Feestdagen zonder singles zouden dan weer een uitkomst zijn voor de singles onder onsquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:46 schreef Q. het volgende:
Singles zonder feestdagen zijn geen echte singles.
Het leven is één groot feestquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:46 schreef Q. het volgende:
Singles zonder feestdagen zijn geen echte singles.
Helemaal als heersersquote:
mijn eigen ik zit tussen mijn oren, en die raak ik nooit kwijt. De rest eromheen is slechts verpakking en opvullingquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik kan dat ook te makkelijk
maar dat WIL ik dus niet meer
ik zou graag mijn eigen ik willen behouden
Herkenningquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
sja met 3 kinderen blijft er geen eigen kamer over gheghe
nee maar mijn huisje inrichten zoals IK het wil vond ik geweldig
niet dat ik niet tevreden was met mijn vorige samen ingerichte stekje maar ik hoef niet te overleggen over de kleur muren de vorm van het bankstel wat er aan de muren komt e.d.
Heerlijk is dat.
maar in mijn geval speelt ook de ervaringen uit mijn vorige relatie mee.
heb ik een dag geen zin om te poetsen dan niet
zijn we druk met iets bezig kunnen we ook best om 6 uur eten ipv stipt 5 uur
is alles netjes komt er niet iemand binnen met moddervoeten die zn jas ergens neer pleurt en dan zeurt dat het een rommeltje is
Dat soort dingen, heerlijk om zelf te bepalen en geen gezuer erover te horen.
Het is mijn hok en ik doe er mee wat ik wil
(het is hier overigens altijd wel schoon en netjes maar dat is omdat ik me daar zelf t beste bij voel)
geen rekening hoeven houden met de wensen van een ander als ik er even geen zin in heb.
dat kan als je lat een stuk beter dan als je ergens een hokje onder de trap hebt waar je je kan terugtrekken
Maar in dat geval is er dus ook niks aan de hand. Hooguit dat de mensen om je heen blijven zaniken "wanneer je nou eens aan de man/vrouw gaat"quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:55 schreef S95Sedan het volgende:
Je moet het natuurlijk zelf willen en er open voor staan anders gaat het niet werken schat ik zo.
Moguh trouwens
Dan vraag ik me sowieso af waar mensen zich mee bemoeienquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:57 schreef Elegy het volgende:
[..]
Maar in dat geval is er dus ook niks aan de hand. Hooguit dat de mensen om je heen blijven zaniken "wanneer je nou eens aan de man/vrouw gaat"
Dat ligt er ook maar net aan als je het er dan zelf steeds over hebt kan ik het me wel voorstellen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:57 schreef Elegy het volgende:
[..]
Maar in dat geval is er dus ook niks aan de hand. Hooguit dat de mensen om je heen blijven zaniken "wanneer je nou eens aan de man/vrouw gaat"
ik moet zeggen, dat was het grote voordeel van mijn achtbaan ritje van afgelopen jaar, deze kerst is het voor het eerst een keer NIET ter sprake gekomen bij de ouderlijke instantiequote:Op dinsdag 30 december 2008 10:57 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ja, als je zelf continu loopt te zeuren is dat één ding. Het wordt vervelend als men niet schijnt te kunnen begrijpen dat er daadwerkelijk mensen bestaan die wél prima op zichzelf kunnen staan.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat ligt er ook maar net aan als je het er dan zelf steeds over hebt kan ik het me wel voorstellen.
Dat "wel op zichzelf kunnen staan" is ook weer wat kort door de bocht. Je kiest ervoor of niet.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:09 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ja, als je zelf continu loopt te zeuren is dat één ding. Het wordt vervelend als men niet schijnt te kunnen begrijpen dat er daadwerkelijk mensen bestaan die wél prima op zichzelf kunnen staan.
Ergens begin dit jaar waren er ook een aantal r&p'ers die meenden de wijsheid in pacht te hebben en beweerden dat de "happy single" niet bestond en een marketingtruc was. Daar zit wellicht een kern van waarheid in maar dat geldt dus niet voor iedereen. Dat wilde er echter maar niet in. Want "samen alles delen" was het grootste goed en als je daar niet van was, dan was je vast een lelijke dikke nerd zonder sociale contacten en mishandeld door je ouders.
Ik doelde dus op de situatie dat als je er zelf doelbewust voor kiest hèquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat "wel op zichzelf kunnen staan" is ook weer wat kort door de bocht. Je kiest ervoor of niet.
Het heeft niet altijd iets met kunnen te maken.
Wie en waar dan?quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:17 schreef S95Sedan het volgende:
Nou ja, al lees ik zo het vorige topic terug lijkt het me dat een aantal er niet open voor staan. Daarnaast wordt is er dan ook weer door diezelfden een aantal keer al gezegd dat ze het zo missen blabla. hypocriet?
Jij was niet dik, toch?quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:09 schreef Elegy het volgende:
Want "samen alles delen" was het grootste goed en als je daar niet van was, dan was je vast een lelijke dikke nerd zonder sociale contacten en mishandeld door je ouders.
Toch denk ik dat niet zo, de meeste relatie mensen snappen dat ook wel, die wat verblind zijn die snappen dat niet. Ik zal wel zo naief zijn en denken dat de meeste toch niet zo'n roze bril ophebben.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:16 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik doelde dus op de situatie dat als je er zelf doelbewust voor kiest hèDat is voor veel relatie-mensen onbegrijpelijk.
Ik vind inzien dat de meeste mensen geen roze bril ophebben juist getuigen van het tegendeel van naiviteit. Maar dat ben ikquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Toch denk ik dat niet zo, de meeste relatie mensen snappen dat ook wel, die wat verblind zijn die snappen dat niet. Ik zal wel zo naief zijn en denken dat de meeste toch niet zo'n roze bril ophebben.
Dus jij zegt dat het merendeel een roze bril op heeft?quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik vind inzien dat de meeste mensen geen roze bril ophebben juist getuigen van het tegendeel van naiviteit. Maar dat ben ik.
Nee, dát niet neequote:
Neequote:Op dinsdag 30 december 2008 11:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dus jij zegt dat het merendeel een roze bril op heeft?
Ben ik met je eens, jezelf kunnen blijven *kuch* en de ander ook zichzelf laten.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ach, cliché, een relatie moet een aanvulling zijn...
Ja, want een bewering an sich is niet zo heel erg interessant zonder onderbouwingquote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 08:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik voel het precies als jij
ik heb nu alles op orde, het gaat netjes, moet ik me opeens weer aanpassen enzo
maarrrrrrr als je dan heftig verliefd wordt enzo dan ben je opeens best bereid die tijd daar aan op te maken (alleen dan niet je vrienden vergeten!)
en langzaamaan wen je dan weer aan een leven delen en van het een komt misschien het ander.
Wel moet er toch heel wat gebeuren voor ik de grote sprong van het samenwonen nogmaals waag.
Ik heb geen zin over een paar jaar weer overnieuw te moeten beginnen (huisje zoeken, alles regelen, inboedel aanschaffen etc.)
Het is dan ook heel dubbel
ik wil niet mijn hele leven alleen maar ik wil wel zelfstandig blijven
zijnvast mannen die dat ook willen en dan komt het helemaal goed
Zegt ze niet wat verder ook dat ze er een dubbel gevoel over heeft:quote:
Zo te lezen zit ze tussen twee kanten, namelijk een relatie en haar vrijheid maar is ze wél bereid om tussen die twee te schipperenquote:Het is dan ook heel dubbel
ik wil niet mijn hele leven alleen maar ik wil wel zelfstandig blijven
Dat is één persoon, nog eentje.quote:
Niemand zei dat een relatie gemakkelijk is he...quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, jezelf kunnen blijven *kuch* en de ander ook zichzelf laten.
Zeker pas je je bij sommige dingen aan, maar dat liefst zonder dat het een nadeel wordt voor een van de twee.
Ja dat wel maar ik vind zoiets hypocriet om te zeggen omdat je niet weet hoe het loopt.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:32 schreef Elegy het volgende:
[..]
Zegt ze niet wat verder ook dat ze er een dubbel gevoel over heeft:
[..]
Zo te lezen zit ze tussen twee kanten, namelijk een relatie en haar vrijheid maar is ze wél bereid om tussen die twee te schipperen
Correct me if I'm wrong.
Dat is wel een feit lijkt me, het zijn toch twee (meestal) zeer verschillende personen die zich tot elkaarquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niemand zei dat een relatie gemakkelijk is he...
