Kijk, dat is nog eens rationeel denken...quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind een staatslot kopen pas geldverspillingvind het sowieso een beetje kromme vergelijking
geen geld uit willen geven aan een goede fles champagne en dan wel 28 euro uitgeven aan iets waarvan je 0,0001 procent hebt om te winnen
nee doe mij dan maar een goed glas champagne
Als je 35 euro uitgeeft aan een fles champagne en je vindt dat spul eigenlijk helemaal niet lekker dan is het geen goede investering. Als je 28 euro uitgeeft aan een staatslot en 7 euro aan een fles goedkope bubbelwijn haal je hetzelfde resultaat, maar dan met een kans om geld te winnenquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind een staatslot kopen pas geldverspillingvind het sowieso een beetje kromme vergelijking
geen geld uit willen geven aan een goede fles champagne en dan wel 28 euro uitgeven aan iets waarvan je 0,0001 procent hebt om te winnen
nee doe mij dan maar een goed glas champagne
Kans van 1 op 2,5 mln dusquote:De eindejaarsloten van de Staatsloterij zijn niet aan te slepen.
Oudejaarsavond is 50 miljoen euro te winnen. Dat is een recordbedrag bij de eindejaarsactie. Landelijk zijn 5 miljoen loten te koop, de verwachting is dat alles verkocht zal worden.
2 prijzen van 25 miljoen, ik las ergens dat er 5 miljoen loten verkocht zijn, dat betekent een kans van 1 op 2,5 miljoen op de hoofdprijsquote:Op woensdag 31 december 2008 00:37 schreef Whiteguy het volgende:
Kans van 0,0001 procent om te winnen?!
Ik hoop het wel. Als ik al kans van 1 op 1 miljoen heb...
Ik dacht dat mijn kansen er slechter voor lagen
Of 1x 1 op 5 milj. en 1x 1 op 4,999,999?quote:Op woensdag 31 december 2008 00:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
2 prijzen van 25 miljoen, ik las ergens dat er 5 miljoen loten verkocht zijn, dat betekent een kans van 1 op 2,5 miljoen op de hoofdprijs
Dan ga je er van uit dat het winnende lot van de eerste trekking is uitgesloten van de tweede trekkingquote:Op woensdag 31 december 2008 00:42 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Of 1x 1 op 5 milj. en 1x 1 op 4,999,999?
Die joytech switch?quote:Op woensdag 31 december 2008 00:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
iBood houdt uitverkoop vandaag, net iets gekocht waar ik de vorige keer over twijfelde en wat ik nu voor 15 euro incl. verzendkosten thuis kan krijgen
quote:
Die harmony 885 is ook wel een goeie, zeker voor die prijs.quote:Op woensdag 31 december 2008 01:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Leek me de vorige keer al wel een handig ding. Mocht blijken dat dat niet zo is dan kan ik em weggeven of op marktplaats zetten, veel verlies zal ik niet lijden
Is wel een 'oudje' (model stamt uit juli 07)quote:Op woensdag 31 december 2008 01:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Op het forum daar staat een kick-ass tv, maar er staat geen prijs bij... behalve de prijs van de vorige keer
Ik voor minder dan dat, mijn eigen tv doet het nog prima en ik hoef niet per se over op HD of flatscreen of wat dan ook.quote:Op woensdag 31 december 2008 01:13 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Is wel een 'oudje' (model stamt uit juli 07)
Voor 400 euro neem ik hem though
Als iemand ooit die sloffen nog kooptquote:Op woensdag 31 december 2008 01:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik voor minder dan dat, mijn eigen tv doet het nog prima en ik hoef niet per se over op HD of flatscreen of wat dan ook.
Maar bij 300 ga ik toch wel twijfelen, en bij 250 koop ik hem zeker. Gelukkig gaat ie meer kosten dan dat
Not me, ik heb prima sloffen (hertenmodel) en geen magnetron. Overigens schijnt die tv 599 te gaan kostenquote:Op woensdag 31 december 2008 01:17 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als iemand ooit die sloffen nog koopt
Tja, kan ik mn digitenne smartcard niet in kwijt.. oftewel alleen nl 1,2,3.quote:Op woensdag 31 december 2008 01:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En degene voor na de tv staat er nu ook al... VDO Dayton navigatieding waar je ook tv op kunt kijken
Ik vind het sowieso niet nodig. Voor onderweg heb ik al GPS op mijn telefoon (wat ik al zeer weinig gebruik, de route weten is toch nog altijd sneller)quote:Op woensdag 31 december 2008 01:20 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tja, kan ik mn digitenne smartcard niet in kwijt.. oftewel alleen nl 1,2,3.
next.
Idd.quote:Op woensdag 31 december 2008 01:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso niet nodig. Voor onderweg heb ik al GPS op mijn telefoon (wat ik al zeer weinig gebruik, de route weten is toch nog altijd sneller)
Niet alleen dat, dit is er een waarmee je niet op A4 kunt uitprinten maar wel cd's mee kunt branden. Raaaaaaaaaaaar!quote:Op woensdag 31 december 2008 01:23 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Idd.
Lexmark printers staan op mn blacklist dus die hoef ik ook sowieso niet.
next
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |