abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 december 2008 @ 10:44:57 #1
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_64492147
omdat ik vermoed dat duimelotje al richting speeltuin is, open ik er wel eentje
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
pi_64492190
Singles zonder feestdagen zijn geen echte singles.
For great justice!
pi_64492250
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 10:46 schreef Q. het volgende:
Feestdagen zonder singles zouden dan weer een uitkomst zijn voor de singles onder ons
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  dinsdag 30 december 2008 @ 10:49:32 #4
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_64492289
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 10:46 schreef Q. het volgende:
Het leven is één groot feest
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_64492301
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 10:49 schreef Elegy het volgende:

[..]

Het leven is één groot feest
Helemaal als heersers
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
  dinsdag 30 december 2008 @ 10:52:31 #6
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_64492372
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 10:41 schreef Duimelot het volgende:

[..]

ik kan dat ook te makkelijk
maar dat WIL ik dus niet meer
ik zou graag mijn eigen ik willen behouden
mijn eigen ik zit tussen mijn oren, en die raak ik nooit kwijt. De rest eromheen is slechts verpakking en opvulling
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
pi_64492434
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 10:36 schreef Duimelot het volgende:

[..]

sja met 3 kinderen blijft er geen eigen kamer over gheghe
nee maar mijn huisje inrichten zoals IK het wil vond ik geweldig
niet dat ik niet tevreden was met mijn vorige samen ingerichte stekje maar ik hoef niet te overleggen over de kleur muren de vorm van het bankstel wat er aan de muren komt e.d.
Heerlijk is dat.

maar in mijn geval speelt ook de ervaringen uit mijn vorige relatie mee.
heb ik een dag geen zin om te poetsen dan niet
zijn we druk met iets bezig kunnen we ook best om 6 uur eten ipv stipt 5 uur
is alles netjes komt er niet iemand binnen met moddervoeten die zn jas ergens neer pleurt en dan zeurt dat het een rommeltje is
Dat soort dingen, heerlijk om zelf te bepalen en geen gezuer erover te horen.
Het is mijn hok en ik doe er mee wat ik wil
(het is hier overigens altijd wel schoon en netjes maar dat is omdat ik me daar zelf t beste bij voel)

geen rekening hoeven houden met de wensen van een ander als ik er even geen zin in heb.
dat kan als je lat een stuk beter dan als je ergens een hokje onder de trap hebt waar je je kan terugtrekken
Herkenning

Samen zijn is trouwens wel fijn, mits het klopt.

Ik pas me ook graag aan aan een ander, dat vind ik fijn, als er dingen van me verwacht/geëist worden, voel ik me daar goed bij. Ik heb de neiging een beetje als een kip zonder kop rond te rennen als ik geen regels heb en daar word ik ook niet blij van.

Ik ben in bepaalde dingen heel veeleisend naar een partner toe, in andere helemaal niet.

Voorlopig vind ik het wel goed zoals het is en hoop ik dat het nog een tijdje zo kan gaan.
Verliefdheid bevalt me niet zo, samenwonen zie ik mezelf de eerste jaren niet doen, nee, zoals het nu is, is het goed
compact en kleverig.
  dinsdag 30 december 2008 @ 10:55:06 #8
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_64492451
Je moet het natuurlijk zelf willen en er open voor staan anders gaat het niet werken schat ik zo.

Moguh trouwens
  dinsdag 30 december 2008 @ 10:57:29 #9
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_64492532
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 10:55 schreef S95Sedan het volgende:
Je moet het natuurlijk zelf willen en er open voor staan anders gaat het niet werken schat ik zo.

Moguh trouwens
Maar in dat geval is er dus ook niks aan de hand. Hooguit dat de mensen om je heen blijven zaniken "wanneer je nou eens aan de man/vrouw gaat"
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_64492565
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 10:57 schreef Elegy het volgende:

[..]

Maar in dat geval is er dus ook niks aan de hand. Hooguit dat de mensen om je heen blijven zaniken "wanneer je nou eens aan de man/vrouw gaat"
Dan vraag ik me sowieso af waar mensen zich mee bemoeien
compact en kleverig.
  dinsdag 30 december 2008 @ 11:00:44 #11
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_64492623
quote:

[..]

Dat ligt er ook maar net aan als je het er dan zelf steeds over hebt kan ik het me wel voorstellen.
  dinsdag 30 december 2008 @ 11:05:36 #12
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_64492775
quote:

[..]

ik moet zeggen, dat was het grote voordeel van mijn achtbaan ritje van afgelopen jaar, deze kerst is het voor het eerst een keer NIET ter sprake gekomen bij de ouderlijke instantie
  dinsdag 30 december 2008 @ 11:09:21 #13
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_64492897
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 11:00 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dat ligt er ook maar net aan als je het er dan zelf steeds over hebt kan ik het me wel voorstellen.
Ja, als je zelf continu loopt te zeuren is dat één ding. Het wordt vervelend als men niet schijnt te kunnen begrijpen dat er daadwerkelijk mensen bestaan die wél prima op zichzelf kunnen staan.

Ergens begin dit jaar waren er ook een aantal r&p'ers die meenden de wijsheid in pacht te hebben en beweerden dat de "happy single" niet bestond en een marketingtruc was. Daar zit wellicht een kern van waarheid in maar dat geldt dus niet voor iedereen. Dat wilde er echter maar niet in. Want "samen alles delen" was het grootste goed en als je daar niet van was, dan was je vast een lelijke dikke nerd zonder sociale contacten en mishandeld door je ouders.
pi_64493008
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 11:09 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ja, als je zelf continu loopt te zeuren is dat één ding. Het wordt vervelend als men niet schijnt te kunnen begrijpen dat er daadwerkelijk mensen bestaan die wél prima op zichzelf kunnen staan.

Ergens begin dit jaar waren er ook een aantal r&p'ers die meenden de wijsheid in pacht te hebben en beweerden dat de "happy single" niet bestond en een marketingtruc was. Daar zit wellicht een kern van waarheid in maar dat geldt dus niet voor iedereen. Dat wilde er echter maar niet in. Want "samen alles delen" was het grootste goed en als je daar niet van was, dan was je vast een lelijke dikke nerd zonder sociale contacten en mishandeld door je ouders.
Dat "wel op zichzelf kunnen staan" is ook weer wat kort door de bocht. Je kiest ervoor of niet.
Het heeft niet altijd iets met kunnen te maken.
  dinsdag 30 december 2008 @ 11:16:51 #15
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_64493070
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 11:14 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Dat "wel op zichzelf kunnen staan" is ook weer wat kort door de bocht. Je kiest ervoor of niet.
Het heeft niet altijd iets met kunnen te maken.
Ik doelde dus op de situatie dat als je er zelf doelbewust voor kiest hè Dat is voor veel relatie-mensen onbegrijpelijk.
  dinsdag 30 december 2008 @ 11:17:05 #16
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_64493077
Nou ja, al lees ik zo het vorige topic terug lijkt het me dat een aantal er niet open voor staan. Daarnaast wordt is er dan ook weer door diezelfden een aantal keer al gezegd dat ze het zo missen blabla. hypocriet?
  dinsdag 30 december 2008 @ 11:17:42 #17
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_64493094
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 11:17 schreef S95Sedan het volgende:
Nou ja, al lees ik zo het vorige topic terug lijkt het me dat een aantal er niet open voor staan. Daarnaast wordt is er dan ook weer door diezelfden een aantal keer al gezegd dat ze het zo missen blabla. hypocriet?
Wie en waar dan?
pi_64493119
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 11:09 schreef Elegy het volgende:
Want "samen alles delen" was het grootste goed en als je daar niet van was, dan was je vast een lelijke dikke nerd zonder sociale contacten en mishandeld door je ouders.
Jij was niet dik, toch?
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_64493120
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 11:16 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ik doelde dus op de situatie dat als je er zelf doelbewust voor kiest hè Dat is voor veel relatie-mensen onbegrijpelijk.
Toch denk ik dat niet zo, de meeste relatie mensen snappen dat ook wel, die wat verblind zijn die snappen dat niet. Ik zal wel zo naief zijn en denken dat de meeste toch niet zo'n roze bril ophebben.
pi_64493145
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 11:18 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Toch denk ik dat niet zo, de meeste relatie mensen snappen dat ook wel, die wat verblind zijn die snappen dat niet. Ik zal wel zo naief zijn en denken dat de meeste toch niet zo'n roze bril ophebben.
Ik vind inzien dat de meeste mensen geen roze bril ophebben juist getuigen van het tegendeel van naiviteit. Maar dat ben ik .
pi_64493214
Ach, cliché, een relatie moet een aanvulling zijn...
compact en kleverig.
pi_64493219
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 11:19 schreef Litpho het volgende:

[..]

Ik vind inzien dat de meeste mensen geen roze bril ophebben juist getuigen van het tegendeel van naiviteit. Maar dat ben ik .
Dus jij zegt dat het merendeel een roze bril op heeft? Dan heb ik een heel naar leven achter de rug dat mijn roze bril meer oranje/rood is geworden.

Hoi Lit.
  dinsdag 30 december 2008 @ 11:22:00 #23
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_64493231
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 11:18 schreef Litpho het volgende:

[..]

Jij was niet dik, toch?
Nee, dát niet nee
  dinsdag 30 december 2008 @ 11:22:28 #24
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_64493250
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 11:17 schreef Elegy het volgende:

[..]

Wie en waar dan?
Maakt dat uit dan?
pi_64493288
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 11:21 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Dus jij zegt dat het merendeel een roze bril op heeft?
Nee .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')