Het is nou eenmaal geven en nemen.
Als je in een relatie zit met iemand die graag neemt en je bent erg verliefd, zijn sommige mensen gauw geneigd teveel te gaan geven.
En dat wordt een probleem als ze niet meer verliefd zijn en/of inzien dat ze teveel hebben gegeven, zie dan de boel nog maar eens recht te trekken.
Dat je het eng vindt, oke. Maar waarom zou je het "gelukkig gevoel" niet proberen als het voor je klaar staat.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:41 schreef MLI het volgende:
Ik persoonlijk vind het momenteel vooral eng. Alles dat dichtbij komt, saboteer ik. Ik kan ook niet zeggen dat ik toe ben aan een relatie, beter zorg ik eerst dat mijn leven écht op orde is (al gaat het beter en beter). Het single-leventje ben ik eigenlijk best tevreden mee. Ik kan me niet voorstellen dat ik nu iemand tegen zou komen die écht bij me past en waarvoor ik die tevredenheid op zou willen geven. Want je weet nooit zeker of een leven met iemand anders uiteindelijk geluk oplevert. Hoewel ik echt wel geloof dat er iemand voor me is. Ik zou hem alleen dus pas tegen willen komen als ik nóg tevredener ben met mijn single-leventje.
Ik denk dat ik 2010 gewoon weer met vrienden vier. En nu ga ik terugzoeken wat ik hier vorig jaar over schreef.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:41 schreef MLI het volgende:
Ik persoonlijk vind het momenteel vooral eng. Alles dat dichtbij komt, saboteer ik. Ik kan ook niet zeggen dat ik toe ben aan een relatie, beter zorg ik eerst dat mijn leven écht op orde is (al gaat het beter en beter). Het single-leventje ben ik eigenlijk best tevreden mee. Ik kan me niet voorstellen dat ik nu iemand tegen zou komen die écht bij me past en waarvoor ik die tevredenheid op zou willen geven. Want je weet nooit zeker of een leven met iemand anders uiteindelijk geluk oplevert. Hoewel ik echt wel geloof dat er iemand voor me is. Ik zou hem alleen dus pas tegen willen komen als ik nóg tevredener ben met mijn single-leventje.
Ik denk dat ik 2010 gewoon weer met vrienden vier. En nu ga ik terugzoeken wat ik hier vorig jaar over schreef.
Hard schreeuwen dat het niet gebeurd en dan uiteindelijk doen ze precies het tegenovergestelde.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat je het eng vindt, oke. Maar waarom zou je het "gelukkig gevoel" niet proberen als het voor je klaar staat.
Als het uiteindelijk niets meer is dan het gevoel van die paar dagen/maanden (whatever) dan heb je toch dat beetje gehad, zonde om dat te missen. Lijkt mij.
Da's niet hypocriet, da's tevreden zijn met hoe het nu is maar open staan voor een eventuele verandering als dat de status quo verbeterd, of op zijn minst niet achteruit gaat.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja dat wel maar ik vind zoiets hypocriet om te zeggen omdat je niet weet hoe het loopt.
Als zelfs hij dat weet te vinden.quote:
kut is dat he...quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:58 schreef Bengeltje het volgende:
Grmbl krijg echt weer de kriebels als ik zie dat mijn ex als laatste lurker in mijn fobo staat.
Wat Sedan zegt idd. Ik heb geen idee of je een kloon bent van iemand en dat interesseert me ook niksquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als zelfs hij dat weet te vinden.Hij zal het wel bij zijn favo's hebben staan.
Och k*t. We gaan goed met elkaar om. Heel goed zelfs. maar het voelt wel vreemd ja.quote:
Ik ben geen kloon en heb geen kloon.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:03 schreef Elegy het volgende:
[..]
Wat Sedan zegt idd. Ik heb geen idee of je een kloon bent van iemand en dat interesseert me ook niksmaar ik heb nog nooit een foto(boek) van jou gezien, vandaar
Ah okee. Ik heb gewoon de moeite nog niet genomen om te gaan zoeken, klik gewoon wel als ik het zie staan, anders nietquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon en heb geen kloon.Ik sta gewoon bij de vrouwen fobo's, dat ik geen linkje hier naar toe heb aangevinkt moge nu wel duidelijk zijn.
Jij hebt er dus totaal geen begrip voor en geen verstand van hoe zoiets voelt.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:05 schreef S95Sedan het volgende:
Jezus laat hem waar maken jullie je druk om. Laat hem lekker kijken. Waarom moet overal een rede achter zitten waarom iemand iets doet.
Toffe hondquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij hebt er dus totaal geen begrip voor en geen verstand van hoe zoiets voelt.Aangezien
je ook geen jarenlange relatie hebt gehad, negeer ik dit antwoord van jou maar. Jij weet niet beter.
Vastquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij hebt er dus totaal geen begrip voor en geen verstand van hoe zoiets voelt.Aangezien
je ook geen jarenlange relatie hebt gehad, negeer ik dit antwoord van jou maar. Jij weet niet beter.
Hoeft niet, staat niets bijzonders in en zeker geen foto van mezelf.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:07 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ah okee. Ik heb gewoon de moeite nog niet genomen om te gaan zoeken, klik gewoon wel als ik het zie staan, anders niet
Nu ga ik wel even kijken, natuurlijk
Jij bent ook steenbokquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoeft niet, staat niets bijzonders in en zeker geen foto van mezelf.Het is dan ook een fobo en geen smoelenboek.
Yep, mijn zoon ook.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:14 schreef Elegy het volgende:
[..]
Jij bent ook steenbok
Net als ik, hoog en solitair bovenop de berg
en mn omaquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:14 schreef Elegy het volgende:
[..]
Jij bent ook steenbok
Net als ik, hoog en solitair bovenop de berg
[Emiel Ratelbandmode]quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Yep, mijn zoon ook.Lekker eigenwijs op de goede momenten. Mijn momenten natuurlijk.
Dat is eruit te trappen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:20 schreef Paxlie het volgende:
ik ben ook steenbok en TE eigenwijs soms
Kreeften zijn het beste in een pan met kokend water toch?quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:21 schreef PBateman1978 het volgende:
Gaan we het over sterrenbeelden hebben ?
Ik ben een echte kreeft.
De waarheid kan hard zijnquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben tweelingen
Zal maar niet vertellen hoe geweldig die zijn,wordt iedereen hier afgunstig
quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:23 schreef Bengeltje het volgende:
Kreeften zijn het beste in een pan met kokend water toch?
Afhankelijk van welke telling er aan gehouden worden ben ik ofwel een leeuw of een kreeft, en gelukkig is astrology zo geschreven dat je in allebij wat kunt herkennenquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben tweelingen
Zal maar niet vertellen hoe geweldig die zijn,wordt iedereen hier afgunstig
Even opgezocht.quote:
Ben je van suffe eenzinsposts en smileyposts overgestapt naar suffe zeikposts? Zeikventje ben je, bah.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:05 schreef S95Sedan het volgende:
Jezus laat hem waar maken jullie je druk om. Laat hem lekker kijken. Waarom moet overal een rede achter zitten waarom iemand iets doet.
Moet ook gebeuren. Zeikwijven hebben we hier inmiddels wel genoeg dus dan pas ik er ook nog wel bij vind je ook niet?quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:33 schreef dawg het volgende:
[..]
Ben je van suffe eenzinsposts en smileyposts overgestapt naar suffe zeikposts? Zeikventje ben je, bah.
Oh maar dat kan een Vis ook zo vaakquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Yep, mijn zoon ook.Lekker eigenwijs op de goede momenten. Mijn momenten natuurlijk.
Wat doe je hier dan? Als je dat vindt? Rot dan gewoon op naar een sc waar mensen je wel mogen, en zij jou ook.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Moet ook gebeuren. Zeikwijven hebben we hier inmiddels wel genoeg dus dan pas ik er ook nog wel bij vind je ook niet?
Ik ben trouwens Maagd voor degene die dat spirituele gelul serieus nemen.
Is dat niet een klein beetje dubbel, dawg?quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:41 schreef dawg het volgende:
Rot dan gewoon op naar een sc waar mensen je wel mogen, en zij jou ook.
Dawg heeft nog nooit van het woord sarcasme gehoord schat ik zo.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Is dat niet een klein beetje dubbel, dawg?.
