Och.. ik moet morgen om 0900 op mn werk zijn...quote:Op woensdag 31 december 2008 01:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga wel zo naar bed, ben redelijk moe en moet morgen om 12 uur op werk zijn. Normaal geen probleem maar vanavond is de ketting van mijn fiets afgelopen (foei!) en ik weet niet of ik die morgen nog ga proberen te fixen en zo ja hoe lang dat duurt
Maar heb je dan ook 'levenslange garantie' ??quote:Op woensdag 31 december 2008 01:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
2GB SD-kaart, 3,95. Voor die prijs staan ze ook op DealExtreme en dan betaal je geen verzendkosten
Voor producten van 3,95 ga ik geen bonnetje bewarenquote:Op woensdag 31 december 2008 01:37 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Maar heb je dan ook 'levenslange garantie' ??
Alsof je zo'n ding over twee jaar niet in de vuilnisbak gooit omdat het waardeloos is
Ik zat bij wat oude aanbiedingen te kijken en een boormachine zou ook wel leuk zijnquote:Op woensdag 31 december 2008 01:41 schreef Whiteguy het volgende:
ik ben benieuwd of mijn videocamera nog langs komt die ik daar gekocht had, koop ik er nog een
Dat ik dat huis niet meer kan vindenquote:Op woensdag 31 december 2008 10:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
op tijd naar de feestlocatie dus. Stel je voor dat het zo mistig is dat je er niet meer kunt komen....
quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo mistig als vorig jaar zal het niet worden...
Ik geloof dat ik niet geschikt ben als invaller van Piet Paulusma...quote:Tijdens de jaarwisseling zal het overal nevelig zijn en de kans op mist is ook nu weer groot. De noordelijke helft van het land moet het met veel laaghangende bewolking doen, terwijl het in het zuiden helder is. De temperatuur ligt tijdens de jaarwisseling tussen -4 en -6 graden. In de noordelijke provincies zal het kwik niet veel lager dan op -1 graad uitkomen.
Daar zou ik heel gelukkig mee zijn, Piet Paulusma, wat een zak hooi is datquote:Op woensdag 31 december 2008 12:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Ik geloof dat ik niet geschikt ben als invaller van Piet Paulusma...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |