en met 3 huizen die ik thuis noemde. Ik kende niet anders en had/heb er totaal geen moeite mee en maak makkelijk vrienden. Mijn moeder vind het nu vervelender dat mijn vader elke dag thuis is dan toen hij weg was in het buitenland of wij in het buitenland waren en hij aan het werk was.
pi_64498866
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 15:03 schreef MNR het volgende:

[..]

Indonesie, off course.

Waar ga jij naartoe, Tropen = ?
Natuurlijk

1 feb tot 1 mrt lig ik in een hangmat aan het strand van Rio met een cocktailtje
pi_64498891
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 15:00 schreef Q. het volgende:
Hoe is het met jouw singleheid?
Available
  dinsdag 30 december 2008 @ 15:09:37 #194
141482 Q.
JurassiQ
pi_64498915
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 15:08 schreef MNR het volgende:

[..]

Available
En ben je daar tevreden mee? Ben je een happy single? Hoe lang al eigenlijk? Je had toch een hele tijd iets?
For great justice!
pi_64498928
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 15:04 schreef S95Sedan het volgende:
Nou ja ik ben niet altijd even tactvol qua opmerkingen maar het wordt ook meteen als het ergste opgevat. En ja ik doe het zelf ook tegen iemand als die zoiets zegt maar ik ben dan wel mans genoeg om na een aantal minuten weer gewoon te doen. Rhu gister bevoorbeeld, zal ook even te zeuren maar dat heeft iedereen toch wel?
Iedereen heeft dat inderdaad, maar de een gaat gevoeliger met kritiek om als de ander. Weet je dat toch gewoon voor de volgende keer bij die persoon? Niets aan het handje hoor
pi_64498948
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 15:04 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

dat klopt.

MAAR, we hebben nu wel al 2 mensen die je niet negeren. waaronder zelfs een vrouw.... wat wilt een mens nog meer?
pi_64498996
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 15:05 schreef kwaakvaak het volgende:
Omdat de ervaring mij geleerd heeft dat veel mensen wel gehecht zijn aan nederland, en niet langere tijd zonder hun familie, vrienden en hagelslag kunnen. Kan me heel goed voorstellen dat een vrouw met een eventuele kinderwens wel heel goed na zou moeten denken of ze voor een avontuurlijke manl kiest en de wereld over trekt, of voor wat meer zekerheid kiest en een honkvaste nederlandse man kiest die 1 maand vakantie per jaar voldoende cultuur voor 1 jaar vind.
Als iemand je leuk genoeg vindt, zal die persoon het niet altijd even leuk vinden om weg te gaan uit Nederland, maar uiteindelijk wel met je meegaan. Niet zo'n zorgen maken over "what if".. heb je toch niet in de hand
pi_64499015
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 15:12 schreef MNR het volgende:
Niet zo'n zorgen maken over "what if".. heb je toch niet in de hand
Altijd een wijs advies.
  dinsdag 30 december 2008 @ 15:13:10 #199
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_64499021
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 15:01 schreef kwaakvaak het volgende:

[..]

avontuur is het wel, maar ook hard bikkelen

Werk is relatief, hangt er beetje vanaf wat je doet. Ik geef dat ik, wat ik doe eigenlijk overal kan doen waar ik internet en stroom heb. Zolang mijn laptop werkt kan ik mijn werk doen. Maar ik snap je bezwaren wel, en daarom zit ik daar soms best mee. Want aan de ene kant wil ik toch graag een keertje iemand die langer bij me blijft dan een paar maanden, aan de andere kant zit er geen rust in mijn kont en wil ik gewoon erg graag nieuwe dingen leren kennen. En dan niet voor een maandje in de vorm van een lange vakantie. Nee ik heb het over periode's van toch 6 tot 12 maanden, of als het echt bevalt misschien nog langer.
Tuurlijk, je moet het ook niet overromantiseren. Ook in het buitenland is het gewoon werken.

Het probleem met jouw wens is dat het inderdaad niet makkelijk is iemand te vinden die daar in meegaat. Ik heb zelf ook weinig binding met waar ik woon, pas me snel aan. Maar in het geval van een partner zal die ook zijn/haar draai makkelijk moeten vinden. En ook nog eens werk. Als jij overal kan werken met een stekker en een stopcontact maar zij werkt bijvoorbeeld voor een KPN, dan is dat different koek dan als ze bijvoorbeeld schrijfster is.

Daarbij zeggen mensen vaak wel dat ze van reizen houden, maar daarmee willen ze alleen zeggen dat ze in de zomer naar een strand gaan en in de winter naar de piste. Ze houden wel van vakantie dus.

Een oud leerling van mijn vader werkt voor de nederlandse ambassade (geen ambassadrice maar ondersteunende staf) en die verhuist ongeveer elke twee/drie jaar naar een ander land. Haar man is schrijver en de kids gaan mee (die zijn nog vrij jong). Dat lijkt me geweldig, maar in hun geval komt dat dus goed uit.
  dinsdag 30 december 2008 @ 15:13:34 #200
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_64499035
quote:

[..]

Als iemand je leuk genoeg vindt, zal die persoon het niet altijd even leuk vinden om weg te gaan uit Nederland, maar uiteindelijk wel met je meegaan. Niet zo'n zorgen maken over "what if".. heb je toch niet in de hand
je denk ik wel gelijk, ik maak me er misschien teveel zorgen over
pi_64499078
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 15:09 schreef Q. het volgende:
En ben je daar tevreden mee? Ben je een happy single? Hoe lang al eigenlijk? Je had toch een hele tijd iets?
Hehe, wat een vragen.

Ben ik tevreden met mijn single? Wel, soms mis ik wel intimiteit of lekkere seks. Voor de verder rest ben ik eigenlijk wel blij.
Ben nu, ff denken, single sinds juni of zo? En die relatie heeft nog geen 3 maanden geduurd dus valt wel mee.

En jij? Happy single of toch stiekem beetje ontevreden?
  dinsdag 30 december 2008 @ 15:17:32 #202
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_64499104
quote:
Een oud leerling van mijn vader werkt voor de nederlandse ambassade (geen ambassadrice maar ondersteunende staf) en die verhuist ongeveer elke twee/drie jaar naar een ander land. Haar man is schrijver en de kids gaan mee (die zijn nog vrij jong). Dat lijkt me geweldig, maar in hun geval komt dat dus goed uit.
Met zo'n vrouw zo ik dus ook prima kunnen leven!.. Waar vind ik die???? Moet ik hier wat briefjes bij de ambassade ophangen wellicht
  dinsdag 30 december 2008 @ 15:17:41 #203
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_64499106
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 15:10 schreef rival het volgende:

[..]

dat klopt.

MAAR, we hebben nu wel al 2 mensen die je niet negeren. waaronder zelfs een vrouw.... wat wilt een mens nog meer?
Ja dat is wel weer waar

Maar waar het mij aan schort is dat mensen hier via een forum denken dat ze meteen weten hoe alles in elkaar steekt en op basis van assumpties een conclusie trekken.
  dinsdag 30 december 2008 @ 15:18:00 #204
141482 Q.
JurassiQ
pi_64499110
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 15:15 schreef MNR het volgende:

[..]

Hehe, wat een vragen.

Ben ik tevreden met mijn single? Wel, soms mis ik wel intimiteit of lekkere seks. Voor de verder rest ben ik eigenlijk wel blij.
Ben nu, ff denken, single sinds juni of zo? En die relatie heeft nog geen 3 maanden geduurd dus valt wel mee.

En jij? Happy single of toch stiekem beetje ontevreden?
Oooh, best lang eigenlijk al. Waarom hebben we jou hier niet eerder gezien in de tussentijd dan?

Ik ben niet helemaal 100% single meer sinds een week ofzo. Ik weet nog niet precies wat voor labeltjes ik er aan ga (willen) hangen.
For great justice!
pi_64499120
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 15:12 schreef Litpho het volgende:
Altijd een wijs advies.
Haha, hoor jou

Hoest verder met jou en de vrouwen L? Ben je al een beetje meer womanizer?
pi_64499128
quote:

[..]

Das waar. Mijn moeder heeft mijn vader ook over de hele wereld gevolgd
  dinsdag 30 december 2008 @ 15:20:11 #207
141482 Q.
JurassiQ
pi_64499136
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 15:18 schreef MNR het volgende:

[..]

Hij is de grootste womanizer van ons allemaal.
For great justice!
  dinsdag 30 december 2008 @ 15:21:32 #208
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_64499167
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 15:17 schreef kwaakvaak het volgende:

[..]

Met zo'n vrouw zo ik dus ook prima kunnen leven!.. Waar vind ik die???? Moet ik hier wat briefjes bij de ambassade ophangen wellicht
Dat zijn van die MinBuZa vrouwen, niet mis als je die aan de haak kan slaan

Wellicht krijg je ook een auto met een CD kenteken
pi_64499194
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 15:18 schreef MNR het volgende:

[..]

Haha, hoor jou

Hoezo "meer"?
pi_64499202
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 15:18 schreef Q. het volgende:
Oooh, best lang eigenlijk al. Waarom hebben we jou hier niet eerder gezien in de tussentijd dan?

Ik ben niet helemaal 100% single meer sinds een week ofzo. Ik weet nog niet precies wat voor labeltjes ik er aan ga (willen) hangen.
Aha Q., toe maar Ik ben precies op het goede moment teruggekomen, hoor ik al wel. Maar vertel eens iets meer Hoe heb je haar leren kennen en hoezo is het "niet meer 100% single"?
pi_64499205
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 15:18 schreef Q. het volgende:

[..]

Q is goed bezig! Dat doe je vrij vlot zeg!
pi_64499212
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 15:23 schreef Litpho het volgende:
Hoezo "meer"?
Okay, okay, ik vraag al niets meer
pi_64499230
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 15:24 schreef MNR het volgende:

[..]

Okay, okay, ik vraag al niets meer
Tssss .
  dinsdag 30 december 2008 @ 15:26:38 #214
141482 Q.
JurassiQ
pi_64499233
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 15:23 schreef MNR het volgende:

[..]

Aha Q., toe maar Ik ben precies op het goede moment teruggekomen, hoor ik al wel. Maar vertel eens iets meer Hoe heb je haar leren kennen en hoezo is het "niet meer 100% single"?
Ik kom net uit een korte maar krachtige relatie en binnen tien dagen nadat het uit was heb ik haar al ontmoet. Ergens in het wild (lees: Amsterdam). Ik weet nog niet wat ik er van moet denken of wat ik zelf wil momenteel dus ik hou het nog een beetje af. De vorige keer ben ik er veel te snel veel te diep in gedoken en dat deed na afloop best wel heel erg veel pijn. Daarom probeer ik nog een beetje afstand te houden.
For great justice!
pi_64499267
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 15:17 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ja dat is wel weer waar

Maar waar het mij aan schort is dat mensen hier via een forum denken dat ze meteen weten hoe alles in elkaar steekt en op basis van assumpties een conclusie trekken.
dat doet iedereen. iedereen wilt een bepaalde situatie kunnen bevatten en zonder alle feiten zal je dan toch met aannames moeten komen
pi_64499295
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 15:26 schreef Q. het volgende:

[..]

Ik kom net uit een korte maar krachtige relatie en binnen tien dagen nadat het uit was heb ik haar al ontmoet. Ergens in het wild (lees: Amsterdam). Ik weet nog niet wat ik er van moet denken of wat ik zelf wil momenteel dus ik hou het nog een beetje af. De vorige keer ben ik er veel te snel veel te diep in gedoken en dat deed na afloop best wel heel erg veel pijn. Daarom probeer ik nog een beetje afstand te houden.
Niks mis met het rustig aan doen
pi_64499300
quote:
Hey, dat klinkt alsof je iets geleerd hebt. Goed man!

Ookal is de pijn minder en is het niet iets waar je blij van wordt, je bent wijzer geworden. Nou, rustig aandoen, afstand houden is toch niets mis mee? Gewoon genieten en zoals je zelf al zegt, rustig aandoen en rustig aan in het zwembad duiken. Beetje pootjebaden is best leuk hoor (al zeg ik het zelf).

Maar je bent ook een Qtie
pi_64499321
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 15:32 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Niks mis met het rustig aan doen
een juiste balans vinden, dat vind ik lastig
  dinsdag 30 december 2008 @ 15:36:21 #219
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_64499329
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 15:21 schreef Elegy het volgende:

[..]

Dat zijn van die MinBuZa vrouwen, niet mis als je die aan de haak kan slaan
Hey daar fiets ik elke dag praktisch langs!.. Misschien toch wat vaker langzamer fietsen daar

(of als het zo koud is toch op de fiets gaan!)
pi_64499342
quote:

[..]

Dit klinkt goed. Aftasten waar dit heen gaat, niets mis mee. Genieten van de momenten.
pi_64499369
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 15:35 schreef rival het volgende:

[..]

een juiste balans vinden, dat vind ik lastig
Je moet haar niet het idee geven dat je geen/te weinig interesse hebt natuurlijk.

Altijd lastig, zeker als je gewend bent altijd je eigen plan te trekken en er plotseling toch compromisjes van je worden verwacht. Het kan even duren voordat dat "vanuit jezelf" komt en je nieuwe gedragingen hebt aangeleerd. Al zeg ik het zelf .
  dinsdag 30 december 2008 @ 15:41:15 #222
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_64499390
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 15:39 schreef Litpho het volgende:

[..]

Je moet haar niet het idee geven dat je geen/te weinig interesse hebt natuurlijk.

Altijd lastig, zeker als je gewend bent altijd je eigen plan te trekken en er plotseling toch compromisjes van je worden verwacht. Het kan even duren voordat dat "vanuit jezelf" komt en je nieuwe gedragingen hebt aangeleerd. Al zeg ik het zelf .
Teveel daarintegen is ook weer niet goed.
pi_64499415
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 15:39 schreef Litpho het volgende:

[..]

Zelfs de meest roestige vrijgezellen kunnen dit toch wel leren?
pi_64499420
Soms is het best lekker om single te zijn. Met niemand rekening houden en lekker je eigen plan trekken is gewoon heerlijk.
Als soort van reactie op Litpho's post hierboven mij enkele posts hierboven.
  dinsdag 30 december 2008 @ 15:43:02 #225
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_64499423
quote:

[..]

is slim! en dat doe je goed!... via nmlk of echt in het wild?
  dinsdag 30 december 2008 @ 15:44:15 #226
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_64499448
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 15:43 schreef kwaakvaak het volgende:

[..]

pi_64499453
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 15:42 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Dat zou je hopen .
pi_64499455
quote:

[..]

Hammerite Bengeltje, Hammerite.
pi_64499485
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 15:44 schreef Litpho het volgende:

[..]

Dat zou je hopen .
Hoop doet leven.
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 15:44 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Oja, en dat.
  dinsdag 30 december 2008 @ 15:45:50 #230
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_64499489
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 15:36 schreef kwaakvaak het volgende:

[..]

Hey daar fiets ik elke dag praktisch langs!.. Misschien toch wat vaker langzamer fietsen daar

(of als het zo koud is toch op de fiets gaan!)
Woon jij ook in Den Haag? !

Het zijn wel van die typische alfa-vrouwen hè, geen kenaus maar ze staan wel heel erg stevig in hun schoenen. Zonder uitzondering hoog opgeleid, mondain, een dikke baan en gewend om datgene te krijgen wat ze willen. Succes! En als je nog eens een baksteen nodig hebt, laat het me maar weten
  dinsdag 30 december 2008 @ 15:46:11 #231
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_64499498
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 15:44 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

dat bedekt enkel de buitenkant maar, wat er onderzit is nog steeds roestig
  dinsdag 30 december 2008 @ 15:46:47 #232
141482 Q.
JurassiQ
pi_64499521
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 15:33 schreef MNR het volgende:

[..]

Hey, dat klinkt alsof je iets geleerd hebt. Goed man!

Ookal is de pijn minder en is het niet iets waar je blij van wordt, je bent wijzer geworden. Nou, rustig aandoen, afstand houden is toch niets mis mee? Gewoon genieten en zoals je zelf al zegt, rustig aandoen en rustig aan in het zwembad duiken. Beetje pootjebaden is best leuk hoor (al zeg ik het zelf).

Maar je bent ook een Qtie
Ik heb heel veel geleerd dit jaar over vrouwen en relaties en ik heb eindelijk een beetje door hoe alles met vrouwen en relaties werkt. In 2008 heb ik een mooie basis gelegd en in 2009 ga ik er nog verder aan werken en alles optimaliseren. Hopelijk ben ik dan tegen eind 2009 ver genoeg om toe te gaan werken naar een goede, diepgaande, serieuze en langlopende relatie. Mits ik die ene perfecte vrouw tegenkom. Alhoewel dat natuurlijk ook nog eeuwen kan duren. Ik heb al wel besloten dat ik voor minder dan 99% perfect niet ga settelen.
For great justice!
  dinsdag 30 december 2008 @ 15:47:13 #233
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_64499532
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 15:46 schreef kwaakvaak het volgende:

[..]

Kruipolie
pi_64499544
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 15:42 schreef vencodark het volgende:
Soms is het best lekker om single te zijn. Met niemand rekening houden en lekker je eigen plan trekken is gewoon heerlijk.
ik vind het heerlijk.
en voor de intieme momenten heb je weer buddy's. die er ook ongeveer zo over denken....

alleen vraag ik me weleens af, wanneer stopt het?
pi_64499547
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 15:46 schreef kwaakvaak het volgende:

[..]

Nou, en nu ?
  dinsdag 30 december 2008 @ 15:48:04 #236
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_64499553
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 15:45 schreef Elegy het volgende:

[..]

Woon jij ook in Den Haag? !

Het zijn wel van die typische alfa-vrouwen hè, geen kenaus maar ze staan wel heel erg stevig in hun schoenen. Zonder uitzondering hoog opgeleid, mondain, een dikke baan en gewend om datgene te krijgen wat ze willen. Succes! En als je nog eens een baksteen nodig hebt, laat het me maar weten
technisch gezien is het geen den haag meer hier, 3 haltes voorbij de LVNOI

ach en ik werk nu op een buro waar ik zonder uitzondering de enige ben zonder spannende papieren en hoge opleiding en dat gaat me prima af eigenlijk
  dinsdag 30 december 2008 @ 15:48:12 #237
141482 Q.
JurassiQ
pi_64499555
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 15:43 schreef kwaakvaak het volgende:

[..]

Okee, nmlk, dat wel. Maar dit was voor het eerst dat er niet eerst heel geforceerd een van te voren afgesproken date-situatie moest zijn voor ik iets probeerde te doen. Er zit dus heel duidelijk voortgang in.
For great justice!
pi_64499567
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 15:46 schreef Q. het volgende:
Ik heb al wel besloten dat ik voor minder dan 99% perfect niet ga settelen.
Het gaat mij uiteraard geen moer aan, maar denk je niet dat met iemand die 90% perfect is toch kijken hoe het loopt een aantal goede dingen op kan leveren (ervaring, zelfvertrouwen, "relatiedynamiek"), zelfs al loopt het uiteindelijk toch op die 9% spaak?
  dinsdag 30 december 2008 @ 15:48:55 #239
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_64499569
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 15:47 schreef Elegy het volgende:

[..]