Elk sterrenbeeld.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh maar dat kan een Vis ook zo vaak
Wie jaloezie?quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoi DH.![]()
Krijg het gevoel van jaloezie maar niet kwijt hoor. Moet je toch iets aan doen.
Jawel, mijquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Elk sterrenbeeld.Ik ben nog geen persoon tegengekomen die nooit eens eigenwijs is.
Ja, probeer maar eens iets op te vragen op Fok! nu, fucking traag.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Is dat niet een klein beetje dubbel, dawg?.
Is het tegenovergestelde van mij zo ongeveerquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:41 schreef Elegy het volgende:
http://newage.rubriek.nl/spiritueel/steenbok.asp
klopt wel
quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dawg heeft nog nooit van het woord sarcasme gehoord schat ik zo.
U hebt gezocht op het woord: sarcasme).
RESULTAAT
sar·cas·me het; o bittere, bijtende spot
Das waar, maar volgens mijn ouders heb ik er een patent opquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Elk sterrenbeeld.Ik ben nog geen persoon tegengekomen die nooit eens eigenwijs is.
Niet zo miepen, je ging toch mee naar Rio?quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Ja ja , het is fok enz. Groot verschil voor Sedannetje.
Zo nu weer genoeg aandacht gegeven.
Zo'n fok-abo heeft grote voordelen hoor. Oa de ignore-functie.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Ja ja , het is fok enz. Groot verschil voor Sedannetje.
Zo nu weer genoeg aandacht gegeven.
Maar dat kost geld.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Zo'n fok-abo heeft grote voordelen hoor. Oa de ignore-functie.
Als ik mijn ogen uitsteek hoef ik het ook niet te lezen, en volgens mij zou dat maar zo minder pijn kunnen doen dan de baggerlayout.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik miep nooit.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niet zo miepen, je ging toch mee naar Rio?
Blijkt, gelukkig heb ik ervaring in kinderen negeren.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Ga op boksenquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:06 schreef kwaakvaak het volgende:
volgens : http://www.catharinaweb.nl/astrologie/ascendantberekening.htm
"Wanneer je geen uitlaatklep hebt voor je kracht en creativiteit kan dit omslaan in cynisme of bitterheid. "
En dat klopt stiekum toch wel, ik was/ben me daar een partij cynisch en bitter de afgelopen maanden
Mag ik mijn lieve knuffel dan meenemen? Zonder wil ik eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:09 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Als je nog snel een ticket koopt
Heb een 2 persoonskamer
Als hij in je koffer pastquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mag ik mijn lieve knuffel dan meenemen? Zonder wil ik eigenlijk niet.
Ik klaag toch ook niet als jij weer met de poolboys aan het sjanzen bent?quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik miep nooit.![]()
En nee ik ga niet mee naar Rio terwijl jij elke schuddende bil nakijkt.![]()
Grote koffer aanschaft.quote:
Ik sjans niet met poolboys,quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik klaag toch ook niet als jij weer met de poolboys aan het sjanzen bent?
Oke. zie je morgenochtend op Schipholquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Grote koffer aanschaft.Komt goed.
Das alleen een titel, dat weet je best. En doe maar niet zo onschuldig. Die ene keer met Carlos en toen daarna met Gianni en niet vergeten vorig jaar Markos natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik sjans niet met poolboys,het zegt het al "boys".
tsss.
Daar heb je me.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als ik mijn ogen uitsteek hoef ik het ook niet te lezen, en volgens mij zou dat maar zo minder pijn kunnen doen dan de baggerlayout.
Daar heeft Danny mij (en mijn geld) niet.quote:
Wil je ook mee in de koffer?quote:
Volgens mij verwar je me met iemand anders.quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Das alleen een titel, dat weet je best. En doe maar niet zo onschuldig. Die ene keer met Carlos en toen daarna met Gianni en niet vergeten vorig jaar Markos natuurlijk.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wil je ook mee in de koffer?
Zal wel gezellig zijn. Misschien komen hier nog stelletjes van.![]()
Wat is er zo erg aan baggerlayout.quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daar heeft Danny mij (en mijn geld) niet.
De naam zegt het alquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat is er zo erg aan baggerlayout.
Het is niet mijn geld, het is van de bank.quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daar heeft Danny mij (en mijn geld) niet.
Je houdt de rest misschien voor de gek maar mij niet jongedame!quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Volgens mij verwar je me met iemand anders.
Hey, dat is niet van belang, is mijn mijn mijn.quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:30 schreef dawg het volgende:
Ligt eraan wie je knuffel is, Bengeltje.
voor een kamer met jou wil ik wel een tijdje opgevouwen zittenquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Samen met mijn knuffel?? uhm goede vraag.Zal flink proppen worden.
Carlos dat was die lange toch, donker haar.quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je houdt de rest misschien voor de gek maar mij niet jongedame!
ik ben er ook nogquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
voor een kamer met jou wil ik wel een tijdje opgevouwen zitten
o ja...quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
o ja...
Hm, dat maakt het wat lastiger...
Slaap jij maar in de kast ofzo dan
Mag ie elke ochtend uit de kast komenquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
o ja...
mag ik ook mee? draag ik jullie in die koffer welquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
voor een kamer met jou wil ik wel een tijdje opgevouwen zitten
jij slaapt maar buiten in de gondelquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
o ja...
Met Kwaak?quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:42 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
jij slaapt maar buiten in de gondel![]()
Moest wel even lachen. Maar zie DH niet als iemand die uit de kast moet komen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:36 schreef Elegy het volgende:
[..]
Mag ie elke ochtend uit de kast komen
Matige grap
Dat lijkt me anders helemaal niet erg. Onder de sterrenhemel.... romantiek ten top.quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:42 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
jij slaapt maar buiten in de gondel![]()
dus je wil me niet meer?quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:48 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
als je dat wilt. slapen Bengeltje en ik wel in het bed
nou niet net doen of dat een straf is he!... Mijn ego wat doe je met metquote:
zo bedoelde ik het niet hoorquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:49 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
nou niet net doen of dat een straf is he!... Mijn ego wat doe je met met
You're the weakest linkquote:
gelukkigquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zo bedoelde ik het niet hoor
Je had de intonatie verkeerd gelezen
Kleine, goedkopere hotelletjes hebben ook wel zo hun charmequote:Op dinsdag 30 december 2008 14:14 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
gelukkig![]()
* kwaakvaak boekt wel een hotel voor ons tweeen hoor, dan komt bengeltje vanzelf wel..
Want getrouw aan mijn sterrenbeeld boek ik geen lullig hotel namelijk
aha!... jij ascocieerd mijn geen lullig hotel met een duur hotel! En dat is niet de correcte ascociatiequote:Op dinsdag 30 december 2008 14:19 schreef Elegy het volgende:
[..]
Kleine, goedkopere hotelletjes hebben ook wel zo hun charmemet uitzicht op glooiende heuvels, bossen en de sterren 's nachts
Totdat je 's morgens wakker wordt je koffers zijn gejat en je te voet terug naar nederland moet. Niet te vergeten die droge boterham die je 's ochtends op had.quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:19 schreef Elegy het volgende:
[..]
Kleine, goedkopere hotelletjes hebben ook wel zo hun charmemet uitzicht op glooiende heuvels, bossen en de sterren 's nachts
Sterker nog, sommige dure hotels...quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:22 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
aha!... jij ascocieerd mijn geen lullig hotel met een duur hotel! En dat is niet de correcte ascociatie
Oh, dus ipv een F1 hotel boek je een Etap hotel?quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:22 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
aha!... jij ascocieerd mijn geen lullig hotel met een duur hotel! En dat is niet de correcte ascociatie
of als ik een hele stoere bui heb misschien zelfs wel een holiday inn!quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:28 schreef Elegy het volgende:
[..]
Oh, dus ipv een F1 hotel boek je een Etap hotel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doet me denken aan het hotel hier dichtbij op het strand, die heet zo geloof ikquote:Op dinsdag 30 december 2008 14:32 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
of als ik een hele stoere bui heb misschien zelfs wel een holiday inn!
Kinky!quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:32 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
of als ik een hele stoere bui heb misschien zelfs wel een holiday inn!
quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:33 schreef rival het volgende:
het gaat over vakanties en hotels!!!![]()
mag ik mee!
Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
ja he!quote:
Als je naar een warm land toe gaat? Ik gok van nietquote:Op dinsdag 30 december 2008 14:42 schreef kwaakvaak het volgende:
Maar een man die eigenlijk liever weg wil uit nederland, is dat eigenlijk een afknapper?
quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:44 schreef MNR het volgende:
Wat is het hier ingekakt en saai![]()
Hey B., jij ook weer vrijgezel ja?
Dat ligt ok maar net aan wat voor vrouw je tegenkomt natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als je naar een warm land toe gaat? Ik gok van niet.
Ik snap je verhaal volledig! Ik kan ook niet rustig op een plek blijven voor lang. En ik heb beide gehad. Een vrouw van hier maar die wilde dus niet het avontuur in en omgekeerd eentje daar maar die belazerde mij.quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:42 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ja he!
Maar nu ontopic he... Ik heb nog steeds de onweerstaanbare behoefte om weer een tijdje niet in Nederland te zijn, en als het enigszins kan gewoon wat freelance werk te doen vanuit het land waar ik dan ben, en dat kan.. Heb vorig jaar ook gedaan, gaat prima. Maar ik zou dat het liefst niet alleen doen, maar graag met toch een vrouw erbij. Nu heb ik twee opties, of wel ik zoek een vrouw in het buitenland waar ik naar toe wil en ga als het lijkt te klikken die kant op, of ik zoek een vrouw vanuit deze kant die wel in is voor een avontuur in het buiteland. Maar een man die eigenlijk liever weg wil uit nederland, is dat eigenlijk een afknapper?
(vaag verhaal ik weet het... ik krijg het niet helemaal goed mijn vingers uit.. Beetje raar gevoel in mijn hoofd vandaag)
nou dan toch niet.. pak ik zelf wel het vliegtuig naa.......quote:
Warme landen.. nee, helemaal te gek. Voor mij is het aantrekkelijk als een man erop uit wil, ik houd wel van cultuur en zo.quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:45 schreef S95Sedan het volgende:
Dat ligt ok maar net aan wat voor vrouw je tegenkomt natuurlijk.
Ja. En nee.quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:46 schreef MNR het volgende:
Heuj L
(is het nog steeds zo dat je elkaar niet mag begroeten omdat het dan incrowd wordt?)
Nee, niet na de laatste ronde FB over Singles en waarom het al dan niet gesloten zou moeten wordenquote:Is Joey nog langs geweest, lately?
Je hebt nu eenmaal sommige constanten nodig in het levenquote:En MLI ook nog steeds in de jawel-niet dus kwestie
Ah, die kende je nog niet? Het is een fasequote:Iedereen nog leuke dingen doen voor oud en nieuw? Trouwens weer kennis genomen van een ander fenomeen. Naast bindingsangst hebben we nu ook bindingsdrang
M!quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:44 schreef MNR het volgende:
Wat is het hier ingekakt en saai![]()
Hey B., jij ook weer vrijgezel ja?
Je wilde een nee. Is het weer niet goed genoeg?quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:47 schreef rival het volgende:
[..]
nou dan toch niet.. pak ik zelf wel het vliegtuig naa.......
nee dit gaat em niet worden
ik wil gewoon mee!
Ah jammer. Joey is altijd gezelligquote:Op dinsdag 30 december 2008 14:48 schreef Litpho het volgende:
Nee, niet na de laatste ronde FB over Singles en waarom het al dan niet gesloten zou moeten worden.
[..]
Je hebt nu eenmaal sommige constanten nodig in het leven.
[..]
Ah, die kende je nog niet? Het is een fase.
Sedan, dan ben je ook nuchter genoeg om te weten dat dat gewoon groepsvorming is en dat vanzelf weer over gaat.quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:48 schreef S95Sedan het volgende:
Ik zie alweer hoelaat het is, paar mensen op hun pik getrapt en de hele kliek gaat me nu negeren
Goed, goed, goed. Zit nu op mijn werk, maar niet meer op project en ben net terug van een heer-lijk-e vakantie. Maar verveel me te pleuris (en geen motivatie om iets nuttigs te doen) dus dacht: hey, ik ga Fok! ff bezoeken, even nietsen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:48 schreef Belsezar het volgende:
M!
Al een tijdje inmiddels weerHoe is het met jou?
Ja maar iedereen loopt altijd te janken hier dat ik normaal moet reageren. En al doe je dat lopen ze weer te zeuren.quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:51 schreef MNR het volgende:
[..]
Sedan, dan ben je ook nuchter genoeg om te weten dat dat gewoon groepsvorming is en dat vanzelf weer over gaat.
Wat heb je gezegd dan?
quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:48 schreef S95Sedan het volgende:
Ik zie alweer hoelaat het is, paar mensen op hun pik getrapt en de hele kliek gaat me nu negeren
quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:47 schreef MNR het volgende:
[..]
Warme landen.. nee, helemaal te gek. Voor mij is het aantrekkelijk als een man erop uit wil, ik houd wel van cultuur en zo.
Het klinkt natuurlijk wel heel avontuurlijk, maar wat zou een vrouw daar moeten gaan doen? Zal ze ook werk moeten zoeken, zichzelf aanpassen aan de cultuur daar, de taal leren etc. En wat is voor jou een tijdje? Een paar maanden? Paar jaar? Decennia?quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:42 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ja he!
Maar nu ontopic he... Ik heb nog steeds de onweerstaanbare behoefte om weer een tijdje niet in Nederland te zijn, en als het enigszins kan gewoon wat freelance werk te doen vanuit het land waar ik dan ben, en dat kan.. Heb vorig jaar ook gedaan, gaat prima. Maar ik zou dat het liefst niet alleen doen, maar graag met toch een vrouw erbij. Nu heb ik twee opties, of wel ik zoek een vrouw in het buitenland waar ik naar toe wil en ga als het lijkt te klikken die kant op, of ik zoek een vrouw vanuit deze kant die wel in is voor een avontuur in het buiteland. Maar een man die eigenlijk liever weg wil uit nederland, is dat eigenlijk een afknapper?
(vaag verhaal ik weet het... ik krijg het niet helemaal goed mijn vingers uit.. Beetje raar gevoel in mijn hoofd vandaag)
ik zal toch eens een poging wagenquote:Op dinsdag 30 december 2008 14:48 schreef S95Sedan het volgende:
Had je misschien iets tactischer kunnen verwoordenquote:Op dinsdag 30 december 2008 14:54 schreef S95Sedan het volgende:
Ja maar iedereen loopt altijd te janken hier dat ik normaal moet reageren. En al doe je dat lopen ze weer te zeuren.
Ik had gezegd dat Bengel niet zo moest zeuren dat d'r ex in d'r fobo keek. [singles] nu ook flexibel en zonder feestdagen leverbaar
nog 3 maandjes!quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je wilde een nee. Is het weer niet goed genoeg?
En iedereen zoekt het maar uit. Nog een maandje en ik ben een maand weg naar de tropen
Nou, dat is toch prima? Weet weet sta je er over 10 jaar wel heel anders in. Weet je niet. Waarom vind je het een lastig onderwerp om aan te snijden?quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:55 schreef kwaakvaak het volgende:
![]()
Ik vind het zelf een lastig onderwerp om aan te snijden, maar ik wil er ook geen geheim van maken dat ik niet wil en kan beloven dat ik de komende 20 jaar in Nederland ga blijven.
En cultuur ja dat was heerlijk, ik ben niet iemand die alle nederlandse expat feestjes afloopt, en ik heb het liefst veel lokale mensen erbij om zo heerlijk de gebruiken van een land op te kunnen snuiven. Vorig jaar dus orthodoxe kerst en oudjaarsavond gedaan. Dat was SUPER!... zo anders en zo veel meer echt gevoel erin dan het nederlandse commerciele gefeest.
Moet kunnen, even fokkenquote:Op dinsdag 30 december 2008 14:53 schreef MNR het volgende:
[..]
Goed, goed, goed. Zit nu op mijn werk, maar niet meer op project en ben net terug van een heer-lijk-e vakantie. Maar verveel me te pleuris (en geen motivatie om iets nuttigs te doen) dus dacht: hey, ik ga Fok! ff bezoeken, even nietsen.
avontuur is het wel, maar ook hard bikkelenquote:Op dinsdag 30 december 2008 14:55 schreef Elegy het volgende:
[..]
Het klinkt natuurlijk wel heel avontuurlijk, maar wat zou een vrouw daar moeten gaan doen? Zal ze ook werk moeten zoeken, zichzelf aanpassen aan de cultuur daar, de taal leren etc. En wat is voor jou een tijdje? Een paar maanden? Paar jaar? Decennia?
Werken in het buitenland op projectbasis is iets wat maar weinig mensen écht aankunnen. En als ze het zelf wel kunnen zit je al snel met een gezin wat er niet zo van is gecharmeerd om om de zoveel tijd weer te verhuizen. Kinderen kunnen nauwelijks vriendschappen opbouwen, en wat moet de partner doen? Als je geld genoeg hebt om haar te onderhouden en zij vindt dat verder prima is het eenvoudiger dan dat zij haar werk moet opgeven en zelf iets moet vinden, iedere keer weer opnieuw.
Dat maakt echt geen bal uit. Degene die me hier negeren zien toch alleen wat ze willen zien en dat zit me dwars. Ik hoef maar een keer wat verkeerds te zeggen hier of ik heb het al gedaan.quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:56 schreef rival het volgende:
[..]
ik zal toch eens een poging wagen![]()
je plaatst bepaalde dingen die anderen liever niet geplaatst zien worden.
hierop komen reacties. of je het misschien zou willen laten
jouw reactie is dan, ik ben zo, leer ermee leven.
maar sommige mensen willen daar helemaal niet mee leven. ze kennen je niet. je bent niet iemand waar ze wat mee moeten, je bent niet verweven in hun bestaan.
in een vriendengroep zou je allang niet meer komen, want dan krijg je boze blikken naar je hoofd en ergens tussen staan en genegeerd worden is echt geen pretje.
hier kan niemand je weghouden, of nog duidelijker maken dat je gedrag onwenselijk is.
dus rest er 1 optie, je negeren.
je kan nu 2 dingen doen.
1: je gedrag aanpassen.
2: lekker jezelf blijven (en je gedragen op een manier die anderen niet leuk vinden waardoor ze je gaan negeren.
als je hier gezellig wilt blijven doen dan pas je je gedrag iets aan. als je blijft denken, ik ben wie ik ben, leef ermee, dan blijven ze je negeren......
Indonesie, off course.quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:00 schreef Belsezar het volgende:
Moet kunnen, even fokkenVakantie! Lekker hoor, waar ging hij heen?
Nou ja ik ben niet altijd even tactvol qua opmerkingen maar het wordt ook meteen als het ergste opgevat. En ja ik doe het zelf ook tegen iemand als die zoiets zegt maar ik ben dan wel mans genoeg om na een aantal minuten weer gewoon te doen. Rhu gister bevoorbeeld, zal ook even te zeuren maar dat heeft iedereen toch wel?quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:57 schreef MNR het volgende:
[..]
Had je misschien iets tactischer kunnen verwoordenOf wil je zeggen dat jij wel iets aan zou nemen van iemand als hij/zij zo tegen je praat?
Met de strekking van de boodschap is overigens niets mis, imho.
Omdat de ervaring mij geleerd heeft dat veel mensen wel gehecht zijn aan nederland, en niet langere tijd zonder hun familie, vrienden en hagelslag kunnen. Kan me heel goed voorstellen dat een vrouw met een eventuele kinderwens wel heel goed na zou moeten denken of ze voor een avontuurlijke manl kiest en de wereld over trekt, of voor wat meer zekerheid kiest en een honkvaste nederlandse man kiest die 1 maand vakantie per jaar voldoende cultuur voor 1 jaar vind.quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:58 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, dat is toch prima? Weet weet sta je er over 10 jaar wel heel anders in. Weet je niet. Waarom vind je het een lastig onderwerp om aan te snijden
Dat hangt van de personen af. Ik ben als kind de hele wereld over geweest en zat soms in een jaar tijd in 3 landen op drie scholen en met 3 huizen die ik thuis noemde. Ik kende niet anders en had/heb er totaal geen moeite mee en maak makkelijk vrienden. Mijn moeder vind het nu vervelender dat mijn vader elke dag thuis is dan toen hij weg was in het buitenland of wij in het buitenland waren en hij aan het werk was.quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:55 schreef Elegy het volgende:
[..]
Het klinkt natuurlijk wel heel avontuurlijk, maar wat zou een vrouw daar moeten gaan doen? Zal ze ook werk moeten zoeken, zichzelf aanpassen aan de cultuur daar, de taal leren etc. En wat is voor jou een tijdje? Een paar maanden? Paar jaar? Decennia?
Werken in het buitenland op projectbasis is iets wat maar weinig mensen écht aankunnen. En als ze het zelf wel kunnen zit je al snel met een gezin wat er niet zo van is gecharmeerd om om de zoveel tijd weer te verhuizen. Kinderen kunnen nauwelijks vriendschappen opbouwen, en wat moet de partner doen? Als je geld genoeg hebt om haar te onderhouden en zij vindt dat verder prima is het eenvoudiger dan dat zij haar werk moet opgeven en zelf iets moet vinden, iedere keer weer opnieuw.
Natuurlijkquote:Op dinsdag 30 december 2008 15:03 schreef MNR het volgende:
[..]
Indonesie, off course.
Waar ga jij naartoe, Tropen = ?
En ben je daar tevreden mee? Ben je een happy single? Hoe lang al eigenlijk? Je had toch een hele tijd iets?quote:
Iedereen heeft dat inderdaad, maar de een gaat gevoeliger met kritiek om als de ander. Weet je dat toch gewoon voor de volgende keer bij die persoon? Niets aan het handje hoorquote:Op dinsdag 30 december 2008 15:04 schreef S95Sedan het volgende:
Nou ja ik ben niet altijd even tactvol qua opmerkingen maar het wordt ook meteen als het ergste opgevat. En ja ik doe het zelf ook tegen iemand als die zoiets zegt maar ik ben dan wel mans genoeg om na een aantal minuten weer gewoon te doen. Rhu gister bevoorbeeld, zal ook even te zeuren maar dat heeft iedereen toch wel?
dat klopt.quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nou ja ik ben niet altijd even tactvol qua opmerkingen maar het wordt ook meteen als het ergste opgevat. En ja ik doe het zelf ook tegen iemand als die zoiets zegt maar ik ben dan wel mans genoeg om na een aantal minuten weer gewoon te doen. Rhu gister bevoorbeeld, zal ook even te zeuren maar dat heeft iedereen toch wel?
Als iemand je leuk genoeg vindt, zal die persoon het niet altijd even leuk vinden om weg te gaan uit Nederland, maar uiteindelijk wel met je meegaan. Niet zo'n zorgen maken over "what if".. heb je toch niet in de handquote:Op dinsdag 30 december 2008 15:05 schreef kwaakvaak het volgende:
Omdat de ervaring mij geleerd heeft dat veel mensen wel gehecht zijn aan nederland, en niet langere tijd zonder hun familie, vrienden en hagelslag kunnen. Kan me heel goed voorstellen dat een vrouw met een eventuele kinderwens wel heel goed na zou moeten denken of ze voor een avontuurlijke manl kiest en de wereld over trekt, of voor wat meer zekerheid kiest en een honkvaste nederlandse man kiest die 1 maand vakantie per jaar voldoende cultuur voor 1 jaar vind.
Altijd een wijs advies.quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:12 schreef MNR het volgende:
Niet zo'n zorgen maken over "what if".. heb je toch niet in de hand
Tuurlijk, je moet het ook niet overromantiseren. Ook in het buitenland is het gewoon werken.quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:01 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
avontuur is het wel, maar ook hard bikkelen
Werk is relatief, hangt er beetje vanaf wat je doet. Ik geef dat ik, wat ik doe eigenlijk overal kan doen waar ik internet en stroom heb. Zolang mijn laptop werkt kan ik mijn werk doen. Maar ik snap je bezwaren wel, en daarom zit ik daar soms best mee. Want aan de ene kant wil ik toch graag een keertje iemand die langer bij me blijft dan een paar maanden, aan de andere kant zit er geen rust in mijn kont en wil ik gewoon erg graag nieuwe dingen leren kennen. En dan niet voor een maandje in de vorm van een lange vakantie. Nee ik heb het over periode's van toch 6 tot 12 maanden, of als het echt bevalt misschien nog langer.
je denk ik wel gelijk, ik maak me er misschien teveel zorgen overquote:Op dinsdag 30 december 2008 15:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Als iemand je leuk genoeg vindt, zal die persoon het niet altijd even leuk vinden om weg te gaan uit Nederland, maar uiteindelijk wel met je meegaan. Niet zo'n zorgen maken over "what if".. heb je toch niet in de hand
Hehe, wat een vragen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:09 schreef Q. het volgende:
En ben je daar tevreden mee? Ben je een happy single? Hoe lang al eigenlijk? Je had toch een hele tijd iets?