Kruipolie
staalborstel
pi_64499591
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 15:45 schreef Elegy het volgende:

Moest ik even hard om lachen
pi_64499595
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 15:42 schreef vencodark het volgende:
Als soort van reactie op Litpho's post hierboven mij enkele posts hierboven.
Klopt. Alhoewel ik nog steeds de stille (en niet zo stille) hoop koester dat ik de ruimte om mezelf te zijn nog wel enigszins vast kan houden in een relatie .
  dinsdag 30 december 2008 @ 15:50:27 #242
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_64499596
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 15:48 schreef Q. het volgende:

[..]

Okee, nmlk, dat wel. Maar dit was voor het eerst dat er niet eerst heel geforceerd een van te voren afgesproken date-situatie moest zijn voor ik iets probeerde te doen. Er zit dus heel duidelijk voortgang in.
niks mis met nmlk hoor, ik heb daar ook een account alleen nog niets mee gedaan omdat ik achteraf gezien nog te onrustig in mijn kop was. Wellicht dat ik er komend jaar wat mee kan gaan doen, nu er wat meer rust lijkt te komen in die grote kop van me
pi_64499623
quote:

[..]

Als je maar volhoudt. Moet lukken
  dinsdag 30 december 2008 @ 15:52:39 #244
141482 Q.
JurassiQ
pi_64499629
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 15:48 schreef Litpho het volgende:

[..]

Het gaat mij uiteraard geen moer aan, maar denk je niet dat met iemand die 90% perfect is toch kijken hoe het loopt een aantal goede dingen op kan leveren (ervaring, zelfvertrouwen, "relatiedynamiek"), zelfs al loopt het uiteindelijk toch op die 9% spaak?
Oh, dat proberen ga ik zeker. Je komt er ook niet achter hoe perfect iemand is als je het niet probeert. Maar ik ga niet eeuwig blijven aanmodderen als het niet goed genoeg is.
For great justice!
pi_64499642
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 15:50 schreef Litpho het volgende:

[..]

Klopt. Alhoewel ik nog steeds de stille (en niet zo stille) hoop koester dat ik de ruimte om mezelf te zijn nog wel enigszins vast kan houden in een relatie .
Dat lijkt me heerlijk. Met iemand zijn waar je helemaal jezelf mag en kan zijn.
Mijn broertje en zijn vriendin lijken zo'n geweldige relatie te hebben en doen ook heel veel samen. Zíjn ook altijd samen. Zoiets zou ik ook gewoon willen. Heel goed bij elkaar passen en elkaar aanvullen, van dezelfde dingen houden.
Trouwens, fijn dat mijn broertje zo gelukkig is hoor, maar moeten ze nu echt constant met elkaar plakken, knuffelen en op elkaars schoot zitten?
  dinsdag 30 december 2008 @ 15:54:55 #246
141482 Q.
JurassiQ
pi_64499654
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 15:50 schreef kwaakvaak het volgende:

[..]

niks mis met nmlk hoor, ik heb daar ook een account alleen nog niets mee gedaan omdat ik achteraf gezien nog te onrustig in mijn kop was. Wellicht dat ik er komend jaar wat mee kan gaan doen, nu er wat meer rust lijkt te komen in die grote kop van me
Ik vind het een mooi systeem. Heb er al een aantal goede vrienden aan overgehouden in ieder geval. En nu dus een meiske.
For great justice!
pi_64499655
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 15:52 schreef Q. het volgende:

[..]

Oh, dat proberen ga ik zeker. Je komt er ook niet achter hoe perfect iemand is als je het niet probeert. Maar ik ga niet eeuwig blijven aanmodderen als het niet goed genoeg is.
Nee, ok, dan snap ik hoe je "settelen" bedoelt.
pi_64499665
Kan iemand mij even inlichten waar nmlk voor staat?
  dinsdag 30 december 2008 @ 15:55:47 #249
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_64499668
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 15:54 schreef vencodark het volgende:

[..]

Mijn broertje en zijn vriendin lijken zo'n geweldige relatie te hebben en doen ook heel veel samen. Zíjn ook altijd samen. Zoiets zou ik ook gewoon willen. Heel goed bij elkaar passen en elkaar aanvullen, van dezelfde dingen houden.
Trouwens, fijn dat mijn broertje zo gelukkig is hoor, maar moeten ze nu echt constant met elkaar plakken, knuffelen en op elkaars schoot zitten?

Dat duurt even maar gaat ook wel weer over
  dinsdag 30 december 2008 @ 15:56:27 #250
141482 Q.
JurassiQ
pi_64499675
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 15:54 schreef Litpho het volgende:

[..]

Nee, ok, dan snap ik hoe je "settelen" bedoelt.
Happily-ever-after. Dat dus.
For great justice!
  dinsdag 30 december 2008 @ 15:56:35 #251
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_64499678
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 15:55 schreef MNR het volgende:
nieuwe mensen leren kennen .nl
pi_64499684
quote:
Mij was het ook nog niet duidelijk.
pi_64499685
quote:
Second that.