Met zo'n vrouw zo ik dus ook prima kunnen leven!.. Waar vind ik die???? Moet ik hier wat briefjes bij de ambassade ophangen wellichtquote:Een oud leerling van mijn vader werkt voor de nederlandse ambassade (geen ambassadrice maar ondersteunende staf) en die verhuist ongeveer elke twee/drie jaar naar een ander land. Haar man is schrijver en de kids gaan mee (die zijn nog vrij jong). Dat lijkt me geweldig, maar in hun geval komt dat dus goed uit.
Ja dat is wel weer waarquote:Op dinsdag 30 december 2008 15:10 schreef rival het volgende:
[..]
dat klopt.
MAAR, we hebben nu wel al 2 mensen die je niet negeren. waaronder zelfs een vrouw.... wat wilt een mens nog meer?
Oooh, best lang eigenlijk al. Waarom hebben we jou hier niet eerder gezien in de tussentijd dan?quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:15 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe, wat een vragen.
Ben ik tevreden met mijn single? Wel, soms mis ik wel intimiteit of lekkere seks. Voor de verder rest ben ik eigenlijk wel blij.
Ben nu, ff denken, single sinds juni of zo? En die relatie heeft nog geen 3 maanden geduurd dus valt wel mee.
En jij? Happy single of toch stiekem beetje ontevreden?
Haha, hoor jouquote:Op dinsdag 30 december 2008 15:12 schreef Litpho het volgende:
Altijd een wijs advies.
Das waar. Mijn moeder heeft mijn vader ook over de hele wereld gevolgdquote:Op dinsdag 30 december 2008 15:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Als iemand je leuk genoeg vindt, zal die persoon het niet altijd even leuk vinden om weg te gaan uit Nederland, maar uiteindelijk wel met je meegaan. Niet zo'n zorgen maken over "what if".. heb je toch niet in de hand
Hij is de grootste womanizer van ons allemaal.quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:18 schreef MNR het volgende:
[..]
Hoest verder met jou en de vrouwen L? Ben je al een beetje meer womanizer?
Dat zijn van die MinBuZa vrouwen, niet mis als je die aan de haak kan slaanquote:Op dinsdag 30 december 2008 15:17 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Met zo'n vrouw zo ik dus ook prima kunnen leven!.. Waar vind ik die???? Moet ik hier wat briefjes bij de ambassade ophangen wellicht
Hoezo "meer"?quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:18 schreef MNR het volgende:
[..]
Haha, hoor jou
Hoest verder met jou en de vrouwen L? Ben je al een beetje meer womanizer?
Aha Q., toe maarquote:Op dinsdag 30 december 2008 15:18 schreef Q. het volgende:
Oooh, best lang eigenlijk al. Waarom hebben we jou hier niet eerder gezien in de tussentijd dan?
Ik ben niet helemaal 100% single meer sinds een week ofzo. Ik weet nog niet precies wat voor labeltjes ik er aan ga (willen) hangen.
Q is goed bezig! Dat doe je vrij vlot zeg!quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Oooh, best lang eigenlijk al. Waarom hebben we jou hier niet eerder gezien in de tussentijd dan?
Ik ben niet helemaal 100% single meer sinds een week ofzo. Ik weet nog niet precies wat voor labeltjes ik er aan ga (willen) hangen.
Okay, okay, ik vraag al niets meerquote:Op dinsdag 30 december 2008 15:23 schreef Litpho het volgende:
Hoezo "meer"?
Ik kom net uit een korte maar krachtige relatie en binnen tien dagen nadat het uit was heb ik haar al ontmoet. Ergens in het wild (lees: Amsterdam). Ik weet nog niet wat ik er van moet denken of wat ik zelf wil momenteel dus ik hou het nog een beetje af. De vorige keer ben ik er veel te snel veel te diep in gedoken en dat deed na afloop best wel heel erg veel pijn. Daarom probeer ik nog een beetje afstand te houden.quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:23 schreef MNR het volgende:
[..]
Aha Q., toe maarIk ben precies op het goede moment teruggekomen, hoor ik al wel. Maar vertel eens iets meer
Hoe heb je haar leren kennen en hoezo is het "niet meer 100% single"?
dat doet iedereen. iedereen wilt een bepaalde situatie kunnen bevatten en zonder alle feiten zal je dan toch met aannames moeten komenquote:Op dinsdag 30 december 2008 15:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja dat is wel weer waar
Maar waar het mij aan schort is dat mensen hier via een forum denken dat ze meteen weten hoe alles in elkaar steekt en op basis van assumpties een conclusie trekken.
Niks mis met het rustig aan doenquote:Op dinsdag 30 december 2008 15:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kom net uit een korte maar krachtige relatie en binnen tien dagen nadat het uit was heb ik haar al ontmoet. Ergens in het wild (lees: Amsterdam). Ik weet nog niet wat ik er van moet denken of wat ik zelf wil momenteel dus ik hou het nog een beetje af. De vorige keer ben ik er veel te snel veel te diep in gedoken en dat deed na afloop best wel heel erg veel pijn. Daarom probeer ik nog een beetje afstand te houden.
Hey, dat klinkt alsof je iets geleerd hebt. Goed man!quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:26 schreef Q. het volgende:
Ik kom net uit een korte maar krachtige relatie en binnen tien dagen nadat het uit was heb ik haar al ontmoet. Ergens in het wild (lees: Amsterdam). Ik weet nog niet wat ik er van moet denken of wat ik zelf wil momenteel dus ik hou het nog een beetje af. De vorige keer ben ik er veel te snel veel te diep in gedoken en dat deed na afloop best wel heel erg veel pijn. Daarom probeer ik nog een beetje afstand te houden.
een juiste balans vinden, dat vind ik lastigquote:Op dinsdag 30 december 2008 15:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niks mis met het rustig aan doen
Hey daar fiets ik elke dag praktisch langs!.. Misschien toch wat vaker langzamer fietsen daarquote:Op dinsdag 30 december 2008 15:21 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dat zijn van die MinBuZa vrouwen, niet mis als je die aan de haak kan slaan
Dit klinkt goed. Aftasten waar dit heen gaat, niets mis mee. Genieten van de momenten.quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Je moet haar niet het idee geven dat je geen/te weinig interesse hebt natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:35 schreef rival het volgende:
[..]
een juiste balans vinden, dat vind ik lastig
Teveel daarintegen is ook weer niet goed.quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je moet haar niet het idee geven dat je geen/te weinig interesse hebt natuurlijk.
Altijd lastig, zeker als je gewend bent altijd je eigen plan te trekken en er plotseling toch compromisjes van je worden verwacht. Het kan even duren voordat dat "vanuit jezelf" komt en je nieuwe gedragingen hebt aangeleerd. Al zeg ik het zelf.
Zelfs de meest roestige vrijgezellen kunnen dit toch wel leren?quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je moet haar niet het idee geven dat je geen/te weinig interesse hebt natuurlijk.
Altijd lastig, zeker als je gewend bent altijd je eigen plan te trekken en er plotseling toch compromisjes van je worden verwacht. Het kan even duren voordat dat "vanuit jezelf" komt en je nieuwe gedragingen hebt aangeleerd. Al zeg ik het zelf.
is slim!quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:26 schreef Q. het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:43 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
is slim!en dat doe je goed!... via nmlk of echt in het wild?
Dat zou je hopenquote:Op dinsdag 30 december 2008 15:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zelfs de meest roestige vrijgezellen kunnen dit toch wel leren?
Hammerite Bengeltje, Hammerite.quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoop doet leven.quote:
Oja, en dat.quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hammerite Bengeltje, Hammerite.
Woon jij ook in Den Haag?quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:36 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Hey daar fiets ik elke dag praktisch langs!.. Misschien toch wat vaker langzamer fietsen daar
(of als het zo koud is toch op de fiets gaan!)
dat bedekt enkel de buitenkant maar, wat er onderzit is nog steeds roestigquote:Op dinsdag 30 december 2008 15:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hammerite Bengeltje, Hammerite.