Ah, nieuwemensenlerenkennen.nl

Hmmm, ik hoor de radio-reclame al in mijn hoofd.......
pi_64499701
quote:
Om maar even in Q's lijn te blijven, voor minder doe ik het niet .
quote:
Van heel andere dingen houden en elkaar dus juist aanvullen in plaats van dupliceren heeft ook zo z'n charme uiteraard. Samen van elkaar leren .
quote:
Alleen als jij of andere Singles in de buurt zijn natuurlijk .
pi_64499730
quote:

[..]

Doe jij ook als je zo'n iemand hebt gevonden
pi_64499767
quote:

[..]

als het niet zo is dan is het in mijn situatie altijd al na een paar weken over!
pi_64499783
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 15:58 schreef Litpho het volgende:

[..]

Om maar even in Q's lijn te blijven, voor minder doe ik het niet .
[..]

Van heel andere dingen houden en elkaar dus juist aanvullen in plaats van dupliceren heeft ook zo z'n charme uiteraard. Samen van elkaar leren .
[..]

Alleen als jij of andere Singles in de buurt zijn natuurlijk .
Op alle 3 de punten heb je volgens mij gelijk. En tuurlijk kan je geheel andere interesses hebben en toch van elkaar leren en dingen samen doen. Mijn broertje kijkt sinds zijn relatie naar Project Runway en doet samen met zijn vriendin regelmatig ergens een High Tea. Mijn broertje wordt burgerlijk.
Trouwens, in mijn relatie zou ik niet alles wat ik wil doen, samen met mijn vriend willen doen hoor. Ik zou toch ook nog met een vriendin of met mijn familie weg willen zonder mijn vriend. Mijn broertje en zijn vriendin zijn echt altijd samen, overal.
pi_64499790
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 16:02 schreef rival het volgende:

[..]

als het niet zo is dan is het in mijn situatie altijd al na een paar weken over!
Precies. Jezelf vinden is veel leuker dan jezelf kwijtraken, zeker op de lange duur.
pi_64499814
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 16:02 schreef vencodark het volgende:

[..]

Op alle 3 de punten heb je volgens mij gelijk. En tuurlijk kan je geheel andere interesses hebben en toch van elkaar leren en dingen samen doen. Mijn broertje kijkt sinds zijn relatie naar Project Runway en doet samen met zijn vriendin regelmatig ergens een High Tea. Mijn broertje wordt burgerlijk.
Trouwens, in mijn relatie zou ik niet alles wat ik wil doen, samen met mijn vriend willen doen hoor. Ik zou toch ook nog met een vriendin of met mijn familie weg willen zonder mijn vriend. Mijn broertje en zijn vriendin zijn echt altijd samen, overal.
Nee, ok, geen siamese tweeling worden vind ik ook wel belangrijk. Daarentegen is alles samen kúnnen doen wel .
  dinsdag 30 december 2008 @ 16:04:20 #260
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_64499816
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 16:03 schreef Litpho het volgende:

[..]

Precies. Jezelf vinden is veel leuker dan jezelf kwijtraken, zeker op de lange duur.
Om te vinden moet je wel eerst kwijtgeraakt zijn dan L
pi_64499820
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 15:59 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Doe jij ook als je zo'n iemand hebt gevonden
No way. Ik had een vriend en daar plakte ik eigenlijk nooit mee (goed, dat had ook andere redenen) maar ik moet er niet aan denken om overdreven knuffelend op de bank te liggen terwijl iedereen kan meegenieten.
Zulke dingen doe ik wel als er niemand is. Ik hoef niet constant in de armen van iemand te liggen.
pi_64499854
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 16:04 schreef vencodark het volgende:

[..]

No way. Ik had een vriend en daar plakte ik eigenlijk nooit mee (goed, dat had ook andere redenen) maar ik moet er niet aan denken om overdreven knuffelend op de bank te liggen terwijl iedereen kan meegenieten.
Zulke dingen doe ik wel als er niemand is. Ik hoef niet constant in de armen van iemand te liggen.
Misschien wil diegene wel constant in jouw armen liggen.
  dinsdag 30 december 2008 @ 16:06:14 #263
232678 John.Milton
pi_64499873
quote:

[..]

Juist, ik had ook een vriend die overdreven klef met zijn vriendin was. Altijd en overal dat is gewoon vervelend en als je dat echt de hele tijd nodig hebt dan klopt er ook iets niet volgens mij.
  dinsdag 30 december 2008 @ 16:06:20 #264
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_64499876
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 16:05 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dat zou ook een optie zijn inderdaad
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 16:06 schreef John.Milton het volgende:

[..]

Juist, ik had ook een vriend die overdreven klef met zijn vriendin was. Altijd en overal dat is gewoon vervelend en als je dat echt de hele tijd nodig hebt dan klopt er ook iets niet volgens mij.
Het is ook wel een beetje begrijpelijk toch als je pas bij elkaar bent.
pi_64499897
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 16:04 schreef S95Sedan het volgende:
Om te vinden moet je wel eerst kwijtgeraakt zijn dan L
Hehe.. touche
pi_64499922
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 16:05 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Goed punt, maar dan zou ik toch wel beetje proberen dat beperkt te houden. Prima dat ie bij me wilt liggen/zitten maar ik ga niet samen op 1 stoel zitten omdat we anders apart moeten zitten.
Iemand omschreef het al goed: geen siamese tweeling.
pi_64499928
Geinige site trouwens, nmlk.nl.
pi_64499934
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 16:06 schreef S95Sedan het volgende:

Het is ook wel een beetje begrijpelijk toch als je pas bij elkaar bent.
En na anderhalf jaar?
  dinsdag 30 december 2008 @ 16:09:58 #269
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_64499970
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 16:08 schreef vencodark het volgende:

[..]

En na anderhalf jaar?
Nou ja als het nog net zo hevig is als dat ze pas bij elkaar waren. Maar duurt wel erg lang dan ja.
pi_64499990
quote:

[..]

Ach is je broertje nog jong? Dan verdwijnt het vanzelf op den duur.

Ik ben zelf ook niet van het plakken. En al helemaal niet als er anderen bij zijn. Lekker alleen met zijn tweetjes op de bank een film kijken is wat anders natuurlijk
pi_64499993
Ik ken een stel dat na ruim 10 jaar nog steeds elke telefoongesprek afsluit met ''ik hou van je'' en ''ik ook van jou''

Ik ken een stel dat na ruim 6 jaar nog steeds dagelijks termen gebruiken als ''schatje, poepie, etc'' en dan uiteraard waar andere mensen bij zijn.

Ik ken een stel dat 1,5 jaar bij elkaar is, en die heb ik dat soort dingen nog nooit tegen elkaar horen zeggen.

Ik zou als het 3e stel zijn denk ik.
pi_64500003
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 16:09 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Nou ja als het nog net zo hevig is als dat ze pas bij elkaar waren. Maar duurt wel erg lang dan ja.
Volgens mij wordt het steeds erger. Nah ja, het is ook niet erg ofzo, tuurlijk niet. Het is een teken dat ze nog gek op elkaar zijn. Een tijdje ging het tussen hun minder en toen was het juist raar dat ze helemaal niet plakte. Nu zie je wel de liefde bij ze. Dat is mooi.
Maar soms denk ik: Pff, moet dat nou?
pi_64500013
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 16:10 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Ach is je broertje nog jong? Dan verdwijnt het vanzelf op den duur.

Ik ben zelf ook niet van het plakken. En al helemaal niet als er anderen bij zijn. Lekker alleen met zijn tweetjes op de bank een film kijken is wat anders natuurlijk
Broertje en zijn vriendin zijn 20 en 21.
  dinsdag 30 december 2008 @ 16:12:21 #274
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_64500024
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 16:11 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik ken een stel dat na ruim 10 jaar nog steeds elke telefoongesprek afsluit met ''ik hou van je'' en ''ik ook van jou''

Ik ken een stel dat na ruim 6 jaar nog steeds dagelijks termen gebruiken als ''schatje, poepie, etc'' en dan uiteraard waar andere mensen bij zijn.

Ik ken een stel dat 1,5 jaar bij elkaar is, en die heb ik dat soort dingen nog nooit tegen elkaar horen zeggen.

Ik zou als het 3e stel zijn denk ik.
Personal preference natuurlijk, ben zelf ook niet van dat kleffe gedoe rondom andere mensen. Maar gewoon alleen samen wel
pi_64500083
OMFG!!!

Open ik mijn mailbox, zie ik dat een bericht van iemand van RP heb. Ik dacht eerste dat het weer zo'n Poolse/Russische sloerie was, maar dat was heul niet zo.
Gewoon een nederlands meisje die mij aansprak en vond dat ik leuke foto's had en zulks.

En ze heeft haar mailadres er in gezet, maar nu weet ik niet zo goed wat ik moet doen.
pi_64500120
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 16:14 schreef RealZeus het volgende:
OMFG!!!

Open ik mijn mailbox, zie ik dat een bericht van iemand van RP heb. Ik dacht eerste dat het weer zo'n Poolse/Russische sloerie was, maar dat was heul niet zo.
Gewoon een nederlands meisje die mij aansprak en vond dat ik leuke foto's had en zulks.

En ze heeft haar mailadres er in gezet, maar nu weet ik niet zo goed wat ik moet doen.
Mailen!
  dinsdag 30 december 2008 @ 16:16:29 #277
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_64500124
quote:
OMFG!!!

Nou wat denk je zelf, mij dat e-mail adres sturen zodat ik d'r kan mailen

Mailen natuurlijk!
pi_64500131
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 16:12 schreef vencodark het volgende:

[..]

Broertje en zijn vriendin zijn 20 en 21.
Ok, het is niet de leeftijd
pi_64500142
quote:

spreekt zij je aan?
foto's gezien en goedgekeurt?

dan email je terug dat zij jou erg aanspreekt en nog wat communicatie erbij
  dinsdag 30 december 2008 @ 16:17:16 #280
232678 John.Milton
pi_64500149
quote:
OMFG!!!

Doorspelen aan mij natuurlijk
pi_64500157
quote:
OMFG!!!

Mailen man! Schiet op!
pi_64500178
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 16:17 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Mailen man! Schiet op!
wel mailen, niet opschieten
  dinsdag 30 december 2008 @ 16:18:54 #283
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_64500194
quote:
OMFG!!!

fucking hell... wil je er een handleiding bij? Moeten we het eerst voordoen en stel he... heel hypotetisch gezien, moeten we je ook aanduwen als je bovenop haar ligt?

(voor iemand die in /sex zo stoer mee praat komt er hier weinig terecht van die babbels he )
  dinsdag 30 december 2008 @ 16:19:42 #284
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_64500209
Mailen natuurlijk Zeus!
pi_64500264
Nou RealZeus, als dát geen adviezen zijn.
pi_64500280
Ik zou bellen.
pi_64500295
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 16:16 schreef rival het volgende:

[..]

spreekt zij je aan?
foto's gezien en goedgekeurt?

dan email je terug dat zij jou erg aanspreekt en nog wat communicatie erbij
Ik heb wel mijn voordeligste foto's gebruikt.

Dit is nu juist iets wat ik doodeng vind, echt serieus.
En ik denk dan verkeerd. Ik denk dan:"Hoe kan ze MIJ nou leuk vinden?"

Dat is een hele foute gedachte, dat weet ik, maar toch.
pi_64500331
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 16:22 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Wat vind je er eng aan dan?
pi_64500337
quote:

[..]

JIJ bent de hoofdprijs jongen.

Iedere dag 5 keer tegen jezelf zeggen.
  dinsdag 30 december 2008 @ 16:24:03 #290
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_64500341
quote:

[..]

Zet die gedachte maar uit je hoofd ja
pi_64500372
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 16:21 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik zou bellen.
Als iedereen rechts gaat omdat er links een poel lava ligt ga jij toch links he?
pi_64500380
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 16:23 schreef vencodark het volgende:

[..]

Wat vind je er eng aan dan?
Nou ja, zo vaak laten mensen niet merken dat ze me leuk vinden.

En ik mag dingen graag onder controle hebben en dat heb ik nu natuurlijk niet helemaal.
pi_64500421
En aan de foto te zien is het nog een mooi meisje ook
pi_64500423
quote:

[..]

Nergens voor nodig, je bent al door haar keuring heen gekomen
pi_64500430
pi_64500468
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 16:27 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Nergens voor nodig, je bent al door haar keuring heen gekomen
Ja maar in het echt ben ik dikker dan op de foto's.

Aan de andere kant staat in haar advertentie dat ze niet persé een topmodel hoeft.

Fuck, dit is eng.
pi_64500476
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 16:25 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Als iedereen rechts gaat omdat er links een poel lava ligt ga jij toch links he?
Ik zou eerst een preek van 45 minuten houden over waarom het beter is toch linksom te gaan, waarna ik vrolijk rechtsom achter de rest aan hobbel.

En RealZeus :

Ga er nou maar gewoon voor, mocht ze uiteindelijk toch vinden dat je niet aantrekkelijk genoeg bent, dan is het haar verlies.
  dinsdag 30 december 2008 @ 16:29:52 #298
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_64500505
Al trouwplannen?

Hup, niet eerder meer hier posten voordat je rustig de tijd hebt genomen haar terug te mailen.
pi_64500570
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 16:28 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ja maar in het echt ben ik dikker dan op de foto's.

Aan de andere kant staat in haar advertentie dat ze niet persé een topmodel hoeft.

Fuck, dit is eng.
Mailen.

Zij heeft jou gemaild. Dus je zit goed. Eerste stap is door haar gezet.. nu jij.
pi_64500587
quote:

[..]

ach dat ken ik man.. en dat soort gevoelens ben je echt niet zomaar kwijt...
ik kan wel zeggen je moet het juist andersom zien, jij bent de prijs.... maar dat werkt niet. dat heeft gewoon tijd nodig.....

wat je wel kan doen is zorgen dat die gedachtes je niet negatief beinvloeden.... wat ik deed.. als je dus in een bepaalde situatie komt dat je iets wel of niet wilt doen (wel mailen, niet mailen, wel afstandelijk, niet afstandelijk, wel toegeven, niet toegeven.. whatever) dan moet je jezelf voorstellen dat je met een "minder" iemand omgaat... hoe zou je dan reageren? of acteren? en zo moet je je nu ook proberen te gedragen....
pi_64500590
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 16:29 schreef S95Sedan het volgende:
Al trouwplannen?

Hup, niet eerder meer hier posten voordat je rustig de tijd hebt genomen haar terug te mailen.
Ik heb gemaild

Een kort mailtje maar dat is volgens mij eerst wel goed.

* trots is (maar het nog steeds eng vind)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')