Ik heb heel veel geleerd dit jaar over vrouwen en relaties en ik heb eindelijk een beetje door hoe alles met vrouwen en relaties werkt. In 2008 heb ik een mooie basis gelegd en in 2009 ga ik er nog verder aan werken en alles optimaliseren. Hopelijk ben ik dan tegen eind 2009 ver genoeg om toe te gaan werken naar een goede, diepgaande, serieuze en langlopende relatie. Mits ik die ene perfecte vrouw tegenkom. Alhoewel dat natuurlijk ook nog eeuwen kan duren. Ik heb al wel besloten dat ik voor minder dan 99% perfect niet ga settelen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:33 schreef MNR het volgende:
[..]
Hey, dat klinkt alsof je iets geleerd hebt. Goed man!![]()
Ookal is de pijn minder en is het niet iets waar je blij van wordt, je bent wijzer geworden. Nou, rustig aandoen, afstand houden is toch niets mis mee? Gewoon genieten en zoals je zelf al zegt, rustig aandoen en rustig aan in het zwembad duiken. Beetje pootjebaden is best leuk hoor(al zeg ik het zelf).
Maar je bent ook een Qtie
Kruipoliequote:Op dinsdag 30 december 2008 15:46 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
dat bedekt enkel de buitenkant maar, wat er onderzit is nog steeds roestig
ik vind het heerlijk.quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:42 schreef vencodark het volgende:
Soms is het best lekker om single te zijn. Met niemand rekening houden en lekker je eigen plan trekken is gewoon heerlijk.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:46 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
dat bedekt enkel de buitenkant maar, wat er onderzit is nog steeds roestig
technisch gezien is het geen den haag meer hier, 3 haltes voorbij de LVNOIquote:Op dinsdag 30 december 2008 15:45 schreef Elegy het volgende:
[..]
Woon jij ook in Den Haag?!
Het zijn wel van die typische alfa-vrouwen hè, geen kenaus maar ze staan wel heel erg stevig in hun schoenen. Zonder uitzondering hoog opgeleid, mondain, een dikke baan en gewend om datgene te krijgen wat ze willen. Succes! En als je nog eens een baksteen nodig hebt, laat het me maar weten
Okee, nmlk, dat wel. Maar dit was voor het eerst dat er niet eerst heel geforceerd een van te voren afgesproken date-situatie moest zijn voor ik iets probeerde te doen. Er zit dus heel duidelijk voortgang in.quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:43 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
is slim!en dat doe je goed!... via nmlk of echt in het wild?
Het gaat mij uiteraard geen moer aan, maar denk je niet dat met iemand die 90% perfect is toch kijken hoe het loopt een aantal goede dingen op kan leveren (ervaring, zelfvertrouwen, "relatiedynamiek"), zelfs al loopt het uiteindelijk toch op die 9% spaak?quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:46 schreef Q. het volgende:
Ik heb al wel besloten dat ik voor minder dan 99% perfect niet ga settelen.
staalborstelquote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:45 schreef Elegy het volgende:
Het zijn wel van die typische alfa-vrouwen hè, geen kenaus maar ze staan wel heel erg stevig in hun schoenen. Zonder uitzondering hoog opgeleid, mondain, een dikke baan en gewend om datgene te krijgen wat ze willen. Succes! En als je nog eens een baksteen nodig hebt, laat het me maar weten
Klopt. Alhoewel ik nog steeds de stille (en niet zo stille) hoop koester dat ik de ruimte om mezelf te zijn nog wel enigszins vast kan houden in een relatiequote:Op dinsdag 30 december 2008 15:42 schreef vencodark het volgende:
Soms is het best lekker om single te zijn. Met niemand rekening houden en lekker je eigen plan trekken is gewoon heerlijk.
Als soort van reactie op Litpho's post hierboven mijenkele posts hierboven.
niks mis met nmlk hoor, ik heb daar ook een account alleen nog niets mee gedaan omdat ik achteraf gezien nog te onrustig in mijn kop was. Wellicht dat ik er komend jaar wat mee kan gaan doen, nu er wat meer rust lijkt te komen in die grote kop van mequote:Op dinsdag 30 december 2008 15:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Okee, nmlk, dat wel. Maar dit was voor het eerst dat er niet eerst heel geforceerd een van te voren afgesproken date-situatie moest zijn voor ik iets probeerde te doen. Er zit dus heel duidelijk voortgang in.
Als je maar volhoudt. Moet lukkenquote:Op dinsdag 30 december 2008 15:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oh, dat proberen ga ik zeker. Je komt er ook niet achter hoe perfect iemand is als je het niet probeert. Maar ik ga niet eeuwig blijven aanmodderen als het niet goed genoeg is.quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het gaat mij uiteraard geen moer aan, maar denk je niet dat met iemand die 90% perfect is toch kijken hoe het loopt een aantal goede dingen op kan leveren (ervaring, zelfvertrouwen, "relatiedynamiek"), zelfs al loopt het uiteindelijk toch op die 9% spaak?
Dat lijkt me heerlijk. Met iemand zijn waar je helemaal jezelf mag en kan zijn.quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Klopt. Alhoewel ik nog steeds de stille (en niet zo stille) hoop koester dat ik de ruimte om mezelf te zijn nog wel enigszins vast kan houden in een relatie.
Ik vind het een mooi systeem. Heb er al een aantal goede vrienden aan overgehouden in ieder geval. En nu dus een meiske.quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:50 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
niks mis met nmlk hoor, ik heb daar ook een account alleen nog niets mee gedaan omdat ik achteraf gezien nog te onrustig in mijn kop was. Wellicht dat ik er komend jaar wat mee kan gaan doen, nu er wat meer rust lijkt te komen in die grote kop van me
Nee, ok, dan snap ik hoe je "settelen" bedoelt.quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh, dat proberen ga ik zeker. Je komt er ook niet achter hoe perfect iemand is als je het niet probeert. Maar ik ga niet eeuwig blijven aanmodderen als het niet goed genoeg is.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat lijkt me heerlijk. Met iemand zijn waar je helemaal jezelf mag en kan zijn.![]()
Mijn broertje en zijn vriendin lijken zo'n geweldige relatie te hebben en doen ook heel veel samen. Zíjn ook altijd samen. Zoiets zou ik ook gewoon willen. Heel goed bij elkaar passen en elkaar aanvullen, van dezelfde dingen houden.
Trouwens, fijn dat mijn broertje zo gelukkig is hoor, maar moeten ze nu echt constant met elkaar plakken, knuffelen en op elkaars schoot zitten?![]()
Happily-ever-after. Dat dus.quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, ok, dan snap ik hoe je "settelen" bedoelt.
nieuwe mensen leren kennen .nlquote:Op dinsdag 30 december 2008 15:55 schreef MNR het volgende:
Kan iemand mij even inlichten waar nmlk voor staat?
Mij was het ook nog niet duidelijk.quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:55 schreef MNR het volgende:
Second that.quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:55 schreef MNR het volgende:
Om maar even in Q's lijn te blijven, voor minder doe ik het nietquote:Op dinsdag 30 december 2008 15:54 schreef vencodark het volgende:
Dat lijkt me heerlijk. Met iemand zijn waar je helemaal jezelf mag en kan zijn.![]()
Van heel andere dingen houden en elkaar dus juist aanvullen in plaats van dupliceren heeft ook zo z'n charme uiteraard. Samen van elkaar lerenquote:Mijn broertje en zijn vriendin lijken zo'n geweldige relatie te hebben en doen ook heel veel samen. Zíjn ook altijd samen. Zoiets zou ik ook gewoon willen. Heel goed bij elkaar passen en elkaar aanvullen, van dezelfde dingen houden.
Alleen als jij of andere Singles in de buurt zijn natuurlijkquote:Trouwens, fijn dat mijn broertje zo gelukkig is hoor, maar moeten ze nu echt constant met elkaar plakken, knuffelen en op elkaars schoot zitten?![]()
Doe jij ook als je zo'n iemand hebt gevondenquote:Op dinsdag 30 december 2008 15:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mijn broertje en zijn vriendin lijken zo'n geweldige relatie te hebben en doen ook heel veel samen. Zíjn ook altijd samen. Zoiets zou ik ook gewoon willen. Heel goed bij elkaar passen en elkaar aanvullen, van dezelfde dingen houden.
Trouwens, fijn dat mijn broertje zo gelukkig is hoor, maar moeten ze nu echt constant met elkaar plakken, knuffelen en op elkaars schoot zitten?![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Op alle 3 de punten heb je volgens mij gelijk.quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Om maar even in Q's lijn te blijven, voor minder doe ik het niet.
[..]
Van heel andere dingen houden en elkaar dus juist aanvullen in plaats van dupliceren heeft ook zo z'n charme uiteraard. Samen van elkaar leren.
[..]
Alleen als jij of andere Singles in de buurt zijn natuurlijk.
Precies. Jezelf vinden is veel leuker dan jezelf kwijtraken, zeker op de lange duur.quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:02 schreef rival het volgende:
[..]
als het niet zo is dan is het in mijn situatie altijd al na een paar weken over!
Nee, ok, geen siamese tweeling worden vind ik ook wel belangrijk. Daarentegen is alles samen kúnnen doen welquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Op alle 3 de punten heb je volgens mij gelijk.En tuurlijk kan je geheel andere interesses hebben en toch van elkaar leren en dingen samen doen. Mijn broertje kijkt sinds zijn relatie naar Project Runway en doet samen met zijn vriendin regelmatig ergens een High Tea.
Mijn broertje wordt burgerlijk.
![]()
Trouwens, in mijn relatie zou ik niet alles wat ik wil doen, samen met mijn vriend willen doen hoor. Ik zou toch ook nog met een vriendin of met mijn familie weg willen zonder mijn vriend. Mijn broertje en zijn vriendin zijn echt altijd samen, overal.
Om te vinden moet je wel eerst kwijtgeraakt zijn dan Lquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Precies. Jezelf vinden is veel leuker dan jezelf kwijtraken, zeker op de lange duur.
No way.quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Doe jij ook als je zo'n iemand hebt gevonden
Misschien wil diegene wel constant in jouw armen liggen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
No way.Ik had een vriend en daar plakte ik eigenlijk nooit mee (goed, dat had ook andere redenen) maar ik moet er niet aan denken om overdreven knuffelend op de bank te liggen terwijl iedereen kan meegenieten.
Zulke dingen doe ik wel als er niemand is. Ik hoef niet constant in de armen van iemand te liggen.
Juist, ik had ook een vriend die overdreven klef met zijn vriendin was. Altijd en overalquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
No way.Ik had een vriend en daar plakte ik eigenlijk nooit mee (goed, dat had ook andere redenen) maar ik moet er niet aan denken om overdreven knuffelend op de bank te liggen terwijl iedereen kan meegenieten.
Zulke dingen doe ik wel als er niemand is. Ik hoef niet constant in de armen van iemand te liggen.
Dat zou ook een optie zijn inderdaadquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Misschien wil diegene wel constant in jouw armen liggen.
Het is ook wel een beetje begrijpelijk toch als je pas bij elkaar bent.quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:06 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Juist, ik had ook een vriend die overdreven klef met zijn vriendin was. Altijd en overaldat is gewoon vervelend en als je dat echt de hele tijd nodig hebt dan klopt er ook iets niet volgens mij.
Hehe.. touchequote:Op dinsdag 30 december 2008 16:04 schreef S95Sedan het volgende:
Om te vinden moet je wel eerst kwijtgeraakt zijn dan L![]()
Goed punt, maar dan zou ik toch wel beetje proberen dat beperkt te houden. Prima dat ie bij me wilt liggen/zitten maar ik ga niet samen op 1 stoel zitten omdat we anders apart moeten zitten.quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Misschien wil diegene wel constant in jouw armen liggen.
En na anderhalf jaar?quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:06 schreef S95Sedan het volgende:
Het is ook wel een beetje begrijpelijk toch als je pas bij elkaar bent.
Nou ja als het nog net zo hevig is als dat ze pas bij elkaar waren. Maar duurt wel erg lang dan ja.quote:
Ach is je broertje nog jong? Dan verdwijnt het vanzelf op den duur.quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het steeds erger.quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nou ja als het nog net zo hevig is als dat ze pas bij elkaar waren. Maar duurt wel erg lang dan ja.
Broertje en zijn vriendin zijn 20 en 21.quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach is je broertje nog jong? Dan verdwijnt het vanzelf op den duur.
Ik ben zelf ook niet van het plakken. En al helemaal niet als er anderen bij zijn. Lekker alleen met zijn tweetjes op de bank een film kijken is wat anders natuurlijk
Personal preference natuurlijk, ben zelf ook niet van dat kleffe gedoe rondom andere mensen. Maar gewoon alleen samen welquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:11 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik ken een stel dat na ruim 10 jaar nog steeds elke telefoongesprek afsluit met ''ik hou van je'' en ''ik ook van jou''
Ik ken een stel dat na ruim 6 jaar nog steeds dagelijks termen gebruiken als ''schatje, poepie, etc'' en dan uiteraard waar andere mensen bij zijn.
Ik ken een stel dat 1,5 jaar bij elkaar is, en die heb ik dat soort dingen nog nooit tegen elkaar horen zeggen.
Ik zou als het 3e stel zijn denk ik.
Mailen!quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:14 schreef RealZeus het volgende:
OMFG!!!
Open ik mijn mailbox, zie ik dat een bericht van iemand van RP heb. Ik dacht eerste dat het weer zo'n Poolse/Russische sloerie was, maar dat was heul niet zo.![]()
Gewoon een nederlands meisje die mij aansprak en vond dat ik leuke foto's had en zulks.![]()
En ze heeft haar mailadres er in gezet, maar nu weet ik niet zo goed wat ik moet doen.
Nou wat denk je zelf, mij dat e-mail adres sturen zodat ik d'r kan mailenquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:14 schreef RealZeus het volgende:
OMFG!!!
Open ik mijn mailbox, zie ik dat een bericht van iemand van RP heb. Ik dacht eerste dat het weer zo'n Poolse/Russische sloerie was, maar dat was heul niet zo.![]()
Gewoon een nederlands meisje die mij aansprak en vond dat ik leuke foto's had en zulks.![]()
En ze heeft haar mailadres er in gezet, maar nu weet ik niet zo goed wat ik moet doen.
Ok, het is niet de leeftijdquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Broertje en zijn vriendin zijn 20 en 21.
spreekt zij je aan?quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:14 schreef RealZeus het volgende:
Doorspelen aan mij natuurlijkquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:14 schreef RealZeus het volgende:
OMFG!!!
Mailen man! Schiet op!quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:14 schreef RealZeus het volgende:
OMFG!!!
fucking hell... wil je er een handleiding bij? Moeten we het eerst voordoen en stel he... heel hypotetisch gezien, moeten we je ook aanduwen als je bovenop haar ligt?quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:14 schreef RealZeus het volgende:
OMFG!!!
Ik heb wel mijn voordeligste foto's gebruikt.quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:16 schreef rival het volgende:
[..]
spreekt zij je aan?
foto's gezien en goedgekeurt?
dan email je terug dat zij jou erg aanspreekt en nog wat communicatie erbij
Wat vind je er eng aan dan?quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb wel mijn voordeligste foto's gebruikt.
Dit is nu juist iets wat ik doodeng vind, echt serieus.
En ik denk dan verkeerd. Ik denk dan:"Hoe kan ze MIJ nou leuk vinden?"
Dat is een hele foute gedachte, dat weet ik, maar toch.
JIJ bent de hoofdprijs jongen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zet die gedachte maar uit je hoofd jaquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als iedereen rechts gaat omdat er links een poel lava ligt ga jij toch links he?quote:
Nou ja, zo vaak laten mensen niet merken dat ze me leuk vinden.quote:
Nergens voor nodig, je bent al door haar keuring heen gekomenquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja maar in het echt ben ik dikker dan op de foto's.quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, je bent al door haar keuring heen gekomen
Ik zou eerst een preek van 45 minuten houden over waarom het beter is toch linksom te gaan, waarna ik vrolijk rechtsom achter de rest aan hobbel.quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als iedereen rechts gaat omdat er links een poel lava ligt ga jij toch links he?
Mailen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja maar in het echt ben ik dikker dan op de foto's.
Aan de andere kant staat in haar advertentie dat ze niet persé een topmodel hoeft.
Fuck, dit is eng.
ach dat ken ik man.. en dat soort gevoelens ben je echt niet zomaar kwijt...quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb gemaildquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:29 schreef S95Sedan het volgende:
Al trouwplannen?
Hup, niet eerder meer hier posten voordat je rustig de tijd hebt genomen haar terug te mailen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |